Kaivattusi asuintalon numero

juu,lapsellista on:)

Teenpä elämäni ensimmäisen yleisen kyselyn. Tai - täällä. Kyllähän sitä joskus opiskeluaikana tuli tehtyä ythä sun toista kyselytutkimusta;))

Tiedätkö mikä on sinun kaivattusi kadun/tien/kujan asuintalon numero? Jos, niin kerrotko. Ei kerrota enempää - tai jos haluat rapun kertoa niin kerro.. sehän on sinun asiasi;)

Minun kaivattuni asuintalon numero on 4. En ole käynyt, mutta tiedän:)

48

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna mennä

      Ei ole annettavaa tähän kyselyyn.

      • al.

        Eikö siis ole kaivattua? Vai pidätkö tätä erittäin asiattomana:/


    • numerot

      18

    • rekkakuskin friidu

      Kaivatullani kulkee koko elämä autossaan.

    • muistaakseni

      14

      • nams nams

        liha on luun vierestä makiampaa ;)


    • turha tieto

      25

      En oo käyny, mutta aikaisemmin tuli lähetettyä melkoinen määrä postia.

      • postia-->

        35


    • keine a

      nung

      voiko siitä tehdä jotain päätelmiä? Onko ihminen kotitalon numeronsa oloinen? Numero nelosessa asuva on tasapainoinen, numero viitosessa asuva etsii vielä itseään???

      tarot, kortit ja skoopit

      • hei mutta

        otat kuule jonkun tiheästi asutun kadun (mielellään tietysti asuntokasoja eli kerrostaloja) ja vedät sen päästä päähän ovelta ovelle. haastat jokaista ja katsot muuttuuko vaikutelma kun lähdet takaisinpäin. niin mä uskoisin että se parhaiten sulle selviää


    • Menisin kyllä vielä

      Kerran käynyt, eikä jäänyt mieleen Tampereella.

    • ihan hauska kysely

      Numero kakkosessa asuu :-) Ja sehän on ihan hyvä numero, koska nro kaksi edustaa mm. kahta vaihtoehtoa, yhdistymisiä ja unelmia jne. jne. :-D

    • 1234etc

      ootsa niitä jotka heittää kysymyksiä täällä ja sit oottaa et just sulle joku vastaa just sua on kaivattu,mut ite et paljasta itestäs mitään,etkä vastaa toisten aloituksiin,mä luulen et sun aloitukses oli just tota feikkiä,mikään nelonen oo kunhan vedätät.

    • ..

      15 on katunumero

      • ojzyhbm,ölk

        missä kaupungissa? ;)


      • ..
        ojzyhbm,ölk kirjoitti:

        missä kaupungissa? ;)

        Helsinki


      • M->N,N->M?
        .. kirjoitti:

        Helsinki

        Mist päin Hki? Itä, pohjonen...


      • ..
        M->N,N->M? kirjoitti:

        Mist päin Hki? Itä, pohjonen...

        Kallion kupeessa tämä kyseinen kaupunginosa.


    • <3<3<3<3<3

      1

    • Nii i.

      en tiijä...

      • Kiva sana toi tiijä

        No kuinkas vastasit jos et tiijä...? Etkö oo käyny kun et tiijä...?
        ;-)))))


      • Nii i.
        Kiva sana toi tiijä kirjoitti:

        No kuinkas vastasit jos et tiijä...? Etkö oo käyny kun et tiijä...?
        ;-)))))

        Eikö en tiijä misä assuu nykyään . Tiijäkkö nää?


      • Kiva sana toi tiijä
        Nii i. kirjoitti:

        Eikö en tiijä misä assuu nykyään . Tiijäkkö nää?

        No en kyl "tiijä" ;-) Mut ookkonää Oulusta tai Pohjois-Pohjanmaalta ? Kiva murre,
        en "tiijä" tuliko toi "ookkonää" oikein...? Itse oon täältä eteläisestä osasta...


      • Nii i.
        Kiva sana toi tiijä kirjoitti:

        No en kyl "tiijä" ;-) Mut ookkonää Oulusta tai Pohjois-Pohjanmaalta ? Kiva murre,
        en "tiijä" tuliko toi "ookkonää" oikein...? Itse oon täältä eteläisestä osasta...

        Oo mää,taitaa tulla erillee tuo ookko nää. Harv.tullee kirjotettua. Lausutaan kyllä yhteen "putkeen". Oulusta oon.


      • Kiva sana toi tiijä
        Nii i. kirjoitti:

        Oo mää,taitaa tulla erillee tuo ookko nää. Harv.tullee kirjotettua. Lausutaan kyllä yhteen "putkeen". Oulusta oon.

        Ok. No kysytään me nyt vielä toisiltamme, kun tähän ketjun keskelle osuttiin, että minkä numeroisessa talossa asut ? Mun talon nro on 16.


      • NII i.
        Kiva sana toi tiijä kirjoitti:

        Ok. No kysytään me nyt vielä toisiltamme, kun tähän ketjun keskelle osuttiin, että minkä numeroisessa talossa asut ? Mun talon nro on 16.

        Se o plussattuna tuosa ylhäälä...


      • Kiva sana toi tiijä
        NII i. kirjoitti:

        Se o plussattuna tuosa ylhäälä...

        Oolsprait ;-) No mutta hyvii illanjatkoja sinne Ouluun ja kesän odotusta !


      • Nii i.
        Kiva sana toi tiijä kirjoitti:

        Oolsprait ;-) No mutta hyvii illanjatkoja sinne Ouluun ja kesän odotusta !

        Kiitos itelles "rupattelusta",menin ajosa pehkuihin eile illalla.


    • ihmiseläin

      Nelosissa molemmat asustellaan... on tää niin nuijaa mutta kun ei tylsyyteen muutakaan lääkettä ole

      • niinhän

        me asustellaan nelkuissa molemmat. Voihan hitsinpimpulat miten sitä vajoaa tällaisiinkin kaikessa toivottomuudessaan. ;)


    • tilanteessa

      Ei mitään tietoa. Hän kyllä tietää minun osoitteeni, joskaan ei taida olla mitään kiinnostusta asiaa kohtaan ;).

    • suuria paljastuksia

      Nro 2, kerrostalo

      Porissa

      Onpas jännittävää ;) :D

      • al. :D

        Eihän tän mitään jännittävää pitänyt ollakkaan :))


      • suuria paljastuksia
        al. :D kirjoitti:

        Eihän tän mitään jännittävää pitänyt ollakkaan :))

        Mutta vähän on silti :D


    • <3

      11 on täynnä rakkautta.

    • päässälaskija

      Jos meidän talonnumeromme lasketaan yhteen tulee siitä 23.

      • laskin koneella :-)

        Eikä kun 18 ;-)


    • helmitaulu..

      pliis 0123?

    • mr. gould

      7. 16.

      • päässälaskija

        Hui.;)


    • vaikee sanoa

      En tiedä. Kun en tiedä missä asuu niin en saa sitä numeroakaan selville että voisin koittaa ottaa yhteyttä :(

      • al.

        Voi:(


      • nollasatasatako

        Kyllä eniro auttaa tai väestörekisteri jos ei ole osoitteenanto kieltoa.
        Etunimi, ikä suunnilleen ja asuinalue niin kyllä ehdokkaita löytyy.


      • pieni ongelma
        nollasatasatako kirjoitti:

        Kyllä eniro auttaa tai väestörekisteri jos ei ole osoitteenanto kieltoa.
        Etunimi, ikä suunnilleen ja asuinalue niin kyllä ehdokkaita löytyy.

        muttako niitä on liikaa saman nimisiä ja ei ihan summassa viitti kokeilla ;D


    • Mad scientist

      7 on katunumero.

    • b13

      Ok-talo 4

    • näin 87 ensi kerran

      1

    • pe....

      173

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe