Vedin just pussillisen.

suu muikeana

Fanipaloja naamaan, röyh hyvää oli !

18

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka varsi

      Koko pussillisen kerralla...??? Huh huh, mä en pystyisi (onneks)... mä otan korkeentaan 3 palaa kerralla :-) Mut kiva sulle jos oli hyvää ;-D

      • tuli vähän nälkä

        ai onneks, mikäs onni se semmonen on :)


      • Saara neitonen

        Mäki uskon, että tyydyt kolmeen, kun kaappis on kuitenki suklaamunkkeja täynnä :P


      • hoikka varsi
        tuli vähän nälkä kirjoitti:

        ai onneks, mikäs onni se semmonen on :)

        En vaan oo koskaan tykänny suklaasta silleen, että voisin sitä syömällä syödä.
        Ja onhan se onni sen puoleen, ettei tarvi kiloja vahdata ;-)
        Enkä tosiaankaan söis suklaamunkkeja, vadelmahillomunkkeja kyllä :-)


    • keksi parempi

      Ha ha huono provo, Fanipalat eivät röyhtäytä.

      • samarinia kehiin

        Kais se nyt röyhtäyttää mikä ruoka vaan, jos ylen syö...


    • jakoon pussi

      Ok myönnän, että liioittelin, en röyhtäissyt, se oli provo, enkä myöskään yksin syönnyt, vaan se meni kolmeen osaan. Olisin kyllä pystynyt yksinki syömään, ei teettäisi ongelmia. Olen joskus syönny litran jäätelöäkin yksin, siis tyhjään mahaan.

      • hoikka varsi

        No huh huh uudestaan ;-D


    • ei uppoa

      Mulle ei ole oikein suklaa uponnut enää niiden lapsityövoimajuttujen jälkeen. Ei vaan maistu.

      • maas maan tavalla

        Gambiassa lapset harrastavat seksiäkin jo 10 vuotiaina, ovat siis yhdynnässä, koska oppivat sen niin varhain, koska asuvat ahtaasti ja joutuvat katselemaan vanhempiensa seksin harrastamista.


    • ei uppoa

      Joo, olin vähän aikaa ko maasta olevan miehen kanssa, että sekin tiedossa...

      • yhhyh...

        H-Y-I


      • ei uppoa
        yhhyh... kirjoitti:

        H-Y-I

        Ei siinä muuta vikaa ollut, kuin hillitön mustasukkaisuus. Oli opiskellut pitkälle ja kielitaitoinen.


      • yhhyh...
        ei uppoa kirjoitti:

        Ei siinä muuta vikaa ollut, kuin hillitön mustasukkaisuus. Oli opiskellut pitkälle ja kielitaitoinen.

        No silti....


      • eu uppoa
        yhhyh... kirjoitti:

        No silti....

        Tiedätkö, oli kokenut aika kovia, mm. rasismia, varsinkin suomalaisten taholta. Ennen Suomeen tuloa oli asunut pitkään Ruotsissa ja harkitsi jo sinne paluuta, kun täällä oli niin kurjaa. Suomalaiset on aika ennakkoluuloista kansaa ja stereotypioihin luottavia.


      • yhhyh...
        eu uppoa kirjoitti:

        Tiedätkö, oli kokenut aika kovia, mm. rasismia, varsinkin suomalaisten taholta. Ennen Suomeen tuloa oli asunut pitkään Ruotsissa ja harkitsi jo sinne paluuta, kun täällä oli niin kurjaa. Suomalaiset on aika ennakkoluuloista kansaa ja stereotypioihin luottavia.

        Just joo... Mites, onko sulla kenties nyt suomalainen miesystävä...?


      • ei uppoa
        yhhyh... kirjoitti:

        Just joo... Mites, onko sulla kenties nyt suomalainen miesystävä...?

        Jos tuohon vastaan rehellisesti, niin kysyt seuraavaksi, että mitäs sitten täällä teet :D!


      • yhhyh...
        ei uppoa kirjoitti:

        Jos tuohon vastaan rehellisesti, niin kysyt seuraavaksi, että mitäs sitten täällä teet :D!

        Ei vaan....no...et tainnu hiffata pointtia...mut siis onnee vaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe