viikonloppuna. Avopuolisoni lapset ovat meillä kerran kuussa, yhden päivän, ja kysyn että millaisia oikeuksia minulle suodaan ja miten saan puuttua exän ja lasten asioihin.
Nyt on tullut selväksi, että koulun juhliin ei ole asiaa, vaikka lapset itkee ja haluaa mut. Äitinsä ei anna tulla.
Voinko antaa rangaistuksia, ostella heidän lapsilisillään vaatteita, leikkautttaa takkusiet hiukset ym komentaa heitä, kun eivät osaa itse toimia oikein.
Kuinka paljon saan kasvattaa heitä oikeaa suuntaan kun ovat vailla rajoja kotonaan.
Haluan että lapset kutsuisivat minua äidiksi, koska mulla ei ole omia lapsia ja se tuntuisi tosi kivalta. Voiko siihen pakottaa, jos mies puhuisi lapsille, että olen heidän uusi äiti. Haluan että mua totellaan aina ja kaikkialla.
Minusta tuli äitipuoli
16
337
Vastaukset
- Kaikki selviää
kun kysyt ensin omalta äidiltäsi neuvoja.
- Määvaan72
Onhan tämä ala-arvoinen provo, onhan ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
- lissu on seinähullu
suksi ny lissu hevon vi**n tyhmine juttuines.
- en kadehdi osaasi
Samaa mieltä ole kun ap. Kannustan ja tuen sinua...suuret on sun haasteet... kyllä.. jos kotona ei opi niin ne jää sitten toisille.
- lissu on hullu
idiootti vastaa itselleen.............
- tapa lissu ittes
Tapa lissu ittes
- terttualpakka
Et viitsisi sanoa noin! Näkeehän sen jo lissun kirjoittelusta ja kannaotoista, että mielenterveyspalvelut on ajettu niin alas, ettei tosikaan. Saattaa vielä mennä toteuttamaan kehoituksesi, ja hänkin voi kuitenkin olla jonkulle ihmiselle rakas - ehkä...
- kuolis pois
terttualpakka kirjoitti:
Et viitsisi sanoa noin! Näkeehän sen jo lissun kirjoittelusta ja kannaotoista, että mielenterveyspalvelut on ajettu niin alas, ettei tosikaan. Saattaa vielä mennä toteuttamaan kehoituksesi, ja hänkin voi kuitenkin olla jonkulle ihmiselle rakas - ehkä...
Ei sellaine ihminen jota edes yksi ihminen maailmassa rakastaa suollaista tuollaista paskaa vuodesta toiseen...
- psykologian opiskeli
Täällä kaikki ovat mielenterveyspalveluja tarpeessa! On nää niin hulppeita juttuja, että ei voi olla normaalien ihmisten kirjoitelmia mikään.
- vain on lissu opiske
HAH HAA
- yhdessä nauraen etee
vain on lissu opiske kirjoitti:
HAH HAA
HHHAAA HAAAAAAAAAAAA.. ;)
- olet vajakki
Te niitä palveluita tarvitsette liisa hyvä.
- outo sana
olet vajakki kirjoitti:
Te niitä palveluita tarvitsette liisa hyvä.
Mikä on vajakki?
- tuttu sana
outo sana kirjoitti:
Mikä on vajakki?
vajakki on vajaa älyinen.
- mk
Kukaan ei voi sinua kieltää menemästä sinne koulun juhliin koska sinne saa mennä kuka haluaa ja niin edelleen. Millä oikeudella avokkisi ex sinua voi määräillä ja sitä asiaa ei tartte edes häneltä kysyä. Monet miehet tai naiset eivät uskalla uutta puolisoaan otta sukujuhliin tai lasten juhliin kun ex määräilee vieläkin vaikka on erottu ajat sitten ja miehesi voisi ihnan suoraan ilmoittaa ex että te tulette lasten koulun juhliiin kumpikin ja sillä selvä.
- meillä ei onnistu
Tottakai kieltää, eiväthän ne ulkopuoliset ihmiset kuulu exän ja lasten elämään. Sehän on hullua, että uusiot leikkii samaa perhettä ja kuvittelee et kuuluu kaikkeen.
Ei se vaan niin mene.
Kukaan ei voi tykyttää itseään kenenkään elämään, ja olisi säälittävää, jos lapset sisivat käsityksen että kuka tahansa voi mennä mihin tahasa.
Olisin järkyttynyt, jos miehen naiset tulisvat meidän lasten juhliin, voisi silloin kysyä, että missä me mennään, en ymmärrä.
Johan lapsetkin saivivat vääriä käsityksiä perheesetä ja ihmisistä jos kuka tahansa voisi tulla kotiin kahville tai syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111