Alajärveltä löytyi surmattu mies kerrostalo asunnosta.

Mitä tapahtunut?

Alajärven keskustaajamassa sijaitsevassa kerrostaloasunnosta löytyi surmattuna 40-vuotias alajärveläinen mies.

Tapauksen yhteydessä poliisi otti asunnosta kiinni kolme miestä ja yhden naisen.

Poliisin esitutkintavaihe on tapauksen osalta vielä alkuvaiheessa, joten toistaiseksi tarkempia yksityiskohtia ei ole tiedossa.

IL

13

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmeaa

      Ja kuka se oli; ei tarvi nimeä, mutta vinkkejä esim. lempinimi tmv.

      nimim. huolestunut

    • rfgfgfvg

      Ei yllättänyt tekijät kyllä. Nimiä ei täällä voi julkaista.

    • r eikka

      Väkivalta se jyllää Alajärvellä yhä .
      Eikö noille klopeille saa mitään?
      Niin--klopeille (30 - 40 v) jotka ei koskaan tule aikuistumaan.
      Ei ihme että väki vähenee kaupungista.

      • juupa

        tekijä alle 30 alkoholisoitunut/lääkkettein väärinkäyttäjä,naisen ikää en tiedä,toinen mies noin 40,toinen jotain 23-25,uhri meleko viaton alkoholisti..


      • Opsia
        juupa kirjoitti:

        tekijä alle 30 alkoholisoitunut/lääkkettein väärinkäyttäjä,naisen ikää en tiedä,toinen mies noin 40,toinen jotain 23-25,uhri meleko viaton alkoholisti..

        Tekijät olivat iältään 22 ja 26. Uhri ei ollut mikään melko viaton alkoholisti, vaan linnassa vähän väliä istuva taparikollinen. Että näin.


      • aijaaa
        Opsia kirjoitti:

        Tekijät olivat iältään 22 ja 26. Uhri ei ollut mikään melko viaton alkoholisti, vaan linnassa vähän väliä istuva taparikollinen. Että näin.

        kehtaatko tulla kahville niin voitais keskustella tästä uhrista joka sattui olemaan minun veljeni.T:Jaana koskinen


      • hiu_ooo_ö
        aijaaa kirjoitti:

        kehtaatko tulla kahville niin voitais keskustella tästä uhrista joka sattui olemaan minun veljeni.T:Jaana koskinen

        Voitko kertoa mikä oli asioiden todellinen kulku?


    • metsienmiesnro1

      joo, tossa seurassa henki voi lähteä kuinka vaan, lääkkeillä tai viinalla tai sitte tuolla tavalla.

    • hhhhhhhhhhhhhhdtehhh

      olivatko mustalaisia

    • piparnaakkeli

      ei ollu ei mustalaisia, valitettavasti

    • niiskuneiti8619

      Kuulin tänään tekijöiden nimet ja järkytyin todella! Asuin itse Alajärvellä aikoinani ja tunsin heidät silloin. Aika näköjään vienyt poikia väärään suuntaan. Toivon todella että he saavat ansaitsemansa tuomiot.

      • Tiger79

        Sama täällä. Toinen heistä on serkkuni poika.


    • joo-o1

      Tuomio luettiin... murha ja elinkautinen.... Uhri oli viaton ja puolustuskyvytön. oli istunut linnassa mutta ei míkään taparikollinen. istui muista henkilökohtaisista syistä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe