kuivana vai märkänä? Oli ihan erilaista olla saunassa kun menin kuivana sinne - tuntu tosi hyvälle :) Mä olen aina ensin suihkussa, pesen shampoolla ja laitan hoitoaineet päähän ja menen niitten hoitoaineitten kanssa saunaan mutta nyt mua paleli niin paljon että juoksin samantien sinne.
Menettekö saunaan
50
124
Vastaukset
Aina suihkun jälkeen. Täytyy joskus koettaa, mut tukalle ei luulis olevan hyväksi mennä ilman kastautumista?
- zisel
Mulla tuli sama mieleen kun istuin siellä saunassa että taitaa olla rasitus hiuksille. En mä tainnut sitten omiani muistella jos kerran säkin olet kuullut sen jutun. Kokeile joskus! :)
zisel kirjoitti:
Mulla tuli sama mieleen kun istuin siellä saunassa että taitaa olla rasitus hiuksille. En mä tainnut sitten omiani muistella jos kerran säkin olet kuullut sen jutun. Kokeile joskus! :)
Jos laittaa hiukset pyyhkeen ("turbaanin") alle tai kastaa vaan hiukset?
- zisel
yybee kirjoitti:
Jos laittaa hiukset pyyhkeen ("turbaanin") alle tai kastaa vaan hiukset?
Älä kastele hiuksiakaan ollenkaan, laita turbaaniin mieluummin. Mutta ei kai se kerran kokeilu tukkaa pilaa... Inhottavaa tietenkin jos on tosi pitkät hiukset ja ne on auki ja makaa pitkin selkää kuivana saunassa.
zisel kirjoitti:
Älä kastele hiuksiakaan ollenkaan, laita turbaaniin mieluummin. Mutta ei kai se kerran kokeilu tukkaa pilaa... Inhottavaa tietenkin jos on tosi pitkät hiukset ja ne on auki ja makaa pitkin selkää kuivana saunassa.
Ok, kokeillaan.. Parin tunnin päästä ;) Jos on turbaanissa, niin eihän ne sit ole pitkin selkää, kun nostaa ne hiukset turbaanin sisään.
- zisel
yybee kirjoitti:
Ok, kokeillaan.. Parin tunnin päästä ;) Jos on turbaanissa, niin eihän ne sit ole pitkin selkää, kun nostaa ne hiukset turbaanin sisään.
Niin niin, mutta siis tuli vaan mieleen tosta ettei kai kerta kokeilu tukkaa pilaa vaikkei olis turbiinissakaan mutta jos tosiaan on sellaset tosi pitkät hiukset niin niitä ei kannata kyllä pitää pitkin selkää varmaan.
Ei käynyt mun hiuksille ainakaan tähän tietoon mitään - samallainen reuhka näyttää olevan :D - Laita uunilenkkiä
yybee kirjoitti:
kiukaalle ja makeaa sinappia ja jaffaa sen kanssa
nom nom - zisel
zisel kirjoitti:
Niin niin, mutta siis tuli vaan mieleen tosta ettei kai kerta kokeilu tukkaa pilaa vaikkei olis turbiinissakaan mutta jos tosiaan on sellaset tosi pitkät hiukset niin niitä ei kannata kyllä pitää pitkin selkää varmaan.
Ei käynyt mun hiuksille ainakaan tähän tietoon mitään - samallainen reuhka näyttää olevan :DTurbiini, voi jeesus :D
- Voihan tukan
zisel kirjoitti:
Turbiini, voi jeesus :D
kuivattaa turbiinissa jos sattuu suihkari olemaan lähettyvillä
- zisel
Voihan tukan kirjoitti:
kuivattaa turbiinissa jos sattuu suihkari olemaan lähettyvillä
Siis mun mielikuvitus alkoi taas laukkaa ja sain päähäni niin hulluja kuvia naisesta pää turbiinissa että hihittelen taas yksinäni... Ne lääkkeet... :D
zisel kirjoitti:
Siis mun mielikuvitus alkoi taas laukkaa ja sain päähäni niin hulluja kuvia naisesta pää turbiinissa että hihittelen taas yksinäni... Ne lääkkeet... :D
:D
Kotona kuivana, muualla suihkun kautta. Tulinkin juuri saunasta ja parvekkeen kautta palstailemaan.
- zisel
Aijaa, miks noin? :)
zisel kirjoitti:
Aijaa, miks noin? :)
Vieraassa paikassa hygieniasyistä. Kotona ei ole niin väliä, kun itse saunani pesen. Minusta se vain on mukavampaa kuivana.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Vieraassa paikassa hygieniasyistä. Kotona ei ole niin väliä, kun itse saunani pesen. Minusta se vain on mukavampaa kuivana.
Niin joo, no täällä on taloyhtiön sauna joten whatever.
- no kai nyt
yybee kirjoitti:
Siis kait kuitenkin löylyn jälkeen meet suihkuun, ettei jää hiet pintaan?
jokainen menee...
mitä kysymyksiä! - hyh h
zisel kirjoitti:
Niin joo, no täällä on taloyhtiön sauna joten whatever.
Kai käytät pepunalustaa siellä lätissä?
- zisel
hyh h kirjoitti:
Kai käytät pepunalustaa siellä lätissä?
No TIE-TEN-KIN. Hyvä että ilman crocksejakaan viittii olla mutta mua haittaa ne niin paljon että otan jalkasieni riskin.
no kai nyt kirjoitti:
jokainen menee...
mitä kysymyksiä!Nojoo, heh, alkaa olla mun jutut sellaisia, että paras mennä katsomaan saunan tilannetta. :D
- hyh h
zisel kirjoitti:
No TIE-TEN-KIN. Hyvä että ilman crocksejakaan viittii olla mutta mua haittaa ne niin paljon että otan jalkasieni riskin.
Millaista pepunalustaa käytät?
Mikset pyydä dazua kanssasi saunomaan? - zisel
hyh h kirjoitti:
Millaista pepunalustaa käytät?
Mikset pyydä dazua kanssasi saunomaan?Ei... et kai sä vaan ole se sama joka jankutit niistä siivous-jutuista?? :D Käytän normaalisti kertakäyttö-peflettejä mutta nyt ne oli loppu niin laitoin sellasen pikku-pyyhkeen ja heitin pesukoneeseen.
- hyh h
zisel kirjoitti:
Ei... et kai sä vaan ole se sama joka jankutit niistä siivous-jutuista?? :D Käytän normaalisti kertakäyttö-peflettejä mutta nyt ne oli loppu niin laitoin sellasen pikku-pyyhkeen ja heitin pesukoneeseen.
Miten sinulla on varaa kertakäyttöpefletteihin...?!
Missä asteessa pesit pepunalustasi? - zisel
hyh h kirjoitti:
Miten sinulla on varaa kertakäyttöpefletteihin...?!
Missä asteessa pesit pepunalustasi?Miten niin miten mulla on varaa..? Eihän ne paljoa maksa siihen nähden kuinka vähän niitä käytän. Mulla on saunavuoro kerran viikossa enkä joka kerta edes mene sinne joten ei siihen mun olematon talous romahda että niitä ostan. Ihmettelisit mieluummin miten mulla on varaa Pantenen shampoisiin ja hoitoaineisiin kun jokapäivä suihkussa kuitenkin käyn :)
- hyh h
zisel kirjoitti:
Miten niin miten mulla on varaa..? Eihän ne paljoa maksa siihen nähden kuinka vähän niitä käytän. Mulla on saunavuoro kerran viikossa enkä joka kerta edes mene sinne joten ei siihen mun olematon talous romahda että niitä ostan. Ihmettelisit mieluummin miten mulla on varaa Pantenen shampoisiin ja hoitoaineisiin kun jokapäivä suihkussa kuitenkin käyn :)
Kävitkö edellisessä kodissasi saunomassa? Siellähän oli kansainvälinen saunayhteisö... eikä varmaan niin nokon nuukaa kellonaikojen kanssa. Tuskin nykyisessäkään...
- zisel
hyh h kirjoitti:
Kävitkö edellisessä kodissasi saunomassa? Siellähän oli kansainvälinen saunayhteisö... eikä varmaan niin nokon nuukaa kellonaikojen kanssa. Tuskin nykyisessäkään...
Siis täällä sitä vasta kansainvälinen saunayhteisö onkin!
- hyh h
zisel kirjoitti:
Siis täällä sitä vasta kansainvälinen saunayhteisö onkin!
Onko ollut samaan aikaan ovesta (tai ikkunasta) tunkijoita? Varmasti osaavat sellaiset pikkulukot tiirikoida auki.
- zisel
hyh h kirjoitti:
Onko ollut samaan aikaan ovesta (tai ikkunasta) tunkijoita? Varmasti osaavat sellaiset pikkulukot tiirikoida auki.
En mä ole kerennyt täällä käymään vielä saunassa niin paljoa että olis voinut kertyä tollasia kokemuksia. Mutta kun samaan suihkutilaan pääsee kahdesta eri pukkarista niin käyn varmuuden vuoks laittaa kyllä sen toisenkin pukkarin oven lukkoon ettei sinne hyökkää ylimääräsiä (esim kännissä jollain ei välttämättä oikeen leikkaa).
- hyh h
zisel kirjoitti:
En mä ole kerennyt täällä käymään vielä saunassa niin paljoa että olis voinut kertyä tollasia kokemuksia. Mutta kun samaan suihkutilaan pääsee kahdesta eri pukkarista niin käyn varmuuden vuoks laittaa kyllä sen toisenkin pukkarin oven lukkoon ettei sinne hyökkää ylimääräsiä (esim kännissä jollain ei välttämättä oikeen leikkaa).
Kannatko koskaan mukanasi mitään asetta? Olet kuitenkin ruipelo tyttöpahanen.
Noora Hautakangaskin kulkee puukko laukussa kaupungilla. - kiisselihän on
hyh h kirjoitti:
Noora Hautakangaskin kulkee puukko laukussa kaupungilla.sanonut että sillon mutka
- zisel
hyh h kirjoitti:
Noora Hautakangaskin kulkee puukko laukussa kaupungilla.Kannan tai en kanna :)
- zisel
kiisselihän on kirjoitti:
sanonut että sillon mutka
Jos olis niin en kai mä niin tyhmä olis että ottaisin sen jonnekkin kaupungille mukaan?? :D
- itähikeä
no kai nyt kirjoitti:
jokainen menee...
mitä kysymyksiä!Näin omin silmin miten kaksi venäläistä naista uimahallin saunassa toimivat. Tulivat suoraan uima-altaalta saunaan uimapuvut päällä, hikoilivat siinä enimmät kosteudet pois ja sitten saunassa kuivailivat hikensä pyyhkeisiin ja menivät pukuhuoneisiin. Siis ei mitään suihkussa käyntiä missään välissä! Ja pukuhuoneessa roiskivat hajuvesiä hirveät määrät itseensä.
- Palstan miehet
Saataiskos me sit muutama kuva susta kun olet suihkussa?
;)- zisel
Ehkä jos joku ottaa mutta mä en aio raahata tätä läppäriä suihkuun mukanani - ainoa keino jolla voin ottaa kuvia on tää läppärin webbikamera joka tässä on eikä tässä tietääkseni (olen etsinyt kaikista asetuksista) ole sitä automaattista... mikä se nyt on... tuli blackout... siis se että se laskee jotain 10sek ja ottaa sitten kuvan.
- ...
Diisel meni viideltä saunaan.
- .
MITÄ SEURAAVAKSI
KEKSISIT, ETTÄ HUOMATTAIS? SPÄMMÄÄJÄ KUNINGATAR VAUHDISSA SUOMI24 FOORUMILLA. VAIHDAS VÄLILLÄ SUKUPUOLTA, NIKKIÄ JA KEKSI JOKU NASEVA HUOMIONKIPEYTTÄSI TYYDYTTÄVÄ AIHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAI ONKO KAIKKI AIHEET JO KOLUTTU?!!!!!- zisel
Mitä helvettiä?? :'D Ratkiriemukasta viikonloppua, *pus* ;D
Suihkun kautta saunaan, mulle tää on totuttu tapa, siis kaava jota automaattisesti noudatan. Löyly tuntuu miellyttävämmältä kostealla iholla.
Oikeasti en ole mikään suuri saunan ystävä, enkä tykkää kovistä löylyistä.- zisel
Mäkään en kauheesti sauno (rupee huippaa) joten siksi toi tän päivänen saunominen olikin niin ihmeellistä kun se tuntui oikeen erityisen hyvältä :)
zisel kirjoitti:
Mäkään en kauheesti sauno (rupee huippaa) joten siksi toi tän päivänen saunominen olikin niin ihmeellistä kun se tuntui oikeen erityisen hyvältä :)
Harvemmkin kun käy, siitä jaksaa nauttia enemmän ja siellä viitsii olla pitempään. :)
- zisel
tosi..typy kirjoitti:
Harvemmkin kun käy, siitä jaksaa nauttia enemmän ja siellä viitsii olla pitempään. :)
Ehkä se on siitäkin kiinni sitten... Mun pitää mennä nyt, mutta hyvää lauantaita!
En tiedä sun musiikkimakua mutta latasin tuubiin tällasen kun sitä ei siellä ollut (tai en ainakaan huomannut). Mä olen nyt hurahtanut tähän biisiin tänään: http://youtu.be/Zn6tdG4rgHQ
Moikka! - zisel
zisel kirjoitti:
Ehkä se on siitäkin kiinni sitten... Mun pitää mennä nyt, mutta hyvää lauantaita!
En tiedä sun musiikkimakua mutta latasin tuubiin tällasen kun sitä ei siellä ollut (tai en ainakaan huomannut). Mä olen nyt hurahtanut tähän biisiin tänään: http://youtu.be/Zn6tdG4rgHQ
Moikka!Niin siis en löytänyt sanojen kanssa tota tuubista, sitä tarkotin :D
zisel kirjoitti:
Niin siis en löytänyt sanojen kanssa tota tuubista, sitä tarkotin :D
Biisi oli hyvä ja rauhallinen, kuuntelin sen just loppuun, thänks! :D
- Ziisel.
Ensin menen saunaan.
Sitten laitan narun kaulaan. Minä tykkään mennä kuivana. Lauteilla pidän suurta pellavaliinaa. Minun tietääkseni juuri hiukset rasittuvat märkinä kuumuudessa.
Kylässä tietysti suihkun kautta, mutta minusta iho ja vettä valuvat hiukset ei tunnu mukavalta. On kuin uimahallissa olisi.- palstan ämmä
Kävin juuri erään palstalaisen kanssa saimaalla saunassa. Olin todella märkänä,täytyy sanoa!
- palstan ukot
vain valokuvalla voit todistaa asian,mieluiten nimilappu sellainen
- KYLLÄ:.!1#%?+
.
KYLLÄ menen saunaan
Har!
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372993Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa792009Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561465Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161432Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1111186Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160905