Onko mielisairailla usein ufokokemuksia?

Sieli Mairas

Onko mieleltään sairailla ihmisillä yleistä että heillä on enemmän ufokokemuksia kuin terveillä? Onko tästä olemassa tutkittua tietoa?

70

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 457437643576

      kysy nimimerkki :) :lta

    • ileiS sariaM

      On ko m iel eltä än s airai lla ih mis ill ä yle ist ä et tä hei llä o n ene m m än u fo kok e mu ksia ku in ter v eill ä? On ko tä stä ol ema ss a tu tie to a?

    • :)

      "Onko mieleltään sairailla ihmisillä yleistä että heillä on enemmän ufokokemuksia kuin terveillä? Onko tästä olemassa tutkittua tietoa?"

      tutki lääkeide käytö historiaa ja huomaat että joukkomurhaajista suuri osa o ollu lääkkeide vaikutukse alla murhia tehdessä ja jos tuo ei vakuuta tai todista tai kerro yhtää mitää nii katso millaine bisnes lääkkeet o ollu ja tuo ei edelleenkää kerro yhtää mitää nii katso kuinka paljo o vaihtoehtohoitomuotoja jotka parantaa jopa syövä. tänä vuonna teille kerrotaa vaihtoehtoine historia joka ei oo sama kui mikä ihmiste oma tue kautta aiheutu vaa totuus ja tosi ja vääristelemättömyys tulee julki kaikkie kuultavaksi.

      • .paskapaska

        Korneilum somat !
        aksaP!


    • :)

      If you ever had any doubt the media was controlled...(POLITICS, MEDIA & SOCIETY series)
      http://www.youtube.com/watch?v=wbqJfKo1MP8

      tuo o mitä et ehkä päivittäisessä elämässä huomaa ku et kato kaikkia kanavii yhtä aikaa. vaa tuo o iha fakta.

      Making A Killing - The Untold Story Of Psychotropic Drugs (Full)
      http://www.youtube.com/watch?v=YkbIF67pbGw

      tuo oli myös fakta. etkö ihmettele miksi valtio tarjoaa päihteitä ihmiste käyttöö vaikka pitäisi lailla kieltää.

      • :)

        en oo käyttäny koskaa särkylääkkeitä kummempii. oo myös siirtyny lihattomaa ruokavalioo jollo ei tarvi pelätä harhoja.

        oon myös kuunnellu henkiä ympärillä yli 4 vuotta vaa ei oo häirinny ku o ymmärtäny että ovat vaa ihmisii jotka menettäny keho. kaikki alko vuonna 2007 ku maapallo oli jo siirtyny fyysisesti 4. ulottuvuutee vuonna 2006 ku oon ollu koko ikäni enemmä tai vähemmä herkkä joka herkkyys löytyy myös ihmisistä ellei oo pelkkästää vaa ulospäi suuntautuva vaa myös sisää päi suuntautuva ku terveellä o kummatki suunnat käytössä vaikka pimeä puoli ehdotti vaa ulospäisuuntautumista muusta välittämättä joka ei toimi käytännössä kenelläkää.

        ei voi sanoa kui että lihasta luopumine paransi näkökykyä huomattavasti ja ku pienenä en myrkyttäny karkeilla ja limonaadilla ja lisäaineilla kehooni tolkuttomasti nii o paree ja myös energiaa o alkanu tuntea fyysisesti. 1995 aukesi oma kolmas silmä josta lähtie maailma valheellisuus o alkanu hahmottua.

        ei voi ku todeta että ihmiste häpeä o nii suurta etteivät uskalla toimii toisi. tuntea häpeää pimeä vaikutukse alla o ollu suomalaiste järjetö ele ku ei pimeää tarvi hävetä vaa siirtää pelkäämättä kokonaa sivuu ku pimeää ei tarvi ku totuus ja tosi ja ymmärrys o valoo jollo ei oo mitää pelättävää ku kaikki apuki o valoo.

        pimeä puoli oli 00.01% tässä galaksissa ku maapallo o viimmeine vapautettava paikka tässä galaksissa jollo maapallolla ihmsite perspektiivistä katsottuna ihmiste oma pimeä tue vaikutuksesta näytti että 99.99% oli pimeää puolta. loppuvuotee 2012 mennessä tässä galaksissa 100% o valoo ku maapallo o siirtyny pysyvästi 5. fyysisee ulottuvuutee josta ihmiste tie o kuka mihinki tässä galaksissa riippue mistä o lähtöisi tai minne oma perhee kanssa tahtoo mennä.


      • :)
        :) kirjoitti:

        en oo käyttäny koskaa särkylääkkeitä kummempii. oo myös siirtyny lihattomaa ruokavalioo jollo ei tarvi pelätä harhoja.

        oon myös kuunnellu henkiä ympärillä yli 4 vuotta vaa ei oo häirinny ku o ymmärtäny että ovat vaa ihmisii jotka menettäny keho. kaikki alko vuonna 2007 ku maapallo oli jo siirtyny fyysisesti 4. ulottuvuutee vuonna 2006 ku oon ollu koko ikäni enemmä tai vähemmä herkkä joka herkkyys löytyy myös ihmisistä ellei oo pelkkästää vaa ulospäi suuntautuva vaa myös sisää päi suuntautuva ku terveellä o kummatki suunnat käytössä vaikka pimeä puoli ehdotti vaa ulospäisuuntautumista muusta välittämättä joka ei toimi käytännössä kenelläkää.

        ei voi sanoa kui että lihasta luopumine paransi näkökykyä huomattavasti ja ku pienenä en myrkyttäny karkeilla ja limonaadilla ja lisäaineilla kehooni tolkuttomasti nii o paree ja myös energiaa o alkanu tuntea fyysisesti. 1995 aukesi oma kolmas silmä josta lähtie maailma valheellisuus o alkanu hahmottua.

        ei voi ku todeta että ihmiste häpeä o nii suurta etteivät uskalla toimii toisi. tuntea häpeää pimeä vaikutukse alla o ollu suomalaiste järjetö ele ku ei pimeää tarvi hävetä vaa siirtää pelkäämättä kokonaa sivuu ku pimeää ei tarvi ku totuus ja tosi ja ymmärrys o valoo jollo ei oo mitää pelättävää ku kaikki apuki o valoo.

        pimeä puoli oli 00.01% tässä galaksissa ku maapallo o viimmeine vapautettava paikka tässä galaksissa jollo maapallolla ihmsite perspektiivistä katsottuna ihmiste oma pimeä tue vaikutuksesta näytti että 99.99% oli pimeää puolta. loppuvuotee 2012 mennessä tässä galaksissa 100% o valoo ku maapallo o siirtyny pysyvästi 5. fyysisee ulottuvuutee josta ihmiste tie o kuka mihinki tässä galaksissa riippue mistä o lähtöisi tai minne oma perhee kanssa tahtoo mennä.

        mitä oon nähny oon nähny TODISTAJA kanssa ku oon nähty kaveri kanssa jollo ei voi sanoo että kuvitteli kaike tai houraili lääkkeillä tai oli myrkytetty ja osassa koettua o ollu muita TODISTAJIA läsnä ja ainoastaa joitai valoaluksii oo nähny yksi vaa valoaluksii o alettu nähdä jo maailmalaajuisesti.

        myös valheepaljastustesti menee kevyesti läpi. perhe tietää mitä oon nähny ja oon kertonu mitä oon kokenu ja ei oo koskaa häirinny ku jo isovanhemmat kerto sama suuntaisii juttui jotka tavallaa vahvisti vaa oma elämäni avulla.

        TEILLE O VALEHDELTU NII KAUA JA NII PALJO VIRALLISILTA TAHOILTA ETTÄ LIEVÄSTI SANOTTUNA IHMETYTTÄÄ KUINKA VOISITTEKAA TIETÄÄ TAI YMMÄRTÄÄ TAI KATSOA KU ETTE TIEDÄ ALKUUNKAA KUINKA PALJO O VALEHDELTU NIILTÄ TAHOILTA JOIHI TEILLÄ O SOKEA LUOTTAMUS OLLU. ETTE OO VIELÄ KAIKKEA KYSEEALAISTANU ETTEKÄ OO ALOITTANU VALMISTAUTUA TULEVAA ETTEKÄ OO YMMÄRTÄNY RIITTÄVÄSTI VAA TEILLÄ O MUUTAMA RAUHALLINE KUUKAUSI AIKAA AVU TURVI.


      • :)
        :) kirjoitti:

        mitä oon nähny oon nähny TODISTAJA kanssa ku oon nähty kaveri kanssa jollo ei voi sanoo että kuvitteli kaike tai houraili lääkkeillä tai oli myrkytetty ja osassa koettua o ollu muita TODISTAJIA läsnä ja ainoastaa joitai valoaluksii oo nähny yksi vaa valoaluksii o alettu nähdä jo maailmalaajuisesti.

        myös valheepaljastustesti menee kevyesti läpi. perhe tietää mitä oon nähny ja oon kertonu mitä oon kokenu ja ei oo koskaa häirinny ku jo isovanhemmat kerto sama suuntaisii juttui jotka tavallaa vahvisti vaa oma elämäni avulla.

        TEILLE O VALEHDELTU NII KAUA JA NII PALJO VIRALLISILTA TAHOILTA ETTÄ LIEVÄSTI SANOTTUNA IHMETYTTÄÄ KUINKA VOISITTEKAA TIETÄÄ TAI YMMÄRTÄÄ TAI KATSOA KU ETTE TIEDÄ ALKUUNKAA KUINKA PALJO O VALEHDELTU NIILTÄ TAHOILTA JOIHI TEILLÄ O SOKEA LUOTTAMUS OLLU. ETTE OO VIELÄ KAIKKEA KYSEEALAISTANU ETTEKÄ OO ALOITTANU VALMISTAUTUA TULEVAA ETTEKÄ OO YMMÄRTÄNY RIITTÄVÄSTI VAA TEILLÄ O MUUTAMA RAUHALLINE KUUKAUSI AIKAA AVU TURVI.

        SINÄ ET OO KIPEE VAA EHDOTTELU SULLE OLI KIPEETÄ TAI SAIRASTA TAI OHJELMOITU TARPEETTOMUUS. JÄTÄ TUO KOKO ***** VÄHITELLE TAI LÄHDE PASKASTA VÄHI ÄÄNI TAI TEE PAREE.


      • Onko järjen häivää
        :) kirjoitti:

        SINÄ ET OO KIPEE VAA EHDOTTELU SULLE OLI KIPEETÄ TAI SAIRASTA TAI OHJELMOITU TARPEETTOMUUS. JÄTÄ TUO KOKO ***** VÄHITELLE TAI LÄHDE PASKASTA VÄHI ÄÄNI TAI TEE PAREE.

        Miksi vastailet itsellesi kaikki ketjut täyteen?


      • Kysymys
        Onko järjen häivää kirjoitti:

        Miksi vastailet itsellesi kaikki ketjut täyteen?

        Onko olemassa erillisyyttä?


      • Onko järj.
        Kysymys kirjoitti:

        Onko olemassa erillisyyttä?

        Vastaus: ei


      • Kysymys
        Onko järj. kirjoitti:

        Vastaus: ei

        No sitten on aivan sama kuka vastaa kuka kysyy?


      • Onko järkeä
        Kysymys kirjoitti:

        No sitten on aivan sama kuka vastaa kuka kysyy?

        Joo.


      • puyfdt79
        Onko järkeä kirjoitti:

        Joo.

        Ei ole. Ainakin minä olen erillinen, enkä jaa mielipiteitäni :):n kanssa. Itse asiassa pidän häntä vakavasti häiriintyneenä.


      • Suuwi synti
        puyfdt79 kirjoitti:

        Ei ole. Ainakin minä olen erillinen, enkä jaa mielipiteitäni :):n kanssa. Itse asiassa pidän häntä vakavasti häiriintyneenä.

        Oi joi. Olet sitten tehnyt suuwen synnin kun olet erillinen.


    • Jep. Pöpit näkee.

      Poikani on lentäjä ja hän on keskustellut aiheesta kollegojen kanssa joista kolme neljästä on nähnyt tunnistamattomia lentäviä objekteje eli ufoja.

      Lienevät siis poikkeuksellisen hulluja nuo lentäjät...?

      Eräs todella suuri ryhmä joka kärsii erityisen paljon mielenterveysongelmista on tuo harhainen väki jotka käyvät kirkossa, laulelevat virsiä ja uskovat johonkin näkymättömään mieheen joka on täällä heidän kanssaan ja joka kuoli 2000 vuotta sitten muttei kuollutkaan vaan nousi kuolleista ja palasi taivaisiin ja lupasi tulla takaisin mutta ei ole tullutkaan. Tuo on ehkä harhaisuuden huippu.

      • UFOJA ei ole

        Poikasi on vain HÖRHÖ. Osanottomme!


      • UFOJA EI OLE
        UFOJA ei ole kirjoitti:

        Poikasi on vain HÖRHÖ. Osanottomme!

        MINUN poikani onkin saarnaaja, niin, että on hippusen hienompi, sillä on tsiisus ja Mersu, Komiasti liikkuu ja tuo minulle joka päivä nappeja ja viunapullon, jossa tutti.


    • :)

      "Poikani on lentäjä ja hän on keskustellut aiheesta kollegojen kanssa joista kolme neljästä on nähnyt tunnistamattomia lentäviä objekteje eli ufoja."

      jo ku pienenä istuskeli maalla ku ostettu talo oli maantie varressa nii ohikulkija istui viereeni ja kysyi mitä mieltä oon tuleeko maailmaloppu ja vastasi että jotai tapahtuu. tuollo isä ajoi ohikulkija tiehensä ku ei tykänny. ohikulkijat ovat vuosie varrella ainaki kolmesti kysyny mitä tapahtuu tai tuleeko maailmaloppu joho oon parhaani mukaa vastannu enkä oo osannu ajoittaa tapahtuvaa ku en oo ymmärtäny että kyseessä ei oo suunnitelma vaa realiaikaine toiminta joka voi muuttua viimmehetkellä.

      "Eräs todella suuri ryhmä joka kärsii erityisen paljon mielenterveysongelmista on tuo harhainen väki jotka käyvät kirkossa, laulelevat virsiä ja uskovat johonkin näkymättömään mieheen...."

      kieltää ja sallia samaa aikaa o rikkovaa ja tuota sokea usko o. vääristelty o raamattu nii että jos aikoo ymmärtää nii ei kannata tulkita eikä lukea joka sanaa vaa minkä ymmärtää.

      • :)

        mitä jeesuksee tulee nii ei oo ainoo opettaja joka palaa maapäälle tänä vuonna. moni muu tulee myös maa päälle maapallo sisäpuolelta jossa elämää o koko aja ollu fyysisesti jonka pimeä puoli salasi ihmiste tietoisuudelta joka olisi kaikkie ollu hyvä tietää paljo aiemmi vaa ei onnistunu kaikkie tietää paljo aiemmi. jeesus o tunnettu monella nimellä olle vaa yks henkilö vaa opettajii o monii vaikka raamattu haluttii liittää ainoastaa yhtee henkilöö joka ei ollu jeesus vaa kuningas.

        "Miksi vastailet itsellesi kaikki ketjut täyteen?"

        ku ei oo tarkoitus roikkua foorumilla vaa kirjottaa kaikki mitä mielee tuloo lähteäkseen koko foorumilta. onko teidä väittelyssä ollu mitää järkee.


    • vapahda heidät

      Täytyy sanoa että tunnen monta pähkähullua henkilöä mutta nyt olen löytänyt niille opettajan! Yes!!!

    • seleväjuttutämä

      Kiitos että tavallasi vastasit kysymykseen :) asia tuli harvinaisen selväksi.

    • :)

      jos lisää kertoo kuinka o teidä luottamalt taholt kerrottu. en luottaisi teinä virallisee tahoo ollenkaa missää jutussa.

      seinäjoe lakityöntekijä kerto kysyttäessä että mikä oike tekevät työksee että "meidä tehtävä o vaikeuttaa ihmiste elämää" joho ihmetteli että "eikö ihmiste elämä oo vaikeuttamattaki vaikeeta" joho en vastausta enää saanu. seinäjoe poliisi salakuunneltuaa ensi puoli tuntia muutama henkilö voimmi totesi kuulleni "ei oo mikää tyhmä tyyppi" esittelemättä itteää kävelle huoneesta ulos.

      tamperee koskikeskukse yksityislääkäri kerto että "kuvat o liia kalliita sulle ja yhteiskunnalle ja selästäs et koskaa eläkettä saa" ku kysy pelkästää magneettikuvie ottoa selästä ku oli 4 vuotiaasta asti vaikeuttanu elämää eikä yksityislääkäri edes tutkinu tarkemmi. samat kuvat onnistu sairaala kautta eikä maksanu penniäkää.

      selä takia oli kuntouttavassa työpaikassa killikoskella jossa sanottii että "emme voi tuottaa voittoa ku emme muutoi saa EU rahaa".

      virtain työvoimatoimisto työntekijä sano "ei sun tarvi olla meillä asiakkaana ku ei meillä oo sulle töitä" joho pyysi kirjallista selvitystä jota en saanu vaikka sosiaalityöntekijä oli kuulemassa ku kysyi enkä myöskää saanu kirjallista selvitystä tapahtuneesta kaupungilta vaa kaupunki vetosi allekirjoitettuu sopimuksee vaikka työvoimatoimisto työtekijä joka allekirjoitti kaupungi kanssa sopimukse sano puhelimessa että "mielestäni sä et mitää kuvia selästä tarvi".

      myös ku kerroi että pankista otettii lainaa että voidaa elää nii sama työvoimatoimisto virkailija sano "miksi ette kertonu meille että teillä o rahaongelmii ku me oltais voitu auttaa" vaikka oli kerrottu jo aiemmi että lainaa haetaa että voidaa välttämättömi tehä. myöhemmi ku kysy että miksi kaikki tuo o sanottu nii vastaus oli "en muista mitä sulle oon sanonu" jollo tuo paska riitti mulle.

      ku kerroi sosiaalitoimistossa että haimme pankista lainaa että voidaa hoitaa välttämättömi nii sosiaalivirkailija sano "meidä ei pitäisi maksaa ollenkaa ku te saatte pankista lainaa" joho ihmetteli että mite pankkilaina ja sosiaalitoimisto liittyy toisiinsa ku ei mitenkää.

      virtai pankissa lainaa kysyessä kysyi että mitä jos raha arvo romahtaa nii vastaus oli että "emme oo tuota ajatellu".

      virtai hammashoitolassa ku laste meille sanottii että "normaalisti maksatamme laste hajonneet proteesit vanhemmilla vaa teidä ei tarvi maksaa" nii ihmetteli että eikö tuo pidä kertoa etukätee eikä jälkikätee nii vastaus oli "pitäähä meidä oma työpaikkamme puolesta puhua".

      italiassa milanossa pyydettii istumaa henkilö autoo ja sanottii "ihmisiä tapetaa kaupungi ulkopuolella ettei ihmiste onnistu nähdä mite toimitaa" ja italiassa poliisi sano että "passillasi et voi enää matkustaa ku ei oo hyvä passi" vaikka oon matkustanu myös jälkee ja lentokentälle saattoi nais henkilö joka esitteli ittensä suurlähetystö työntekijäksi ilmoittae että "hyvä ku et matkustanu etelä italiaa jossa emme olisi voinu olla apu ku ei meillä oo lähetystöä etelässä".

      salaseuratoiminta uhkaili italiassa ja suomessa aseilla useaa otteesee ku lensivät suomee samassa lentokoneessa vaa en oo kiinnostanu eikä vaikutusta oo ollu. vapaamuurarit o myös pysäytetty tie vartee ja sanottu "su pitäisi käyttäytyä paremmi" ja myöhemmi tuli samaa kauppaa ostamaa ammuksii sanoe "tuollaiset varikset pitäisi ampua" siirtäe hirvikivääri auto takakontista auto sisätiloihi ulkona lähtiessäni josta en myöskää ollu kiinnostunu vaikka vaikka lentokentällä sanottii että "sä elät vaa kolme viikkoa" tuosta olle yli 4 vuotta että ehdottelua o ollu maa ja taivaa välillä vaa ovat hävinny jo ehdotellessaa kaike mitä ovat ehdotellu vaa mitä ovat ihmiste kuulle ku eivät oo olemassakaa ihmiste kuulle ku koko toiminta o ollu vaa "salaseuraa" jonka aika o ohi lopullisesti.

      ei teillä oo käsitystäkää mikä maailmassa mättää vaa valhee määrä o jääny teiltä määrittelemättä ku ootte ajatellu että ei oo teidä bisnes vaa o kaikkie teidä bisnes oma tue kautta. tuossa ei oo läheskää kaikkea vaa osa mitä oo kysye kuullu ku eivät voi valehdellakkaa ku nään enempi kui valhee jonka myös tietävät.

      kyllä teidä elämä o tainnu ollu helvettiä vaikka ette myönnä hevillä. tuota valehtelua ja vähättelyä ja kiertelyä ja kaartelua ja järjettömyyttä o ollu koko aika vaa ny o nii että ne jotka eivät palvellu ihmistä nii tuski tuntuu hyvältä olla kadulla ku vastassa ei oo kui ihmiste lauma joita ei autettu ja jolle vaa kerrottii tekosyitä ja ehdoteltii tarpeetonta.

      IHMISTE HAASTE O NY ETTÄ YMMÄRTÄVÄT ETTÄ NUO HELVETI RAUKAT PELKÄSI NII PALJO ETTÄ VALEHTELI. PELKUREIDE HAASTE O TEHÄ YHTEISTYÖTÄ IHMITE KANSSA IHMISTE EHDOILLA KU VALEHTELUA KERRA ILMENI. KUMMASSAKI HAASTEESSA O TARKOITUS KULKEA VALOA KOHTI. TUO VOI OLLA VAIKKEETA VAA ELLETTE KUUNTELE MITÄ VANHIMMAT SIELUT KERTOO TEILLÄ O MELKO SURKEA AIKAA VAIKKA TEILLÄ OLISI TEKNOLOGIAA MITÄ AIEMMI EI OLLU IHMISTE KÄYTTÄÄ.

    • prprprprprprprprp

      voi jehna, ei hyvä, ei hyvä ollenkaan

    • ei syönyt

      Kotikylällä ennen oli yksi hullu joka puhui melkein koko ajan humanoideista ja hyökkäävistä venäläisistä. Siis silloin kun oli hei-mutsi-mä-en-oo-syöny-mun-lääkkeitä -tilassa.

    • :)

      Every month psychiatric drugs kill more than 911
      http://www.youtube.com/watch?v=M24EWvYG5CQ

      kellä o lääke nii ase viimmeistelee minkä lääke jo aiheutti. lääkeitä o paree olla ottamatta jos aikoo pysyä selvillä mikä tosi ja mikä ei ja en oo koskaa suositellu kellekkää lääkkeitä vaa teillä ei mielessä näytä muu oleva.

      ehkä teidä asenne muuttuu jos joku lääkkeillä tappaa ku ei oo merkitystä tekeekö itsemurha vai murha ku kumpiki sama. rauhoittavat o rauhoittavii nii kaua ku rahoittavii o vaa ei kovi rahoittavii ku ei oo ku päi vastoi.

      jos ei terveys riitä nii leikkii terveydellä nii kui lääkärit jotka lääkkeitä jakeloo. viina myynti voisi olla lailla kiellettyä tarpeettomana.

      valtiolle kuolema o suurempi bisnes kui elämä. niide joide o vaikee ymmärtää nii tukevat edellee ymmärtämättä mitä tukevat.

      Psychiatry An Industry Of Death Full Length
      http://www.youtube.com/watch?v=IanwpbqoEcs

      • :)

        CIA Drug-Trafficking - America's Dark Secret
        http://www.youtube.com/watch?v=_8UhkWH5zDQ

        "Valtion monopolit: ALKO ja RAY ovat hyviä esimerkkejä siitä, miten ihmisiä voidaan höynäyttää. Alkon perustelut monopoliasemalle ovat aina olleet kansanterveydellisiä, mutta todellisuudessa kyse on ollut riippuvuuksien luomisesta."


    • ALEK.

      Ei pidä unohtaa KELAa!

    • :)

      onko KELAki RY toimintaa :) KELA kanssa ei oo ollu ongelmaa vaikka sossu vähentää kaike KELA raha nii että kela asiakkuus o vaa turhaa paperie täyttelyä :)

      ku kerroi työvoimatoimistossa aiemmi että olisi hyvä saada työttömyyskassa jäsenyys tai eläkettä kertymää nii eipä kiinnostunu työvoimatoimisto alkuunkaa. vaa valehtelua työvoimatoimistotoiminta o ollu aina alusta lähtie eikä järje kanssa mitää tekemistä.

      • :)

        kaike veljesliittotoiminna saisi räjäyttää taivaa tuulii tai polttaa maa tasalle tai purkaa helevettii.

        vapaamuurari ja vapaamuurarijärjestö ja vapaamuurariloosi o aiheuttanu nii paljo pimeyttä että voisivat mennä rivii ja odottaa että joku ampuu tai odottaa että kuolevat nälkää tai siirtyä sivuu nii ettei oo ihmiste tiellä millää ilveellä vahingossakaa.


    • Mielisairaudet ja ufo kokemukset eivät korreloi. Ufo-kokemukset voidaan selittää olevan näennäistiedettä: http://fi.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4enn%C3%A4istiede

      Tällähetkellä tiede ei tunnusta ufoja ja niitä ihmisten kokemuksiksi, mutta varmaan alkaa ajat muuttumaan, sellainen kutina on kun hommaa seuraa.

      Suomessa on noin 1,5% väestöstä sairastuu vuosittain johonkin mielenterveyshäiriöön, siitä tulee paljon jos ihminen elää yli 70 vuotta
      http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveys_ja_sairaudet/mielenterveys/

      Toki kaikki muut näyt paitsi enkelit ovat mielenterveys luokituksen alaisia sairauksia

      Matti

    • DarkNH

      Huhua liikkuu että kontaktin saaneet ihmiset ovat keskiarvoa mukavempia sekä älykkäämpiä ja hiukan enemmän persoonallisia.

      Tottakai jos ihminen tulee ns.hulluksi niin hän saattaa "nähdä" omia kuvitelmiaan mutta se ei estä silti aidon kohtaamista. Voi myös olla että tälläiset ufokokemukset ajavat ihmisen ajattelemaan "vääriä asioita" ja myös toimimaan hiukan arveluttavasti valtaväestön kohdalla.

      Salaisuuden pitäminen voi olla myös rankkaa kun ei edes vaimo uskoisi, ja siitähän saisi kuulla. Paras kaveri sanoo uskon mutta pikkusieluinen defenssi puskee kaverin päähän ja tuumaa itsekseen että "Hullu se on mutta kaveri" ja nyökyttelee hyväksyvästi päätään.

      Onko massamurhaajat yleensä hulluja. Breikvik ei kuulemma ollut.

    • aivot ja ihmiset

      Moni mielenhäiriö on kemiallinen häiriö mutta ohimo- tai otsalohkon vaurioituminen tai synnynnäinen vajavaisuus aiheuttaa muunmuassa autistisia piirteitä taikka antaa jopa mahdollisuuden käyttää aivoja tehokkaammin.

      Einsteinin aivoista puuttui otsalohkosta osa ja hänellä oli poikkeuksellisen paljon glia- soluja (aivojen tukisoluja) elikä jonkinsortin "rainman" oli Albertikin.

      Lapsesta asti ursalaisena ja avaruudesta kiinnostuneena olen seurannut myös ufohavainto- uutisia ja dokkareita sekä tutustunut aineistoon.
      Ufotutkijoille on varsin tärkeää että hörhöt karsitaan painoarvottomina pois koska ufotutkimus kärsii mikäli epäuskottavia henkilöitä käytettäisiin materiaalissa.
      Varsin uskottavia tapauksia löytyy Suomestakin pilvin pimein ja useimmiten vastaväitteet ovat sensijaan varsin naurettavia ja perustuvat joko ufoja pelkäävien ihmisten hätäisiin selityksiin tai uskovaisten ihmisten maailmankuvan romuttumisen pelkoon.

      Esimerkkinä otettakoon todisteluissa ja vastatodisteluissa se että selkeästi älyllisessä ohjauksessa liikkuva lentävä objekti joka reagoi esim lähestyviin lentokoneisiin tms niin sellaisissakin tapauksissa riittää väittäjiä jotka puhuvat elosalamoista ja säähavaintopalloista yms...

      Tunnetuin tapaus maailmanlaajuisesti liittyy Area 51: seen jonka kaikkeen saatavilla olevaan aineistoon tutustunut henkilö ei voi olla "uskomatta" ufoihin.
      Ronald Reagan on muunmuassa paljastanut hallituksen tietävän asiasta enemmän kuin ihmisille on kerrottu. Astronauttien keskusteluissa ja kuvamateriaaleissa on valtavasti havaintoja ja keskusteluja ja jopa kuulennoilla on tehty havaintoja.

      Venäjän merivoimatkin on avannut arkistojaan ja siellä on muunmuassa tuoreehko tapaus jossa ydinsukellusvenettä on seurannut syvyyksissä kuusi kohdetta jotka ovat liikkuneet fysiikan lakien vastaisesti ja sukellusveneen noustua tapauksen vuoksi pintaan niin nuo kaikki kuusi kohdetta nousivat ilmaan ja katosivat taivaalle uskomattomalla nopeudella.

      Tapauksia on kaikki arkistot täynnä. Median ja kansalaisten painostuksesta arkistot aukeavat aiempaa vikkelämmin.

      Päinvastoin kuin aloittaja (ilmeisesti uskonnollisista syistä) väittää niin havaitsijat ovat usein varsin merkittävässä asemassa tai virassa tai ammatissa olevia henkilöitä ja väitänkin että skeptikot kärsivät huomattavasti enemmän mielenhäiriöistä kuin havainnoitsijat.

    • SieniS.S.Sailas

      Ei varmaan sikäli, että skitsofrenia ja psykoosi aiheuttavat enemmänkin sisäänpäin käpertymistä. En ainakaan ole kuullut mielisairaala - potilaista, jotka taivaalle taajaan tähyilisivät ja siellä jotakin muka näkisivät. Sen sijaan 'ääniä kuulevista' mielisairaalapotilaista varmasti tietty osa selittää harha-aistimuksensa sillä, että puhuja on 'ulkoavaruuden olento'. Mutta taivaalla nähty ilmiö on varmasti vähän turhan 'laajatajuinen' henkilöille, joitten normirajat ovat ikäänkuin vinksahtaneet. Eli: ilmiöitä kyllä löytyy, mutta ne ovat niitä päänsisäisiä aistimuksia, sikäli on harhaistaa syyttää kömpelöimpiäkään ufo-havainnoitsijaa mielisairaaksi!!

      • SieniS.S.Sailas

        Hymiöltä kysyisin, että miten kasvisruokavalio muka ehkäisee harha-aistimuksia?? Onko kyse aivan omasta päätelmästäsi, vai onko tälläistä tutkimustietoa muka jossakin olemassa??


    • :)

      käytännössä en oo ainut jolle o sanottu "kierrä laki" tai "tee paremmi kui laki" ku laki käytännössä ei oo olemassa vaa o pimeä puole ehdotus jonka ihmiste o onnistunu hyväksyä ku ei oo omaa järkee tukie hullu lailla roskakulttuuria vaa jos ei oo järkee nii valmiiksi kirjoitettu korvaa järkee. järkeä koetetaa korvata hienostomoraalilla vaa järki o korvattu moraalilla.

      kaikki mitä teille o esitetty lakina ja rahana ja moraalina ja kulttuurina ja uskona o täyttä paskaa eikä muuksi muutu. ootte korvannu oma järje valmiiksi kirjoitetulla paskalla joka mielestänne antaa teille oikeude sanoo että muut o järjettömii.

      niille jotka eivät muutenkaa elä järje varassa nii menettäessää raha ylivaltana muihi luhistuvat maa tasoo. tuollo näkevät kuinka oli.

      ne jotka ihmisii ajattelee palveleva toimistossa vaa noudattaa pelkkää kirjakieltä nii heidä elämä muuttuu lakie mukaa jotka kokee uude herättee myös. ihmiste mieltymys o lakii ku laki o vapauttanu järjettömyytee ja vastuttomuutee ja ymmärtämättömyytee luode keinotekoise hierarkia jossa järjellä ei oo ollu mitää osaa vaa järjettymyyde ruokkijat ovat pärjänny keinotelle.

      teitä ei ehkä kiinnosta tietää vaa saatte tietää kiinnosti tai ei. iha sama luetteko vai ettekö ku teille kerrotaa muilla keinoi sama tarina.

      jos teitä oikeesti kiinnostaa mielevikaisuus nii maistakaa niitä pillereitä mistä puhutte nii tiedätte paremmi mistä puhutte. jos ette välitä nii syökää lihaa nii kaua ku ei enää teurasteta. jos ärsyttää nii tapelkaa lakienne kanssa. pitäisikö tuo kaike tahdottomuude ja kiinnostamattomuude ja tahallisuude kiinnostaa mua nii ei alkuunkaa.

      • :)

        "Hymiöltä kysyisin, että miten kasvisruokavalio muka ehkäisee harha-aistimuksia?? Onko kyse aivan omasta päätelmästäsi, vai onko tälläistä tutkimustietoa muka jossakin olemassa??"

        ootko ees syöny että tiedät mistä puhut. vaikutus ei toki oo iha sama kuollee ravinno kanssa.

        teidä ihmiste pitäisi aina saaha tietää enne vaa kukaa muu ei puolestanne. o tärkeää että avaatte oma kolmanne silmä näkemää joka o hyvi todelline juttu nii että ette epäile elämää vaa katsotte ja koette ja toteatte.

        tuore elävä ruoka o keho ravinto jonka vaikutus toimii ainoastaa syöde. jos oot koko ikäsi syöny kuollutta ravintoa tai sekaravintoa vaa koska sulle o kerrottu mitä tehdä nii vaikutus o sulle jo tuttu vaa ei välttämättä tunny hyvältä ku kerra kysyt jollo voi koettaa miltä tuntuu syödä enempi elävää ravintoo jonka vaikutus o huomattavissa viimmeistää 2 - 4 kuukaude kuluessa.

        vedellä o muisti jollo myös nesteellä eläiravinnossa o muisti eläimestä itestää jonka vaikutusta ei voi kiertää vaa jos syö eläimii nii siirtyy omaa kehoo myös eläime muistot aistittavaksi jotka ei kovi positiivisii oo tehomaataloudessa. tuo o fakta ja tuo yhdistettynä lääkkeide käyttöö ja alkoholi käyttöö tekee melko maanise olo jossa herkkyys ei lisäänny eikä järki toimi vaikka koettasi.

        nykyään ihmiste onnistuu jo tuntea omaa energiaa omie käsie avulla fyysisesti kaikkie jos vaa koettaa laittaa kädet vastakkai. tuo o hyvä alku ymmärtää että te pystytte parantamaa oma nava jonka jälkee teillä ei oo ongelma parantaa myös muide napa.

        korjata te ette pysty minkä ootte rikkonu vaa parantua te voitte tapahtuneesta. aloittakaa oma nava tutkinnalla nii että teidä oma olo kohenee nii paljo että ette valita.


      • :)
        :) kirjoitti:

        "Hymiöltä kysyisin, että miten kasvisruokavalio muka ehkäisee harha-aistimuksia?? Onko kyse aivan omasta päätelmästäsi, vai onko tälläistä tutkimustietoa muka jossakin olemassa??"

        ootko ees syöny että tiedät mistä puhut. vaikutus ei toki oo iha sama kuollee ravinno kanssa.

        teidä ihmiste pitäisi aina saaha tietää enne vaa kukaa muu ei puolestanne. o tärkeää että avaatte oma kolmanne silmä näkemää joka o hyvi todelline juttu nii että ette epäile elämää vaa katsotte ja koette ja toteatte.

        tuore elävä ruoka o keho ravinto jonka vaikutus toimii ainoastaa syöde. jos oot koko ikäsi syöny kuollutta ravintoa tai sekaravintoa vaa koska sulle o kerrottu mitä tehdä nii vaikutus o sulle jo tuttu vaa ei välttämättä tunny hyvältä ku kerra kysyt jollo voi koettaa miltä tuntuu syödä enempi elävää ravintoo jonka vaikutus o huomattavissa viimmeistää 2 - 4 kuukaude kuluessa.

        vedellä o muisti jollo myös nesteellä eläiravinnossa o muisti eläimestä itestää jonka vaikutusta ei voi kiertää vaa jos syö eläimii nii siirtyy omaa kehoo myös eläime muistot aistittavaksi jotka ei kovi positiivisii oo tehomaataloudessa. tuo o fakta ja tuo yhdistettynä lääkkeide käyttöö ja alkoholi käyttöö tekee melko maanise olo jossa herkkyys ei lisäänny eikä järki toimi vaikka koettasi.

        nykyään ihmiste onnistuu jo tuntea omaa energiaa omie käsie avulla fyysisesti kaikkie jos vaa koettaa laittaa kädet vastakkai. tuo o hyvä alku ymmärtää että te pystytte parantamaa oma nava jonka jälkee teillä ei oo ongelma parantaa myös muide napa.

        korjata te ette pysty minkä ootte rikkonu vaa parantua te voitte tapahtuneesta. aloittakaa oma nava tutkinnalla nii että teidä oma olo kohenee nii paljo että ette valita.

        Water has Memory
        http://www.youtube.com/watch?v=ILSyt_Hhbjg

        Food Inc - Official Trailer [HD]
        http://www.youtube.com/watch?v=5eKYyD14d_0


      • SieniS.S.Sailas

        "Antakaa minun hoitaa kansakunnan raha-asiat, niin en välitä kuka laatii lait..." M.A.Rotschild sanoi 1700l.Benjamin Franklinille ja syntyi USAn keskuspankki. Lakia 'pimeämpi' asia on se miten rahavalta on maailmassa järjestäytynyt. Ei lakikaan tietenkään osaa aina olla totuudellinen tai oikeudenmukainen. Kun nojataan liiaksi kirjatietoon ei nähdä enää todellisuutta silmiemme edessä ... Mutta toisekseen Hymiö vastaisitko kysymykseeni, mistä päättelet että ruokavalio ja harha-aistimukset ovat jotenkin yhteydessä!? Asianhan voisi niinkin kääntää, että kasvisruokavalioisilla eivät kevyet jalat pysy maassa!!


      • :)
        :) kirjoitti:

        Water has Memory
        http://www.youtube.com/watch?v=ILSyt_Hhbjg

        Food Inc - Official Trailer [HD]
        http://www.youtube.com/watch?v=5eKYyD14d_0

        ton verra o omaa tutkimusta olemassa että oon ite ollu perheessä joka o kasvattanu tehotuotannolla siipikarjaa. aiemmi enne euroaikaa oli meidä taloudessa myös lehmiä vaa ei 200 vaa 20.

        maito ei myöskää oo hyvä ravinto ihmiste syödä oli tuoretta tai ei. teidät kaikki o pidetty matalammalla kui mitä teidä luonnolline tila olisi ollu ellei olisi pidetty eläinte tasolla että ette tietäisi mitä o oma luonnolline tila jollo ootte ollu korkeintaa vaa eläinte huonoja kavereita tukie kaikkee paskaa maassa maa tavalla joka o teidä oma motto ollu.


      • SieniS.S.Sailas
        SieniS.S.Sailas kirjoitti:

        "Antakaa minun hoitaa kansakunnan raha-asiat, niin en välitä kuka laatii lait..." M.A.Rotschild sanoi 1700l.Benjamin Franklinille ja syntyi USAn keskuspankki. Lakia 'pimeämpi' asia on se miten rahavalta on maailmassa järjestäytynyt. Ei lakikaan tietenkään osaa aina olla totuudellinen tai oikeudenmukainen. Kun nojataan liiaksi kirjatietoon ei nähdä enää todellisuutta silmiemme edessä ... Mutta toisekseen Hymiö vastaisitko kysymykseeni, mistä päättelet että ruokavalio ja harha-aistimukset ovat jotenkin yhteydessä!? Asianhan voisi niinkin kääntää, että kasvisruokavalioisilla eivät kevyet jalat pysy maassa!!

        Annoit näköjään vastauksen kun aikaa meni mulla tuossa muualla ... Olen koettanut joskus kasviksillakin elää, mutta ei ole onnistunut. Käytännössä pari päivää ilman lihaa tekee olon pahaksi. Johonkin sellaiseen tutkimukseen olen joskus törmännyt, että O-veriryhmällä vaikeampi luopua lihasta. O-veri kuulemma myöskin sulattaa lihan muita ryhmiä tehokkaammin. En ole koskaan hallusinoinut millään lailla, joten siksi kysyin. Toisaalta ruokavalio myöskin kiinni elämäntavoista, sitä enemmän lihaa kaipaan mitä enemmän fyysistä voimaa käytän...


      • tytsi32v
        :) kirjoitti:

        ton verra o omaa tutkimusta olemassa että oon ite ollu perheessä joka o kasvattanu tehotuotannolla siipikarjaa. aiemmi enne euroaikaa oli meidä taloudessa myös lehmiä vaa ei 200 vaa 20.

        maito ei myöskää oo hyvä ravinto ihmiste syödä oli tuoretta tai ei. teidät kaikki o pidetty matalammalla kui mitä teidä luonnolline tila olisi ollu ellei olisi pidetty eläinte tasolla että ette tietäisi mitä o oma luonnolline tila jollo ootte ollu korkeintaa vaa eläinte huonoja kavereita tukie kaikkee paskaa maassa maa tavalla joka o teidä oma motto ollu.

        surku ku galacticfederationoflight.info sivu ei toimi. siltä sivulta menin muille sivuille joita en nyt sitte ulkoa muista hitsit.


      • tytsi 32v
        tytsi32v kirjoitti:

        surku ku galacticfederationoflight.info sivu ei toimi. siltä sivulta menin muille sivuille joita en nyt sitte ulkoa muista hitsit.

        heh ei hätää enää ku jonkun aikaa mietin ja katoin laura tycon sivut sieltä löysin ne muut sivutkin jeps!


    • :)

      meni taimimyymälää ja kerroi että kasvati vuorikidevedellä aasiassa 40 astee lämpötilassa taimii jotka kasvo 15 - 30 cm 2 viikossa joihi ei tuholaisii tullu. taimimyyjä sano että heki sanoo ihmisille että vesijohtovesi suoraa hanasta ei oo hyvä kasveille vaa vesi pitää seisottaa ensi.

      lähtömme jälkee kasvit tapettii vesijohtovedellä joka laskettii suoraa hanasta. taimet sai välittömästi tuholaisii joka sama juttu ihmiste suhtee ku suurimma osa ihmiste energiaa vie loiset.

      • :)

        "Olen koettanut joskus kasviksillakin elää, mutta ei ole onnistunut."

        sama juttu oli itellä aiemmi ku koetti lähes kaikkee. monipuolisuus o avai tai tietyt parhaat ku tarkoitus ei oo kuihtua eikä paastota eikä tuntee huonovointisuutta.

        hyvä vitamiini tuote o hyvä myös olla tukena ku pohjoisessa eletää. laita myöhemmi hyvä tuotekokonaisuude vaa ny o kiire.

        How to Manage Your Diet? Sadhguru
        http://www.youtube.com/watch?v=NYGW0VBL8o4

        youtube Dr Robert Cassar
        http://www.youtube.com/results?search_query= Dr Robert Cassar


      • SieniS.S.Sailas
        :) kirjoitti:

        "Olen koettanut joskus kasviksillakin elää, mutta ei ole onnistunut."

        sama juttu oli itellä aiemmi ku koetti lähes kaikkee. monipuolisuus o avai tai tietyt parhaat ku tarkoitus ei oo kuihtua eikä paastota eikä tuntee huonovointisuutta.

        hyvä vitamiini tuote o hyvä myös olla tukena ku pohjoisessa eletää. laita myöhemmi hyvä tuotekokonaisuude vaa ny o kiire.

        How to Manage Your Diet? Sadhguru
        http://www.youtube.com/watch?v=NYGW0VBL8o4

        youtube Dr Robert Cassar
        http://www.youtube.com/results?search_query= Dr Robert Cassar

        Älähän Hymiö kiirehdi liikaa!! Kun hyvin yhteiskuntaa tarkkaa, voit nähdä ettei kiirehtiminen tuota kuin sekopäisiä lapsia, näin vinkkaisin!!


      • :)
        SieniS.S.Sailas kirjoitti:

        Älähän Hymiö kiirehdi liikaa!! Kun hyvin yhteiskuntaa tarkkaa, voit nähdä ettei kiirehtiminen tuota kuin sekopäisiä lapsia, näin vinkkaisin!!

        ei kiire tressinä vaa oli menossa oma perhee kanssa kyläs käymää :) jollo ei voinu jäädä virtuuali todellisuutee asumaa.

        ymmärtäkää että juttu mitä ei ymmärrä ei tarkoita että olis hullu ja joho tarvisi lisää lääkitystä vaa että tiedo määrä ei oo tavoittanu henkilöö joko oma kiinnostamattomuude tai toiste pelokkude takii joka o sama tulos joka vaa välivaihe eikä pysyvä tila.

        jos kolmas silmä o huomaamatta avautunu näkemää ja kuulemaa mitä ihmiste ei onnistu vielä kuulla tai nähdä nii tuo tila olessa ymmärtämätö lisäte pelkoo ei henkilö ymmärrä mitä tapahtuu ku ympäristöstä puuttuu kokonaa luonnolline tuki jota ihmiste hävetys ja pelko ja järjettömyys yllä piti. puhu menneessä muodossa ku tuo kaikki vajaa o ohi tulevina kuukausina.

        lääkkeet eikä järjettömyys eikä häpeä lisää ymmärrystä alkuunkaa. teillä o suuri tehtävä ymmärtää toisi. teidä yhteiskunta rakenne hajoaa tilalle tullessa todelline tasaarvo jossa raha ei luo epätasaarvoa vaa joko te luotte epätasaarvoa tai ette ku saatte uude mahdollisuude tehä huomattavasti paremmi. teillä ei oo aiemmi samaa tilaisuus ollu jollo teillä ei myöskää oo mihi verrata.


      • :)
        :) kirjoitti:

        ei kiire tressinä vaa oli menossa oma perhee kanssa kyläs käymää :) jollo ei voinu jäädä virtuuali todellisuutee asumaa.

        ymmärtäkää että juttu mitä ei ymmärrä ei tarkoita että olis hullu ja joho tarvisi lisää lääkitystä vaa että tiedo määrä ei oo tavoittanu henkilöö joko oma kiinnostamattomuude tai toiste pelokkude takii joka o sama tulos joka vaa välivaihe eikä pysyvä tila.

        jos kolmas silmä o huomaamatta avautunu näkemää ja kuulemaa mitä ihmiste ei onnistu vielä kuulla tai nähdä nii tuo tila olessa ymmärtämätö lisäte pelkoo ei henkilö ymmärrä mitä tapahtuu ku ympäristöstä puuttuu kokonaa luonnolline tuki jota ihmiste hävetys ja pelko ja järjettömyys yllä piti. puhu menneessä muodossa ku tuo kaikki vajaa o ohi tulevina kuukausina.

        lääkkeet eikä järjettömyys eikä häpeä lisää ymmärrystä alkuunkaa. teillä o suuri tehtävä ymmärtää toisi. teidä yhteiskunta rakenne hajoaa tilalle tullessa todelline tasaarvo jossa raha ei luo epätasaarvoa vaa joko te luotte epätasaarvoa tai ette ku saatte uude mahdollisuude tehä huomattavasti paremmi. teillä ei oo aiemmi samaa tilaisuus ollu jollo teillä ei myöskää oo mihi verrata.

        ku fakta o että todellisuus tukee teitä 100 prosenttia kaikessa mitä teette nii jos tahdotte olla hullu nii kukaa teitä ei estä olle teidä oma moka kokonaa kaikessa mitä teette joka o täys vastuu jota puolestanne kukaa muu ei ota eikä kanna eikä tarvi. omat lääkkeenne voitte syödä tyrkyttämättä muille ku eivät toimi jatkossakaa vaa siirtää teidä omaa ymmärrystä etee päi vaa loppuvuosi 2012 lähenee eikä siirrot ainakaa helpotus oo jatkoa ajatelle vaikka teitä ei mistää rankaista koska tuo teidä oma siirtonne o jo kaikki rangaistus mitä o.


      • :)
        :) kirjoitti:

        ku fakta o että todellisuus tukee teitä 100 prosenttia kaikessa mitä teette nii jos tahdotte olla hullu nii kukaa teitä ei estä olle teidä oma moka kokonaa kaikessa mitä teette joka o täys vastuu jota puolestanne kukaa muu ei ota eikä kanna eikä tarvi. omat lääkkeenne voitte syödä tyrkyttämättä muille ku eivät toimi jatkossakaa vaa siirtää teidä omaa ymmärrystä etee päi vaa loppuvuosi 2012 lähenee eikä siirrot ainakaa helpotus oo jatkoa ajatelle vaikka teitä ei mistää rankaista koska tuo teidä oma siirtonne o jo kaikki rangaistus mitä o.

        ei oo hukkaa heitetty työ mitä teette paremmi omaa järkeä käyttäe. ihmiste käsitys mikä o itsekästä o vääristelty. ku ootte terveempii nii toiste taakka kevenee joka ei oo itsekäs teko vaa tekemättömänä itsekäs ajatus ku ajatus o pelkkä väline ymmärtää eikä teko alkuunkaa.

        teillä o edessä nii suuri muutos että joilla heittää yli vaa tuoho o varauduttu jollo o vaa fakta että joillai heittää yli eikä tarkoitus ku o varauduttu. muutos o vaiheessa jollo valmista ei tuu eikä valmista oo jollo muutos o jatkuva.

        muutos ei oo suunnitelma etukätee vaa realiaikaine juttu jonka o mahdolline avu turvi ku teillä ei oo mitää mikä voisi olla apu jatkoa ajatelle jonka tiedätte vaa ette hyväksyny. lupa muutokseen o kysytty niiltä jotka o valmiina eikä niiltä jotka eivät oo valmistautunu. muutoi muutos ei olisi mahdolline. ku teillä o vaa sokea usko johonki mitä ei oikeesti oo nii huomaatte vasta ku muutos o ovella vaikka muutos lähemmi alko jo alkuvuonna 2011.


      • :)
        :) kirjoitti:

        ei oo hukkaa heitetty työ mitä teette paremmi omaa järkeä käyttäe. ihmiste käsitys mikä o itsekästä o vääristelty. ku ootte terveempii nii toiste taakka kevenee joka ei oo itsekäs teko vaa tekemättömänä itsekäs ajatus ku ajatus o pelkkä väline ymmärtää eikä teko alkuunkaa.

        teillä o edessä nii suuri muutos että joilla heittää yli vaa tuoho o varauduttu jollo o vaa fakta että joillai heittää yli eikä tarkoitus ku o varauduttu. muutos o vaiheessa jollo valmista ei tuu eikä valmista oo jollo muutos o jatkuva.

        muutos ei oo suunnitelma etukätee vaa realiaikaine juttu jonka o mahdolline avu turvi ku teillä ei oo mitää mikä voisi olla apu jatkoa ajatelle jonka tiedätte vaa ette hyväksyny. lupa muutokseen o kysytty niiltä jotka o valmiina eikä niiltä jotka eivät oo valmistautunu. muutoi muutos ei olisi mahdolline. ku teillä o vaa sokea usko johonki mitä ei oikeesti oo nii huomaatte vasta ku muutos o ovella vaikka muutos lähemmi alko jo alkuvuonna 2011.

        sanoisi näi että mikäli näkökyvy parantumine lisää harhoje näkemistä eikä vähennä harhoja nii teille o kerrottu viralliselta taholta jotai mikä o vääristäny teidä ajattelu. mulla o koettuna pelkkästää positiivine juttu mitä ravinnolisät o tuonu vaa jos syö laadutonta ruokaa joka vähentää ruokahalua tai jos ei syö ollenkaa joka voi mahdollista pillereide tai alkoholi vaikutuksesta nii harhat ei ainakaa vähene.

        useimmat vääri ymmärretyt jutut mitä vähättelee tai siirtää muutoi etee päi elämässä tuloo myöhemmi etee välttelystä huolimatta. itteä voitte ottaa turvasta kii kuinka vaa muihi o turha sattua niillä neuvoil jotka ei toimi itellennekää jollo o paras katsoa kuinka o enne kui o tietävinää ja jos etsitte absoluuttista totuutta ootte jo hukassa ku ymmärrystä enempää ei oo vaikka tavoittelisi ja tavoittelu ei käytännössä toimi.


      • :)
        :) kirjoitti:

        sanoisi näi että mikäli näkökyvy parantumine lisää harhoje näkemistä eikä vähennä harhoja nii teille o kerrottu viralliselta taholta jotai mikä o vääristäny teidä ajattelu. mulla o koettuna pelkkästää positiivine juttu mitä ravinnolisät o tuonu vaa jos syö laadutonta ruokaa joka vähentää ruokahalua tai jos ei syö ollenkaa joka voi mahdollista pillereide tai alkoholi vaikutuksesta nii harhat ei ainakaa vähene.

        useimmat vääri ymmärretyt jutut mitä vähättelee tai siirtää muutoi etee päi elämässä tuloo myöhemmi etee välttelystä huolimatta. itteä voitte ottaa turvasta kii kuinka vaa muihi o turha sattua niillä neuvoil jotka ei toimi itellennekää jollo o paras katsoa kuinka o enne kui o tietävinää ja jos etsitte absoluuttista totuutta ootte jo hukassa ku ymmärrystä enempää ei oo vaikka tavoittelisi ja tavoittelu ei käytännössä toimi.

        suuntana auttavana kulttuureissa joissa syödää monipuolisesti tuoreruokaa syödää lihaa vaa pienii määrii suurte lihapaloje olle vaa juhlaruokaa. valkoiste rahapelleilykulttuuri o vääristyny syömää lihaa pääruokana tai ainoana ruokana tai aina.

        jos luopua kokonaa ei onnistu nii muutos o vajaa eikä tunnu iha nii hyvältä jollo myös käsitys mitä voi olla o vajaa jollo ei myöskää nää kuinka olisi paremmi. uskon kanssa tuolla ei oo tekoa vaa katsoa kuinka oikeesti o luottae miltä tuntuu eikä mitä ne sanoo jotka eivät koskaa oo katsonu kuinka o muutoi kui toiste lausunnoista joide lohduttomuutta ruokkivat lääkkeillä.

        kanamuna o iha hyvä ruoka kasviste kanssa. kanamunaa o pidetty usei myrkkynä ettei ihmiste mieli olisi syödä kanamunia. ite söi aluksi nii paljo kanamunii että tympäs jollo tauko eikä ainakaa huono juttu ollu.

        ihmiste mieli koettaa kirjasta lukee mitä tehä ku eivät luota tunteeseen mikä o vaa luottavat pelkoo tai mielikuvaa joka opetetu perusteella syntyy joka ei oo tunne omaa järkeä käyttäe. ihmiste ego muodostuu ympäristöstä joka vääristelty vaikka vastaa väittäisi jollo paree ettei egoa oo ku ei tarvi vääristeltyä tietoo vaa suoraa tietoo jota ihmiste ego ei tarjoa ku vaa väittelevät jollo vääristyvät vaa lisää.
        k


      • :)
        :) kirjoitti:

        suuntana auttavana kulttuureissa joissa syödää monipuolisesti tuoreruokaa syödää lihaa vaa pienii määrii suurte lihapaloje olle vaa juhlaruokaa. valkoiste rahapelleilykulttuuri o vääristyny syömää lihaa pääruokana tai ainoana ruokana tai aina.

        jos luopua kokonaa ei onnistu nii muutos o vajaa eikä tunnu iha nii hyvältä jollo myös käsitys mitä voi olla o vajaa jollo ei myöskää nää kuinka olisi paremmi. uskon kanssa tuolla ei oo tekoa vaa katsoa kuinka oikeesti o luottae miltä tuntuu eikä mitä ne sanoo jotka eivät koskaa oo katsonu kuinka o muutoi kui toiste lausunnoista joide lohduttomuutta ruokkivat lääkkeillä.

        kanamuna o iha hyvä ruoka kasviste kanssa. kanamunaa o pidetty usei myrkkynä ettei ihmiste mieli olisi syödä kanamunia. ite söi aluksi nii paljo kanamunii että tympäs jollo tauko eikä ainakaa huono juttu ollu.

        ihmiste mieli koettaa kirjasta lukee mitä tehä ku eivät luota tunteeseen mikä o vaa luottavat pelkoo tai mielikuvaa joka opetetu perusteella syntyy joka ei oo tunne omaa järkeä käyttäe. ihmiste ego muodostuu ympäristöstä joka vääristelty vaikka vastaa väittäisi jollo paree ettei egoa oo ku ei tarvi vääristeltyä tietoo vaa suoraa tietoo jota ihmiste ego ei tarjoa ku vaa väittelevät jollo vääristyvät vaa lisää.
        k

        oon tie päällä jollo mobiili kirjottelussa saattaa ilmetä liikakirjaimii :) lääkkeitä huomattavasti paree o ravintolisät ku fakta o että suomalaite ruoka o köyhää. vehnämehu ja ohramehu o sopiva ravintolisä ja joide kasvatus o nopea.

        opiskeli vyöhyketerapeutiksi tai ääreishermostoterapeutiksi 90 luvulla vaa selkä ei kestäny hieroa ihmisii joka oli oikeastaa iha onni onnettomuudessa ku ihmiste intokaa ei ollu kovi korkee jollo olisi vaa pettyny ihmiste omaa innottomuutee oma terveyde suhtee josta sai jo koettua. hiveaineide ja vitamiinie opettelu oli suuri apu jatkossa ja puollukkamehu autto ja myös perunasta luopumine autto ku riisi korvasi kokonaa peruna eikä oo tarvinnu katua.

        http://sweetblisskitchen.blogspot.com/2010/05/orasmehu.html


      • :)
        :) kirjoitti:

        oon tie päällä jollo mobiili kirjottelussa saattaa ilmetä liikakirjaimii :) lääkkeitä huomattavasti paree o ravintolisät ku fakta o että suomalaite ruoka o köyhää. vehnämehu ja ohramehu o sopiva ravintolisä ja joide kasvatus o nopea.

        opiskeli vyöhyketerapeutiksi tai ääreishermostoterapeutiksi 90 luvulla vaa selkä ei kestäny hieroa ihmisii joka oli oikeastaa iha onni onnettomuudessa ku ihmiste intokaa ei ollu kovi korkee jollo olisi vaa pettyny ihmiste omaa innottomuutee oma terveyde suhtee josta sai jo koettua. hiveaineide ja vitamiinie opettelu oli suuri apu jatkossa ja puollukkamehu autto ja myös perunasta luopumine autto ku riisi korvasi kokonaa peruna eikä oo tarvinnu katua.

        http://sweetblisskitchen.blogspot.com/2010/05/orasmehu.html

        jos syö leipää nii o jatkuvasti nälkä vaa ku syö riisii nii ei heti tuu nälätunnetta vaa toki pelkkä riisi ei toimi vaa riisi o osa ruokaa. chilie käyttö o hyvä idea joka kehittää myös makuaistia :)

        mikä toimii ja mikä ei toimi ei välttämättä oo kerrottu vaa joutuu katsoo ja ellei oo rajoittanu tai rajoittanu joka sama juttu nii katsomine ei oo ongelma. järki ja järjettömyys o kaks eri juttua jonka tiedä kertoo ku oon nähny mite pelko o tekosyy teidä järjettömyytee.


      • :)
        :) kirjoitti:

        jos syö leipää nii o jatkuvasti nälkä vaa ku syö riisii nii ei heti tuu nälätunnetta vaa toki pelkkä riisi ei toimi vaa riisi o osa ruokaa. chilie käyttö o hyvä idea joka kehittää myös makuaistia :)

        mikä toimii ja mikä ei toimi ei välttämättä oo kerrottu vaa joutuu katsoo ja ellei oo rajoittanu tai rajoittanu joka sama juttu nii katsomine ei oo ongelma. järki ja järjettömyys o kaks eri juttua jonka tiedä kertoo ku oon nähny mite pelko o tekosyy teidä järjettömyytee.

        yleistä järkee ei oo olemassa vaa kaikki mitä teillä o järje nimissä o oma järki. yleistä rauhaa ei oo olemassa vaa kaikki mitä teillä o rauhaa o oma rauha.

        jos teiltä puuttuu järki tai rauha tai kummatki nii ulkopuolelta tuo kaikki ei löydy. jos teillä o jompi kumpi nii toine löytyy helposti.

        jos teillä o kummatki nii teillä o tunne kaikessa mukana tapahtu mitä vaa.
        jos ootte menettäny kummatki nii jokaine päivä o uus mahdollisuus ymmärtää ku teiltä kaikki muu puuttuu.

        tuleva aika o kaikki mitä ootte odottanu vaa onko valmistautumatta tulevaa jota ymmärtää tai onko helppoa tuleva valmistautumatta ku jo ny vaatii muide ponnistelua puolestanne. kuinka helppo o ymmärtää myöhemmi että teitä autettii jo tänää.


    • :)

      yleistä järkee ei oo olemassa vaa kaikki mitä teillä o järje nimissä o oma järki. yleistä rauhaa ei oo olemassa vaa kaikki mitä teillä o rauhaa o oma rauha.

      jos teiltä puuttuu järki tai rauha tai kummatki nii ulkopuolelta tuo kaikki ei löydy. jos teillä o jompi kumpi nii toine löytyy helposti.

      jos teillä o kummatki nii teillä o tunne kaikessa mukana tapahtu mitä vaa.
      jos ootte menettäny kummatki nii jokaine päivä o uus mahdollisuus ymmärtää ku teiltä kaikki muu puuttuu.

      tuleva aika o kaikki mitä ootte odottanu vaa onko valmistautumatta tulevaa jota ymmärtää tai onko helppoa tuleva valmistautumatta ku jo ny vaatii muide ponnistelua puolestanne. kuinka helppo o ymmärtää myöhemmi että teitä autettii jo tänää.

    • :)
      • gfsgbs

        no ei kyllä sille näytä, kirjoituksistasi päätellen...


    • UFOJA ei ole

      Mielisairaiden panettelua. Ei jokainen mielisairas sentään ole HÖRHÖ.

      • UFOJA EI OLE

        En ole vähään aikaan ottanut mieliala lääkkeitäni. Nyt parempi olla. Ufoja on . Alan taas näkemään selkeesti.


    • :)

      "no ei kyllä sille näytä, kirjoituksistasi päätellen... "

      ootko päätelly toiste kirjoittelu perusteella jotai ku oma kirjottelus o tainnu luisua kuilu partaalle. mitä oot päätelly toiste kirjottelusta ku oma kirjottelus vaikuttaa melko lailla vajaalta sokemisesta puhee ollenkaa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10678869

      • www.vittura.fi

        Lainaa ilman vakuuksia
        1000 - 10000 € pankkitunnuksella, sinä päätät korkosi!
        www.fixura.com


    • mutsisonläski

      ... varma tiiät sen kipaleen: " halloo, halloo, hallo - onko rairaala? -->

      duu duduu... ihan hyvä piisi... jolai nopeenokkelalla on munaa vasata: kuka laulo?

      :D


      niin niin.. läskiteinit

    • fu-läskit

      On.. ja voi , ko toi grau pikkasen kesken...ö ja sitäpaitsi: toi on vaa statistiikkaa ja epistä, koska tyypit, jotka osaa kirjoittaa, kauheen monesti osaa ees lukea..
      soot jonkuun sairaalan koviskovistelija -läski. tä?

      Ekana tuli mieleen... ai mit... Ihana tommonen perustäti?

    • sais täältä?.. jou

      Hei.

      Sairalta mieleitäei kauheesti kysellä... siks -taatta ois omakertainen tapaus vastata, jotta:

      keksi jotain tekemistä ittlles, läski. Ai nii... noi ufot: ei oo olemassa.

    • :)

      lupasi kertoo mikä vitamiinihiveainevalmiste toimii parhaite mitä oon käyttäny. halpa ei oo ku tarvii useamma purki vaa toimii. viikossa huomaa. alla toimiva sarja periaatteella yks tabu päivässä joka laatua tai yks tabu joka toine päivä joka laatua. kukaa toine ei oo vastuussa terveydestä jollo paree olla järkevä.

      Formula IV
      Tre-en-en
      Betaguard
      Cruciferous
      Kal-Mag Plus D

    • maksaa noi 200€ nuo kaikki. löytyy näkyy oleva mm internetkaupassa http://www.sinunparhaaksi.fi/

      tuota satsii ei tarvi kui pari kertaa vuodessa. elikkä huomattavasti paree kunto 400€ joka o halvempi keino kui tuhlata 200€ täishampoosee ku mäntysuopa toimii nopeammi :)

      sisäisii tulehduksii Aloe Vera juoma. kohtuus kuitenki kaikessa ettei liikoja.

      lääkäreide kiellot o ollu toisinaa helveti typerii ku o jopa kielletty terveys. oma vinkki o että välttäkää lääkäri oma terveyde avulla ku o täysi mahdolline juttu.

      mikä o hullua nii o urheilla joka ei säästä energiaa vaa o kipee syyllä että urheilee joka "urheilija ei tervettä päivää nää". kävely o paras kuntoilumuoto jos kuntoilla tarvii.

    • rukiinkukka

      No, tunnetusti on ainakin sairailla pakonomaista purkaantumista. He viihtyvät palstoilla vähättelemässä muita, koska tuntevat itsensä normaaleiksi, kun saavat arvostella toisia. Useimmiten mielisairas ei ymmärrä itse sitä, että on itse sairas, senpä tähden he kirjoittelevat tälläkin palstalla ja syyttelevät muita ihmisiä sairaiksi. Lisäksi sairaat usein potevat pakkomiellettä johonkin asiaan, kuten esimerkiksi kieltää asioita, jotka tuottavat heille ahdistuksen tunnetta ja pelkoa.
      Tämä pohjautuu syvästi uskonnolliseen kasvatukseen, joko luterilaisen uskon, taikka jonkin lahkon parissa. Tunnistitkos itsesi tätstä, aloittaja?

    • :)

      tuosta puuttu :

      Wheat Germ Oil (with vitamin E)

      "No, tunnetusti on ainakin sairailla pakonomaista purkaantumista."

      onko kertomine purkaantumista ku muutoi ette tietäsi tai sanoisitte myöhemmi että "kuka tiesi" ja "miksi ei kertonu mitä tiesi jos tiesi oleva tosi" ja "paska juttu että näi myöhää saa tietää ku tapahtuu jo huomenna mihi piti olla aikaa sopeutuu" tai vastaavaa. ihmiste purkautumine EI oo ollu kui EGO epäilyä ja toiste syyttelyy ja turhaa kommentoimista josta ei oo ollu apuu mihinkää suuntaa joka o ollu turhaa purkautumista pakoomaisella asenteella.

      "He viihtyvät palstoilla vähättelemässä muita, koska tuntevat itsensä normaaleiksi, kun saavat arvostella toisia."

      kaikki jotka viihtyy internetissä kohtaa teoriassa vaa 30% maailma ihmisistä työ kavereide lisäksi ku käytännössä kohtaavat ihmisii vielä vähemmä vaikka ajattelevat oleva maailma ihmisii. mitää muuta et tehnykkää kui arvostelit juuri.

      "Useimmiten mielisairas ei ymmärrä itse sitä, että on itse sairas, senpä tähden he kirjoittelevat tälläkin palstalla ja syyttelevät muita ihmisiä sairaiksi."

      itteä terveinä pitävät tarvivat usei tervee papaerit todistaaksee että ovat terveitä joka o silkkaa hulluutta käytännössä. kukaa ei oo sanonu että oo terve tai sairas vaa paremmi voisi olla jota et oo tainnu huomata vielä vaikka koetat kierrellä ja kaarrella ja viittailla kui yskie että jotku jotka enne sua kirjotti ovat mielisairaita vaa oma mieles o riittävä sairas tekemää tuota.

      "Lisäksi sairaat usein potevat pakkomiellettä johonkin asiaan, kuten esimerkiksi kieltää asioita, jotka tuottavat heille ahdistuksen tunnetta ja pelkoa."

      vaikka tuo oli kieliopiltaa malli kamaa nii sisältö ontu todella pahasti suoraa sanottua. pitäisikö tuo olla suomekieltä ku sisältö ontuu vaikka osaisi lukee.

      "Tämä pohjautuu syvästi uskonnolliseen kasvatukseen, joko luterilaisen uskon, taikka jonkin lahkon parissa. Tunnistitkos itsesi tätstä, aloittaja?"

      oon jo lopettelija tuota lukiessani. voi surku ku kaikkea maa kantaa tai pitäisikö sanoa kannattelee.

    • piste.

      • paskaloora

        eikös sun pitäny lähtee vidduseen tältä palstalta, unohitko jo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe