voisko joku kertoa server coodin
pelaako kukaan peliä mario kart7
10
194
Vastaukset
- en kerro:D
Mulle tulee mario kart 7 ens viikolla.
Varmaan maanantaina.
sitten voin kertoo (:- aksu =)
kiitti =)
- En korro:D
Onko sulla se?
Tulee varmaan huomenna mulle...
se on myöhässä kohta 3 viikkoo :(.- aksu =)
Mä sain sen jo viime jouluna.Onksulla nyt se?
- en kerro :D
Tilattiin Coolshopista ja on kolme viikoa myöhässä Se tulee tiistana varmaan koska se tilattiin mun mielestä ahvenanmaalta asti. Mut tuu tänne sit tiistaina klo 12.00- 17.30 et oonko laittanut komenttia, niin selvii et onko tullut.
- aksu =)
ok
- en kerro :D
Eli ylihuomenna :)
- en kerro:D
se tuli tänään mutta mutta mikä sinun on koodi on?
- aksu =)
kerro jo
- minullakinMK7
minulla itsellä on myös mk7.. haluatko kaveriksi? ei ole minulla ollenkaan suomalaista ystävää.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462