Palstan sijoittajat.

Luki.

Älysittehän laittaa dollareihin ei kultaan tai muuhunkaan.

Tällä voi suojautua toistaiseksi.Niin kuin neuvoin joulukuun alussa.

11

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus isäntä

      Tässä on suojauduttu siten, että palkat tulee samassa rahayksikössä kuin asuntolainat ovat. Tuolla asialla kun ei pelata niin ei tule uutta 90-lukua.

    • Luki.

      Mutta kun on pelattu samalla tavalla ostaen jättihinnalla kuin 1990 luvulla.

    • dfsdfsdfsdf

      Juu kiitos vaan Luki, monenlaista olet täällä neuvonut.

      Hinnat tippuu silloin ja tällöin ja tuolloin , ja niin ja niin paljon --- eikun siis myynti tyssää --- eikun siis ja enkös minä niin sanonut (todellsuudessa et).

      Ei kannata ostaa silloin eikä myydä tuolloin, ei kannata ei. Aina on väärä aika ja hinta kaikelle, ja kakkaa pukkaa puntista ulos vaikka kämppä olisi velaton.

      Jos nyt joku - herra paratkoon - on täällä Lukin neuvoja noudattanut, niin voi voi. Hän maksaa ensin tolkuttomat summat vuokraisännän taskuun, sitten lopulta ostaa kalliimmalla, ja pisteenä iin päälle maksaa paljon korkeampia korkoja lainastaan kuin ajoissa ostaneet. Ai niin mutta nehän onkin kuplamuuleja, minä mukaanLUKIen, hui kamala.

    • Luki.

      Oli sinullakin ollut parempi kuin oisit uskonut Lukia ,mutu jutut ja asuntoveijjarit ovat nyt kiipelissä ja niillä joilla rahaa oli niin ne piti laittaa dollareihin,nyt on kaikki sullekkin näkyvillä.

      Mitä minä sanoin.

    • Luki.

      Valuuttakauppaa tekevät voivat kaataa koko maan talouden.

      pienituottoisillakin usein toistuvilla ostoilla ja myynneillä saattaa kartuttaa pääomaa melkoisesti, kun käytettävissä oli riittävästi valuttaa.

      Tässä ei siis pärjää se jolla on lähes kaikki pääoma seinissä.

      • Viittaako Luki

        tässä Wincapitaan..??


    • Luki.

      En viittaa siihen,se ei tehnyt valuutta kauppaa,valuutta kauppa on monille vieras ja vaatii jokseenkin enemmän tietoa kuin pörssikauppa.

      Se ei siis ole kovinkaan monen suomalaisen osaamis alaa,useimmat ostaa pörssi osakkeita.

      Minulla sikäli sisäpiiri tietoa tuosta wincapitasta etten lähtenyt mukaan siihen alunperinkään,yksi heistä on tuttavani vuosikymmenien ajoilta,ei auttanut yliopistot ja selitykset,tiesin heti alussa ettei se kestä päivän valoa.

      Monet laittoi lähes kaiken peliin autojaan myöten myytiin ja rahaksi ja wincapitaan luuleen saavansa hirmu tilin,nyt kaikki voitot jotka jokainen joskus sai valtio ottaa ne käyttöönsä.

      Yksinkertaisimmat meni lankaan,siis ne jotka ostaa talvivaaraakin vaikkei sitä pitänyt koskaan ostaa eurollakaan.

    • Luki.

      Yksinkertaisimmat eivät voi tehdä valuutta kauppaa menestyvästi,siihen ei riitä suomessa monenkaan äly.

    • Luki.

      Muutama raha mies voi sekoittaa koko maan talouden,tästäkin syystä venäjä voi ajautua lamaan,se on oikeastaan aika lähellä.

      Sama on euron kanssa ,euro laskea suhteessa dollariin.

    • Luki.

      Olen asiantuntia kaikesa kuten olen kertonut etä nokia piti myydä kahdesa eurossa nyt on myöhäistä se on melkein seitsemän euroa jos olisin rehelinen myöntäsin ettäen tajua muusta kun mootorisahasta mutta enole.

    • Luki.

      No ei ollut tuokaan oikean Lukin kirjoitusta.

      Noiden hilda ranen vänkäilyihin ei paljon muiden kannata ehkä juuri reakoida koska jäbä on ostamassa yhtenä tuntina asuntoa ja tunnin päästä myymässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe