Veikkauksen kanta-asiakas arvonnat?

234234

Onko kukaan voittanut ikinä mitään?

20

2625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voittoa

      Mikä merkitys on veikkauksen uudella mustalla VIP-kortilla?

      Sehän myönnetään lähes jokaiselle veikkauksen pelejä pelaavalle!

      VIP on ainakin ennen tarkoittanut pientä valittujen joukkoa, eikä suinkaan LÄHES KAIKKIA!

      Lisäksi VIP-asiakas saa aivan samat tapahtumaliput ja muut palkinnot kuin kuka tahansa veikkausen asiakas. Eli ne aina Helsingissä tapahtuvat tilaisuudet sun muut kissanristiäiset joista muualla maassa asuvat eivät kostu tippaakaan!

    • ainaosallitunut

      En tunne tai ole kuulut kenestäkään voittajasta?

    • pihi-veikka

      Ja palkinnotkin on jotain kympin mainosreppuja tai risteilyitä...

    • veikkaushumpuuki

      Jotenkin tuo veikkaus ja voittaminen ei sovi yhteen. Eihänkoko veikkausta olisi silloin olemassakaan. Täysin humpuukia veikan touhut ja "arvonnat".

    • 6546456546

      veikan arvonnoissa on vain isokenkäisiä voittajia - nythän sukunimet poistettiin. kannattaa googlata alkuaikoja niin hokaa mikä homman nimi. taitaa mennä kaikki ''arvonnat'' muutkin isokenkäisten kasseihin.. jos ollenkaan.

      • Pohdintoja3152017

        Hassua miten homma , jossa arvotaan joku mitätön palkinto, sukunimet poistettu.

        Naapurin pirkko sai pyyhkeen, nyt lukee vain Pirkko V , ennen Pirkko virtanen jne

        Lapsellista toimintaa, kertoo miten paljon jäykemmäksi homma mennyt, valvonta, säännöt jne vaan lisääntyneet kun vain yksi Yritys Veikkaus. Sääntösuomi, normien purku joo...
        Johtajille lisää liksaa, pelien huonontaminen. Positiivisen kierteen katkaisu. Ahneus ?


    • Taitopelaaja

      Onneksi netissä on hyviä kasinoita, joilla hyvät kertoimet urheilupeleissä. Lotot ja kenot ei kiinnosta pätkän vertaa.

      • Esa123Turunen

        Noh hyvä se


      • eimissääntapauksessa

        On jopa pyydetty vahvasti tunnistautumaan. Itse en ainakaan tunnistu. On ikävää jos voittaa ja kaikki köyhät tulevat nurkkiin kerjäämään, kun nimi on lehdessä tai pahemmassa tapauksissa jopa uutisissa mainitaan. Pienellä paikkakunnilla kaikki sitten tietää.


      • erwertwtr
        eimissääntapauksessa kirjoitti:

        On jopa pyydetty vahvasti tunnistautumaan. Itse en ainakaan tunnistu. On ikävää jos voittaa ja kaikki köyhät tulevat nurkkiin kerjäämään, kun nimi on lehdessä tai pahemmassa tapauksissa jopa uutisissa mainitaan. Pienellä paikkakunnilla kaikki sitten tietää.

        Ääliö, ei voittajien nimiä julkaista millään kasinolla.


    • Anonyymi

      Veikkauksen kanta-asiakasarvonnoista ei voita mitään ikinä, varsinkin kun on aakkosten loppupäässä!!!! Voitot myös pienemmissä osumissa pitäisi olla suuremmat!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      kusetusta.....

    • Anonyymi

      Ooteko koskaan nähneet jonkun ajelevan veikkauksen palkinto Jopolla?

      • Anonyymi

        Mahtavat onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavat onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Pyörä vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörä vaihtuu.

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja olympiavoittajalle, kukkien kera vieläpä!


    • Anonyymi

      ei ole lotto jopoja nähty, ei näköjään kelpaa varkaillekkaan.

      • Anonyymi

        Et ole lotto-jopoja nähnyt mutta tiedät etteivät kelpaa varkaille...loistavaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lotto-jopoja nähnyt mutta tiedät etteivät kelpaa varkaille...loistavaa....

        Suuren suuret onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lotto-jopoja nähnyt mutta tiedät etteivät kelpaa varkaille...loistavaa....

        Ei ole näkyny myyntipalstoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe