Olen lonkkakipujeni takia parikymmentä vuotta sitten pyrkinyt pääsemään itseään hypnoositerapiaa käyttäväksi lääkäriksi mainostaneen lääkärin hoitoon. Ei suostunut. Sanoi ennusteen olevan huonon.
Katsoin tv-ohjelmaa, jossa julkkishenkilö vaivutettiin hypnoosiin ja toimi täysin hypnotisoijan ehdoilla. Ohjelma vaikutti uskottavalta, vaikka tv´ssä olisi kyllä mahdollista petkuttaa katsojia.
En tämän ohjelman jälkeen epäile saarnamies-kaatajien kaatamisia bluffiksi.
Sitä kyllä ihmettelen, miksi eivät lääkärit käytä kivunpoistoon hypnoosia. Tarjoavat mieluummin kemikaaleja; Buranaa y.m. Voisiko olla lääkäreistä kiinni. Hehän myös vastustivat aluksi akupunktiota.
Tv-ohjelma oli mainiota viihdettä.
Hypnoosi tv-ohjelmassa
11
136
Vastaukset
- he
Kyllä parhaita ohjelmia,varmaan valvottua,eikä sinne kuka vaan pääse.
Ottavat vain julkiksia ja rahat hyvään tarkoituksiin. kannatan.
Toivotaan sen ohjelman jatkuvan viikottain. Olisipahan jotain meille vanhuksille jännääkin. - *Kukkahame*
Onkohan hypnoosilla vaikutusta sairauksiin?
En ole kuullut enkä nähnyt TVssä näytöksissä että olisi hoidettu kipuja, kyllä ne ovat olleet enempi muistin palautusta tai jotain tunnetilojen lukkojen avaamista.
Rikosten selvittelyyn ja shokkitilojen selvittelýssä käytetään, mutta on saatava lupa henkilöltä jota aiotaan hypnotisoida
Tälläisin miettein sunnuntai aamuna, ja aurinkokin on jo korkealla.- Uskonnollisessa ko
kouksessa kirkossa olimme takavuosina kahdestaan, pyydettiin tulemaan eteen, mentiin, ihmisiä kaatui järjestään, kun tultiin minun kohdalle, se mies edessä ja joku Pirkko Jalovuori takana, niin tunsin kovan työnnön otsaani, se mies työnsi minua kumoon! Koin sen bluffina ja vääryytenä. Sama kävi myös meille molemmille. Aivan täyttä humpuukia. Lähdimme sieltä ulos raikkaaseen ilmaan ja lintujen laulua kuulemaan.
- hoccuspokkus
Sitä juuri se ohjelma on, viihdettä.
Kyllä ihminen pystytään vaivuttamaan hypnoosiin, mutta ei se ihan sormia
napsauttamalla onnistu.
Paitsi sarjakuvalehdessä Taika-Jim osasi:)) - vain.minä
Jotenkin minun älliini sopimatonta on koko hypnoosi. Minua ei ikinä saisi joku napsauttelija hypnoosiin. Kai?
Enkä todellakaan usko, että hypnoosissa kenenkään kipuja ja tuntemuksia saataisiin olemattomiin.
Yhtä paljon uskon, kuin läskin lähtöön kengänpohjallisella, tai laihdutussaippualla.- Reino´
Ymmärrän sinua arvoisa nimimerkki "vain.minä". Eläimiä ja idiootteja ei ole mahdollista hypnotisoida.
- Atolfia
Kyllähän esim. tuossa Ulvilan jutussa voisi yrittää hypnoottisin keinoin saada totuus puristettua syytetystä. Ihmettelen, miksi sellaista ei käytetä, vaan uhrataan valtavat rahamäärät ikuiseen tutkimiseen ja tuomarointiin.
Toinen konsti olisi käyttää selvänäkijää. Aino Koskinen aikoinaan pystyi näkemään asioita, jotka muuten eivät selvinneet. Lienee sellaisia henkilöitä nykyäänkin.
Olisivathan nuo aikaa ja rahaa säästäviä konsteja.
Sitä en tiedä, onko lainvastaista käyttää noita konsteja ilman syytetyn lupaa.
Tulipahan mieleen, kun tuosta hypnoosista on juttua.- ++
Kassinen?
Sanomalehdestä luin vuosia sitten, kuinka eräässä kaupungissa löydettiin selvänäkijän kertomasta paikasta lähellä paleltumista ollut vanhus talvella. - ++
++ kirjoitti:
Kassinen?
Sanomalehdestä luin vuosia sitten, kuinka eräässä kaupungissa löydettiin selvänäkijän kertomasta paikasta lähellä paleltumista ollut vanhus talvella.Niin siis kadonnut. Häntä oli kaikin voimia jo kaikkialta etsitty.
- poliisi osaa.
Ulvilan juttuhan on ratkaisuvaiheessa.
Poliisi on löytänyt sen hiljaisen silmin-
näkijän, joka on luvannut todistaa.
Tällä jutulla on yhteys Palmen murhaan.
- -,,-
Mihin maailmassa lääkäreitä tarvittaisiin, jos kaikki helpolta näyttävä olisi todellista ja pysyvää?
Miksi Usassa yli puolet väestöstä on ylipainoisia, jopa valtavasti, jos olisi oikotie onneen?
Akupunktio on monissa maissa käytettävä hoitomuoto, meilläkin.
Aikoinaan omaan vaivaanikin siitä hain apua. Ei auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621