meillä päin iltapäivällä. Harmi vaan kun huomasin sut niin myöhään. Kyllähän sua pidempäänkin katselis ;)
Ihanuuteni
7
196
Vastaukset
- iloinen*
Eipä kestä;)
- Joo niin
katselis, ja huulille jäi mansikan maku, oliks se jotain huulikiiltoo vai? No huomenna uudestaan ;-)
- Fresitan maku huulil
Slurps, minä näin ainakin erään kaksi kertaa.. Toisen n. klo kahden aikoihin ja toisen kerran hieman ennen viittä..Toisella kertaa hän taisi laittaa huulikiiltoa..Vai näinkö väärin (?)
- 9978
kiitos! Olihan tämä varmasti minulle? Oliko aloittaja nainen vai mies?
- *hukkapala*
Jossain kävin... päivällä, mutta niin varmaan kävi muutama muukin miljoonista suomalaisista. :D
- 2 bad
Pitkin hampain tulin. Yritin vilkuilla ja luimistella siihen malliin, etten sua näkis ja ettei mua näkyis, mutta en vissiin onnistunut :/
- Ei vaiskaan
Oikeasti tulin hyvälle tuulelle sun aloituksesta, vaikka en edes tiedä kelle suunnattu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701