Elikkä olen käymässä neljättä vuotta toisen asteen koulutusta (ammattikoulu). Noh tänään mä kävin kysymässä voisinko suorittaa puuttuvat pari kurssia jotenkin esimerkiksi tehtävillä kun tarkoitus olis valmistua, vastaukseksi sain että opettajalla ei ole aikaa eikä kiinnostusta joten nyt keväällä ei sovi että tule syksyllä kysymään!? mitenkäs mä syksyllä ne voin suorittaa kun mun mielestä se neljä vuotta on maksimiaika suorittaa samaa tutkintoa ja se aika ilmeisesti loppuu nyt keväällä? Tässä ei ilmeisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää valmistumatta parin kurssin takia ja koko tutkinto mennyt aivan hukkaan? Voiko asia oikeasti mennä näin?
valmistuminen ilmeisesti mahdotonta?
2
88
Vastaukset
- Kovasti ihmettelen
Miten ihmeessä olet onnistunut nyhjäämään toista astetta neljä vuotta? Kyllä sinulla täytyy olla todella hyvä perustelu, että olet saanut kulutettua asiaan noin kauan. Keskimääräisellä järjellä ja yrittäjyydellä valmistuu samassa ajassa kyllä ylemmästäkin tutkinnosta.
Miten kuvittelet selviytyväsi työelämän tappotahtisesta tekemisestä seuraavat 40 vuotta, kun opiskelukin näyttää tuovan tuskaa? - life is a bitch
Varmasti harmittaa, mutta olisiko kannattanut tehdä aikaisemmin keväällä tai talvella asialle jotain? Nyt opettajilla on kiire (varsinaisten) valmistuvien takia saada arvioinnit ja todistukset tehtyä ym. Meidän koulussa on ollut joskus (kuulemma) mahdollista anoa lisäaikaa opiskelulle, jos siihen on ollut hyvät perustelut. Mutta opintotukea ei varmaan enää ensi vuonna tipu penniäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462