Upseeri työnsi kuumemittarin varusmiehen takapuoleen

rektaalitarkastaja

152

3797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehitysmaasuomi

      Siis mittari työnnettiin miehen P E R S E E S E E N jos ihmettelette mikä tuo tähdillä korvattu sana on.

      • kumihanskalääkäri

        "Täysin normaali toimenpide".


      • marssii perseellään?
        kumihanskalääkäri kirjoitti:

        "Täysin normaali toimenpide".

        Suomen armeijassa ollaan kummallisen kiinnostuneita miesperseistä; turha lämmön mittailu perseestä joka mahdollisuuden tullen, ja sitten tietenkin jopa joillekin reserviläisille kertausharjoituksissa suoritetut rektaalitarkastukset. Muusta perseilystä nyt puhumattakaan. Mikähän siinä on?


      • paska maa
        kumihanskalääkäri kirjoitti:

        "Täysin normaali toimenpide".

        Kuten muukin simputus:

        "Kolmea armeijan lääkintämieskurssin esimiestä syytetään simputuksesta. Syytteen mukaan esimiehet vilauttelivat tiuhaan punaisia kortteja Sodankylässä syksyllä 2010 käydyssä harjoituksessa.

        Kortti johti koko joukon rankaisemiseen. Muun muassa ruuan loppumisen takia myös ilman lounasta jääneet pistettiin juoksemaan."

        http://www.hs.fi/kotimaa/Ruoka loppui ruuatta jääneitä varusmiehiä rangaistiin/a1305574391558

        Ruuan loppuminen johti ruuatta jääneiden rankaisemiseen?! Näin sitä maanpuolustustahtoa rakennetaan perselävessä nimeltä Suomi!


      • varuskunta=Lastentar
        kumihanskalääkäri kirjoitti:

        "Täysin normaali toimenpide".

        Normaali toimenpide lastentarhassa.Kyllä nuorisoa pistetään halvalla varuskunnissa.


      • persmeija
        varuskunta=Lastentar kirjoitti:

        Normaali toimenpide lastentarhassa.Kyllä nuorisoa pistetään halvalla varuskunnissa.

        SA = Suolen Anustarkastajat

        Homoseksuaalinen laitos


      • Kokenutkaikkitietää
        persmeija kirjoitti:

        SA = Suolen Anustarkastajat

        Homoseksuaalinen laitos

        Jos kerran itse olet harrastanut poikalempeä (puhut itse kokeneen varmuudella asiasta) intissä niin eihän omakohtaista kokemustasi tietysti kukaan muu voi kiistää.

        Kaikille muille asia vaan on täydellisen tuntematon.

        Näköjään tunnet asian hyvin


      • Oletselvästikokenut
        Kokenutkaikkitietää kirjoitti:

        Jos kerran itse olet harrastanut poikalempeä (puhut itse kokeneen varmuudella asiasta) intissä niin eihän omakohtaista kokemustasi tietysti kukaan muu voi kiistää.

        Kaikille muille asia vaan on täydellisen tuntematon.

        Näköjään tunnet asian hyvin

        Sinä itsehän olet hintti joka rakastaa armeijaa. Älä siis turhaan yritä muita osoitella, kun juurikin itse tykkäät miesseurasta. Eikä se niin vakavaa ole, älä turhaan ole katkera.

        Sinähän se olet harrastanut poikalempeä, me kaikki tiedämme sen. Se paistaa läpi tuosta näennäisestä homofobiastasi. Yleensä juuri kaikkein innokkaimmat homouden vastustajat ja kieltäjät ovat itse piilohomoja. Sinä yrität niin kovalla innolla kieltää asioita, että diagnoosi on meille kaikille aivan selvä.


      • Eikös vain?
        Oletselvästikokenut kirjoitti:

        Sinä itsehän olet hintti joka rakastaa armeijaa. Älä siis turhaan yritä muita osoitella, kun juurikin itse tykkäät miesseurasta. Eikä se niin vakavaa ole, älä turhaan ole katkera.

        Sinähän se olet harrastanut poikalempeä, me kaikki tiedämme sen. Se paistaa läpi tuosta näennäisestä homofobiastasi. Yleensä juuri kaikkein innokkaimmat homouden vastustajat ja kieltäjät ovat itse piilohomoja. Sinä yrität niin kovalla innolla kieltää asioita, että diagnoosi on meille kaikille aivan selvä.

        "Eikä se niin vakavaa ole, älä turhaan ole katkera."

        Olet varmasti samaa mieltä kanssani että tuosta lauseesta kumpuaa omakohtaisen kokemisesi varmuus?


      • äläpä lässytä
        Eikös vain? kirjoitti:

        "Eikä se niin vakavaa ole, älä turhaan ole katkera."

        Olet varmasti samaa mieltä kanssani että tuosta lauseesta kumpuaa omakohtaisen kokemisesi varmuus?

        Miksi yrität jatkuvasti peitellä omaa homoseksuaalisuuttasi? Se nyt vaan ei ole noin vakavaa, ei sinun tarvitse eheytyä tai muuta roskaa. Ole vaan rohkeasti oma itsesi.


      • Lävet ja juoksuaika
        marssii perseellään? kirjoitti:

        Suomen armeijassa ollaan kummallisen kiinnostuneita miesperseistä; turha lämmön mittailu perseestä joka mahdollisuuden tullen, ja sitten tietenkin jopa joillekin reserviläisille kertausharjoituksissa suoritetut rektaalitarkastukset. Muusta perseilystä nyt puhumattakaan. Mikähän siinä on?

        Perinteet velvoittavat. Ajatelkaapa vaika "kannaksen läpijuoksua", mistä luulette kyseisen homosodomistisen nimen tulleen?


      • gaywarriors FIN
        Lävet ja juoksuaika kirjoitti:

        Perinteet velvoittavat. Ajatelkaapa vaika "kannaksen läpijuoksua", mistä luulette kyseisen homosodomistisen nimen tulleen?

        Tai homoesi-isiemme kuuluisa Anuksen retki sitten!


    • totuudenpuhuja vain

      Eihän tuo ole yllättävää. Ja sitten täällä suomi24-palstalla on vuosikausia yritetty kieltää rektaalitarkastuksen (eli rektoskopian) olemassaolo, vaikka asiasta on esitetty puolustusvoimien laatimia dokumenttejakin. Nyt teillä on ihan mustaa valkoisella ihan iltapäivälehdessä.

      Itse voinen sanoa, että toimenpiteen suorittanut kantahenkilökuntaan kuuluva upseeri toimi TÄYSIN ohjesäännön ja lääkintäohjeiden mukaisesti. Kyseessä oli ns nopea kenttätesti. En ymmärrä miksi tästäkin nousi kohu. Työtään hänkin vain teki. Luuletteko, että upseeri välttämättä halusi tutkia alokkaan peppua? Kyllä tämä toimenpide tehtiin vain ja ainoastaan miehen oman turvallisuuden vuoksi,

      • Kerrohan meille

        Millä tavalla selkäkipu ja persereijän lämpötila liittyvät toisiinsa?

        Kyllä armeijan tarkoitus on vain nöyryyttää alempiarvoisia. Se on ikäänkuin rangaistuslaitos nuoremmille, kun vanhemmat polvetkin ovat sen joutuneet kärsimään.


      • Kysyn vaan
        Kerrohan meille kirjoitti:

        Millä tavalla selkäkipu ja persereijän lämpötila liittyvät toisiinsa?

        Kyllä armeijan tarkoitus on vain nöyryyttää alempiarvoisia. Se on ikäänkuin rangaistuslaitos nuoremmille, kun vanhemmat polvetkin ovat sen joutuneet kärsimään.

        Sadistinen, moraaliton ja sukupuolisyrjintään perustuva laitos. Miksi puolustaa sellaista maata, joka ylläpitää moista paskaa?


    • edellinenpuhuushitti

      Se, että yhdessä prikaatissa, joku käyttää tällaisia toimenpiteitä, ei tarkoita, että se olisi koko puolustusvoimien käytäntö.

      Rektaalitarkastuksia ei ole.

      Lusikkatestiä ei ole.

      • shittiihänsäpuhutkin

        Joo joo, eikä simputustakaan ole. Eikä jarrua käytetä. Eikä ainakaan työnnetä objekteja perseeseen rangaistusmielessä. No, nyt tää pääsi sitten vihdoin julkisuuteen tää perseeseen työntämisasia. Ehkä noi muutkin tulee aikanaan loppumaan. Itse koin rektaalitarkastuksen aika turhaksi, kun olin ollut peräsuolentähystyksessä pari kuukautta ennen inttiä. Ei kelvanneet todistukset asiasta, vaan intin lääkärin oli ihan pakko se perse ronkkia taas. Eniten asiassa vitutti se, että rektaalitarkastus tehtiin kaikille komppanian käytävällä, eli mitään intimiteettisuojaa ei ollut. Ilmeisesti ei vaaan viitsitty järjestää tarkastusta varuskuntasairaalassa.


    • 2000lukua

      Kyllä kauhavalla mittailtiin juuri samalla tavalla, mutta kylläkin silloin kun oli 20 jannua vempas ja se vittumaisin marssi tulos..

      • Anal intrusion FIN

        Marssi tai sinut perseraiskataan. Suomen armeija on sadomasokistinen laitos luusereille.


    • suomalainenluovuttaa

      Tässä nähdään, että ei kannata valittaa, ette joudu silmätikuiksi ja simputuksen kohteiksi. Kestäkää miehet!

      • videomateriaalia!

        Alkaa siinä määrin ketuttamaan tämä väittely näistä tarkastuksista, että kun minä menen inttiin, niin voisin laittaa nauhotuksen päälle ja kuvata koko hoidon, varmuudeksi vielä ääninauhotus puhelimesta päälle, että homma saa jatkua, jos kameraa pelätään.


      • Älä uneksi
        videomateriaalia! kirjoitti:

        Alkaa siinä määrin ketuttamaan tämä väittely näistä tarkastuksista, että kun minä menen inttiin, niin voisin laittaa nauhotuksen päälle ja kuvata koko hoidon, varmuudeksi vielä ääninauhotus puhelimesta päälle, että homma saa jatkua, jos kameraa pelätään.

        Luuletko, että saat pitää kännykkääsi. Sinä pidät sitä silloin kun saat siihen luvan.


    • mietiskelijä1

      Valittaa nimenomaan kannattaa. Jos pitää suunsa tukossa, niin mikään tässä maailmassa ei koskaan muutu parempaan. Nythän vasta 2000-luvulla on oikeasti alettu puhua siitä, että puolustusvoimissa tapahtuu kaikenlaista kummallista. Aikaisemmin asioista vaiettiin ja otettiin takaluukkuun hiljaa hymisten. Nyt tälläiset asiat tulevat julki ja hyvä niin.

      Ehkäpä puolustusvoimat nyt miettii uudelleen rektaalitarkastukselle hieman yhtenäisempää käytäntöä ettei tälläisiä asioita tapahtuisi. Tämäkin tarkastus olisi ollut ok, jos sen olisi suorittanut vähintää lääketieteen ammattilainen ja sille olisi ollut validi lääketieteellinen peruste.

    • poseen tekijät

      Selvä homojen tekemä joukkoraiskaus. Juttu sotaoikeuteen tutkittavaksi.

      Rektaalitarkastuksia tehdään usein armeijassa ilman perusteita ja sukupuolisen kiihotuksen vallassa. Toivottavasti kyseisen raiskauksen uhrit eivät olisi ollut pessy anustaan useaan viikkoon.

      Ohjesääntö rektaalitarkastuksista ei kerro yksiselitteisesti tekotapaa tai tilannetta missä tapauksissa se on suoritettava mutta antaa viitteen suorittaa se vain ja ainoastaan silloin kun kun on syytä vahvasti epäillä genitaalialueella olevaa vakavaa sairautta tai vammaa.

      Ilmeisesti tämä suoritus oli tehty seksuaalisen glimaksin saavuttamiseksi avuttomien varusmiesten kustannuksella.

      • Kapiaisten ketkuilua

        Homoseksuaalinen rikos jätettiin halpamaisesti tutkimatta ja ilmeisesti samanhenkinen kapiainen pelasti toisen antamalla sakkoja ja vähän toruja.

        Aivan uskomatonta saastaa 2010 -luvulla.


      • valitettava totuus
        Kapiaisten ketkuilua kirjoitti:

        Homoseksuaalinen rikos jätettiin halpamaisesti tutkimatta ja ilmeisesti samanhenkinen kapiainen pelasti toisen antamalla sakkoja ja vähän toruja.

        Aivan uskomatonta saastaa 2010 -luvulla.

        Suomi on takapajuinen ja kaikenlaista ihme fundamentalisti saastaa täynnä oleva maa.


    • wefwefw3ef

      Halventavaa mitata ydinlämpö, kun sen voi ottaa tympanumista( korvakäytävä)
      axillasta (kainalo).

      Ydinlämpö on luotettava, mutta jos hoitoon hakeutumisen syynä on esim. normaali lihaskipu, kieltäydy ehdottomasti tuollaisesta toimenpiteestä.

      Kysymys on simputtamisesta seksuaalisesti.

    • homoveteraanit

      Suomen armeijan vahvuusalueet ovat olleet perinteisesti:

      a) sotien häviäminen ja perääntyminen

      b) sotilaiden häpäiseminen ja perseraiskaaminen

    • Suomi on paska maa

      Näin Suomen armeijassa vuonna 2012 kohdellaan miehiä. Naisia ei kuitenkaan sopisi missään tilanteessa vastaavalla tavalla seksuaalisesti nöyryyttää.

    • up

      up

    • Alokas Pelokas

      Tätäkö sitten on tiedossa kun astun palvelukseen heinäkuussa? En minä ole ajatellut vempata turhanpäiten, mutta jos tulee kipeä olo tai ei pysty kipeytyneen jalan takia vaikka marssimaan, niin nöyryytetäänkö sitten tuolla tapaa?

      En tajua miten kuumemittarin tunkeminen perseeseen auttaa, jos on nilkka kipeä...

    • Lääkintämies

      Tämä on yleinen käytäntö ainakin tässä varuskunnassa. Olen itsekkin ottanut peppulämmön monelta varusmieheltä. Me lääkintämiehet kutsumme sitä "sipsautukseksi". Harjoittelemme luonnollisesti aluksi toistemme kanssa sipsauttelua, mutta tietyssä vaiheessa koulutusta saamme luvan tehdä sen myös toisille varusmiehille. Skapparit ovat myös jokainen saaneet sipsautuskoulutuksen.

      Esimerkiksi tälläinen dialogi on hyvin tavanomainen veksin käytävillä.

      Lääkintämies1: "Sipsautiksä jo ton alokas xxx:n?"
      Lääkintämies2: "Toki, mut tuol ois pari kaveria jotka oottaa housut kintuissa sipsautteluu. Mä en ehdi hoitaa niitä nyt kun on täs viel xxx:n kanssa asiat kesken..."
      Lääkintämies1: "Okei, mut hei missä se vaseliini on?" Ei kai se oo loppunut taas?"
      Lääkintämies2: "Perhana soikoon, mä taisin kuluttaa vikan tuubin loppuun tän xxx:n kans, se pelkäs niin kauheesti, että piti laittaa rasvaa huolella. Sun täytyy nyt vaa vetää kuivana, käytä sylkee jos et löydä korviketta."
      Lääkintämies1: "Hmmh okei täytyy kai sit vaan improvisoida, mut hei kiitti avust."
      Lääkintämies2: "no problem"

      Lääkintäupseeri: "Lääkintämiehet siellä! Te kaksi juurikin! Loppuu nyt perkele se lorviminen, täällä on monta alokasta perse paljaana odottamassa sipsautusta. Minä hoidin pari kiirellisintä jo alta pois, mutta pitääkö minun hoitaa kaikki teidän hommanne?!"
      Lääkintämiehet 1&2 (tekevät asennon): "Ei herra majuri. pahoittelemme"
      Lääkintäupseeri: Selvä, jatkakaa ja hoitakaa nämä kaverit nyt, eikä huomenna. Minä menen kahville ja jos palattuani nään vielä alokkaita perse paljaana, minä sipsautan teidät kaksi oikein syvältä. Onko ymmärretty?"
      Lääkintämiehet 1&2: "kyllä on herra majuri!"
      Lääkintäupseeri: "No nopeammin sitä nopeammin!"

      Lääkintämies1: "sun pitää nyt jeesata mua, kun toi vaseliinikin pääs loppuun.."
      Lääkintämies2: "joo toki, emmäkää haluu että toi majuri meidän peppuu sipsauttaa, etenki ku vaseliiini pääs loppuu."

      Alokas zzz (joka on ollut koko keskustelun ajan hiljaa peppu paljaana, yskäisee hiljaa varovasti): "Snif..voinks mää nyt laittaa housut jalkaa, herra lääkintämies?"

      • Vanha_Homppeli

        Kuvittelin itseni alokkaan asemaan ja masturboin raivokkaasti. Kiitos tästä mehevästä fantasiasta!


      • Intti is gay m'kay?
        Vanha_Homppeli kirjoitti:

        Kuvittelin itseni alokkaan asemaan ja masturboin raivokkaasti. Kiitos tästä mehevästä fantasiasta!

        Armeija on homofantasian kultamaa. Ei ole olemassa armeijaa homompaa mestaa.


    • oikeuden ääni.

      Tuostakin sen näkee: Armeijassa työskentelevät ovat pääasiassa empatiakyvyttömiä natsisikoja, jotka saavat suurta mielihyvää nöyryyttäessään nuorukaisia. Armeija on orjalaitos! Ihmisoikeuksia se ei selvästi ainakaan tunne.

    • Lääkintämies

      Kyllä rektaalitarkastukset on edelleen erittäin tarpeellinen toimenpide, kyllä sieltä löytyy jos jonkinlaista. Tiedän tämän "salaisuuden" tarkastuksia tehneenä

    • höpö höpö

      mikä tuossa sitte on niin kauheaa jos peräreikään työnnetään sormi tai kuumemittari, eikö sen kuitenki tee lääkäri hoitaja tai lääkintä mies? ja tuskin sitä muut on näkemässä, onko joku reserviläinen muka sanonut että kertausharjoituksissa tutkitaan peräaukko ilman syytä?

    • Lääkintämies

      Reserviläiset saavat luonnollisesti erityiskohtelun, ks = koulutuksen suoma etu. Me lääkintämiehet lämmitämme aina mittarin, emmekä esim työnnä kylmää mittaria peppuun. Samoin vaseliinia käytetään tarpeeksi.

      Alokkaiden ja varusmiesten kohdalla toimenpide tehdään usein esim käytävällä tai jumppasalissa, jotta voimme seuloa joukosta kuumeiset sairaalahuoneeseen lepäämään. Aukkilaisten kohdalla teemme joskus joustoja esim siten, että tuomme sermin käytävälle, mutta muuten kohtelu on varsin välitöntä.

      Rukin käynyt pääsee kyllä yksityishuoneeseen jossa peppulämmön mittaa ihan naispuolinen sairaanhoitaja, ellei nyt tietysti välttämättä kaipaa meidän karskien lääkintämiesten kosketusta. Tämä on yllättävän tavanomaista kylläkin reservin upseerien kohdalla. Yllättävän moni kainostelee sairaanhoitaja-naisia, kun taas meidän lämärien kohdalla peppu nousee pystyyn paljaana ja upseeri hymyilee tyytyväisen rentouneena sairaalapedillä odottaen toimenpidettä.

    • ja näin

      se käy

    • scwsdewvwev

      Mä en kyllä jumalauta ymmärrä, kuinka sotia voitetaan anuksia penslaamalla?

      Suomen armeija on homoseksiä sadistisella tavalla tarjoileva laitos.

      Tämähän on kuin jostain South Park- jaksosta, saa-tana.

      • orjaperselaitos

        Suomen armeija on ihan helvetinmoinen vitsi, jolle kyllä jaksaisi nauraa, jos vain orjuus naurattaisi.


    • alokas stressi

      Tänään oli lääkintämiehellä huono päivä ku ei käyttäny tarpeeks vaseliinia.
      Ei oikein pysty käveleen mut onneks sain vemppaa.

    • Ou jee...

      STT

      Tutkinta kahdelle varusmiehelle takapuolen kautta tehdystä kuumeenmittauksesta on valmistumassa. Asia siirtyy hyvin todennäköisesti syyttäjälle

      Kuulusteluissa selvisi, että varusmiehet kokivat toimenpiteen nöyryyttävänä, mutta kantahenkilökunnan mukaan kyseessä oli normaali toiminta.

      "Voisiko esim. naispuolisia työntekijöitä alkaa kohdella samalla tavalla yrityksissä? Että mitataanpas teiltä rektaalilämpö jos se ranne muka on niin kipeä, että työnteko ei tänään onnistu..."

      "Kaikista kauniista puheista huolimatta tyyli armeijassa ei liene vuosien kuluessa muuttunut miksikään. Tavoitteena nöyryytys ja yksilön alistaminen. Itse en ihmettele tippaakaan, miksi armeijan keskeyttää niinkin suuri joukko miehiä, kuin nyt. Itse asiassa ihmettelen, miksi kukaan menee asepalvelukseen sen nykymuodossa. Koulutuksessa tarvittaisiin perinpohjainen uudistus tai siirtyminen ammattiarmeijaan sekä liittyminen Natoon."

      "näillä varusmiehillä on sentään ollut selkärankaa nousta alistavia ja nöyryyttäviä toimenpiteitä vastaan. Tosimieshän ei siedä mitä hyvänsä pompottelua, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit."

      "Ei tuota ainakaan mitenkään lääketieteellisesti voi perustella. Lähtökohtainen armeija-ajattelu:kaiki vempulaan pyrkijät rotjoilee. Kiusataan niitä vähän, niin pysyvät palveluksessa. Selvää simputusta."

      • Naiset rassattava

        "Voisiko esim. naispuolisia työntekijöitä alkaa kohdella samalla tavalla yrityksissä? Että mitataanpas teiltä rektaalilämpö jos se ranne muka on niin kipeä, että työnteko ei tänään onnistu..."

        Kannattaakin muistaa, että naiset ovat huomattavasti miehiä edellä sairaspoissaolo tilastoissa. Tässä siis olisi yhteiskunnallisesti katsottuna järkeä.


    • Nyt Mitataan

      "Varusmies sai hoitoa ensihoidon jälkeen haavaansa varuskuntasairaalassa, jonka jälkeen hänet kuljetettiin Päijät-Hämeen Keskussairaalaan jatkohoitoon."

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288486883880.html

      Jokohan kyseinen lusmuilija sai jo varuskuntasairaalassa mittarit perseeseen, vai onko vasta keskussairaalassa asennettu joku antennimasto rektumiin? Vai ronkitaanko vemputtajan perse ehkä molemmissa?

    • lämpöä arsessa

      Nostetaan tätä ylöspäin hieman, koska asia on edelleen ajankohtainen. Asiahan on lehtitietojen mukaan viety eteenpäin ylemmälle upseerille, joka ratkaisee joko asian esitutkinnan pohjalta tai asia etenee syyttäjälle syyteharkintaan.

      Tämä uutinen julkaistiin 26.7.2012: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288486617715.html?ref=lk_is_1

      "Tutkinta kahdelle varusmiehelle takapuolen kautta tehdystä kuumeenmittauksesta on valmistumassa. Asia siirtyy hyvin todennäköisesti syyttäjälle, kertoi sotilaslakimies Heikki Kohijoki Pääesikunnasta. Tapaus sattui Säkylän Huovinrinteen varuskunnassa kesäkuussa.

      Mittaus tehtiin, kun varusmiehet valittivat nilkka- ja selkäkipuja ennen maastomarssille lähtöä. Mittauksen teki kantahenkilökuntaan kuuluva lääkintäammattilainen.

      Kuulustelupöytäkirjat lähtevät Porin prikaatiin syyskuussa. Joukko-osaston komentaja voi ratkaista asian kurinpitomenettelyssä. Hän voi myös päättää asian viemisestä syyttäjälle, selvittää Kohijoki.

      –Aina kun kysymyksessä on vakava tai suurta julkisuusarvoa omaava juttu, se menee syyttäjälle.

      Varusmiesten lämmön mittaaminen takapuolesta on sallittua. Ratkaistavaksi jää, oliko se asiallista tässä tapauksessa, sanoo Kohijoki.
      Kuulusteluissa selvisi, että varusmiehet kokivat toimenpiteen nöyryyttävänä, mutta kantahenkilökunnan mukaan kyseessä oli normaali toiminta."

      HUOMATKAAPA tuo viimeinen lause. "..."kantahenkilökunnan mukaan kyseessä oli normaali toiminta."

      Tässä nyt viimeinkin todiste rektaalitarkastuksen olemassaolosta. Tässä luonnollisesti se tehtiin ydinlämmön mittaamiseksi, mutta tapaus kyllä todistaa, että rektaalitarkistus on varsin normaali ja tavanomainen toimenpide muissakin tapauksissa.

    • ad rectum

      Rektaalitarkastus on eri asia kuin lämmön mittaaminen. Yleisimmin kyseessä on tuseeraus, ja tarpeen mukaan lisätutkimuksena suoritetaan tutkimus proktoskoopilla tai rektoskoopilla.

    • anus meija

      PV = Persläven Venyttäjät?

    • Mittarimies
    • evvk evkki

      Armeija houkuttelee normi ihmisistä esiin sen paskakasoja tonkivan ja pienempiä kiusaavan puolen, joka ei koskaan nousisi siviilissä esiin. Armeijassa saa rikkoa lakia ja sortaa mielivaltaisesti heikompia, koska sen esimerkin kapiaiset antavat. Jostain kumman syystä nämä samat kaverit olettavat, että kun kaverille annetaan ryny kovat piipussa, että tämä alempi edelleen olisi jotenkin heidän kontrollissaan. Ei ole.
      Kaveri jolla on ryny ja panokset, on niskan päällä tilanteessa kuin tilanteessa. Täydellinen näköharha !

    • Luuloharha

      Täydellinen näköharha !
      Kaveri jolla on ryny ja panokset, on niskan päällä tilanteessa kuin tilanteessa.

      • Täsmäpommi

        Kaveri jolla on ryny ja panokset on - paitsi hyväksikäyetty hölmö - sotilaallinen kohde.


    • Voittajan Puolelle

      Sodassa menen venäläisten puolelle, sillä minua ovat nöyryyttäneet vain suomalaiset.

      • niin totta

        Yksikään venäläinen ei ole koskaan pakottanut minua mihinkään, saatika nyt työnnellyt mitään perseeseeni. Suomalaiset taas ovat.


      • Venäjä parempi
        niin totta kirjoitti:

        Yksikään venäläinen ei ole koskaan pakottanut minua mihinkään, saatika nyt työnnellyt mitään perseeseeni. Suomalaiset taas ovat.

        Edes venäläiset eivät alennu tällaiseen asevelvollisten nöyryyttämiseen. Ja venäläinen mies ei taatusti alistuisi tällaiseen simputukseen.


    • kuumemittaritkin

      Kyllä perse seuloo!

    • armeijan henki

      Kossu pakkaseen ja nyrkki perseeseen.

    • per saukko

      Tänään oli IHANA aamu ku menin hakee vemppaa kipeeseen nilkaan ni Ah minutkin tutkittiin perusteellisesti.

      • gay army

        tuon takia useimmat (h)inttiin hakeutuvatkin


      • miesten mies
        gay army kirjoitti:

        tuon takia useimmat (h)inttiin hakeutuvatkin

        mene armeijaan, me teemme susta miehen


    • tämmöstä siellä

      Tällaiseen voit varautua kun menet armeijaan.

    • upseeri1

      Ei se intti aina niin kauheaa ole. Muistan vuosia sitten, kun olin töissä eräässä esikunnassa nuorena upseerina niin esikuntaan tuli oikein syötävän söötti poika lähetiksi. Niin aito ja välitön. Aina oltiin hyvin kohteliaita molemmin puolin. En olisi mitenkään voinut kohdella häntä huonosti. Oli suorastaan mukava mennä joka aamu töihin, kun tämä adoniskin oli siellä. Kyllähän ne muutkin lähetit huomasi, että välillämme jotain oli :) Sittemmin on siviilissä tavattu eikä nuorukaiselle ole intistä traumoja jäänyt.

    • Lääkintämies

      Hops!

      Nostetaan ketjua ylöspäin, jotta alokkaatkin tämän näkevät. Tiedätte mikä veksissä odottaa (=lämärin hellä sipsautus).

    • Ajattelija___

      Kosovolainen albaaninaapuri (46 v.) Kertoi, että ent. Jugoslaviassa
      häpäistiin samalla tavoin "lintsareita", jotka kävivät varuskuntalääkärillä esim. jalkavaivojen takia.
      Jos tämä on joku jäänne niiltä ajoilta? Armeijan traditiothan tunnetusti laahaavat vuosikymmeniä jäljessä.
      Ja kun miettii puolustusvoimien doktriinia esim. 70- 80- luvuilla, ihanteena oli juurikin Jugoslavialainen/Itä-Saksalainen aremija.

    • Rektaalitarkastaja

      Jutulle saatiin päätös:

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288532565210.html (Julkaistu: 16.1.2013 16:10)

      "Yksikön päällikkö käski mitata varusmiehiltä kuumeen pepusta - ei ollut asiallista

      Kuumeen mittaaminen takapuolesta Säkylän Huovinrinteen varuskunnassa viime kesänä ei ollut asiallista eikä tilanteessa tarpeen, Porin prikaatista kerrotaan.
      Ennen komppanian jalkamarssia viime kesäkuussa selvitettiin varusmiesten terveydentilaa. Perusyksikön päällikkö oli käskenyt lääkintähuoltoupseeria suorittamaan tarkastuksen, johon kuului lämmön mittaaminen takapuolesta. Tapaus johti esitutkintaan.

      Pääesikunnan tutkintaosaston tekemän esitutkinnan ja Maavoimien esikunnan lakimiesten lausuntojen perusteella Porin prikaatin komentaja teki asiasta nyt kurinpitopäätöksen. Komentaja määräsi yksikön päällikölle 20 päivää kurinpitosakkoa ja lääkintähuoltoupseerille varoituksen. Lisäksi yhdelle henkilökuntaan kuuluvalle määrättiin kurinpito-ojennuksena muistutus.

      Asia ei näin edennyt syyttäjälle. Tapauksessa yhdeltä varusmieheltä mitattiin kuume ja toinen oli muuten vastaanotolla.

      STT"

      • Rektaalitarkastaja

        Myös iltalehti uutisoi asiasta:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013011616564121_uu.shtml

        "Iltalehti uutisoi kesäkuussa tapauksesta, jossa varusmieheltä mitattiin kuume takapuolesta Säkylän Huovinrinteen varuskunnassa. Ennen komppanian jalkamarssia perusyksikön päällikkö oli käskenyt lääkintähuoltoupseeria mittaamaan vastaanotolle hakeutuvien varusmiesten rektaalilämmön. Vastaanotolla kävi kaksi varusmiestä, joista toiselta kuume mitattiin.

        - Ei se millään tavalla asiallista ollut, sanoo Porin prikaatin esikuntapäällikkö Mikael Feldt Iltalehdelle.

        Prikaatin komentaja on nyt tehnyt asiassa kurinpitopäätöksen. Pääesikunnan tutkintaosaston tekemän esitutkinnan ja Maavoimien esikunnan lakimiesten lausuntojen perusteella hän määräsi yksikön päällikölle 20 päivää kurinpitosakkoa ja lääkintähuoltoupseerille varoituksen. Asia ei näin edennyt syyttäjälle.

        Lisäksi yhdelle henkilökuntaan kuuluvalle määrättiin kurinpito-ojennuksena muistutus.

        - Hän oli varusmiesten esimiehenä kertonut heille, että vastaanotolle menijöille mitataan rektaalilämpö. Tämä tulkittiin niin, että vastaanotolle ilmoittautumisia pyrittiin vähentämään, Feldt kertoo.

        "Asiattomia keinoja"

        Feldtin mukaan lääkintähuoltoupseerilla on oikeus tehdä vastaavanlaisia mittauksia vain, jos varusmies on välittömässä vaarassa esimerkiksi marssilla sattuneen sairauskohtauksen vuoksi. Muutoin niitä saa tehdä vain terveydenhuollon koulutuksen saanut henkilö.

        - Ennen fyysistä suoritusta asevelvollisilla on halutessaan oikeus päästä tarkistuttamaan terveytensä varuskuntasairaalaan tai muulla tavoin varmistaa, että he ovat kunnossa marssille, Feldt sanoo.

        - Ei pidä keksiä tällaisia asiattomia keinoja, joilla pyritään vaikuttamaan siihen, kuka osallistuu ja kuka ei.

        Iltalehden kesäkuussa haastattelemien varusmiesten mukaan vastaanotolle menneet miehet olivat valittaneet selkä- ja nilkkakipua.

        Yksi tapahtumia todistanut varusmies kertoi Iltalehdelle kesäkuussa, että heitä oli jo pari päivää ennen marssia peloteltu "kymmenen senttiä, kymmenen minuuttia" -menetelmällä.

        - Tämä tarkoitti, että varusmiehen piti mennä kyljelleen maahan ja vanhanaikainen elohopeakuumemittari työnnettiin hänen pyllyynsä kymmeneksi minuutiksi, yksi tapahtumia todistanut varusmies kertoi."


    • Oi aikojen tapoja

      Hieman outoa, että kurinpitorangaistuksella voidaan ehkäistä asioiden päätyminen syyttäjälle, esimerkiksi seksuaalista tekoa koskevan tunnusmerkistön tutkintana.

      Hurja on ero, jos vertaa siihen, että sekstaileva supo-poliisi saa potkut saman tein. Hän sentään on tehnyt tunkeutumiset toisen myöntymyksellä.

      • Röyhkeät syöttiläät

        Armeijan kantahenkilökunta näyttää olevan väärällään röyhkeitä syöttiläitä, jotka toteuttavat mielitekojaan luottaen siihen, että omat pelastavat edesvastuulta. Siihen on aika tehdä loppu.

        Jokaisen maanpuolustuslaitoksen maineesta huolestuneen reserviläisen velvollisuus on kannella Säkylän kantahenkilökunnan mätäpaiseista ja heidän suojelijoistaan eduskunnan oikeusasiamiehelle. Toinen vaihtoehto on julkaista lurjustelevien herrojen upseerien nimet. Jälkimmäisessä tarvitaan Säkylän varusmiesten myötävaikutusta. Eiköhän raaka julkisuus saa röyhkeimmänkin kapiaisen lähtemään armeijasta alalle, jossa voi toteuttaa parhaiten sairaita taipumuksia.


    • Homoland Finland

      Näin pojista tehdään miehiä homomaa Suomessa.

    • Lääkintämies

      Kesä lähestyy ja uudet alokkaat astuvat taas pian palvelukseen.

      On siis aika nostaa ylös tätä ketjua jälleen. Kannattaa etukäteen henkisesti valmistautua kuumeen mittauksiin (ns. "sipsautus") ja muihinkin tarpeellisiin toimenpiteisiin :-)

      t. Lääkintämies

    • iui.u.iuo.yi-

      Pyytäkää käskyt kirjallisena. Homoraiskaukset vähenee huomattavasti.

      • Homotraditio

        Homosteluhan ei kantelemalla armeijasta kuitenkaan lopu. Kyseessä on ainoa suuren mittakaavan homoseksuaalinen instituutio Suomessa. Muutama nainen tuon valtavan miesenemmistön seassa ei mitenkään riitä tekemään kys. laitoksesta heteroseksuaalista. Ja lisäksi on tunnustettava historialliset tosiasiat, eli että armeijoissa on homoiltu jo tuhansia vuosia.


    • Heh ja LOL...

      "Homosteluhan ei kantelemalla armeijasta kuitenkaan lopu. "

      Jos kerran itse olet harrastanut poikalempeä (puhut itse kokeneen varmuudella ...) intissä niin eihän omakohtaista kokemustasi tietysti kukaan muu voi kiistää.


      Lähes kaikille muille asia vaan on täydellisen tuntematon.....

    • yjtkykk6k

      Nolo Observer taas tumputtaa varusmieskatalogiaan katsellen.

    • Pepunronkkija SAINT

      Paskamaan paskarmeijan paskaleikit odottaa uusia uhreja. Vielä vuonna 2013 takapajulassa nimeltä Suomi.

    • Lääkintämies

      Sipsautin tänään n. 30 varusmiestä aamuvastaanotolla. Joukossa oli yllättävän paljon oikeasti kuumeisia. Pari keppiäkin tuli jaettua tosin, kun peppulämpö näytti ihan normaalilukemia.

      Sipsautuksen etu katsokaas on se, että siinä ei voi huijata. Sipsautuksella saadaan aina tarkin mittaustulos.

      Uudet alokkaat odotamme teitä ilolla veksiin.

      t. Lääkintämies

    • Upseeri on siis hintti.

    • uskotaan uskotaan

      "Upseeri on siis hintti."

      Uskotaan. Kyllä hintti hintin aina tunnistaa.

    • Häh mitä outoo ny

      Jokaista alokasta lähestytään. Nuori homolkandilääkäri työntää peräaukkoon samalla esinahkaaa hieroen. Tuntu hyvältä muuten.

    • ihana kokemus

      Kandi hieroi esinahkaani ja samalla hänen sormensa oli peräaukossani. Tuntui niin hyvältä että.

    • syynissä syynättävän

      Peräaukko on erootinen keskus. Kandi työnsi sormensa sinne esinahkaa hieroi. Tuntui hyvältä.

      • Ohj. Suom. Armeijall

        Ohjeita Suomen armeijalle. Työntäkäkää sormenne peräaukkoon samalla hyväilette esinahkaanne. Tuntuu hyvältä. Mäkään en tota tiänny mutta kandi opetti.


    • nurmiporat rules

      Voihan perkule.
      En uskonut näitä juttuja mut eilen jouduin ekaa kertaa käymään rektaali tarkastuksessa:( Kyllä vähän hävetti ku kalsaritkaan ei ollu ihan puhtaimmat.

    • Orjuusalas

      Puolustusvoimia kiinnostaa miehen anukset. sotatoimien kannalta niillä ei ole mitään merkitystä. Allekirjoittakaa kansalaisaloite, jottei teidän poikalapset kokisi ikinä mitään vastavaa.

      • Heh...

        Sinuahan tuo anus tuntuu kiinnostava ja paljon vielä enemmän...


      • vittuolettyperä
        Heh... kirjoitti:

        Sinuahan tuo anus tuntuu kiinnostava ja paljon vielä enemmän...

        Olet liian tyhmä ymmärtämään ketjun avannutta FAKTOIHIN perustuvaa todenkerrontaa; armeijan kapiaisia nuo nuorten miesten perseet tuntuvat kiinnostavan.


      • Hehheh.........
        vittuolettyperä kirjoitti:

        Olet liian tyhmä ymmärtämään ketjun avannutta FAKTOIHIN perustuvaa todenkerrontaa; armeijan kapiaisia nuo nuorten miesten perseet tuntuvat kiinnostavan.

        Taidat sitten itse olla noita kapiaisia, siinä määrin näkyy aihe kiinnostavan?


      • SA-int homokulttuuri
        Hehheh......... kirjoitti:

        Taidat sitten itse olla noita kapiaisia, siinä määrin näkyy aihe kiinnostavan?

        Kyllähän nyt tuollainen jatkuva ja valtion rahoittama pederastia hiukan ihmetyttää, vaikka ei olisikaan kapiainen.


    • faggot army

      Mene armeijaan jos haluat erilaisia objekteja persläpeesi.

    • forced gay-entry

      Kummallista kun kaikki armeijaa koskevat uutisoinnit liittyvät nykyään homoseksuaaliseen sadismiin.

      • vankilameininki

        Armeija on homoseksuaalinen laitos, jossa pahimassa kiimaiässä olevat nuooret miehet etsivät ja kokeilevat seksuaalisuuttaan. Ympäristönä armeija on autoritaarinen ja luonnoton, hyvin paljon vankilaa muistuttava, ja vanginvartijoiden tehtävää vastaavat erityisesti ammattiupseerit. Ei mikään yllätys, että tuollaiseen instituutioon hakeutuu juuri perseleikkeihin suuntautunutta väkeä.


    • Vihollinen Anuksesta

      Aunus menetettiin viime sodassa, mutta nyt urhea armeijamme on valloittamassa Anukset!

    • Tomhill
      • fuckyea

        You military gay?


    • hmmmm...

      Ei mitenkään homoseksuaalista tuollainen, kun mies työntää pojan perseeseen vehkeitä täysin ilman varsinaista tarvetta?

    • Taisi olla ainut

      http://www.apteq.fi/userfiles/manuals/manual_kuumemittari_ravistuskotelolla_FI.pdf?PHPSESSID=b6be3a663215015d1e1ed46bcb9a5f41

      -Kuumetta on mitattu iät ja ajat eri paikoista ja se on ihan normaali toimenpide esimerkiksi lapsilla eikä siihen liity mitään seksuaalista muualla kuin sairaassa mielikuvituksessasi.


      -Niin. tässä on vain yksi ja vaivainen esimerkki. Jos kerran väität tuota tapaa intissä yleiseksi niin miten asiasta ei ole muita esimerkkjä. Ja tuokin tapaus käynnisti esitutkinnan eli eipä se ihan vakiotoimenpide näytä olevan.

      • homoarmeijanhomot

        Jaa, jossain päin Suomea on normaalia että isukki työntää lapsen perseeseen juttuja ilman varsinaista tarvetta. Ei täällä meillä kyllä ainakaan ole, missä ei muutenkaan lisäännytä sukulaisten kanssa.


    • Yleissivistys hoi

      Mistäs luulet pikkulasten kuumeen mitatun ennen infrapuna-korvamittaria?

      -Kuumetta on mitattu iät ja ajat eri paikoista ja se on ihan normaali toimenpide esimerkiksi lapsilla eikä siihen liity mitään seksuaalista muualla kuin sairaassa mielikuvituksessasi. Lisäksi muut menetelmät ovat selvästi korvakuumemittaria tarkempia ja luotettavampia.

      • eisssaaa...tana

        Niinkun että on ihan normaalia, että intissä työnnetään mittaria perseeseen ilman tarvetta, jos lapsilta joskus saatetaankin ottaa takapuolesta? Ja vielä nykyaikana...

        Kyllä sä olet ehdottomasti vähän tyhmä tai hullu.


    • Yleissivistys hoi

      Niin missä laajuudessa noin toimitaan? Esillä on ollut tuo yksi vaivainen tapaus; missäs ne muut muka piileskelee??

      • persearmeija fin

        Olet ilmeisesti täysin tietämätön takametsien urpo, mutta tätä perseestä mittaamista ja muuta perseenronkkimista on ollut paljon juuri Suomen armeijassa.


    • hggdd ry h

      Miehekästä toimintaa homoarmeijan malliin.

      • Yleissivistys hoi

        Niin missä laajuudessa noin muka toimitaan? Esillä on ollut tuo yksi vaivainen tapaus; missäs ne muut muka piileskelee jos kerran asia on niin yleinen??


      • sulla sivistystä ole
        Yleissivistys hoi kirjoitti:

        Niin missä laajuudessa noin muka toimitaan? Esillä on ollut tuo yksi vaivainen tapaus; missäs ne muut muka piileskelee jos kerran asia on niin yleinen??

        Ihan yleisessä tiedossa tämä asia, ja ihan kohtuu usein näitä tapauksia pulpahtelee pinnalle. Missäs tynnyrissä sinä elät?


      • Yleissivistys HOI
        sulla sivistystä ole kirjoitti:

        Ihan yleisessä tiedossa tämä asia, ja ihan kohtuu usein näitä tapauksia pulpahtelee pinnalle. Missäs tynnyrissä sinä elät?

        .
        .
        .

        Niin missä laajuudessa noin muka toimitaan? Esillä on ollut tuo yksi vaivainen tapaus; missäs ne muut tapaukset muka piileskelee jos kerran asia on niin yleinen?? Taidat kuuilua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kun mitävaanjutuja pidät totena.


        .
        .
        .
        .


      • et tiedä mitään
        Yleissivistys HOI kirjoitti:

        .
        .
        .

        Niin missä laajuudessa noin muka toimitaan? Esillä on ollut tuo yksi vaivainen tapaus; missäs ne muut tapaukset muka piileskelee jos kerran asia on niin yleinen?? Taidat kuuilua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kun mitävaanjutuja pidät totena.


        .
        .
        .
        .

        Et sinä ainakaan ole inttiä käynyt. Kuumemittaria käytetään intissä aika usein jonkinlaisena rangaistuksena, jos tohtii olla kipeänä jonkun marssin tai vastaavan harjoituksen alla. Ihan normitouhua tuossa instituutiossa.


    • hohhoijakaa

      Hohhoijaa.... Täällä taas luuserit valittaa ku ei jaksa mitään tehdä ja sitte se armeija on p:stä koska joku oli kyllästyny teijän kaltasen idiootin vikisemiseen ja survassu mittarin perslävestä sisään, mikä on oikeestaan aika huvittavaa näin kolmannesta persoonasta. Tuskimpa jäi jätkälle mitään elinikäsiä traumoja. Omista tuttavista on kaikki käyny intin eikä oo kukaan nyt marmattanu sen kummempia.

      Intti on paikka, missä jokaikinen mössöpää joutuu tekemään samalla tavalla kun muutkin. Just siksi hyvä. Opettaa vähän kurinalaisuutta näille pelleille, jotka vikisee kaikesta mitä eteen sattuu.

      Ei ole paha varmaan puol vuotta juosta siellä mettässä ja saada vähän erätaitoja ja sosiaalisia taitoja siinä samalla. Sekä tarpeen tullen taidon puolustaa maataan.

      • SA-INT IS 4 LOSERS

        Sosiaalisiin taitoihin kuuluu varmaan kaltaistesi sosiopaattien mielestä muiden nöyryyttäminen / alistuminen nöyryytykseen. Sekä tietenkin ne inttiin kuuluvat perseen ronkkimiset.

        Luuseri menee tekemään palkatonta orjatyötä, ja ottaa siinä ohessa vielä jotain vehkeitä perseeseensä. Siinä on luuseriuden määritelmä.


      • Heh..............
        SA-INT IS 4 LOSERS kirjoitti:

        Sosiaalisiin taitoihin kuuluu varmaan kaltaistesi sosiopaattien mielestä muiden nöyryyttäminen / alistuminen nöyryytykseen. Sekä tietenkin ne inttiin kuuluvat perseen ronkkimiset.

        Luuseri menee tekemään palkatonta orjatyötä, ja ottaa siinä ohessa vielä jotain vehkeitä perseeseensä. Siinä on luuseriuden määritelmä.

        -

        Taidat kuuilua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kun mitävaanjutuja pidät totena.



        -


      • mittariperseeseenvie
        Heh.............. kirjoitti:

        -

        Taidat kuuilua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kun mitävaanjutuja pidät totena.



        -

        Sinähän se taidat itse olla sellainen naiivi aivopesty idealisti, jolla on pelkkiä kuvitelmia eikä tietoa mistään asioista.


    • Suomi on paskakasa

      Homosodomian pesäpaikka tuo armeija. Koska saadaan jokin vastaavalla tavalla naisia hyväksikäyttävä ja raiskaava laitos Suomeen?

      • Huoh-2

        "Homosodomian pesäpaikka tuo armeija. "


        https://www.aliupseeriliitto.fi/ajankohtaista/blogit?247_m=1472

        Väitteesi tekee erikoiseksi se että esimerkiksi pari vuosikymmentä kasarmeilla viettänyt aliupseeriliiton puheenjohtaja ei ITSE eikä KOSKAAn ole omakohtaisesti nähnyt mitään. Hän kyllä sujuvasti koosti tornareita vuosikymmenien ajalta mutta ei pystynyt esittämään omakohtaisesti yhden yhtä tapausta jonka olisi itse nähnyt.

        Taidat kuuilua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kun mitävaanjutuja pidät totena?


      • olet aika säälittävä
        Huoh-2 kirjoitti:

        "Homosodomian pesäpaikka tuo armeija. "


        https://www.aliupseeriliitto.fi/ajankohtaista/blogit?247_m=1472

        Väitteesi tekee erikoiseksi se että esimerkiksi pari vuosikymmentä kasarmeilla viettänyt aliupseeriliiton puheenjohtaja ei ITSE eikä KOSKAAn ole omakohtaisesti nähnyt mitään. Hän kyllä sujuvasti koosti tornareita vuosikymmenien ajalta mutta ei pystynyt esittämään omakohtaisesti yhden yhtä tapausta jonka olisi itse nähnyt.

        Taidat kuuilua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kun mitävaanjutuja pidät totena?

        Aika ihmeellinen näkemys, että vuosikymmenet kouluttajana toiminut ei tietäisi mitään, vaikka ei suoraan olisi akteja nähnytkään. Homoseksi armeijassa on fakta, ihan siinä missä heteroseksikin. Sen kieltäminen on typerysten hommaa, kuin yrittäisi kieltää painovoiman pelkkänä huhuna. Eipä kukaan ole nähnyt painovoimaakaan...


      • Huoh................
        olet aika säälittävä kirjoitti:

        Aika ihmeellinen näkemys, että vuosikymmenet kouluttajana toiminut ei tietäisi mitään, vaikka ei suoraan olisi akteja nähnytkään. Homoseksi armeijassa on fakta, ihan siinä missä heteroseksikin. Sen kieltäminen on typerysten hommaa, kuin yrittäisi kieltää painovoiman pelkkänä huhuna. Eipä kukaan ole nähnyt painovoimaakaan...

        "Homoseksi armeijassa on fakta, ihan siinä missä heteroseksikin."

        -Varmaan sitten pystyt helposti esittämään jotain todisteita tästä "faktasta"?

        Odotan "faktojasi" mielenkiinnolla.


    • Aivan kuin Ruotsi

      Odotas 30 vuotta, niin meillä on Islamilainen naisten ympärileikkausvelvollisuus.

      Tätä Suomen islamisaatiota ei tahdota nähdä, vaan miehet pakotetaan ottamaan kuumemittareita rupureikään sen sijaan, että humanistiselle/vastikkeettomalle maahanmuutolle tehtäisiin jotakin.

      Suomi miehitetään sisältä käsin.

      • ählämsähläm

        Onneksi edelleen nuoret miehet nöyryytetään ja alistetaan homoseksuaalisesti armeijassa, siinäpä on sitten islamisteille paljon potentiaalisia värvättäviä.


      • Aika ottaa esiin
        ählämsähläm kirjoitti:

        Onneksi edelleen nuoret miehet nöyryytetään ja alistetaan homoseksuaalisesti armeijassa, siinäpä on sitten islamisteille paljon potentiaalisia värvättäviä.

        http://harrilehtimaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/71720-milloin-naista-ryhdyttaisiin-keskustelemaan-valtiotasolla


        "Kun karski eversti ja sotahistorioitsija Sampo Ahto arvosteli Ville Tikkasen Partisaanien uhrit Sotilasaikakauslehdessä (5/98), hän ilmoitti, että 'hirmutyöt ovat niin kammottavia, että en yksinkertaisesti kyennyt lukemaan niitä kaikkia'. Kuvaukset hyökkäyksistä nukkuvien tai arkipuuhissaan olevien perheiden kimppuun ovat tuskallista luettavaa.

        Seitajärven kylä poltettiin, naiset ja lapset marssitettiin neljän kilometrin päähän. Heidät tapettiin, myös seitsemän kuukauden ikäinen Ritva-vauva äitinsä kanssa, samoin kuusivuotias Katri ja kolmivuotias Maija-Liisa. Yhä elossa on silloin kahdeksanvuotias Mirja, joka jäi pistimillä puhkottuna äitinsä, sisartensa ja serkkujensa ruumiiden sekaan.

        Tyyne Martikainen huomauttaa, että murhiin liittyi ilmeisesti myös raiskaus tai ruumiiden sukupuolinen häpäisy. Partisaanien joukossa oli myös naisia, joista yksi huuteli: 'Olemme ystäviänne! Teille ei tehdä pahaa, jos antaudutte!'


      • Suomi ol natsivaltio
        Aika ottaa esiin kirjoitti:

        http://harrilehtimaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/71720-milloin-naista-ryhdyttaisiin-keskustelemaan-valtiotasolla


        "Kun karski eversti ja sotahistorioitsija Sampo Ahto arvosteli Ville Tikkasen Partisaanien uhrit Sotilasaikakauslehdessä (5/98), hän ilmoitti, että 'hirmutyöt ovat niin kammottavia, että en yksinkertaisesti kyennyt lukemaan niitä kaikkia'. Kuvaukset hyökkäyksistä nukkuvien tai arkipuuhissaan olevien perheiden kimppuun ovat tuskallista luettavaa.

        Seitajärven kylä poltettiin, naiset ja lapset marssitettiin neljän kilometrin päähän. Heidät tapettiin, myös seitsemän kuukauden ikäinen Ritva-vauva äitinsä kanssa, samoin kuusivuotias Katri ja kolmivuotias Maija-Liisa. Yhä elossa on silloin kahdeksanvuotias Mirja, joka jäi pistimillä puhkottuna äitinsä, sisartensa ja serkkujensa ruumiiden sekaan.

        Tyyne Martikainen huomauttaa, että murhiin liittyi ilmeisesti myös raiskaus tai ruumiiden sukupuolinen häpäisy. Partisaanien joukossa oli myös naisia, joista yksi huuteli: 'Olemme ystäviänne! Teille ei tehdä pahaa, jos antaudutte!'

        Suomalaiset liittoutuivat natsien kanssa, ja pyrkivät osana Operaatio Barbarossaa tuhoamaan koko Neuvostoliiton asukkaineen. Suomalaiset myös tuhosivat Itä-Karjalan "epäsuomalaista" väestöä keskitysleireillä, uhrit olivat lähinnä naisia, lapsia ja vanhuksia. Einsatzkommando yksikkö toimi Suomessa ja sille luovutettiin Suomen ja Saksan "yhteisiä rodullisia ja ideologisia vihollisia" kidutettavaksi ja tuhottavaksi.

        Suomen tavoite käy ilmi kirjasta Finnlands Lebensraum. Suomi oli pahojen puolella, ja selvisi vähemmällä kuin olisi ansainnut. Suomi olisi pitänyt liittoutuneide toimesta tuhota ja valloittaa kuin Saksakin. Se olisi edes osittain sovittanut Suomen rikokset.

        http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Finnlands_Lebensraum


      • Parti Saani
        Suomi ol natsivaltio kirjoitti:

        Suomalaiset liittoutuivat natsien kanssa, ja pyrkivät osana Operaatio Barbarossaa tuhoamaan koko Neuvostoliiton asukkaineen. Suomalaiset myös tuhosivat Itä-Karjalan "epäsuomalaista" väestöä keskitysleireillä, uhrit olivat lähinnä naisia, lapsia ja vanhuksia. Einsatzkommando yksikkö toimi Suomessa ja sille luovutettiin Suomen ja Saksan "yhteisiä rodullisia ja ideologisia vihollisia" kidutettavaksi ja tuhottavaksi.

        Suomen tavoite käy ilmi kirjasta Finnlands Lebensraum. Suomi oli pahojen puolella, ja selvisi vähemmällä kuin olisi ansainnut. Suomi olisi pitänyt liittoutuneide toimesta tuhota ja valloittaa kuin Saksakin. Se olisi edes osittain sovittanut Suomen rikokset.

        http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Finnlands_Lebensraum

        Ottamatta kantaa linkkiisi niin ei se muuta mitenköään sitä että naisia ja lapsia murhaavia ja raiskaavia neuvostopartisaaneja on täydellisen virheellisesti pidetty sankareina kotimaassaan.

        No mikä se on sitten kenenkin mielestä sankaruutta. Asian voisi vielä ottaa kunnolla esille ja oikaista historiallista väärinkäsitystä nyky-Venäläisten mielissä.


      • Natsi Finnit
        Parti Saani kirjoitti:

        Ottamatta kantaa linkkiisi niin ei se muuta mitenköään sitä että naisia ja lapsia murhaavia ja raiskaavia neuvostopartisaaneja on täydellisen virheellisesti pidetty sankareina kotimaassaan.

        No mikä se on sitten kenenkin mielestä sankaruutta. Asian voisi vielä ottaa kunnolla esille ja oikaista historiallista väärinkäsitystä nyky-Venäläisten mielissä.

        Suomalaiset ovat vielä pahempia murhaajia kuin jotkut partisaanit, Mannerheimin keskitysleireillä tappoivat lapsia ja vanhuksia nälkään. Ja se Suomen sisällissotakin sitten. Raakalaismainen metsäläiskansa ovat suomalaiset, täysin sisäsiittoisuuden ja verenhimon degeneroimia.


      • Parti Saani
        Natsi Finnit kirjoitti:

        Suomalaiset ovat vielä pahempia murhaajia kuin jotkut partisaanit, Mannerheimin keskitysleireillä tappoivat lapsia ja vanhuksia nälkään. Ja se Suomen sisällissotakin sitten. Raakalaismainen metsäläiskansa ovat suomalaiset, täysin sisäsiittoisuuden ja verenhimon degeneroimia.

        "Raakalaismainen metsäläiskansa ovat suomalaiset, täysin sisäsiittoisuuden ja verenhimon degeneroimia"

        Taidat selvästikin unohtaa kaveriesi viimeaikaiset tekoset Ukrainan suunnalla?

        Mutta partisaaneihin palataksemme, uskon että olet samaa mieltä kanssani siitä että vielä ei ole liian myöhäistä järjestää kansainvälinen ja puolueeton tutkimus NEUVOSTO-partisaanien lasten, naisten ja vanhusten joukkomurhista?

        Asian saisi varmaan liikkeelle vaikka kansalaisaloitteella?


      • Suomea rangaistava
        Parti Saani kirjoitti:

        "Raakalaismainen metsäläiskansa ovat suomalaiset, täysin sisäsiittoisuuden ja verenhimon degeneroimia"

        Taidat selvästikin unohtaa kaveriesi viimeaikaiset tekoset Ukrainan suunnalla?

        Mutta partisaaneihin palataksemme, uskon että olet samaa mieltä kanssani siitä että vielä ei ole liian myöhäistä järjestää kansainvälinen ja puolueeton tutkimus NEUVOSTO-partisaanien lasten, naisten ja vanhusten joukkomurhista?

        Asian saisi varmaan liikkeelle vaikka kansalaisaloitteella?

        Kaverisi natsit ja natsifinnit tekivät ihmiskokeita, tuhosivat lapsia ja vanhuksia keskitysleireillä, tappoivat ihmisiä syntyperän ja poliittisen suuntautumisen mukaan. Suomi olisi pitänyt aikanaan valloittaa liittoutuneiden toimesta, ja pistää suomalaiset natsisylkiäiset maksamaan kunnolla rikoksistaan.

        Olet varmasti samaa mieltä, että ei ole koskaan liian myöhäistä rangaista suomalaisia näistä hirvittävistä rikoksista, sekä natsien maailmanvalloitukseen osallistumisesta. Suomi valtiona pitäisi hajoittaa, ja suomalaiset määrätä pakkotöihin niihin maihin, joita vastaan natsismi hyökkäsi. Suomen alue kuuluu Ruotsille, Venäjälle, saamelaisille ja liittoutuneille.


      • Parti Saani
        Suomea rangaistava kirjoitti:

        Kaverisi natsit ja natsifinnit tekivät ihmiskokeita, tuhosivat lapsia ja vanhuksia keskitysleireillä, tappoivat ihmisiä syntyperän ja poliittisen suuntautumisen mukaan. Suomi olisi pitänyt aikanaan valloittaa liittoutuneiden toimesta, ja pistää suomalaiset natsisylkiäiset maksamaan kunnolla rikoksistaan.

        Olet varmasti samaa mieltä, että ei ole koskaan liian myöhäistä rangaista suomalaisia näistä hirvittävistä rikoksista, sekä natsien maailmanvalloitukseen osallistumisesta. Suomi valtiona pitäisi hajoittaa, ja suomalaiset määrätä pakkotöihin niihin maihin, joita vastaan natsismi hyökkäsi. Suomen alue kuuluu Ruotsille, Venäjälle, saamelaisille ja liittoutuneille.

        Ihan yhtenä pikku esimerkkinä:


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Katynin_joukkomurha



        Kyllä, olen samaa mieltä että tutkimukset voi ja kannattaa vielä aloittaa. Ja vielä törkeysjärjestyksessä ja silloin tämä Neuvostoliittolaisten suorittama raukkamainen joukkomurha on ensimmäisenä selvityksen tarpeessa.


        "Puolalaisten upseerien joukkomurha alettiin tuntea nimellä Katynin joukkomurha. Neuvostoliitossa tapausta pyrittiin peittelemään luomalla saksalaisten suorittamasta läheisen Hatynin kylän tuhoamisesta symboli natsien siviiliväestöön kohdistamille julmuuksille nimellä Hatynin joukkomurha. Neuvostoliitto esitteli Hatyniin rakentamaansa muistomerkkiä ulkomaisille vieraille peittääkseen Katynin tapauksen."


        -Eipä näy olevan selkärankaa neukuilla kantaa vastuuta tekosistaan.
        Samaa välttelyä on nähty yhä uudelleen ja uudelleen ja viimeksi Ukrainan tilanteesen liittyen. Kuai vten tunnettua, ***sä on ***sä vaikka paistaisi.



        "Katynin teloituksilla on myös yhteys talvisotaan: Venäjän tiedeakatemian historioitsija Natalia Lebedeva on esittänyt, että teloituksia Katynissa aikaistettiin, koska vankileireille haluttiin saada tilaa mahdollisia suomalaisia ja Baltian maista saatavia sotavankeja varten"

        Eli samat kansanmurhan ainekset kuin natseilla. Missä on muka ero mielestäsi?


      • Suomi natsit
        Parti Saani kirjoitti:

        Ihan yhtenä pikku esimerkkinä:


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Katynin_joukkomurha



        Kyllä, olen samaa mieltä että tutkimukset voi ja kannattaa vielä aloittaa. Ja vielä törkeysjärjestyksessä ja silloin tämä Neuvostoliittolaisten suorittama raukkamainen joukkomurha on ensimmäisenä selvityksen tarpeessa.


        "Puolalaisten upseerien joukkomurha alettiin tuntea nimellä Katynin joukkomurha. Neuvostoliitossa tapausta pyrittiin peittelemään luomalla saksalaisten suorittamasta läheisen Hatynin kylän tuhoamisesta symboli natsien siviiliväestöön kohdistamille julmuuksille nimellä Hatynin joukkomurha. Neuvostoliitto esitteli Hatyniin rakentamaansa muistomerkkiä ulkomaisille vieraille peittääkseen Katynin tapauksen."


        -Eipä näy olevan selkärankaa neukuilla kantaa vastuuta tekosistaan.
        Samaa välttelyä on nähty yhä uudelleen ja uudelleen ja viimeksi Ukrainan tilanteesen liittyen. Kuai vten tunnettua, ***sä on ***sä vaikka paistaisi.



        "Katynin teloituksilla on myös yhteys talvisotaan: Venäjän tiedeakatemian historioitsija Natalia Lebedeva on esittänyt, että teloituksia Katynissa aikaistettiin, koska vankileireille haluttiin saada tilaa mahdollisia suomalaisia ja Baltian maista saatavia sotavankeja varten"

        Eli samat kansanmurhan ainekset kuin natseilla. Missä on muka ero mielestäsi?

        Ei suomalaisten hirmutöillä olekaan mitään eroa natsien juttuihin. Olemme siis samaa mieltä asiasta. Suomalaiset liittoutuivat natsien kanssa, mutta ensin Suomessa oli haudottu hyökkäysajatuksia ja julkaistu natsipropagandaa jo vuositolkulla.

        Suomalaiset alkoivat jo rodunpuhdistus juttujakin suunnittelemaan, aloittivat Itä-Karjalan etnisen puhdistuksen, mutta tuli kiire lopetella projektit kun sotaonni alkoi kääntyä. Suomella kävi tuuri ettei noita ehditty viedä pidemmälle, koska silloin olisi Nurnbergissä olleet suomalaisetkin vastaamassa teoistaan.


    • Homoupseeri SA

      No niin, taas saatiin tuoreita körriperseitä mitattavaksi!!!

    • Suomen Anustarkastaj

      Jokohan on moni mortti menettänyt neitsyytensä...

    • kuumemittaria yms.

      Tätä on taas odotettavissa orjapojille.

    • SuomenAnustarkastaja

      Intti on ihmisen parasta aikaa, jos on alistuva pikku hinttari, ja tykkää että joku työntää juttuja perseeseen.

      • Ylpeä_Homo

        Kyllä tämä sivarien homofobia on surullista. Huomaa, ettei ole armeijaa käyty. Jokainen suomalainen Mies on kokenut armeijassa toveriensa hellän kosketuksen ja ymmärtää, että kyseessä on veljeys, ei mikään irstas perversio.


      • Outo ristiriita....
        Ylpeä_Homo kirjoitti:

        Kyllä tämä sivarien homofobia on surullista. Huomaa, ettei ole armeijaa käyty. Jokainen suomalainen Mies on kokenut armeijassa toveriensa hellän kosketuksen ja ymmärtää, että kyseessä on veljeys, ei mikään irstas perversio.

        -


        "Jokainen suomalainen Mies on kokenut armeijassa toveriensa hellän kosketuksen...."

        https://www.aliupseeriliitto.fi/ajankohtaista/blogit?247_m=1472
        Web of Trust


        Väitteesi tekee erikoiseksi se että esimerkiksi pari vuosikymmentä kasarmeilla viettänyt aliupseeriliiton puheenjohtaja ei ITSE eikä KOSKAAn ole omakohtaisesti nähnyt mitään. Hän kyllä sujuvasti koosti tornareita vuosikymmenien ajalta mutta ei pystynyt esittämään omakohtaisesti yhden yhtä tapausta jonka olisi itse nähnyt yhtään mitään.

        Outo ristiriita ?


      • voi sinua ressukkaa
        Outo ristiriita.... kirjoitti:

        -


        "Jokainen suomalainen Mies on kokenut armeijassa toveriensa hellän kosketuksen...."

        https://www.aliupseeriliitto.fi/ajankohtaista/blogit?247_m=1472
        Web of Trust


        Väitteesi tekee erikoiseksi se että esimerkiksi pari vuosikymmentä kasarmeilla viettänyt aliupseeriliiton puheenjohtaja ei ITSE eikä KOSKAAn ole omakohtaisesti nähnyt mitään. Hän kyllä sujuvasti koosti tornareita vuosikymmenien ajalta mutta ei pystynyt esittämään omakohtaisesti yhden yhtä tapausta jonka olisi itse nähnyt yhtään mitään.

        Outo ristiriita ?

        Outo ristiriita on se, ettet tajua että hän tuossa kertoo että seksiä harrastavat armeijassa sekä naiset että miehet keskenään. Lapsellisuutesi ja typeryytesi tähden yrität muunnella tätä tosiasiaa. Näitkö isovanhempiesi koskaan harrastavan seksiä? Vai onko heidän harrastamansa seksi vain tornari?

        Idioottihan sinä olet.


      • Outo ristiriita.....
        voi sinua ressukkaa kirjoitti:

        Outo ristiriita on se, ettet tajua että hän tuossa kertoo että seksiä harrastavat armeijassa sekä naiset että miehet keskenään. Lapsellisuutesi ja typeryytesi tähden yrität muunnella tätä tosiasiaa. Näitkö isovanhempiesi koskaan harrastavan seksiä? Vai onko heidän harrastamansa seksi vain tornari?

        Idioottihan sinä olet.

        .



        Höpöhöpö, vai onko luetun ymmärtäminen kohdallasi jotenkin taantuneella tasolla?

        Tyhmempikin huomaa jutun luettuaan ettei hän, huolimatta vuosikymmenien kasarmikokemuksesta, omakohtaisesti kykene kertomaan yhdestä ainoasta tapauksesta.

        Useimmat intin käyneet ovat nuo jutut kuulleet ja kohdepaikkakunta vaihtuu sitten sen mukaan missä vanhaa ja kulunutta tarinaa kerrotaan. Itse kuulin yhden noista tapahtumista käyneen Riihimäellä viestissä, muuten tarina oli sama.

        Mitä taas tule itse tarinan kertojan uskottavuuteen niin aliupseerien jäsenistö luultavasti vaihtaa sensaatiohakuisia epätosia syytävän puheenjohtajansa. Sen voi varmistaa heidän liittonsa yleisen puolen blogikirjoittelusta joka on kuulemma kevyttä verrattuna mitä suljetuilla jäsensivuilla on.

        Julkisuudenkipeän pellen sanomisten pitäminen jonkinlaisena todisteena yhdistettynä siihen ettei hän itse ole nähnyt mitään todistaa varmuudella väitettäsi vastaa.

        Sinä poloinen et taida olla koskaan törmännyt termiin "lähdekritiikki"




        .


    • mittaajahomot

      Homoseksuaalisuus armeijassa ilmenee mm. "kuumeena".

    • sairas maa

      Vieläkin sadistiset kakkaleikit jatkuu ko. paskalaitoksessa.

    • CopyPaste

      Näin hienosti toimi kommunismin aate ja ihmisyys 1944.

      Venäläinen partisaanisotilas palkitaan kommunistisin tunnuksin hänen onnistuessaan raiskaamaan, silpomaan ja teloittamaan suomalaisen 1 vuotiaan pikkutytön.

      Partisaanihyökkäyksessä Savukosken Seitajärven kylään aamuyöllä 7. heinäkuuta 1944 kuoli neljätoista kylän siviiliasukasta ja kaksi vartioryhmän sotilasta.
      "Savukosken Seitajärvellä vanhan heinäladon sisähirressä on kaksi kaiverrusta: Valma Arajärvi ja MA 13.6. 1944. Nimikirjaimet tarkoittavat Martta Arajärveä. Martta oli tehnyt molemmat kaiverrukset vähän sen jälkeen, kun oli täyttänyt viisitoista vuotta. Hän oli ollut ladossa viisivuotiaan sisarensa Valman kanssa."

      "Kolme viikkoa myöhemmin tytöistä oli jäljellä enää nämä kaiverrukset ja valokuvat heidän ruumiistaan. Neuvostoliittolainen partisaanijoukko hyökkäsi kylään ja tappoi tai vangitsi kaikki tavoittamansa ihmiset. Naiset ja tytöt joutuivat kokemaan harkituimmat verityöt, sillä heidät vietiin kauaksi metsään raiskattaviksi, silvottaviksi ja teloitettaviksi.
      Lapset olivat 1-4 vuotiaita. Suurin osa viiden asumuksen kylästä poltettiin."

      Seitajärven hyökkäystä varten partisaaniosastot Poljarnik ja Bolsevik olivat muodostaneet yhteisen hyökkäysosaston, johon kuului 48 miestä ja naista. Kaikkiaan osastossa oli 152 partisaania. Hyökkäystä kylään valmisteltiin useita päiviä.

      Ja tässä näiden neuvostosikojen uhrien kuvia.
      En suosittele heikkohermoisille-nämä eivät ole ihmisen tekoja.

      http://cid-25a05b1c35fca9d9.skydrive.live.com/browse.aspx/Partisaanien murhaamat


      Ks. erityisesti lasten osuutta toisessa paikkaa:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvostoliiton_partisaani-iskut_Suomeen#mediaviewer/File:Victims_of_partisans.jpg

      • olet säälittävä

        Mitä joku jatkosodan aikainen propaganda liittyy aiheeseen? Suomen armeijan perseraiskaukset 2000-luvulla ei liity Suomen muinaisen natsivaiheen propagandaan mitenkään ymmärtääkseni.


      • Huoh...
        olet säälittävä kirjoitti:

        Mitä joku jatkosodan aikainen propaganda liittyy aiheeseen? Suomen armeijan perseraiskaukset 2000-luvulla ei liity Suomen muinaisen natsivaiheen propagandaan mitenkään ymmärtääkseni.

        https://www.aliupseeriliitto.fi/ajankohtaista/blogit?247_m=1472
        Web of Trust

        Väitteesi tekee erikoiseksi se että esimerkiksi pari vuosikymmentä kasarmeilla viettänyt aliupseeriliiton puheenjohtaja ei ITSE eikä KOSKAAn ole omakohtaisesti nähnyt yhtään mitään. Hän kyllä sujuvasti koosti tornareita vuosikymmenien ajalta mutta ei pystynyt esittämään omakohtaisesti yhden yhtä tapausta jonka olisi itse nähnyt yhtään mitään.

        Outo ristiriita ?


      • faktat on faktoja
        Huoh... kirjoitti:

        https://www.aliupseeriliitto.fi/ajankohtaista/blogit?247_m=1472
        Web of Trust

        Väitteesi tekee erikoiseksi se että esimerkiksi pari vuosikymmentä kasarmeilla viettänyt aliupseeriliiton puheenjohtaja ei ITSE eikä KOSKAAn ole omakohtaisesti nähnyt yhtään mitään. Hän kyllä sujuvasti koosti tornareita vuosikymmenien ajalta mutta ei pystynyt esittämään omakohtaisesti yhden yhtä tapausta jonka olisi itse nähnyt yhtään mitään.

        Outo ristiriita ?

        Näitkö itse koskaan isäsi ja äitisi harrastavan seksiä? Homoseksi armeijassa on tunettu fakta. Turha uikuttaa.


    • a-ukko
    • täysihoitola

      Tässä näitä armeijan hyötyjä, pääsee sadististen homoraiskaajien alistettavaksi ja ronkittavaksi.

    • 10+10
    • jaajaa3

      Siis se ei riitä, että mies joutuu menemään TÄYSIN epätasa-arvoisesti asepalvelukseen ja menettää työtuloja. Sitten vielä kehdataan nöyryyttää. Miksei kukkahattutädit puolusta näitä vaan aina raiskaajia ja kokoomuksen syy.

    • fdas

      Tollaset paskat pitäisi ampua yhteen riviin!!

    • mietiskelijä

      Sepä juuri rektaalitarkastuksessa onkin yllättävää, että monet vammat, mukaan lukien niinkin arkinen asia kuin nilkkakipu selviävät juuri pyllyä rassaamalla :)

      Kuten tuossa uudenmaan uutisten tekstissä Valviran lääkäri hämmästelee osuvasti, että miksei nilkkakipua valittavan potilaan kohdalla yksinkertaisesti tutkita nilkkaa. Kuumeen mittaaminen on kieltämättä hieman epätavallinen lääketieteellinen ratkaisu?

      • armeija homolaitos

        Olisko tuo armeijan pyllyfiksaatio juurikin armeijalaitokselle tyypillisen piilohomoseksuaalisuuden manifestaatio. Näin väittäisin ettei sattumasta ole kyse.


      • CopyPaste
        armeija homolaitos kirjoitti:

        Olisko tuo armeijan pyllyfiksaatio juurikin armeijalaitokselle tyypillisen piilohomoseksuaalisuuden manifestaatio. Näin väittäisin ettei sattumasta ole kyse.

        .
        .
        .Näin hienosti toimi kommunismin aate ja ihmisyys 1944.

        Venäläinen partisaanisotilas palkitaan kommunistisin tunnuksin hänen onnistuessaan raiskaamaan, silpomaan ja teloittamaan suomalaisen 1 vuotiaan pikkutytön.

        Partisaanihyökkäyksessä Savukosken Seitajärven kylään aamuyöllä 7. heinäkuuta 1944 kuoli neljätoista kylän siviiliasukasta ja kaksi vartioryhmän sotilasta.
        "Savukosken Seitajärvellä vanhan heinäladon sisähirressä on kaksi kaiverrusta: Valma Arajärvi ja MA 13.6. 1944. Nimikirjaimet tarkoittavat Martta Arajärveä. Martta oli tehnyt molemmat kaiverrukset vähän sen jälkeen, kun oli täyttänyt viisitoista vuotta. Hän oli ollut ladossa viisivuotiaan sisarensa Valman kanssa."

        "Kolme viikkoa myöhemmin tytöistä oli jäljellä enää nämä kaiverrukset ja valokuvat heidän ruumiistaan. Neuvostoliittolainen partisaanijoukko hyökkäsi kylään ja tappoi tai vangitsi kaikki tavoittamansa ihmiset. Naiset ja tytöt joutuivat kokemaan harkituimmat verityöt, sillä heidät vietiin kauaksi metsään raiskattaviksi, silvottaviksi ja teloitettaviksi.
        Lapset olivat 1-4 vuotiaita. Suurin osa viiden asumuksen kylästä poltettiin."

        Seitajärven hyökkäystä varten partisaaniosastot Poljarnik ja Bolsevik olivat muodostaneet yhteisen hyökkäysosaston, johon kuului 48 miestä ja naista. Kaikkiaan osastossa oli 152 partisaania. Hyökkäystä kylään valmisteltiin useita päiviä.

        Ja tässä näiden neuvostosikojen uhrien kuvia.
        En suosittele heikkohermoisille-nämä eivät ole ihmisen tekoja.

        http://cid-25a05b1c35fca9d9.skydrive.live.com/browse.aspx/Partisaanien murhaamat

        Ks. erityisesti lasten osuutta toisessa paikkaa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvostoliiton_partisaani-iskut_Suomeen#mediaviewer/File:Victims_of_partisans.jpg

        .
        .
        .


    • eargerhgerthwrth

      Suomalaisia pottukalloja pitääkin silpoa. Samon suomalaisten jenkkinuoleskelijoiden päät tulee leikata irti ja torsot tuikata tuleen.

      Vitun spermanaama- patrioottiraiskaaja.

    • Anonyymi

      Nuo jatkuvat anushommelit on outoja eikä korosta kenenkään osaamista työssään.

      • Anonyymi

        Homot osaa olla sekä naisia että miehiä sanoi joku. Minä en kylläkään pitäis homoja niin naisina kuin miehinäkään minään muuna kuin kehtyksessä jälkeen jääneinä. Jos armeijan tarkoitus on halveksia heteroita niin siinä ovat onnistuneet.


    • Anonyymi

      mikä siinä mittarin tai sormen työntämisessä pyllyyn on niin kauheaa että pitää vuosikaudet märistä? tehtiin se itsellenikin armeijassa, en pitänyt mutta selvisin ja menin eteenpäin elämässä

      • Anonyymi

        Santiksessa veksissä oli 80-luvulla taipumuksestaan hyvin tunnettu lääkintä-kantakersantti. Siellä tuli itsekin maattua muutaman kerran mittari aanuksessa kyljellään penkillä kun oli nilkka sijoiltaan ja kessulla pullotti etumus niin terhakkaasti että pois tieltä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe