Comodon jämät pois?

Pipsa 33

Poistin lisää ja poista sovelluksen kautta Comodon palomuurin, mutta jotain kansioita jäi koneelle. Loppuja yritin Cclerenillä poistaa laihoin tuloksin ja sitten latasin Revon Unisnstaller jolla en saanut senkään vertaa aikaiseksi.
Mikä ohjelma tepsii Comodon jämiin, vai onko muuta hyvää neuvoa?

11

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Happy with Mac

        Macin omistaja on paremmassa asemassa. Erehdyin lataamaan Comodon, tuon hirviön helvetistä, mutta kun luin sen keyloggerominaisuudesta, halusin repiä sen juurineen irti koneelta. Se onnistui helposti, koska minulla on CleanMyMac-ohjelma. Kun raahaa sinne pikakuvakkeen, se näyttää kaikki muutkin ohjelmaan liittyvät osiot ja poistaa ne kaikki viimeistä myöten.


    • Oletko siis yrittänyt poistaa manuaalisesti ne kansiot? Jos sinulla on Win 7 niin käytä resurssihallinnan hakua. Laita se hakemaan C: asemalta Comodo

      Jos Windows ei suostu poistamaan niitä niin kokeile uudelleen käynnistystä.

      • Pipsa 33

        Minulla XP käyttis tuossa pöytökoneessa ja siitä pitäisi noi comodon jämät saada veke. Luin tuolta virusturva netistä vinkkejä, mutta en arvannut vikasietotilan kautta kokemattomana poistelemaan kansioita.
        Luulisi että moiseen olisi joku yksinkertainen ohje olemassa, sillä ei kai ne noi mahdottoman vaikeita poistettavia voi olla?


        f.e.dzerzhinskylle sen verran: Vähän tässä nolostuttaa kun erehdyin aikoinaan tuon hirvityksen asentamaan:(


      • Pipsa 33 kirjoitti:

        Minulla XP käyttis tuossa pöytökoneessa ja siitä pitäisi noi comodon jämät saada veke. Luin tuolta virusturva netistä vinkkejä, mutta en arvannut vikasietotilan kautta kokemattomana poistelemaan kansioita.
        Luulisi että moiseen olisi joku yksinkertainen ohje olemassa, sillä ei kai ne noi mahdottoman vaikeita poistettavia voi olla?


        f.e.dzerzhinskylle sen verran: Vähän tässä nolostuttaa kun erehdyin aikoinaan tuon hirvityksen asentamaan:(

        Eka linkkini oli huono. Mahtaisiko tämä olla parempi:
        http://forums.techguy.org/windows-7/921966-solved-want-remove-comodo-firewall.html

        Itse lähtisin poistamaan process hackerilla mutta sen käyttöä on vaikea neuvoa ja ohjelmalla on helppo sotkea kone toimimattomaan kuntoon.


    • Eki eräs
    • Pipsa 33

      Kiitoksia neuvoista, tosin sain Comodon jämät pois näin:


      Sain poistettua! Tässä kaikille siihen ohjeet(toimii vasmasti). Ottakaa tämä talteen:

      Avaa komentorivi Järjestelmänvalvojana
      Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat -> Komentorivi (Vistassa klikataa hiiren oikealla ja valitaan "Suorita järjestelmänvalvojana"; XP:ssä voit tuplaklikata)

      Paina jokaisen rivin loppuun ENTER eli rivinvaihto

      NET STOP WINMGMT /Y
      cd %windir%\system32\wbem\
      RD /S /Q Repository
      NET START WINMGMT /Y

      Käynnistä kone uudelleen ja ongelman pitäisi olla poissa! Very Happy


      Eli rohkeasti kopsasin ja liitin tekstin tuon ohjeen mukaan ja sitten suljin koneeni. Seuraavana päivänä avasin koneen ja laitoin hakuun comodo sanan ja kas kummaa, enään löytyi pikakuvake tiedosto. Värjäsin sen ja viskasin roskiin, ja kun roskiksen kantta raotin niin eikös siellä olleet kaikki muutkin Comodon jämät. Minä siinä paikassa äkkiä heitin roskiksen sisällön avaruuteen, tai sitten se lensi seuraavan uhrin vaivaksi, jokatapauksessa comodo oli nyt kadonnut koneeltani ikuisiksi ajoiksi.
      Eli tuo virustorjuna foorumilta löytämäni ohje tepsi.

      • Hyvä! Laitan juttusi talteen koska täällä on silloin tällöin palomuuriharrastelijoita sekoilemassa ja jos joku erehtyy asentamaan tuon jätteen koneelle niin nyt on sitten toimiva poisto-ohje olemassa.


    • ghhhhh

      Törkeä tuote. Jopa Virustorjuntaohjelmiston saa usein vaivattomammin pois. Avast lähti lisää poista sovellutuksella kätevästi, silloin kun sitä käytin vielä xp:ssä.

      • se comodo

        on vaan aloittelijalle pikkasen liian vaikee, pelkää stressiä vaan niille käyttäjille aiheuttaa kun eivät jaksa sen toimintaa tarpeeksi hyvin opiskella, poiskaan ei sitä näköjään taitamaton koneelta saa, voikin kysyä miksi se taitamaton on sen sinne koneelle sitten asentanut jos ei sillä mitään tee, ainahan näistä kuitenkin tietoa on tarjolla atukäteen että ei kaikkea arvailla tarvii niinku on tapana linkkura-yhteisöissä !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe