Persettä kortilla

Pokerihai

Olen tavallinen kolmekymppinen kaveri länsi-suomesta. Pidän itseäni heterona joskaan en tiettyjä miehiin kohdistuvia fantasioita kielläkään ;)
Eräs kaverini on tunnetusti homo. Ei pidä siitä ääntä mutta kaikki sen tietävät. Pienissä kaljoissa hän on aina enemmän tai vähemmän ehdotellut minulle miesten kokeilemista ja kertaalleen saunassa veti käteenkin minun istuessa vieressä tietämättä miten suhtautua. Olen kuitenkin suhtautunut torjuvasti koska pidän seksuaalisessa mielessä naisista ja peppuun ottaminen ei toisaalta kauheasti ole kiinnostanut.

Oli taas perinteinen lauantai-ilta. Olimme ajatelleen porukalla pitää pokeri-illan mutta enimmät olivat peruneet joten olimme tämän kaverini kanssa kahdestaan hänen kämpillään aloittelemassa kaljoittelua ja peliä. Siinä useamman oluen jälkeen jutut alkoivat mennä taas kerran vyön alle. Minulla oli ollut jännä kutka jo useamman päivän ajan joten menin juttuun leikillä mukaan. Siinä tämä kaveri kehuskeli saavansa miehet laukeamaan pelkästään panemalla peppuun ja muutenkin kehuskeli olevansa varsinainen miesten mies ja jos kerran kokeilisin ottaa pyllyyn häneltä niin en pimpulaa enää kaipaisikaan. Siinä sitten pilanpäiten kysyin paljonko hän olisi valmis maksamaan jos pyllistäisin hänen edessään. Hän kertoi ettei osta seksiä mutta jos olisi oikein kiimainen niin satasen maksaisi jos saisi upottaa kankensa kankkujeni väliin.

Alettiin siinä sitten juttelun lomassa pelailemaan pokeria muutaman euron pikkupanoksilla. Siinä päihtyessämme molemmat vuoroin voittivat ja hävisivät. Jonkin aikaa pelatessamme alkoi peli nopeasti muuttumaan vähäisen pelaajamäärän vuoksi tylsäksi. Kaverini nosti katseensa, siinä oli jotakin jännää ja vatsanpohjaani kihelmöi. Ottaen ensin kaljasta huikan hän kysyi:

"Mitä jos otetaankin vähän erilaiset panokset seuraavaan peliin?"
"millaiset?" Kysyin hieman uteliaana.
" Jos sä voitat saat satasen... jos mä voitan niin saan naida sua peppuun tuossa sängyllä."

Tilanteessa oli jotakin jäätävän kiihottavaa. Tunsin kuinka kankeni alkoi kovettumaan pöydän alla ja pulssini nopeutui äkisti.

"Sovittu. Yksi käsi perinteistä pokeria. Maksu käteisellä jos voitan."
Uskalsin vastata haasteeseen koska minulla oli ollut koko illan tuuria pelissä ja toisaalta tässä olisi kunnon panokset tiedossa. Ja vaikka häviäisin niin se ei olisi ikään kuin antautumista vaan reilua pelivelan maksua.

18

6407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuu..........

      Kaveri jakoi kortiti. Mielestäni minulla oli hyvä käsi ja vaihdoin vain pari kun taas kaverini vahtoi kolme korttia ja näytti jo vähän harmistuneelta.

      "Sä ensin" -sanoin. Kaveri alkoi laskea kortteja pöydälle yksi kerrallaan. Lopulta pöydällä lepäsi kolme seiskaa.

      "Sun vuoro" - kaveri huokaisi selvästi jännityksen tiivistyessä hänen kasvoilleen. Laskin kortit kuvapuoli alaspäin pöydälle, nousin, avasin vyötäni ja kysyin "Onko sulla liukkaria?". Kamuni nousi pöydästä hieman liian nopeasti ja sinkaisi lipastolle. Sieltä löytyi pieni purkki vaseliinia. Hän katsoi minua voitonriemuisesti.
      "Alas tulla maksamaan poika" - hän sanoi ääni kiihotuksesta kähisten. Menimme makuuhuoneeseen jossa hän salamannopeasti repi vaatteet päältään, ilmeisesti peläten minun sittenkin menevän puihin.

      Riisuuduin itsekin kokonaan. Seisoin siinä hieman nolona alasti kaverin edessä hänen kullinsa sojottaessa uhmakkaasti kohti napaan. "Menes kontilles, tätä mä olen odottanut vuosia!" hän urahti.

      Tein työtä käskettyä ja konttasin keskelle sänkyä, pyllistin syvään ja otin tiukan otteen petivaatteista. Kaveri konttasi perääni, rasvasi kankensa vaseliinilla, rasvasi myös peppureikäni tuikaten muutaman kerran sormella sisään jotta reikä olisi valmis lävistettäväksi.
      "Nyt saat mitä ansaitset!!" kaveri mylväisi ja yhdellä sulavalla vedolla seivästi koskemattoman persseeni. Sattui aivan tolkuttomasti muttan kivulta saanut sanaa suustani, vain vaimeaa ynähtelyä kaverin alkaessa lykkimään tottunein elkein peppuani niin että hänen lantionsa läiskähteli pakaroitani vasten tyytyväisten öhähdysten kaikuessa hänen avonaisesta suustaan. Nussi siinä aikansa minun puristeassa päiväpeittoa rystyset valkoisena. Yllättäen tunsin kuinka liike reiässäni pysähtyi- "Sattuuko tää?" Kaveri kysyi. "Sattuu" sain vaivoin sanottua "voitaisiinko lopettaa?".

      "Ja vitu sanon minä, pelivelat pitää maksaa!" karjaisi kiimainen sonni takanani ja alkoi ihan kauhean tikkauksen hellään reikääni. Hän tosiaan nussi aivan hulluna ja kipinät silmissäni lensivät joka työnnön tahtiin. Kuin ompelukone hän jatkoi useamman minuutin peppuni näennäistä raskaamista kunnes valtavan loppukirin saattelemana tarttui kankkuihini pihtiotteella ja mennä rymisteli kuin viimeistä päivää painaen aisansa lopuksi aivan niin syvälle kuin se vain peppuuni mahtui ja lennätti spermansa syvälle pyllyyni.

      Sitten hän naureskellen veti pehmenevän munansa pepustani pois. Sperma alkoi melkein välittömästi valumaan reiästä reisilleni ja vaivuin vatsalleni sängylle vetämään henkeä. "Tää oli just niin hyvää kuin mä kuvittelinkin" kaveri totesi. Sitten hän lähti vessaan pesemään kovan työn tehnyttä aisaansa. Kuuntelin veden solinaa vessasta ja nousin varovasti ylös. Istuminen ei käynyt nyt päinsä joten peppu mälliä vuotaen lähdin itsekin hiippailemaan vessaan pesuille. Menin kuitenkin olohuoneen kautta jossa keräsin kortit pois pöydältä johon ne hetkeä aiemmin olivat jääneet. Sekoitin ne sitten hyvin ettei totuus paljastuisi. Minun puolellani pöytää kortit lepäsivät alassuin. Keräsin neljä rouvaa ja kakkosen ja sekoitin ne muiden korttien sekaan.

      Ajattelin tehtyä touhua ja tunsin kuinka aisani alkoi nousemaan...

      • epätoivoinen

        jatkoa??


      • Miksei

        Todella kiihottava kertomus, josko on vielä ihan oikeesti tottakin? ;)

        Harmi vain, ettei itselläni oo tollasta "kaveria"... =O)


      • Miksei
        Miksei kirjoitti:

        Todella kiihottava kertomus, josko on vielä ihan oikeesti tottakin? ;)

        Harmi vain, ettei itselläni oo tollasta "kaveria"... =O)

        Hmm... ette tulis joskus tuon kaverisi kanssa Tampereelle "pelaan korttia"...? =O)


      • Oletkos...

        pelannut samaisen kaverisi kanssa toistamiseen tota pokeria...? ;-)


      • Perustetaan...
        Miksei kirjoitti:

        Hmm... ette tulis joskus tuon kaverisi kanssa Tampereelle "pelaan korttia"...? =O)

        korttirinki jossa juurikin tuollaiset säännöt... häviäjä "joutuu" antamaan persettä ;)
        Sitä voisikin sitten hävitä vaikka ihan "tahallaan"... =)


      • Jokos...
        Perustetaan... kirjoitti:

        korttirinki jossa juurikin tuollaiset säännöt... häviäjä "joutuu" antamaan persettä ;)
        Sitä voisikin sitten hävitä vaikka ihan "tahallaan"... =)

        tällainen korttirinki on perustettu? ;-)


      • Anonyymi

        Kaunis tarina.
        Tuli viime kesä mieleen. Olin se josta pelattiin. Miehet oli kyllä keskenään erilaisia mutta yhdistävä tekijä oli kiinnostus teinipoikiin. Ajattelin että leikkiin kuului vikinä ja vastustelu. Miehet painostivat mutta aina suostuin. Kun alku huuma oli haihtunut leikki jatkui. Jotkut alkoivat kuiten arvelemaan minun painostuksen oikeellisuutta. Tein sitten selväksi omat haluni. Jouduin sitten sanoin ja varsinkin teoin osoittamaan haluni.


      • Äitikin varoitti että varokortti huijareita...


    • pokeri-hai

      Olipas mielenkiintoista ;) ?jatkoa?

    • pelkkää fantasiaa

      Varmasti pelkkää fantasiaa tämä juttu, sillä ottavia panomiehiä on tosi harvassa. Jos voitosta palkintona olisi ollut munan saanti, niin silloin juttu toimisi.

      • Tarinaa se oli

        Oon lukenu tän herkku piste netissä aiemmin...


      • Anonyymi
        Tarinaa se oli kirjoitti:

        Oon lukenu tän herkku piste netissä aiemmin...

        Sairasta paskaa


    • Löytyispä tuollainen kaveri, itsellä kävi niin, että 1. kerran jälkeen alkoi mies maistua ja naiset jäi

      • Anonyymi

        joo ja uusinnan jälkeen se vasta hyvältä tuntuukin


    • Anonyymi

      minä ainakin häviäisin tahallaan

      • Anonyymi

        Ööö..kehari


      • Anonyymi

        Hmm... jotenkin tuntuu kyllä siltä, että minäkin häviäisin tahallani ;)
        M49Tre


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe