Kumisaapasfetisistien ja transvestiittien toimintaa Oulussa?

Kukkamekko ja Cityt

En tiedä, onko tämä oikea lokero kysymykselleni, mutta pistän nyt kuitenkin tänne:

Olen naimisissa oleva hetero kumisaapasfetisistimies ja vaimoni tietää ja hyväksyy mieltymykseni. Myös pukeutuminen naisten vaatteisiin kiinnostaa, mutta silloinkin oleellisen osan asukokonaisuudesta täydentää sirot naiselliset kumisaappaat.

Löytyykö Oulun suunnalta em. asioista kiinnostuneita ajatusten- ja kokemustenvaihdon sekä mahdollisesti vertaistapaamisten merkeissä?

Onko myöskään tietoa, onko Oulun SETA:n piirissä toimintaa fetisisteille ja transvestismistä kiinnostuneille?

Toivon asiallisia kommentteja!

6

871

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokialaissaapastelij

Kyllä täällä kumisaapasharrastajia löytyy, mutta ei taida kukaan olla kiinnostunut tapaamaa muita, en ainakaan minä. Joskus tehdään saapaskauppoja.

• tththt

Tapaamiset ja vertaisryhmät kyllä kiinnostaisi, mutta rohkeus puuttuu. En ole vielä niin sinut itteni kanssa, että uskaltaisin tulla ihmisten ilmoille "harrastusteni" kanssa.

Kyllä meitä Oulussa on. Olen nähnyt kaupungilla useita kertoja polkypyörällä liikkuvan naiseksi pukeutuvan miehen, joka käyttää aina punaisia korkokumisaappaita.

• juppe...

Ei se kaapista ulos tulo ole kovin kivuliasta. Sadeasufetisistit ryhtyivät jo lähes 7vuotta sitten järjestämään pari kertaa vuodessa tapaamisia. Yleensä ei kestä kuin hetken, kun uudet tulokkaat tuntevat olonsa mukavaksi, kun kerrankin saa pukeutua omalla tavallaan ja kaikki muut hyväksyvät toisensa juuri sellaisina kuin he haluavat olla. Se tunne on monille vapauttava, kun varsinkin vähän vanhemmat, jotka ovat eläneet ennen nettiaikaa ovat yleensä kuvitelleet olevansa aika lailla yksin mieltymyksensä kanssa. Suosittelen myös saapastelijoille. Vaikka vaan yhteistä patikkaretkeä alkaa päälle. Ei mitään kinkyä. Se pelottaa varsinkin naisia, jotka muuten ovat monesti tunnustaneet kuinka mielellään he hyppisivät kuralätäköissä, jos vaan kehtaisivat...

• rgart

Miten pääsee mukaan sadeasufetisistien toimintaan ja tapaamisiin? Onko jokin sähköposti, johon voi laittaa viestiä?

• juppe...

liitypä vaikka tälle sivustolle
      http://www.sadeasujenystavat.net/

• Eija K

Et ole yksin, minäkin kun tykkään täydentää asuani naisellisen siroilla kumisaappailla.Olen tykännyt naisten kumisaappaista varmaan koko pienen ikäni,
      eikä minusta siinä ole mitään hävettävää .Asun täällä jyväskylän lähistöllä joten etäisyyttä sinne missä sinä asut ja vaikutat on ehkä turhankin paljon mutta kuitenkin minulla on ihan samoja juttuja naiseksi laittautuminen ja naisten kumisaappaat merkitsevät minulle paljon,ihan pienestä pojanklopista asti naisten kumisaappaat on olleet se jokin ja 80 luvulta asti naiseksi laittautuminen myös.Että semmoista harmi että välimatkaa on noin paljon mutta olen hengessä mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      148
      999
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      176
      707
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      543
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      36
      497
    5. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      452
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      436
    7. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      327
      435
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      28
      432
    9. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      15
      423
    10. Komulan mylly

Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s
      Hyrynsalmi
      13
      412
    Aihe