- Jumala on pelkkää roskaa
- Jeesus on pelkkää roskaa
- Raamattu on pelkkää roskaa.
Mitä minulle tapahtuu nyt kun kirjoitin noin?.
Onko synti sanoa näin?
3
78
Vastaukset
- Ei enää ikinä rykää
VL-opin mukaan "Jumalanpilkka" on synti, jota ei saa anteeksi. Helvettiin olet matkalla heidän mukaan.
Eräskin tapaus vuosien takaa oli tekstiviesti jossa "läskimooses" -sana aiheutti hoitokokouksen. Tässä tosin taivaspaikka palautettiin kun tarpeeksi nuoleskeli tuomaria (puhujaveli). - #
Aloittajalle; kukaan ei voi sinua pakottaa mihinkään. Jos se on sinun vakaa mielipide, niin sen kanssa sinun pitää mennä kuolemaan. Jumalan pilkaksi en tuota osaisi vielä sanoa, mutta itse kait sen parhaiten tiedät
- valehtele.
Jumalaa ei voi pilkata, mielipiteen vapaus pitäisi olla kun ei uhkaa eikä loukkaa ketään henkilökohtaisesti, eikä sano vääräätodistusta lähimmäisestä, eli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509