Hehkutettuani ihmemies-Malkinia, keskelle naamaani kasvoi nänni. Tämä on nyt jotain Voodoo-shittiä.
Perukaa kirouksenne! Vaikka kannatankin Venäjää, on raukkamaista tehdä vahingoittavia taikoja ihmistä vastaan, joka on erimieltä. :'(
Nänni keskellä naamaa:
http://aijaa.com/0080510219754
Kiekkofanit käyttävät mustaa magiaa minua vastaan!
16
87
Vastaukset
- huomauttaja.
Ja pakko se on tanssia kun viulut soi.
- oon ollu ulkomailla
tätä tutkimassa. Se on oman kilven kiilloitusta ainoastaan.
Joo kun on nuppi jumissa saa asioihin tolkkua.
sä oot tekijämiehiä?- siinä käytetään
vaarallisia huumeita ja ollaan niin sekaisin ettei tiedä onko täti vaiko setä...........
- Säti
siinä käytetään kirjoitti:
vaarallisia huumeita ja ollaan niin sekaisin ettei tiedä onko täti vaiko setä...........
J0s tätillä olis munat niin se olis setä
- kotkotkotko
Säti kirjoitti:
J0s tätillä olis munat niin se olis setä
mutta jos on nysä niin on kotko
- isnmaallinen
Miksi sinulla on kylmät kädet, eikö veri kierrä. Tai joku sairaus. Hehkutat poka hei väärää maata
malkin on hyvä, muuta venäjälle tai hyväksy nänni otsaan
- Kylmät kädet
Malkin on siitä jännä tyyppi, että se liikkuu kuin pieni mies, vaikka on yli 190 cm pitkä. Sellaista korstoa meikäläinenkin kunnioittaa, nimimerkillä 173 cm.
- Vaahtokassi
Vìttu toi kylmäkäsi on ruma.
Äläs nyt. Myllärikirkossa on asiaa selvitetty saatu selville, että sinä olet kotkon jälkeen rumin palstalla.
- Jamption niin
seppo_myllis_2.0 kirjoitti:
Äläs nyt. Myllärikirkossa on asiaa selvitetty saatu selville, että sinä olet kotkon jälkeen rumin palstalla.
Näytäs naamas. Minusta tuntuu että siinä vasta voittaja rumuuressa
Jamption niin kirjoitti:
Näytäs naamas. Minusta tuntuu että siinä vasta voittaja rumuuressa
Minua on useasti sanottu kauniiksi ja söpöksi.
- tietäjä
seppo_myllis_2.0 kirjoitti:
Minua on useasti sanottu kauniiksi ja söpöksi.
meikkaat itseäsi saadaksesi nuoria poikia.
- Viivi.
Sä oot vaan vielä niin teini!
- j9iujh987
Kiinnostaako ilmainen?
http://tc.tradetracker.net/?c=3080&m=104431&a=81475&r=&u=- Kk
En paina, kun ABP näyttää oranssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462