opera_plugin_wrapper.exe

opera_plugin_wrapper

MIkä ohjelma ilmestyi Operan lisukkeeksi päivitettyäni sen uusimpaan versioon Opera v12.00? opera_plugin_wrapper.exe

Tiedoston kuvaus: Opera Internet Browser plugin wrapper
Tiedoston versio: 12.0.1467.0
Sijainti: C:\Program Files (x86)\Opera\pluginwrapper
Koko: 781 kt (800 656 tavua)

File: opera_plugin_wrapper.exe
CRC-32: 2a64172d
MD4: cb87c8b1001077df9418055a968ff29a
MD5: 4278263e735b5484b62ddc9998599bb2
SHA-1: eda40f6ceb897c23459c84f5d7a54bf435bea212

Tarkistettu :
http://code.kliu.org/hashcheck/
HashCheck Shell Extension v2.1.11

Tämä sovellus opera_plugin_wrapper.exe käynnistyy Operan yhteydessä ja näkyy erillisenä sovelluksena Windows Tehtävienhallinnassa.

Mikä siis kyseessä ja miten sen saa pois. Koittaa aina välillä ottaa verkkoyhteyttäkin.

7

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9876.
    • 15183

      Uusi ominaisuus, eli kyse tuosta out-of-process pluginista. Pluginit toimivat erillään muusta selaimesta, jolloin pluginin ongelma ei kaada koko selainta. Anna vain toimia.

      • opera_plugin_wrapper

        Mutta kun pyytää Comodossa verkkoyhteyksiä, niin mitä se sieltä hakee? Eikö se päivity samalla Operan kanssa, kun sen kylkiäisenä ilmestyikin?


      • 15183
        opera_plugin_wrapper kirjoitti:

        Mutta kun pyytää Comodossa verkkoyhteyksiä, niin mitä se sieltä hakee? Eikö se päivity samalla Operan kanssa, kun sen kylkiäisenä ilmestyikin?

        Voisin kuvitella, että kun se on selaimesta erillinen komponentti, niin se tarvitsee luvan yhteydelle, kun noi pluginit saattaa tallentaa paikallisesti koneelle jotain (esim. flash-evästeet jne.).


      • jaah..
        15183 kirjoitti:

        Voisin kuvitella, että kun se on selaimesta erillinen komponentti, niin se tarvitsee luvan yhteydelle, kun noi pluginit saattaa tallentaa paikallisesti koneelle jotain (esim. flash-evästeet jne.).

        Miksi se tarvitsee verkkoyhteyden, kun kaikki nettisivut toimivat ilman sitä lupaakin oli Flashia tai jotain muuta?
        Epäilyttää aina kaikki turhat yhteydet, jos niille ei pitäisi olla tarvetta.
        Kun kerran tuo lisuke päivittyy Operan päivittämisen yhteydessä, niin kyse ei pitäisi olla sen päivitystarkastuksistakaan.


      • 15183
        jaah.. kirjoitti:

        Miksi se tarvitsee verkkoyhteyden, kun kaikki nettisivut toimivat ilman sitä lupaakin oli Flashia tai jotain muuta?
        Epäilyttää aina kaikki turhat yhteydet, jos niille ei pitäisi olla tarvetta.
        Kun kerran tuo lisuke päivittyy Operan päivittämisen yhteydessä, niin kyse ei pitäisi olla sen päivitystarkastuksistakaan.

        Eiköhän sille ole ihan toiminnallinen syy. Voit joko luottaa Operaan tai olla luottamatta. Kyseinen prosessi on siis ihan Operan tekemä ja sen tarkoituksena on estää pluginia kaatamasta koko selainta, kun plugin kaatuu.


      • JokuJoku7
        jaah.. kirjoitti:

        Miksi se tarvitsee verkkoyhteyden, kun kaikki nettisivut toimivat ilman sitä lupaakin oli Flashia tai jotain muuta?
        Epäilyttää aina kaikki turhat yhteydet, jos niille ei pitäisi olla tarvetta.
        Kun kerran tuo lisuke päivittyy Operan päivittämisen yhteydessä, niin kyse ei pitäisi olla sen päivitystarkastuksistakaan.

        Niin itse en ole vielä päivittänyt operaa koska en sitä pahemmin käytä. Verkkoyhteys tarvitaan siksi kun ennen Flash liikennöi selaimen kautta nyt erillään. Oletkos sallinut liikennöinnin Flashille?

        Tarkista Flashin versio http://www.adobe.com/software/flash/about/

        Vasta uusimmassa (11,3,300,257) Flash toimi noin Firefoxin kanssa, tässä tarkempaa tietoa asiasta http://blogs.adobe.com/asset/2012/06/inside-flash-player-protected-mode-for-firefox.html Vanhat Flashin versiot toimii vanhaan malliin eikä tarvitse sallia nettiyhteyttä. Flash on aika turvaton laajennos, joten kannattaa heti päivittää uusimpaan. (joillain käyttäjillä Firefox tilttasi ton suojauksen takia, vika oli tosin Firefoxissa joka nyt selaimen muutoslokin mukaan olisi korjattu)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe