pimahtanut aller

.sjhdfLÖ.

Oletteko kaikki siellä pimahtaneita jehovia vai järkeä vailla.
taitaa kyllä olla sama asia, mutta kuitenkin

1. täällä toivotaan että ihmiset rekkaisi nimiä
2. silti te YPI vainoatte kaikki erimieliset kirjoittajat hevon vit-tuun täältä. Miksi jaksatte olla niin ällöjä?
3. teidän ypin joku noista mari tai piia on jehova ja vainoo minua hullunlailla. Ei kirjoita ikinä mitään muuta kuin kuin haukkuu minua ihan niin kuin helel –kin tekee. Tiedä vaikka olisivat sama asia nekin.
Mikä noita jehovia vaivaa kun niillä ei ole mistään mitään mielipidettä niin eikä niitä voisi vain dabbaa?

Se ei ollu kysymys vaan perustelu sille miksi ihmisten eli ei-jehovien ja ei-islamistien on pakko piilottaa rekkari.

Sitten teille YPIn Ellulle, joka ilmeisesti on sen porukan viisain :

Olen piilottanut profiilini ystävät ettei noi gusipäät näkisi minun toisia profiileja niin silti ne näkyy osiossa UUTTA

Profiili:
Etusivu
Perustiedot
Keskustelut

Silti osiossa uutta näkee : kaikkien kaikki ystävät

Oletteko te ihan oikeesti NOIN TYHMIÄ?

Voi varmasti olettaa että te jehovat ette varmaan osaa syödä tai pyyhkiä peppuanne, ilman että äiti auttaa

Ei jumalauta kukaan muu kuin jehova , islam ym uskovaiset voi olla noin tyhmiä.

Piilota ystävät ja silti ne näkyy Sitte tuutte mulle raivoo että älykkyysosamääräni olis alle 50

Ne jehovat ja Pauli Aalto-Setälä ovat maailman tyhmimmät, enkä ole edes ihan varma kummat olis tyhmemmät.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .HGSEDLJFDsg

Ei juma.lauta kukaan muu kuin jehova , islam ym uskovaiset voi olla noin tyhmiä.
      ja lopettekaa noi normaalien sanojen tähdittäminen.

• .kjsdhfL

Sitten teillä ei ole muita kuin vikoja
      Kun vaihtaa palautusositteen tai mikä sen nimi onkaan niin raksit putoo pois kaikista
      Miksi tollanekin ongelma?

Moni ei sitä tajua ja siitä on jo ainakin kerran täälläkin valitettu.
      Ei se ole vieläkään korjattu, miten te voitte niin sairaan tyhmiä, ettette tajua mistään hevon vit-tua?

Oikeesti koska siitä on sanottu ja joku on niin luottavainen että kertoo oikean nimensä kuten uma jotain olisko aaltonen
      itki että kuka paljasti hänen nimensä? Sen paljasti aller tämä firma ja sen gusipäiset typerät vailla järkeä olevat työntekijät jotka ei vallituksistakaan osaa korjata sanottuja ongelmia.

Oikeesti ihan naurattaa kun teillä ei ole muuta kuin ongelmia!

Jos minä rupeisin kirjoittaa niitä virheitä ja ongelmia teille niin viikko ei riittäisi.
      Toisaalta miksi kirjoittasiin koska te poistatte kaikki minun ja minun ystävieni kirjoitukseni?

Ongelma on siis se että te aller ällöttävä firma ällöttävyyttänne olette poistaneet mahdollisuuden saada paluu viestit @suomi24.si osoitteeseeen ja vaaditte että paluu osoite pitää oall joku muu firma .

Tuolla toimella te tahdotte rasittaa toisten firmojen sähköposti laatikoita.

Onko tuollainne kiusaaminne muille firmoille teidän mielestänne viisasta kilttiä?
      Ei todellakaan vaan te olette kauhistuttavan osamabinlaadenin vertainen pahan tekijä.
      Hitlerikin oli kullannuppu teidän tekoihinne verrattuna.

Te ette ensin osaa mitään sitten ahukutte kirjoittaajat ja sitten rääkkätte toisia firmoja.

Pankaa nyt per.keleessä takas se mahdollisuus aada paluu viestit suomi24. sähköpötsiin

Ja lopettakaa tuollainen muiden firmojen ja ihmisten kiusaaminen.

Kiusaajia olette te ei me.

• .sdjhfSLDFÖ

miten kauan tämäkin ongelma on ?

"Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu. "

Ja mä panen tän tänne niin monta kertaa että se ongelma poistuu!

Pankaa se suomi24 s-posti mahdollisuus takas saada ne paluu viestit omaan s-postiin

Minä ainakin lähetän kaikki roskat takas suomi 24.lle koska te kiusaatte minua ja muita firmoja.

• .hsdgLJ

Se ongelma on siinä : gmailissa, kun saan 85 tullut viestiä. käyn ne läpi ja vastaan ja heitän roskiin niin kun seuraava vastaa niin saan 98 viestiä ja ne 85 on samoja mutten näe niitä. Siis se kone kaivaa ne vanhat sieltä roskista.
      Aika sairas toi gmaili on. Luukku on niin saa..tanan hidas ja pieni firma ettei sinne voi laittaa paluu viestejä menemään.

Tämäkin on hyvästä jutusta huolimatta täynnä ongelmia
      Enkä jaksa kirjoittaa kaikkia ongelmia, kun ette tajua kuiteskaan

esim jos kaksi tyyppiä kinaa mun lauseessa jotain – niin saan niiden kinan itselleni vaikkei se liity minuun miteenkään
      Sitten kun -mutta ja - mutta juttelee keskenään niin saan helposti sata viestiä.

Nämä ong poistusii kun lukisi ekaksi laatikko mistä viesti tulee ja keneltä.

emmä jaksa korja anoit avirheitä, kun ette taua kuiteskaan.

• .shdgLsdfSDFfSD

tÄMÄKIN

" Haluan ilmoituksen sähköpostiini ..................... "

eikö se olisi fiksumpaa kun aloittajalla se olisi automaattisesti ja vaikka pakollinenkin olal rek. , mutta sitten vastaajille ei olisi pakollinen / automaattinen vaan että se pitäisi ruksia erikseen jos tahtoo : Haluan ilmoituksen sähköpostiini
      Myöhemminhän pääsee katsomaan kun otta linkin, mutta kun omaan s-postiin tulee 145 paluu vietsiä niin ei niitä pysty katsomaan
      ja sekin ongelman ratkaisu jonka tähän kirjoitin te poistitte.
      Eli pankaa nyt vitu.ssa ne kasi eri nappulaa aloittajalle ja tälle jotta päsemme eroon miljoonista vietseistä

Näitä ongelmia ei olisi jos te olisitte itse mukana kirjoittamassa ettekä vain haukkumassa kirjoittajia.
      Käyttämällä ongelmat selviää ja te ette käytä tätä foorumia koska ette tajua mitään näistä miljoonista ongelmista. te vain teette ongelmia lisää ja lisäääääääää

Panee veetuuttaamaan teidän miljoonat ongelmat

• .kjshdöjhf

Ja tämäkin ongelma : ennen linkin sai kun klikkasi otsikko,
      nyt se pitää klikata monta kertaaa ja odottaa 5 minuuttia.
      eli joka kerta kun teette jonku ”parannuksen” - niin kenelle se on parannus koska ainaki näistä lukijoista voin päätellä että kaikki kokevat teidän ”parannukset” huononnuksina.

Kuten vaikka tämä linkin saaminen sekä paluuviestit.
      Ja miten näistä onglemisat valittaa kun iste pitää keksiä nimiä näille asioille ja ilmiöille.

Pankaa jonnkein luettelo mikä on minkäkin asian ja ilmiön nimi.

Mä kerran sanoin että mulla olisi miljoona parannuehdotusta mutta miten teidän kaa juttelee kun te poistatte

saata.na ja ens kerralal kiroilen enmmän

• .hsdglfG

Mikä tämäkin uusi ongelma on kun klikkaat jotain kohtaa niin sivunne liikkuu ?

Aivan sairasta olen kokoajan ihan väärässä paikassa.

älkääkä luulkokaan etten tykkä mainoksista –kyllä luen kaikki imaislehdet ja niidne mainokset, mutten lue kiusaajien mainoksia muuta kuin siinä mielessä ettet osta kiusaajilta mitään

Älyättekö että noi liikkuvat ja pomppivat jutut krkoittaa ostajat.

kerrankin näin MTV3 mainosti ihanaa asunoto klikkasin ja tutkin ja olsi ollu hyvä, mutta kun joku paukapää ehti ostaa sen. Nyt vaan jokapäivä ihailen sen punakukkaisia verhoja että voih, toi voisi olla minun asunto …

ja yhdellä toisella sivustolla on mun kauppani mainos,

mutta se ei kiusaa, vaan on sinä rauhallisesti kuin kesäinen auringon paiste

ja kun klikkaan sitä niin näen ne ihanat namu tarjoukset jotka käyn OSTAMASSA,

mutta kiusaajilta liikkuvilta ja pomppivilta mainostajilta en osta mitään .

• .ahgfdSKLSJHDAÖ<

Tässäkin huomaan pahuutenne :

Te allerilla iahan sata varmasti tiedätte tämän ongelman mutta ette tiedota sitä koska tahdotte olla gusipäitä.

NYT jos vastaatte postini menee luukkuun jos vielä muistan sen tunnuksen...

Joka kerta ne tiedot pitää raksia uudestaan
      Olen vaihtanut 10 säpostia tänään gmailista luukkuun vielä osli 275 s-postai vaihtamatta.... no ehkä josksu, mutta kuiteskin olette te piru perkeleitä kun ette ilmoita tällasestakaan ongelmasta ihmisille.

Sanokaa nyt ede että älkää kirjoitatko tällä suoli24 foorumilla omia oikeit animiä

• .shdgfLS

meneekö muuten noi vanhat nyt sinne gmailiin ja tämä menis luukkkuun ?

kai senkin aika näyttää --- luultavasti mikään ei mene minnekään koska kuitenkin poistatte

Olin valmis yhteistyöhön mutta teidän pahuuttanne enää vain vittuilen. sillä jehovien kanssa en ikinä ole ystävä – vihaan jehoja enemmän kuin islameja.

se gmail on ihan puuro saas nähdä miten toi luukku pelaa, kerran oli siellä mutta kun linkin aukeeminen kesti 5 minuuttia niin vaihdoin gmailiin. Siellä aukee heti, mutta kun ne kaivaa roskista hylätyt vietsit ja ajtkaa siihen niin sellaista sekoilemista en jaksa myöskään.

Mielestäni olisi paras että paluu vistit saisimme suomi24. sähköpötsiin.

Laittakaa nyt se taaksa

Ei kukana tahdo unohtuneita tunnuksia minnekään jos unohtaa ie silloin edes käytä eikä niillä ole merkjitystä, koska ihmiste ei muista minne s-postiin ne edes menisis

En kai minä oikeita tietoja tänne anna

• kannattaaa

Luukku.com on MTV Median tarjoama ilmainen sähköpostipalvelu jolla on yli 150.000 päivittäiskäyttäjää. Sähköpostipalvelun lisäksi Luukku tuo ulottuvillesi monia muitakin etuja.

Rekisteröityessäsi Luukun käyttäjäksi olet saanut oikeuden kirjautua myös MTV3.fi keskustelupalstojen käyttäjäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5335
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      57
      1981
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1713
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      17
      1689
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      27
      1305
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1290
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe