Marianne Kiukkonen

Taivas Varjele!!!

Jotenkin niin vastenmielinen ja itseään täynnä. Tällaista kamaako poliisikoulu puskee pihalle vuodesta toiseen?

46

5636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+22

Täh!

• Kreuz Des Eisernes K

Menkää kaikki helvettiin

• 112

"Ex agmine haccapellorum libera nos Domine", "A furore Normannorum libera nos, Domine"

• Pyypääpyypäää

Poliisit sarjassa on muutama ok poliisi mutta yhdyn aloittajaan:D

• Optinen Harha

Useimmat poliisit vaikuttavat ihan ok:lta, mutta se on vain pelkästään tiedon vähyyttä. Jos tutustuisit poliiseihin ihan oikeasti, voisi kantasi olla aika lailla eri. Osa poliiseista osaa näytellä hurmaavaa. Tämän asian osasi aikanaan myös yksi herra nimeltä A Hitler, jota todellisen tiedon tultua ilmi ei enää monikaan arvosta kovin korkealle.

"Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä"

• halveksijajasylkijä

Poliisit ovat pahimpia narsisteja!

• YÖK!

oksennus tulee välittömästi kun edes tuollaista huoraa ajatteleekin!!!

• narsisti steroidi

Tällä seuraavalla en tarkoita että ko. henkilö olisi tähän sortunut mutta noin yleisesti sanottuna totuus on se, että jos on anabolisten steroidien kanssa leikkinyt niin yllättävän monta kertaa se näkyy "minä itse"-käytöksenä.
      Esimerkkejä löytyy tästäkin maasta pilvin pimein.
      Ja se että lopettaa niiden käytön ei poista kaikkia oireita. Kun psyyke on muuttunut niiden takia se on yleensä pysyvää(aivosolut).
      Joten aina ei voi poliisikoulua kaikesta syyttää. Vauriot ovat saattaneet tulla jo ennen koulua!

• Totenreich

Siis Hormoni-Helga?

• Posu = Mulqwist

"Vauriot ovat saattaneet tulla jo ennen koulua! "

Joo, kukaan fiksu ei todellakaan hakeudu "poliisiopistoon" ! Pitää olla jonkin sortin luonnehäiriöinen typerys, josa haluaa poliisiksi. Toki poliisiopisto auttaa pikkunilkin asenteen pysyväisyyden saavuttamisessa ja mulqwistit työkaverit hoitaa viimistelyn.

• näin
        Posu = Mulqwist kirjoitti:

"Vauriot ovat saattaneet tulla jo ennen koulua! "

Joo, kukaan fiksu ei todellakaan hakeudu "poliisiopistoon" ! Pitää olla jonkin sortin luonnehäiriöinen typerys, josa haluaa poliisiksi. Toki poliisiopisto auttaa pikkunilkin asenteen pysyväisyyden saavuttamisessa ja mulqwistit työkaverit hoitaa viimistelyn.

Kyyläksi hakeutuvat on vakavasti mielenvikaisia ja se näkyy "opiston" jälkeen koko loppuiän toiminnassa.

• JK

NINKÖ

• munmiälestä-4532

Jotenkin vaikuttaa että kyseisen naisen käytöksessä on vähän kameroista johtuvaa "Jurkkaa" mukana.

• Pissaliisa:D

Raikkaan pissistä sanoisin.

• denunenä

Kun olen seurannu ko henkilön toimintaa poliisit sarjassa, minä näen Mariannen lähinnä rempseänä ja iloisena "mammana". Tietysti se katkeroittaa jos poliisit aina on takavarikoimassa "varastot" tai häiritsee "elinkeinoa", tai estää "hauskanpitämisen". Poliisista noin yleisesti että on ne meikän pariin otteeseen vieny pahnoille. Mitään sen kummempaa konfliktia ei ole tullu, ystävällisiä ovat olleet.

Sitä saa mitä tilaa.

• bebbe1

kulma vei miehen naiselta,. joka odotti onnellisena lasta heille... ja vielä morali-
        soi muita...kasvatus ja muissa asioissa..mihin menee maailma...kaikenlaísia
        sitä siis löytyy...

• lakkipamppuppa

Poliisit sarjassa suurin osa leppoisia ja huumorintajuisia polliiseja.

• sadistit!!

Niin...miksikö???

Koska se on näyteltyä (poliisihallituksen propakanda filmejä) niin on pakko esittää, todellisuudessa kentällä kaikki on toista. Poliisi lyö ja turpaa tullee se kaikki tietää, hampaita ei lattioilta kerätä tai lasketa.

Suomessa poliisit nauttivat ihmisten kiduttamisesta ja tappamisesta, saaden siitä seksuaalista tyydytystä, ihan lain voimalla, vain täydellinen sadisti tai narsisti hakeutuu poliisiksi!

