Erikoisvalopetrooli / Kaivarin Gulf

Oho.....

Erikoisvalopetrooli 10ltr:n tömppö Wallakseen maksaa Kaivarin Meri Gulf:lla vaivaiset 39 euroa.
Tietääkö kukaan mistä olisi mahdollista ostaa kalliimmalla ?? ;-)

20

1983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apteekin hinta

      Apteekin kautta voisi onnistua vielä isommalla litrahinnalla, mutta tuskin muutamaa desiä enempää irtoaa.

    • Torsti

      Pittääpi vältellä tota asemaa

    • sii-ri12

      Kasnäsin vierasataman huoltis kirkkaaseen johtoon, pesee niin apteekin kuin Kaivarin Gulfinkin hinnat.
      10 ltr:n tömppö valopetroolia vaivaiset 46euroa.
      Siis ryöstöhinta!!!

    • xxx

      suomessa vielä halpaa. Sandhamn pistää 5 L 350 kr (eli vajaa 40 EUR).

    • Puuilo

      Puuilosta saa 10 ltr kanisterin 18 egellä

    • vindet

      Vinde mitä ryöstöä

    • Halpaa lämpöä

      Haha, nuo ovat varmaan kylmän kesän hintoja.

      Montako kanisteria ostit, otitko varastoon?

    • 3+14

      Veleirosta saa kalliimmalla, 5 litraa, 28 euroa. Tämän erikoistarjouksen mainos oli tänään Kymen Sanomissa.

      • Vai Valeiro

        Veleiron tarjous on kaikkien tarjouksien äitien äiti !!
        Saisivat hävetä.
        Heillä on varmaan muissakin palveluissaan sama kate, eli kantsii kiertää kaukaa


      • 9+11

        Veleirohan on valtuutettu V-P liike. Jospa petrooli on Volvo-Penta merkkistä, siinä tapauksessa varsin edullisen tuntuista nestettä - todellinen erikoistarjous ;-D


      • Katteet kohillee

        Pistikö Veleiro kovimman tarjouksen, ei kait kun tietää venetarvikeliikkeiden hinnoittelun. Jännityksellä odotan kuka härskimmin osaa pyytää, kertokaa kunigaskuluttajatutkijat, kuka myy suomenennätyshinnalla valopetroolia neljän, viiden tai kymmenen litran päniköissä? (jätetään apteekit ja litran lamppuöljyputelit ulkopuolelle)


      • hiiumaa
        Katteet kohillee kirjoitti:

        Pistikö Veleiro kovimman tarjouksen, ei kait kun tietää venetarvikeliikkeiden hinnoittelun. Jännityksellä odotan kuka härskimmin osaa pyytää, kertokaa kunigaskuluttajatutkijat, kuka myy suomenennätyshinnalla valopetroolia neljän, viiden tai kymmenen litran päniköissä? (jätetään apteekit ja litran lamppuöljyputelit ulkopuolelle)

        Entä halvin?? Itse törmäsin sisämaassa tarjoukseen: 2x5l kanisteria yht. 14egeä. Crystalin tuote jota wallas suosittelee


      • pelovatrooli
        hiiumaa kirjoitti:

        Entä halvin?? Itse törmäsin sisämaassa tarjoukseen: 2x5l kanisteria yht. 14egeä. Crystalin tuote jota wallas suosittelee

        "Itse törmäsin sisämaassa tarjoukseen: 2x5l kanisteria yht. 14egeä. Crystalin tuote jota wallas suosittelee"

        Olisko ollu kova rasti mainita, että mistä moiseen hintaan ostit. Toki kommentti on viime syksyltä, mutta tuskin hinta dramaattisesti noussut. Minä olen ostanut tarjoustaloista, minimaneista ja vastaavista ja aina ollut 5 litran törpön hinta toista kymppiä eli öpaut 12 euroo. Toi 14 euroo kaks törppöö olis jo liki puolet halvempaa, eli kiinnostais kyllä tuohon hintaan kovastikin.


      • MeriErkki
        pelovatrooli kirjoitti:

        "Itse törmäsin sisämaassa tarjoukseen: 2x5l kanisteria yht. 14egeä. Crystalin tuote jota wallas suosittelee"

        Olisko ollu kova rasti mainita, että mistä moiseen hintaan ostit. Toki kommentti on viime syksyltä, mutta tuskin hinta dramaattisesti noussut. Minä olen ostanut tarjoustaloista, minimaneista ja vastaavista ja aina ollut 5 litran törpön hinta toista kymppiä eli öpaut 12 euroo. Toi 14 euroo kaks törppöö olis jo liki puolet halvempaa, eli kiinnostais kyllä tuohon hintaan kovastikin.

        Nimimerkki näytti olevan hiiumaa, joten siis Viron puolelta ehkä.


    • kesäveneilijänä

      Mihin te sitä valopetroolia oikein tarvitsette?? Oma viluwallas ollut käyttämättömänä jo useita vuosia. Aikoa mitä käytän on tuuletinta kun tuppaa olemaan niin kuuma veneessä öisin.

      • 10+14

        Toiset keittelee wallaksen valopetrooli liedellä kahvia jne...


    • Oikeat lääkkeet

      ...minkä lisäksi tuo Gulffin valopetroli mustasi vastahuolletun wallakseni yhdessä kaudessa (vähäisellä käytöllä).

      Jotain "erikoista" tuossa valopetrolissa siis on.

      Nyt wallaksen suosittelemaa Crystalia olisko alle 20€/5L, taisi olla jostain Kokkolalaisesta tukkufirmasta. Lämpöäkin tuntuu puskevan ihan eri tahtiin!

    • NAX1

      Crystal on samaa tavaraa kuin Honkkarin myymä Dragon. Voidaan vain myydä eri hinnalla kun eri tarra laitettu kylkee. Yhden vesitetyn kanisterin olen ko ainetta ostanut joten en suosittele.

    • Kallis tenttu

      Ei petroolia mutta polttoainetta kuitenkin, nimittäin Marnelasta ostettu tenttu spriikeittimeen. 12 euroa / litran puteli... :(

      Oli ihan alkon hinnat origol merkkisellä marinolilla...

      • ainakin aluksi

        Tuohan kannattaa jo juoda, paleleekin vähemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe