Fanipaloja naamaan, röyh hyvää oli !
Vedin just pussillisen.
18
113
Vastaukset
- hoikka varsi
Koko pussillisen kerralla...??? Huh huh, mä en pystyisi (onneks)... mä otan korkeentaan 3 palaa kerralla :-) Mut kiva sulle jos oli hyvää ;-D
- tuli vähän nälkä
ai onneks, mikäs onni se semmonen on :)
- Saara neitonen
Mäki uskon, että tyydyt kolmeen, kun kaappis on kuitenki suklaamunkkeja täynnä :P
- hoikka varsi
tuli vähän nälkä kirjoitti:
ai onneks, mikäs onni se semmonen on :)
En vaan oo koskaan tykänny suklaasta silleen, että voisin sitä syömällä syödä.
Ja onhan se onni sen puoleen, ettei tarvi kiloja vahdata ;-)
Enkä tosiaankaan söis suklaamunkkeja, vadelmahillomunkkeja kyllä :-)
- keksi parempi
Ha ha huono provo, Fanipalat eivät röyhtäytä.
- samarinia kehiin
Kais se nyt röyhtäyttää mikä ruoka vaan, jos ylen syö...
- jakoon pussi
Ok myönnän, että liioittelin, en röyhtäissyt, se oli provo, enkä myöskään yksin syönnyt, vaan se meni kolmeen osaan. Olisin kyllä pystynyt yksinki syömään, ei teettäisi ongelmia. Olen joskus syönny litran jäätelöäkin yksin, siis tyhjään mahaan.
- hoikka varsi
No huh huh uudestaan ;-D
- ei uppoa
Mulle ei ole oikein suklaa uponnut enää niiden lapsityövoimajuttujen jälkeen. Ei vaan maistu.
- maas maan tavalla
Gambiassa lapset harrastavat seksiäkin jo 10 vuotiaina, ovat siis yhdynnässä, koska oppivat sen niin varhain, koska asuvat ahtaasti ja joutuvat katselemaan vanhempiensa seksin harrastamista.
- ei uppoa
Joo, olin vähän aikaa ko maasta olevan miehen kanssa, että sekin tiedossa...
- yhhyh...
H-Y-I
- ei uppoa
yhhyh... kirjoitti:
H-Y-I
Ei siinä muuta vikaa ollut, kuin hillitön mustasukkaisuus. Oli opiskellut pitkälle ja kielitaitoinen.
- yhhyh...
ei uppoa kirjoitti:
Ei siinä muuta vikaa ollut, kuin hillitön mustasukkaisuus. Oli opiskellut pitkälle ja kielitaitoinen.
No silti....
- eu uppoa
yhhyh... kirjoitti:
No silti....
Tiedätkö, oli kokenut aika kovia, mm. rasismia, varsinkin suomalaisten taholta. Ennen Suomeen tuloa oli asunut pitkään Ruotsissa ja harkitsi jo sinne paluuta, kun täällä oli niin kurjaa. Suomalaiset on aika ennakkoluuloista kansaa ja stereotypioihin luottavia.
- yhhyh...
eu uppoa kirjoitti:
Tiedätkö, oli kokenut aika kovia, mm. rasismia, varsinkin suomalaisten taholta. Ennen Suomeen tuloa oli asunut pitkään Ruotsissa ja harkitsi jo sinne paluuta, kun täällä oli niin kurjaa. Suomalaiset on aika ennakkoluuloista kansaa ja stereotypioihin luottavia.
Just joo... Mites, onko sulla kenties nyt suomalainen miesystävä...?
- ei uppoa
yhhyh... kirjoitti:
Just joo... Mites, onko sulla kenties nyt suomalainen miesystävä...?
Jos tuohon vastaan rehellisesti, niin kysyt seuraavaksi, että mitäs sitten täällä teet :D!
- yhhyh...
ei uppoa kirjoitti:
Jos tuohon vastaan rehellisesti, niin kysyt seuraavaksi, että mitäs sitten täällä teet :D!
Ei vaan....no...et tainnu hiffata pointtia...mut siis onnee vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701