Ja kaikki muut ihmiset pitää hauskaa terasseilla, huvipuistoissa, festareilla jne. mutta itse joudun yksin hikoilemaan koneen edessä.......
Kesä tulee taas....
32
662
Vastaukset
- yksin kotona
Mä kävin salilla hikoilees tänään. On ollut tosi lämmin päivä tänään ja sit kun pyöräilin salilta kotiin niin tuli taas hiki. Joo ei sinne terassille yksin kannata lähtee. Joku voi luulla vielä et sullakin o elämä!
- koittakaahan
yksinäiset sielut etsiä toisianne. Se on mukavaa kun kaksi yksinäistä lyöttäytyvät yhteen. On totta, että yksin ei ole mukavaa ns. huvitella.
"Kaikki muut"... Tiedätkö, että ihminen, joka käyttää termejä "aina, kaikki, ikinä, ei kukaan" jne on regressiossa. Siis taantuu lapsen tasolle.
Aikuinen ihminen tietää, ettei tuollainen pidä paikkaansa. Ei todellakaan ole niin, että KAIKKI muut jotain ja sinä YKSIN jotain muuta. Lukemattomat ihmiset, esimerkiksi opiskelijat, ovat töissä läpi koko kesän. Suomen työaikalainsäädäntö varmistaa sen, että kukaan heistä ei kuitenkaan istu koneella 24/7.
On ihan oma valintasi mihin vapaa-aikasi käytät, mutta älä yritä väittää, että joutuisit ihan koko ajan tekemään töitä.- selvennystä kaipaava
Minulle ei tullut avausviestistä edes mieleen, että hän väittäisi tekevänsä töitä koko ajan. Hän "hikoilee koneen edessä", kuten minäkin. Siis istun kaiket kesät tietokoneen edessä, koska olen yksinäinen. Kumpaakohan "Yksinäinen..." on mahtanut tarkoittaa? :/
- aflk
Miksi naiset, kuten sinä, ovat aina niin kauhean alentavia netissä? Jos olisit mies niin sut oltais jo häädetty täältä sellaisen verbaalisen pahoinpitelyn saattelemana että et ikinä sitä unohtaisi.
selvennystä kaipaava kirjoitti:
Minulle ei tullut avausviestistä edes mieleen, että hän väittäisi tekevänsä töitä koko ajan. Hän "hikoilee koneen edessä", kuten minäkin. Siis istun kaiket kesät tietokoneen edessä, koska olen yksinäinen. Kumpaakohan "Yksinäinen..." on mahtanut tarkoittaa? :/
No sehän on sitten ihan oma valinta jos huvikseen istuu koneen edessä. Tietääkseni Suomessa ei ole ulkonaliikkumiskieltoa yksinäisille(kään).
aflk kirjoitti:
Miksi naiset, kuten sinä, ovat aina niin kauhean alentavia netissä? Jos olisit mies niin sut oltais jo häädetty täältä sellaisen verbaalisen pahoinpitelyn saattelemana että et ikinä sitä unohtaisi.
Mitä alentavaa siinä on, jos ei lähde mukaan itsesääliin? Kenenkään elämä ei varmasti parane sillä, että rypee itsesäälissä ja uskottelee itselleen, että KAIKKI muut voivat tehdä jotain mitä itse ei IKINÄ voi tehdä.
Eikä kukaan tule kotoa hakemaan joten "koneen edessä istuminen" on kaikkein pahinta ajantuhlausta kauniina kesäpäivinä.- minä täällä moi
aflk kirjoitti:
Miksi naiset, kuten sinä, ovat aina niin kauhean alentavia netissä? Jos olisit mies niin sut oltais jo häädetty täältä sellaisen verbaalisen pahoinpitelyn saattelemana että et ikinä sitä unohtaisi.
Netissä kuka tahansa voi halutessaan olla nainen. :)
Tuo oli eräänlaista viisastelua jonka olisi voinut esittää toisinkin. Tosin joskus parhaiten auttaa raju palaute.
Pisteet siitä että on tiukkis omalla nimimerkillään. - ...
simasuuneiti kirjoitti:
No sehän on sitten ihan oma valinta jos huvikseen istuu koneen edessä. Tietääkseni Suomessa ei ole ulkonaliikkumiskieltoa yksinäisille(kään).
Palstalla on paljon sellaisia jotka kärsii esim. sosiaalisten tilanteiden pelosta tai jostain muusta vastaavasta sosiaalisesti rajoittavasta asiasta niin ei välttämättä ole oma valinta.
... kirjoitti:
Palstalla on paljon sellaisia jotka kärsii esim. sosiaalisten tilanteiden pelosta tai jostain muusta vastaavasta sosiaalisesti rajoittavasta asiasta niin ei välttämättä ole oma valinta.
Silloin kannattaa hakea apua ja puhua asiasta sen oikealla nimellä. Aika usein täällä kirjoittajat syyllistävät muita ihmisiä yksinäisyydestään ja sellainen sävy tässäkin avauksessa oli. Aloittaja olisi voinut kertoa, että hän kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta, pelkää että sen takia kesästä tulee yksinäinen ja kysyä neuvoja miten pelosta pääsisi eroon. Mutta sen sijaan hän antaa ymmärtää olevansa sidottu sisälle sillä aikaa kun KAIKKI muut nauttivat elämästä.
- vappu meni jo
simasuuneiti kirjoitti:
Mitä alentavaa siinä on, jos ei lähde mukaan itsesääliin? Kenenkään elämä ei varmasti parane sillä, että rypee itsesäälissä ja uskottelee itselleen, että KAIKKI muut voivat tehdä jotain mitä itse ei IKINÄ voi tehdä.
Eikä kukaan tule kotoa hakemaan joten "koneen edessä istuminen" on kaikkein pahinta ajantuhlausta kauniina kesäpäivinä.eikä sima ole edes hyvänmakuista :(
- fdadad
vappu meni jo kirjoitti:
eikä sima ole edes hyvänmakuista :(
more like mällisuuneiti xD
- agshsdh
simasuuneiti kirjoitti:
Silloin kannattaa hakea apua ja puhua asiasta sen oikealla nimellä. Aika usein täällä kirjoittajat syyllistävät muita ihmisiä yksinäisyydestään ja sellainen sävy tässäkin avauksessa oli. Aloittaja olisi voinut kertoa, että hän kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta, pelkää että sen takia kesästä tulee yksinäinen ja kysyä neuvoja miten pelosta pääsisi eroon. Mutta sen sijaan hän antaa ymmärtää olevansa sidottu sisälle sillä aikaa kun KAIKKI muut nauttivat elämästä.
Saa aina sellaisen lämpimän vitutuksen rinnan alle kun lukee näitä simasuuneidin oksennuksia.
Vaikuttaa yhtä vittumaiselta kuin joku sossun virkaintoinen ämmä, joka omaa paskantärkeyttään korostaakseen kuvittelee olevansa joku yleinen viisauden torvi, vaikka todellisuudessa ei osaa muuta kuin määkiä kaavamaisesti ulkoa opittuja joutavuuksia.
- N
Tulipa jotain mieleen..
- valitus loppui nyt
Ongelma on siinä ettei yksinäiset uskalla tavata toisia yksinäisiä. Kaksi yksinäistä vois keksii kaikenlaista tekemistä mut ei varmaanole niin rohkeaa yksinäistä et uskaltais tavata. Siksi siellä koneen ääressä valitetaan ettei ole tekemistä.
Jos mä ehdottaisin matkustamista vaikka ahvenanmaalle niin mut haukuttais pystyyn et mitä sääkin kuvittelet ja että et ole sellanen jonka kans tulisin toimeen ja ei huvita lähtee kun se on liian kaukana. - pelko pois ja ulos
Kun on liikaa yksin, niin mökkiytyy. Menee entistä aremmaksi sosiaalisiin kontakteihin.
- Kane-
Harvemmin se yksinäisyys johtuu siitä, että henkilö on vain laiska, eikä häntä huvita lähteä ihmisten ilmoille (simasuullekin tiedoksi). Siellä on yleensä paljon muita asioita taustalla.
Sosiaaliset Pelot, Ujous, Arkuus, Mielenterveydelliset Ongelmat, Masennus, Epäsosiaalisuus, Hiljainen Luonne, Alhainen Itseluottamus, Ulkonäköpaineet ja sen sellaista...- simasuumies
"Siellä on yleensä paljon muita asioita taustalla. "
Silloin kannattaa hakeutua hoitoon ja hankkia lääkitys.
- hopi hopi
Aika huonoja syitä on ujous, arkuus, epäsosiaalisuus, alhainen itseluottamus, hiljainen luonne. jos ei sukalla toisen tutustua nyt niin sitte sitä on yksin loppui elämä ja turha sitte valittaa jos ei tee mitään asian hyväksi. Ujous lähtee kun menee muiden ihmisten sekaan vaikka baariin tai festareille.
- tererererere
Joo, kyllä muakin toi kesä ahdistaa. Aina kun tekee jotain ajattelee että tätä vois tehä jonkun muunkin kanssa ja ärsyttää näe onnellisia ihmisiä kesä säällä kun itse aina masentaa. Nii ja kato mun blogi 10friendsasummer.blogspot.com
Minä vietän tulevan kesän töissä. Eipä sekään suurta herkkua ole, mutta voittaa ankaran lagittamisen. Eikä se sitä paitsi ole kuin 5 viikkoo duunia, kyllä sen (ehkä) kestää. Onneksi ko. paikassa on koeaika, joten jos ei työ maistu niin pois pääsee vaikka heti.
Jossain välissä olisi kyllä kiva myös kavereita ehtiä tapaamaan. Ainakin Särkänniemeen tuntuvat hinkuvan.- ?
Sulla on työpaikka, kavereita... Mitä täällä teet?
? kirjoitti:
Sulla on työpaikka, kavereita... Mitä täällä teet?
Poden masennusta ja saamattomuutta.
Voi olla, että minulla on kavereita, mutta en ole läheinen kenenkään kanssa.
- dyby
Voithan sinä yksinkin olla ulkona, mene vaikka lenkille tai rullaluistelemaan, mieli piristyy kummasti =)
- TöpseliSetä
Entä jos sitä vaan menis mukaan? Ottais tuopin tiskiltä ja istuis johonkin pöytään. Sen takia ne muutkin on siellä. Lievittämässä yksinäisyyttään. Muka pitämässä hauskaa. Ja onhan se aina hauskempaa olla porukalla kuin yksin, vaikka muut olisikin tuntemattomia. Ja jos miehenä lähtee liikenteeseen, niin jotkut naiset jopa arvostaa kun on yksin uskaltaunut liikenteseen. On siis lopulta rohkea. Oikein hyvällä tuurilla ei enää olekkaan yksinäinen. Kaikilla on ongelmia. Osa tekee siitä esteen, osa hidasteen. Töpseli irti ja katso mitä tapahtuu.
- Ottolapsi.
Ei se ainakaan suomessa toimi noin. Henkilö on todella onnekas, jos se tässä maassa hyväksyttäisiin tuntemattomana uuteen porukkaan.
- nainen667673
Ottolapsi. kirjoitti:
Ei se ainakaan suomessa toimi noin. Henkilö on todella onnekas, jos se tässä maassa hyväksyttäisiin tuntemattomana uuteen porukkaan.
Kyllä minä ainakin naisena oon ollut yksin baarissa, ja ihmisten porukkaan pääs helpolla ainaki siellä kaupungissa mistä oon kotosin. Täällä pk-seudulla ihmiset on jotenki tuomitsevimpia ja varsinki naiset katsoo oudosti jos niille yrittää puhua jotain. Yksinäisen miehen jos baarissa näkisin nii oitis menisin juttelemaan :)
- Ottolapsi.
nainen667673 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin naisena oon ollut yksin baarissa, ja ihmisten porukkaan pääs helpolla ainaki siellä kaupungissa mistä oon kotosin. Täällä pk-seudulla ihmiset on jotenki tuomitsevimpia ja varsinki naiset katsoo oudosti jos niille yrittää puhua jotain. Yksinäisen miehen jos baarissa näkisin nii oitis menisin juttelemaan :)
Oli hän ulkonäöltään minkänäköinen tahansa vai?
- yksin kotona
Ottolapsi. kirjoitti:
Oli hän ulkonäöltään minkänäköinen tahansa vai?
Tuskin tulisi mulle juttelee ainakaan.
- ATM mies
Seksisuhde olis tosi kiva kesällä. Kuka haluaa?
- Konttoritoimihenkilö
Tai motskariajelulle Uudenmaan alueella. Kuka haluaa?
(Tarvitset oman kypärän, ja painoraja on n. 60 kg) - ATM mies
Onks tää muka niin paha jos haluaa seksiä? .Ei sit tarttis olla yksin ainakaan ja voihan sitä sit rakastuu siihne kumppaniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701