Teenpä elämäni ensimmäisen yleisen kyselyn. Tai - täällä. Kyllähän sitä joskus opiskeluaikana tuli tehtyä ythä sun toista kyselytutkimusta;))
Tiedätkö mikä on sinun kaivattusi kadun/tien/kujan asuintalon numero? Jos, niin kerrotko. Ei kerrota enempää - tai jos haluat rapun kertoa niin kerro.. sehän on sinun asiasi;)
Minun kaivattuni asuintalon numero on 4. En ole käynyt, mutta tiedän:)
Kaivattusi asuintalon numero
48
1313
Vastaukset
- Anna mennä
Ei ole annettavaa tähän kyselyyn.
- al.
Eikö siis ole kaivattua? Vai pidätkö tätä erittäin asiattomana:/
- numerot
18
- rekkakuskin friidu
Kaivatullani kulkee koko elämä autossaan.
- muistaakseni
14
- nams nams
liha on luun vierestä makiampaa ;)
- turha tieto
25
En oo käyny, mutta aikaisemmin tuli lähetettyä melkoinen määrä postia.- postia-->
35
- keine a
nung
voiko siitä tehdä jotain päätelmiä? Onko ihminen kotitalon numeronsa oloinen? Numero nelosessa asuva on tasapainoinen, numero viitosessa asuva etsii vielä itseään???
tarot, kortit ja skoopit- hei mutta
otat kuule jonkun tiheästi asutun kadun (mielellään tietysti asuntokasoja eli kerrostaloja) ja vedät sen päästä päähän ovelta ovelle. haastat jokaista ja katsot muuttuuko vaikutelma kun lähdet takaisinpäin. niin mä uskoisin että se parhaiten sulle selviää
- Menisin kyllä vielä
Kerran käynyt, eikä jäänyt mieleen Tampereella.
- ihan hauska kysely
Numero kakkosessa asuu :-) Ja sehän on ihan hyvä numero, koska nro kaksi edustaa mm. kahta vaihtoehtoa, yhdistymisiä ja unelmia jne. jne. :-D
- 1234etc
ootsa niitä jotka heittää kysymyksiä täällä ja sit oottaa et just sulle joku vastaa just sua on kaivattu,mut ite et paljasta itestäs mitään,etkä vastaa toisten aloituksiin,mä luulen et sun aloitukses oli just tota feikkiä,mikään nelonen oo kunhan vedätät.
- ..
15 on katunumero
- ojzyhbm,ölk
missä kaupungissa? ;)
- ..
ojzyhbm,ölk kirjoitti:
missä kaupungissa? ;)
Helsinki
- M->N,N->M?
.. kirjoitti:
Helsinki
Mist päin Hki? Itä, pohjonen...
- ..
M->N,N->M? kirjoitti:
Mist päin Hki? Itä, pohjonen...
Kallion kupeessa tämä kyseinen kaupunginosa.
- <3<3<3<3<3
1
- Nii i.
en tiijä...
- Kiva sana toi tiijä
No kuinkas vastasit jos et tiijä...? Etkö oo käyny kun et tiijä...?
;-))))) - Nii i.
Kiva sana toi tiijä kirjoitti:
No kuinkas vastasit jos et tiijä...? Etkö oo käyny kun et tiijä...?
;-)))))Eikö en tiijä misä assuu nykyään . Tiijäkkö nää?
- Kiva sana toi tiijä
Nii i. kirjoitti:
Eikö en tiijä misä assuu nykyään . Tiijäkkö nää?
No en kyl "tiijä" ;-) Mut ookkonää Oulusta tai Pohjois-Pohjanmaalta ? Kiva murre,
en "tiijä" tuliko toi "ookkonää" oikein...? Itse oon täältä eteläisestä osasta... - Nii i.
No en kyl "tiijä" ;-) Mut ookkonää Oulusta tai Pohjois-Pohjanmaalta ? Kiva murre,
en "tiijä" tuliko toi "ookkonää" oikein...? Itse oon täältä eteläisestä osasta...Oo mää,taitaa tulla erillee tuo ookko nää. Harv.tullee kirjotettua. Lausutaan kyllä yhteen "putkeen". Oulusta oon.
- Kiva sana toi tiijä
Nii i. kirjoitti:
Oo mää,taitaa tulla erillee tuo ookko nää. Harv.tullee kirjotettua. Lausutaan kyllä yhteen "putkeen". Oulusta oon.
Ok. No kysytään me nyt vielä toisiltamme, kun tähän ketjun keskelle osuttiin, että minkä numeroisessa talossa asut ? Mun talon nro on 16.
- NII i.
Ok. No kysytään me nyt vielä toisiltamme, kun tähän ketjun keskelle osuttiin, että minkä numeroisessa talossa asut ? Mun talon nro on 16.
Se o plussattuna tuosa ylhäälä...
- Kiva sana toi tiijä
NII i. kirjoitti:
Se o plussattuna tuosa ylhäälä...
Oolsprait ;-) No mutta hyvii illanjatkoja sinne Ouluun ja kesän odotusta !
- Nii i.
Oolsprait ;-) No mutta hyvii illanjatkoja sinne Ouluun ja kesän odotusta !
Kiitos itelles "rupattelusta",menin ajosa pehkuihin eile illalla.
- ihmiseläin
Nelosissa molemmat asustellaan... on tää niin nuijaa mutta kun ei tylsyyteen muutakaan lääkettä ole
- niinhän
me asustellaan nelkuissa molemmat. Voihan hitsinpimpulat miten sitä vajoaa tällaisiinkin kaikessa toivottomuudessaan. ;)
- tilanteessa
Ei mitään tietoa. Hän kyllä tietää minun osoitteeni, joskaan ei taida olla mitään kiinnostusta asiaa kohtaan ;).
- suuria paljastuksia
Nro 2, kerrostalo
Porissa
Onpas jännittävää ;) :D- al. :D
Eihän tän mitään jännittävää pitänyt ollakkaan :))
- suuria paljastuksia
al. :D kirjoitti:
Eihän tän mitään jännittävää pitänyt ollakkaan :))
Mutta vähän on silti :D
- <3
11 on täynnä rakkautta.
- päässälaskija
Jos meidän talonnumeromme lasketaan yhteen tulee siitä 23.
- laskin koneella :-)
Eikä kun 18 ;-)
- helmitaulu..
pliis 0123?
- mr. gould
7. 16.
- päässälaskija
Hui.;)
- vaikee sanoa
En tiedä. Kun en tiedä missä asuu niin en saa sitä numeroakaan selville että voisin koittaa ottaa yhteyttä :(
- al.
Voi:(
- nollasatasatako
Kyllä eniro auttaa tai väestörekisteri jos ei ole osoitteenanto kieltoa.
Etunimi, ikä suunnilleen ja asuinalue niin kyllä ehdokkaita löytyy. - pieni ongelma
nollasatasatako kirjoitti:
Kyllä eniro auttaa tai väestörekisteri jos ei ole osoitteenanto kieltoa.
Etunimi, ikä suunnilleen ja asuinalue niin kyllä ehdokkaita löytyy.muttako niitä on liikaa saman nimisiä ja ei ihan summassa viitti kokeilla ;D
- Mad scientist
7 on katunumero.
- b13
Ok-talo 4
- näin 87 ensi kerran
1
- pe....
173
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701