Pedal fetissi(kö)?

jaana000

Ajelin työkaverini kanssa eilen töistä kotiin ja hän tuntui koko ajan seuraavan jalkojani ajaessani autoa. Varsinkin kun käynnistin autoni (joka ei heti suostunut käynnistymään). Onko hänellä fetissi? Ajattelin hieman härnätä häntä jos näin on..

54

4137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalat on pop

      voi olla, mikään ei kiihoita niin kuin naisen kauniit jalat, varsinkin jos käytössä on sievät kengät. Oliko sinulla korkokengät tai sandaalit jalassa?

    • jaana000

      Ihan normaali työasuni eli polven yläpuolelle hame, sukkikset ja korkkarit.

      • Eli asu, just nammm!, , , No, voithan "härnätä" shoe play:llä, jos ei sitä ei kiinnostuen katsele, niin ei fetissiäkään ole.


      • LoveToCumLegs

        Nami, nami nami nami.... ai että...


    • jalat on pop

      Wau, joo no en ihmettele jos katse viipyi jaloissasi. Missä kaltaisesi naiset oikein lymyilevät? Käy kateeksi tätä työkaveriasi...

    • Yksi merkki

      Paras tapa härnätä ja todistaa asia on laittaa joku päivä korkosaappaat jalkaan ja seurata työkaverin reaktioita. Jos ei saa katsettaan irti jaloistasi, melko varma merkki. Voi tosin lukea tätä palstaa ja näytteleekin autuaan tietämätöntä.

    • Voi olla

      Itse ainakin tykkään katsella kun emäntäni käynnistelee autoa, joka ei kanssa ole aina välttämättä heti yhteistyöhaluinen. Hänellä myöskin aina jaloissaan korkkarit tai korkosaappaat, kun käyttää sellaisia jokapäivä työnsä puolesta... :) Olis kiva lukea yksityiskohtaisempaakin selostusta asiasta jaana00o:n kertomana...:P

    • Boxholder

      Anna kenkäsi markustajan syliin ja aja paljain jaloin, Katso mitä tapahtuu.

      • Poitsu26v

        Emmää tiiä, mulla on yhenlainen pp:fetissi, mut mulle se ei oo niinkää jalat se juttu, ennemminki kiihottaa enempi nää vyötärön seudun jutut ja kokonaiskuva tytön juuttumisesta autolla


    • pauliina,,

      Olisikohan tämä fetissi syynä miksi ei puolisoni ole liiemmin auton vaihto pyyntöihini korvaansa letkauttanut.. No mikäs siinä jos mies siitä nauttii kun poljen kaasua pitääkseni/saadakseni romuni käyntiin.

      • Korkkarit polkimilla

        Muutama vuosi sitten kuljin usein töistä kotiin työkaverin autolla. Tämä noin viisikymppinen nainen pyyhki joka kerran ennen lähtöä korkokenkänsä pohjan puhtaaksi kaasupoljinta vasten. Sanoi varmistavansa, ettei kenkä luista polkimella. Meikäläisellä korkkarifetisistillä pamahti joka kerran kovaksi ja kerran oli pakko käydä salaa niitä sen korkkareita vähän haistamassa.


    • jamppiiiii

      Minulla on pedal pumping fetissi ja voin kertoa että oli housuissa painetta kun olin n 300km reissulla serkkuni ja hänen kuplansa kanssa. Kesähelteillä serkku ei halunnut ajaa juhliin korkkarit jalassa vaan potkaisi ne jo alkumatkasta pois ja loppumatka menikin sukkiksilla.
      Aivan ihana auto minun kannaltani. Kaasua sai antaa jos halusi käyntiin. Näen unta vielä joulunakin..

    • jarnoo+

      Viime yönä tapasin baarissa kauniin nuoren neidon joka lupasi tarjota kyydin kotiin. Aluksi auto starttasi heti, mutta grillille päästyämme ja syötyämme auto ei enää käynnistynytkään.. Ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta ja kolmen neljän pitkän sahauksn ja kaasun polkemisen jälkeen tojota lopulta suostui käynnistymään. Tähän naiseen pidän yhteyttä jatkossakin!

    • Visualisointi kesken

      No kerro ihmeessä millaiset kengät/saappaat tuolla neidolla oli? Myös muuta asua voisi kertoa hieman.

      • Huisentään

        Tyttöystäväni Lada ei lähtenyt käyntiin ja niinpä hän lompsi no: 47 nokialaisissaan hakemaan veiviä. Siinä hänen veivatessaan litisivät kumpparit seksikkäästi ja hänen valtavat kalsarinsa putosivat paljastaen mahottoman ison p.erseen ja vihasta punehtuneen kalkkunan. Lähdin karkuun enkä ole sen koommin pitänyt yhteyttä tähän naiseen.


      • jarnoo+

        Legginssit ja korkkarit.


      • Voi Itku
        Huisentään kirjoitti:

        Tyttöystäväni Lada ei lähtenyt käyntiin ja niinpä hän lompsi no: 47 nokialaisissaan hakemaan veiviä. Siinä hänen veivatessaan litisivät kumpparit seksikkäästi ja hänen valtavat kalsarinsa putosivat paljastaen mahottoman ison p.erseen ja vihasta punehtuneen kalkkunan. Lähdin karkuun enkä ole sen koommin pitänyt yhteyttä tähän naiseen.

        Ei jaksa naurattaa enää nuo jutut.


      • Kiva koohottaja
        jarnoo+ kirjoitti:

        Legginssit ja korkkarit.

        Urkit ja lopeta-lopeta tennarit.


      • haisie
        Kiva koohottaja kirjoitti:

        Urkit ja lopeta-lopeta tennarit.

        Jatsarit ja pussihousut henkseleillä!!!


    • Sunex

      Oliko leggingssit täyspitkät vai 3/4 pituiset?

    • toi_

      Olisi jees kuulla lisää kokemuksia tai onko ketään asiasta enemmän kiinnostununeita? Tyylikkäästi pukeutuneen naisen auto lähtee huonosti käyntiin: Tilanteen luonnollisuus on se juttu. Temperamenttiset autot näkyy vaan katoavan nykymaisemista :) pl. "jenkit."

      • stuckmud

        kyllähän tuo kiinnostaa kovasti.se huono puoli asiassa kun ovat ruiskukoneita nykyää,ei pumppaaminen oikein auta mitään.sellainen alkanut kiinnostaa että tyylikäs lady polkee autoaan irti mudasta tai lumesta.satuin tässä eräissä kesäjuhlissa näkeen kun eräs nainen korkosandaaleissa juuttui märälle nurmikolle opelillaan


    • Sama vaiva jo vuosia

      Ilmeisesti tämäkin fetissi on aika yleinen ja näyttää että porukka alkaa tulla lopultakin "kaapista ulos"....
      Jos omistat korkokumpparit ja minihameen niin on kumma jos ei tehoa.

    • pedal pumpingkia
    • sami987

      Muutama vuosi takaperin seurustelin naisen kanssa joka mielestäni oikein nautti kun auto antoi vähän vastusta. Hän ei pitänyt nbiin väliä vaikka autoa sai sahata käyntiin julkisillakin paikoilla. Todella harmi että hän löysi työpaikan toiselta paikkakunnalta ja meidän seksisuhde päättyi puoleen vuoteen. Oli ilo olla hänen kyydissään.

    • jarppiiiii+

      Naapurini noin 40v nainen sahaa lähes tulkoon jokainen aamu autoaan käyntiin 4-5 pitkää starttausta.
      "Tarvitsen" häneltä useana aamuna kyytiä kaupunkiin.....

      • Hyvä naapuri

        Millaisia kenkiä hän yleensä käyttää?
        Kerro myös muusta asusta?


      • jarppiiiiiiiiii+
        Hyvä naapuri kirjoitti:

        Millaisia kenkiä hän yleensä käyttää?
        Kerro myös muusta asusta?

        Lähestulkoon aina jos töihin menossa on puolipitkä hame ja korkkarit.
        Kesällä aina flip flopit tai pistokkaat jalassa. Tykkää ajaa kesäisin myös paljain jaloin..


    • raisa..........

      Hahaa aina oppii uutta. Myös minun entisellä oli tämä fetissi. Jos luet tätä autoni on vielä sama...

      • pedalia kengällä

        Miten se näkyi, että entiselläs olisi ollut tämä fetissi?


      • raisa.........
        pedalia kengällä kirjoitti:

        Miten se näkyi, että entiselläs olisi ollut tämä fetissi?

        Huomasin hänen seuraavan jalkojani ajaessani ja varsinkin startatessani. En silloin tosin kiinnittänyt asiaan huomiota.
        Hänen onnekseen (kai) mulla oli/on vanha kaasutin mallinen auto joka vaatii kaasua startatessa ja käynnissä pitämiseksi.
        Näin jälkeenpäin ajatellen onhan se toisaalta itsestäkin hieman kiihottavaa jos joku saa siitä kiksit kun en saa pirssiäni käyntiin ja seuraa kaasujalkaani. Täytyypä seurata tarkemmin tulevia kyytiläisiä ;)


      • pedalia kengällä
        raisa......... kirjoitti:

        Huomasin hänen seuraavan jalkojani ajaessani ja varsinkin startatessani. En silloin tosin kiinnittänyt asiaan huomiota.
        Hänen onnekseen (kai) mulla oli/on vanha kaasutin mallinen auto joka vaatii kaasua startatessa ja käynnissä pitämiseksi.
        Näin jälkeenpäin ajatellen onhan se toisaalta itsestäkin hieman kiihottavaa jos joku saa siitä kiksit kun en saa pirssiäni käyntiin ja seuraa kaasujalkaani. Täytyypä seurata tarkemmin tulevia kyytiläisiä ;)

        Millaisia kenkiä/saappaita yleensä pidit silloin/pidät nyt?


      • raisa...
        pedalia kengällä kirjoitti:

        Millaisia kenkiä/saappaita yleensä pidit silloin/pidät nyt?

        Laidasta laitaan ihan riippuen tilanteesta. Tennaria, korkoo ym. välillä ilmankin kenkiä jos matka pidempi..


    • tiedoksi vaan

      Vaimostani tuntuu hyvältä kun saa jaa autoa ilman kenkiä.

      • mievaan

        Omalla vaimolla on kauppakassina vanha corsa. Kesäisin auto toimii ok, mutta taas pakkasten tullen on luvassa piiiiiiiitkiä käynnistyksiä. Keskikonsoli on vielä täysin auki lattian rajasta niin pystyn hyvin seuraamaan hänen kaasujalkansa työskentely ja sitähän piisaa!! Kiitos suomen talvi.


      • kiinnostunut asiasta
        mievaan kirjoitti:

        Omalla vaimolla on kauppakassina vanha corsa. Kesäisin auto toimii ok, mutta taas pakkasten tullen on luvassa piiiiiiiitkiä käynnistyksiä. Keskikonsoli on vielä täysin auki lattian rajasta niin pystyn hyvin seuraamaan hänen kaasujalkansa työskentely ja sitähän piisaa!! Kiitos suomen talvi.

        Suomessa on talvella yleensä pimeää muutamaa keskipäivän tuntia lukuunottamatta ja autossakin on ajon aikana yleensä pimeää, varsinkin lattian rajassa. Miten olet ratkaissut tämän dilemman? Onko sinulla taskulamppu, jolla tiirailet niitä vaimon jalkoja? Kenties pimeänäkölaite? Vai syötkö vain paljon voita ja porkkanaa, että hämäränäkö pelaisi?


      • mievaan
        kiinnostunut asiasta kirjoitti:

        Suomessa on talvella yleensä pimeää muutamaa keskipäivän tuntia lukuunottamatta ja autossakin on ajon aikana yleensä pimeää, varsinkin lattian rajassa. Miten olet ratkaissut tämän dilemman? Onko sinulla taskulamppu, jolla tiirailet niitä vaimon jalkoja? Kenties pimeänäkölaite? Vai syötkö vain paljon voita ja porkkanaa, että hämäränäkö pelaisi?

        No kun katson nytkin ulos niin ei täällä nyt todellakaan mitään säkkipimeää ole. Eikä ole vielä 5-6 tuntiinkaan.


      • toinenvaan1
        mievaan kirjoitti:

        No kun katson nytkin ulos niin ei täällä nyt todellakaan mitään säkkipimeää ole. Eikä ole vielä 5-6 tuntiinkaan.

        Juu ei täälläkään päin suomea kyllä niin kaamoksessa asuta...


      • Tiirailija ¤
        toinenvaan1 kirjoitti:

        Juu ei täälläkään päin suomea kyllä niin kaamoksessa asuta...

        Aurinko laskee esimerkiksi Helsingissä tänään klo 15.25 . Useimmat ihmiset pääsevät töistä klo 16, jolloin on jo pimeää ja päivä lyhenee koko ajan. Arkisin ainakin useimmat tarvitsevat lisävaloa. Viikonloppuisin valoisia tunteja on noin kuusi työssäkäyvällekin harrastaa mieluisaa tiirailua, mutta usein viikonloppuna on paljon muitakin velvollisuuksia ja rästihommia ja tiirailut jäävät vähemmälle.


    • tepi3

      Oho muillakin ilmenee tätä. No yleinen fetissihän tämä on tämä jalka, sukkis , pedalpumping.
      Itselläni alkaa jälleen 4 kuukauden iiiihaaanaa jakso kun pääsen työkaverini kyydissä töihin ja takaisin. Niin ja mikäs tämän tekee niin mieluisaksi. No hänen vanhahko autonsa ja pikku pakkanen yhdistettynä hänen sihteerin asuunsa..

    • heltsu22

      Itse ainakin saan jännittää lähes aina kuinka koslani suostuu yhteistyöhön ja poikkeuksetta varsinkin aamuisin saa muutaman kerran sahata piiiitkään..
      Kuka haluaa miehen paikan?!?!? Ei vaites oon jo varattu. Ja ei kun sahaamaan ja duuniin.....

      • Utelu

        Millaiset talvisaapikkaat omistat?


      • heltsu22
        Utelu kirjoitti:

        Millaiset talvisaapikkaat omistat?

        Piikkikorolliset saapikkaat, talvitennarit yms yms. Kyllähän noita löytyy.


    • jensku

      Omalle kohdalle on osunut (ainakin) kaksi henkilöä jolla on tämä fetissi.
      Sattumaa vai ei, mutta päälläni on usein sukkikset ja autoni romu..

      • hrth

        Tuskin kyse on mistään "pedal fetissistä" vaan jalka fetissistä. Jos sinulla oli kesällä sattumalta jalassa sandaalit tai kengät paljaissa jaloissa ja sinulla on kauniit jalat on jalkafetisistin ihan pakko katsella niitä vaikka "sivusilmällä".


      • joopa joo

        Ei sen auton tarvitse olla mikään romu tai huonosti käynnistyvä. Pedalfetissistä nautintoa saava saa sitä pelkästään nähdessään seksikkäät kenkäsi painelevan polkimia. Lisäpolkemiset ja kiinnijäämiset tietenkin plussaa, mutta kyllä aivan tavallinenkin ajaminen saa hyvää oloa ja mukavaa mieltä aikaan.


    • Kylläpäs muuten on..

      Ei kun kyllä siinä nimenomaan on kyse pedal fetissistä. Ja se on just se must juttu kun näkee naisen ajavan autoa kauniit kengät jalassa, ja vielä parempi jos tällä käynnistysvaikeuksia autonsa kanssa, sitä puuhaa kattelisin vaikka kuinka paljon!

    • AmandaJuu

      No varmaan teillä on ollut hauskempaa,mutta minä olin matkalla töistä kotiin ja kyydissäni oli eräs mies työ kaverini ja hän tuijotti jalkojani melkein silmiään räpäyttämättä!

    • filmitähti

      Heips! Löytyiskö ketään "urheiluhenkistä naista tai shemalea jonka pedalpumppingia sais tulla ihailemaan ja kuvaamaan? Voitais tehdä youtubeen vaikka kivoja videoita.Etsin siis sellaista jota asia todella myös kiinnostaa.

    • tuisku.

      Täältä sais näillä pakkasilla 24/7 erektion jos tykkää katsella taistelua autoni kanssa.

    • Jalat on pop

      korkokengät käyttöön niin aivan varmasti ;)

    • Korkosaappaat

      Korkokengät talvipakkasella on melko epätodennäköinen näky.
      Korkosaappaat ja saappaat yleensäkin myös oikein mukavia katsella.

    • Kylläpä vain...

      Niinpä, kun näkis vaan.. :)

    • Mun exxä tykkäsi kanssa katsoo kun ajoin kesäisin paljain jaloin tai sandaletit jalassa. Kuulemma kiihoittava näky kun nilkka ojentuu ja varpaat pikkuisen taipuisat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe