Aina neuvotaan että pitää vähitellen nostaa koron korkeutta että oppii korkkareilla käveleen. Minä kokeilin siten että ostin kahdet kengät joissa toisissa oli 12,5cm korot ja toisissa jotka suunittelin päivittäiseen käyttöön 10cm. Nyt kun olen kotona kävellyt noilla 12,5cm koroilla niin enään nuo 10cm korot tunnu sit miltään kävellä :)
Opettelimpa korkkareilla kävelyn
6
360
Vastaukset
- koroista pitävä
Kauanko jaksat niillä korkeimmilla liikkua, entä 10cm koroilla
- Iines33
Ja kummissakaan kengissä ei ole mitään platform pohjaa.
- Iines33
Kävelin korkeimilla noin 2h yhtäjaksosesti ja sitten parituntia matalemmilla.
Itselläni on sellatteet Demonia Torment 718 saappaat (kannattaa katsoa googlen kuvahausta) niiden korko on 15cm, ja platform on n. 7cm (: ollut ihan täyspitkiä koulupäiviä jalassa, (6h) ja enemmänkin. Todella tukevat ja mukavat jalassa ^.^ Älä rasita jalkojas liikaa, ettei tuu jalat kipeiks, mutta hyvin menee jos kerran yli 10cm koroilla kävelly, ja opetellu niillä :)
- highheelman68
on ihan eriasia kävellä platform korkkareilla kuin korkkareilla ilman platformia itsellä korkeimmat korot 14cm stiletot ilman platformia pystyn käyttämään niitä yhtäjaksoisesti pari tuntia pystyisitkö itse?
en ole kuule kokeillu, ku ei oo tullu sellatteita kenkiä vastaan ^.^ itse löysin just yhelt nettisivult oliko se yli 16cm korkoja, eikä plattaria. aijon hankkii ittelleni seuraavaks jotkut kivat korkkarit, ilman plattaria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462