• kiukkoknenenen

Mikä siinä Kiukkosessa muka mättää? Minusta mukava akka ja Lehmus Kalle myös. Hyvä pari. Jämäkkä naikkonen niinkuin kytän pitääkin olla. Sanokaapas nyt jotain esimerkkejä miksi Kiukkonen olisi itseään täynnä.

• Yksi mielipide

Se liikkuvan poliisin täti on itseään täynnä. Kiukkonen on hänen vastakohta.

• pollllll iiii si

Ai Sari Nuolikoski? Sehän on leppoisa poliisitäti eikä itseään täynnä.

• korvienväli

NARSISMI ON VAKAVA SAIRAUS JA SE VOI KOROSTUA TIETYISSÄ AMMATEISSA JA JOIHINKIN AMMATTEIHIN HAKEUTUU JUURI NARSISTIT

• juurikin näen seon

Usein nuoruusiän koulukiusatuksi tuleminen ja keno äitisuhde taustalla. Sitten lähdetään uholla poliisikouluun mentaliteetilla "vittu sitten näkevät". Kaverin tuttavapiirissä olen muutaman poliisin tavannut ja vähän viinaa otettuaan alkoi ihan hölmö pullistelu muskeliautolla, pistoolilla yms. typerällä. Kusipäitä ajautuu tähän ammaattiin, kun eivät edes käytettyjen autonjen myyjiksi kelpaa.

• tiiamaaria1

Se, että poliisi ärsyttää jota kuta noin kamalasti, kuin se tällä palstalla tuntuu tekevän, kertoo kyllä ihmisestä aika paljon!
      Aika huvittavaa pohjasakkaa tuntuu täällä liikkuvan. Poliisi tekee arvokasta työtä meidän kaikkien turvallisemman elinympäristön puolesta.
      Hyvä Marianne! Kaunis ja iloinen nainen on punainen vaate joillekin.

• eiarmoahirteen

Poliisinpalvonta on vakava psyykkinen sairaus.

• 11+1000

Hoh, hoijaa oksennus on hyvin lähellä kun kyseisen akan näkee!

• asdfghjöplokdjd

Ja vielä ruma läski, joka luulee olevansa lihaksikas.

• Paskalakkia imet

tiiamaaria1 ota se poliisipoikaystäväsi kyrpä pois suustasi, niin saa aivotkin välillä happea..

• Wer?

Mikä hitto on Marianne? En katso juurikaan telkkaria...

• Anonyymi

Marianne on TV:ssä naiskonstaapeli, lihaksikas ja rempseä nainen. Itse hän sanoo eräässä filmissä "olen hyvä poliisi"

• huuhuu2

halaisisin marianne kiukkosta oikein kunnolla ja pussaisin suulle oikein kunnolla on meinaan nainen minun makuuni !!!!!!!!!!

• eiitsetiedosta

tuossa ammattiryhmässsä on paljon sairaita narsisteja

• seltaeb

kaikki tosi tv on ihan peestä, mutta kuikahan pitkä Marianne on ?

• huuhuu2

Mä olen tykästynyt marianne Kiukkoseen niin että. Mutta sylin täydeltä kaikkea hyvää hänelle PUSUJEN kera !!!!!

• Maailma täynnä näitä

Kiukkonen on kohta entinen poliisi. Tunkeutui Helsingin vankilaan tekeytyen rikostutkijaksi mutta menikin tapaaman 10 vuoden huuumetuomion saanutta kaveriansa. Olivat halailleet jne. tilanteessa. Vankilan turvallisuuspäällikkö oli heti tajunnut, ettei Kiukkonen ole mikään rikostutkija, saati virka-asialla laisinkaan.
      Höperön hommaa Kiukkoselta. Miten ihminen voi olla noin pönttö?
      Tavallisena kenttätason kuraportaan konstaapelina menee Helsingin vankilaan, missä valvontakameroita, vartijoita jne. Valehtelee olevansa rikostutkija jne.

• spk rules
    • Potkut poliisista

Jutta kakkonen?

• Jutta Fani

Jutta on ykkönen! Lopettaisin välittömästi runkkaamisen, jos Jutta suostuisi kanssani naimisiin.. ;))

• Jerry Kolttonen

Jee jee Jerry jee

• Oikeustaju

Taitaa poikia pelottaa.Se on nainen eikä mikään silikonipelle.

• oksennus.

Mutta saatan ruma sellainen YÖK!

• vasurilla.kanveisiin

Ei siitä elefantista vastusta olisi.

• tyttösuurenkaupungin

Onkohän vielä poliisi näiden juttujen jälkeen. Poliisi TV jim ei ole ainakaan näkynyt. Marianne myi RT asunnon Espoosta jokin aika sitten Hällä oli aikaerikoinen koti nettikuvissa.Hyvin miesmäinen ja jotain jenkkimäistä sisustuksessa.

• Kauhiaa

Fitnes nainen kun näki tän ko. julkkis hemmon niin oksensi ja sanoi miten hevosen puolikas...

• Anonyymi

Naiset voittoon käänsi ison perseensä.loppu kahinoissa vain nainen voi tehdä näin vatuttaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe