Hymysi pelasti iltani :)

söpö olet!

Joka muuten olisi ollut kaikenkaikkiaan melko tylsä.
Harmi, etten sinua voi kuitenkaan saada ja tuskin näenkään hetkeen, koska aion pysytellä muista syistä sieltä nyt pois jonkin aikaa.

9

1011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milloin?

Miksi et voi häntä saada? Harmillista jos ei nähdä pitkään aikaan, jos tää nyt sattuis vaikka mulle olemaan, tuskin kuitenkaan..

• söpö olet!

Ymmärtääkseni hän on varattu :(

• SADE KASTELI

En ole varattu. Sääli et asut toisella paikkakunnalla : (

• sekaisin???

Sinä pelastit taas kerran minun iltani.
      En tiedä mitää tää on, oon ihan sekaisin...

• Naapuritalon mies.

Täytyy sanoo samat sanat. Pelastit iltani ja olen sekaisin onnesta kun sain jutella kanssasi eilen ensimmäistä kertaa. Kuinkahan saisin sinut omakseni,oletkohan varattu? Olet joka tapauksessa täys kymppi,joka puolelta. Ehkä huomena tai siis tänään taas pihalla tavataan. Yö unet tässä on mennyt kun en saa sua mielestäni. Olet unelmien nainen. Ja minä olen vapaa joten tule ja syö suihisi jos sinulle kelpaan.

• söpö olet!

Ei asu naapurissani tämä mies, eikä myöskään juttelemaan asti olla ehditty. En tiedä, missä voisin tähän ihanasti hymyilevään komistukseen törmätä muissa merkeissä kuin siellä missä yleensä nähdään...

• o_O

Nähtiinkö eilen keskipäivällä vai vasta illalla?

• söpö olet!

Nähtiin siis 19-20 pv välisenä yönä tarkalleen...

• Herrasmies

Tämä ei nyt liity tähän kyseiseen keskusteluun mutta keskustelun aihe on juurikin sama.

Istahdin viime lauantai-iltana junaan Tampereella ja suuntana Seinäjoki. Olin häistä tulossa mieli maassa kun oma liitto on sinettiä vaille taputeltu. Junan vaunu oli jaettu kahteen osaan josta tämä oma puolisko oli pienempi ja jossa oli kaksi äitiä lapsineen. Toisella lapsia oli kolme ja toisella yksi. Yksi kolmesta lapsesta oli kaksivuotias poika joka puuhasteli paljon ja jonka touhuja oli ihan hauska seurata sivusta. Koitin aikani kuluksi arvuutella mielessni minkähän ikäinen poika on kun itselläni on myös hieman yli kaksi vuotias kummipoika. Arvasin mielessäni että kaksi vuotta tai kuukauden vajaa. Myöhemmin kuulin äitien keskustellessa keskenään että poika oli vuoden ja 11 kuukautta.

Noh aikani seurailtua pojan touhuja hieman huvittuneena nostin katseen tähän toiseen äitiin jolla oli siis yksi lapsi, pontevan näköinen miehen alku, 4kk ja 8kg. Hymyilin 2v pojan touhuja ja seurallisesti katsoin tämän äidin silmiin ja silloin vasta huomasin miten älyttömän kaunis tämä nuori nainen oli. Hän katsoi minua silmiin ja hymyili takaisin tavalla jolla kukaan ei ikinä ole katsonut aikaisemmin. Siitä hetkestä eteenpäin en muistanut enää mitään kurjuutta vaan tunsin aivan valtavan hyvän olon tunteen. Eihän tämä katse ollut siis kuin ihan tavallinen hymy, mutta niin valtavan kaunis ja valtavan lämmin. Kukaan tuntematon ei ole ikinä hymyillyt minulle noin.

Ihastuin kuin salaman iskusta ja ihan korvia myöten, 0-100 1s. ja hymyilin hänelle koko loppumatkan päätepysäkille Seinäjoelle. En siis tuijottanut herkeämättä kuola poskella vaan osallistuin näiden kahden perheen puuhasteluihin hymyilemällä ja katseella seurailemalla. Tarjoudin Seinäjoella auttamaan vaunut pois kyydistä ja sain vaihtaa muutaman sanan tämän naisen kanssa. Aivan mahtavaa vaikka tulehtunut olkapää ei oikein tykännykään.

Kaiken kurjuuden keskelle ilmestyi tuollainen ihminen joka huokuu lämpöä ja ystävällisyyttä tuntemattomalle ihmiselle pelkällä katseella ja hymyllä. Olen tässä parin päivän aikana tullut siihen tulokseen että hänen täytyi olla enkeli.

Niin kuin on jo sanottu nainen oli tuore äiti ja siis ilmeisen onnellinen aika menossa kaikesta hymystä päätellen. Olenhan kuitenkin realisti enkä siis haikaile hänen peräänsä vaan olen tolkuttoman onnellinen hänen puolestaan. Hyvät ihmiset ansaitsevat hyviä asioita. Tämän tarinan kertoisin mieluusti hänelle kuinka hän muutti kertaheitolla suhtautumiseni omaan tilanteeseeni ja antoi uskoa siihen että elämä voi muuttua hetkessä taas sellaiseksi missä tässä kaikessa on kyse. Elämässä on ihan tarpeeksi kurjuutta ja jos vain jotenkin voin piristää jonkun toisen päivää niin sen mielelläni teen. Tekihän hän sen myös minulle ja pelasti siis lauantai-iltani ja muutaman muunkin.

Jos joku sattuu tuntemaan vaaleahiuksisen äidin jolla on 4kk ja 8kg poika niin kehoittakaa ihan varmuuden vuoksi lukaisemaan tämä. Haluan kiittää ystävällisyydestä ja toivottaa kaikkea hyvää. Vaikken sinua edes tunne niin silti veikkaan että olet kaiken hyvän ansainnut. Taisi tulla muuten kaikessa rytäkässä myös vauvakuumekin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe