En tiedä, onko tämä oikea lokero kysymykselleni, mutta pistän nyt kuitenkin tänne:
Olen naimisissa oleva hetero kumisaapasfetisistimies ja vaimoni tietää ja hyväksyy mieltymykseni. Myös pukeutuminen naisten vaatteisiin kiinnostaa, mutta silloinkin oleellisen osan asukokonaisuudesta täydentää sirot naiselliset kumisaappaat.
Löytyykö Oulun suunnalta em. asioista kiinnostuneita ajatusten- ja kokemustenvaihdon sekä mahdollisesti vertaistapaamisten merkeissä?
Onko myöskään tietoa, onko Oulun SETA:n piirissä toimintaa fetisisteille ja transvestismistä kiinnostuneille?
Toivon asiallisia kommentteja!
Kumisaapasfetisistien ja transvestiittien toimintaa Oulussa?
6
807
Vastaukset
- Nokialaissaapastelij
Kyllä täällä kumisaapasharrastajia löytyy, mutta ei taida kukaan olla kiinnostunut tapaamaa muita, en ainakaan minä. Joskus tehdään saapaskauppoja.
- tththt
Tapaamiset ja vertaisryhmät kyllä kiinnostaisi, mutta rohkeus puuttuu. En ole vielä niin sinut itteni kanssa, että uskaltaisin tulla ihmisten ilmoille "harrastusteni" kanssa.
Kyllä meitä Oulussa on. Olen nähnyt kaupungilla useita kertoja polkypyörällä liikkuvan naiseksi pukeutuvan miehen, joka käyttää aina punaisia korkokumisaappaita.
- juppe...
Ei se kaapista ulos tulo ole kovin kivuliasta. Sadeasufetisistit ryhtyivät jo lähes 7vuotta sitten järjestämään pari kertaa vuodessa tapaamisia. Yleensä ei kestä kuin hetken, kun uudet tulokkaat tuntevat olonsa mukavaksi, kun kerrankin saa pukeutua omalla tavallaan ja kaikki muut hyväksyvät toisensa juuri sellaisina kuin he haluavat olla. Se tunne on monille vapauttava, kun varsinkin vähän vanhemmat, jotka ovat eläneet ennen nettiaikaa ovat yleensä kuvitelleet olevansa aika lailla yksin mieltymyksensä kanssa. Suosittelen myös saapastelijoille. Vaikka vaan yhteistä patikkaretkeä alkaa päälle. Ei mitään kinkyä. Se pelottaa varsinkin naisia, jotka muuten ovat monesti tunnustaneet kuinka mielellään he hyppisivät kuralätäköissä, jos vaan kehtaisivat...
- rgart
Miten pääsee mukaan sadeasufetisistien toimintaan ja tapaamisiin? Onko jokin sähköposti, johon voi laittaa viestiä?
- juppe...
liitypä vaikka tälle sivustolle
http://www.sadeasujenystavat.net/ - Eija K
Et ole yksin, minäkin kun tykkään täydentää asuani naisellisen siroilla kumisaappailla.Olen tykännyt naisten kumisaappaista varmaan koko pienen ikäni,
eikä minusta siinä ole mitään hävettävää .Asun täällä jyväskylän lähistöllä joten etäisyyttä sinne missä sinä asut ja vaikutat on ehkä turhankin paljon mutta kuitenkin minulla on ihan samoja juttuja naiseksi laittautuminen ja naisten kumisaappaat merkitsevät minulle paljon,ihan pienestä pojanklopista asti naisten kumisaappaat on olleet se jokin ja 80 luvulta asti naiseksi laittautuminen myös.Että semmoista harmi että välimatkaa on noin paljon mutta olen hengessä mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579