ottanut huomioon sen lumirenssin vai mikä limerenssi olikaan. Ei se sitä ollut.
Myös miksi olet ottanut selvää mun elämästäni? Näiden takiako? ja mikä sillä on ollut tarkoitus. Ketä muita tähän liittyy. Sä et tiedä mitä kaikkea tiedän, ne nyt on vaan sekottanut pakkaa entisestään. Oletko lintu vai kala, hyvä vai paha. En ole halunnut uskoa susta pahaa, vaikka joskus on tuntunut siltä, se on varmaan ollut molemminpuolista, olen silti halunnut työntää nekin syrjään. Odottaa ja katsoa ennen kuin avaan salaisen arkkuni. Mulla on erittäin hyvä muisti, millainen se voisikaan olla ellei olisi tullut liikaa sekoiltua, osittain tästä kaikesta johtuen. Muutenkin. Jos olin sulle vaan joku projekti, millaseen lopputulokseen olet päätynyt? Arvaa vaan että kiinnostais tietää. Ja kiinnostaisi tietää myös mitä kaikkea muut on musta kertonut, niin voisi kertoa asioita omastanäkökulmasta ja miten totuuden pitäviä ne on ollut, koska jollain ihmisillä on huono tapa vääristellä asioista. Saisi nekin kuulla kunniansa jos on halunneet estää tai hankaloitaa asioita vääristelemällä totuuksia. Vaikka sitä en kiellä että mun elämäni suistu ja pahasti raiteilta kaiken tämän vuoksi, ja on vaikea luottaa keneenkään, ihan kun luottamus olisi enestäänkään olut mitenkään kovin luja.
Olen
5
140
Vastaukset
- usko vain ,niin se o
Tuota miten tämä kirjoituksesi liittyy rakkauteen?
Itse en uskoisi muiden puheisiin vaan omat korvat kuulee ja
oma kokemus puhuu enemmän kuin tuhat vierasta sanaa.
Se olen oppinut elämässä- totta turiset
Omat korvat kuulee. Niin ne tekee.
- Näiden takia
Kukapa ei haluaisi tietää totuutta ja jos nämä ovat ainoa yhteys, niin kyllähän sitä haluaa selvittää ajatuksiaan ottamalla selvää siten kuin voi. Aivan luonnollista, minun mielestäni. Se taas, että joku haluaa kirjoitella nimettömämä eikä tavata todella, herättää minussa epäilyksiä. Miten sellaiseen voisi luottaa, vaikka siltä tuntuisikin. Jalat täytyy pitää maassa ja järki päässä.
- johtopäätösten aika?
Eihän sellaista ole olemassakaan, että joku haluaa kirjoittaa Teidän kanssanne nimettömänä, muttei tavata teitä. Se mikä siitä on totta, se on tosimaailmassa tapahtuva, Ettei halua tavata teitä. Ei siinä ole mitään epäilyttävää, se on selkeää kuin sininen taivas.
- Ikävä!Rakkaus! Sua!
Ei tää mullekaan mitään helpoo oo ollu, tunteet menee laidasta laitaan, mutta loppupeleissä mä Rakastan Sua. Kunpa Tavattais ja Puhuttais asiat selväksi..emmä tiiä..tää on jotenkin niin..no sä tiiät..ne Tunteet ja Rakkaus..Suuri Ikävä..huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701