Hotelli Kristal?

matkaan....

Heippa. Tänä kesänä lähdössä viikoksi tuonne, olisiko tuoreita matkakokemuksia kenelläkään? Onko ruoka millaista All inclusivea ajatellen? Muutenkin kaikista kokemuksista ja vastauklsista olen kiitollinen! Matkaan lähdössä kolmekymppinen aviopari, joten jos mitä tahansa vinkkejä löytyy, niin jaa ihmeessä. Emme ole koskaan käyneet Kultahietikolla. Miten sieltä muuten kulkuyhteys Balchikiin Marian kesäpalatsiin ym? Lähteekö Kultahietikolta bussia suoraan vai Varnan kautta? Vai suosiolla taksilla?

6

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Muakin kiinnostaisi tuoreet kokemukset paikasta, matka tänä kesänä. ?

    • höhhöh

      Sanoisin että hotelli on OK ja ruoka monipuolista. Paikalliset juomat kuuluvat hintaan. Yleisesti ottaen tämä on koettava, jotta tietää pitääkö siitä. Jotkut ylistävät minä en.

    • matkaaja

      Viikko tuli vietettyä kyseisessä hotellissa nyt heinäkuussa ja aivan ensimmäistä kertaa Bulgariassa.

      All inclusive oli mielestäni oiva valinta ja viikon aikana tuli syötyä aika tuhdisti =) Yhden ainoan kerran tuli syötyä muualla eli ei ainakaan minua ruvennut viikossa kyllästyttämään. Aamupalalla oli muun muassa lettuja, makkaroita, munakasta, muroja,puuroa, hedelmiä sekä leipää päällisineen (kurkkua,salaattia,makkaroita). Lounaalla ja päivällisellä oli tarjolla pääasiassa possua, kanaa sekä kalaa ja pastaa. Alkuruokana oli salaatteja ja keittoa. Myös pitsaa ja ranskalaisia oli lähes aina tarjolla. Jälkiruoaksi löytyi hedelmiä ja kakkuja. Samaa kanaa ja possua siis oli ruokana päivästä toiseen hieman eri tavalla vain tarjoiltuna. Paikalliset juomat kuuluivat all inclusiveen klo 10-23 välillä. Yhden kerran viikon aikana sai syödä myös a la cartessa. Siellä oli neljä eri menu vaihtoehtoa, joista sai valita mieleisensä.

      Hotellin yleiset tilat olivat siistit ja viihtyisät. Huone oli myös yleisesti ihan siisti lukuunottamatta joitakin naarmuja seinissä.Jääkaappi ja ilmastointi olivat suuri plussa ja toimivat hyvin. Huoneeseen kantautui käytävästä sekä ulkoa äänet pitkin yötä/päivää. Ensimmäinen yö olikin lähes uneton, kunnes tajusin käyttää korvatulppia. Niiden avulla sai loppu viikon nukuttua makoisasti.

      Hotellilla oli päivittäin(ei ma) järjestetty kaikenlaista ohjelmaa mm. vesijumppaa,jalkapalloa, pöytätennistä, iltaohjelmaa kello 21 eri teemoineen ja lapsille omaa hupia. Työntekijät kävivät kyselemässä ihmisiä mukaan näihin aktiviteetteihin lähinnä altaan ympäriltä.

      Kultahietikosta jäi mieliin lämpö ja aurinko, mutta myös ainainen musiikin renkutus,aamusta iltaan ja pitkin yötä. Kotona Suomessa odotti ihana hiljaisuus =) Taksikuskit ja ravintoloiden sisäänheittäjät olivat myös hanakasti kimpussa ja aina edes kohtelias "ei kiitos" englanniksi/suomeksi ei tehonnut. Koin itse tämän häiritseväksi kun ei saanut rauhassa kävellä ja nauttia lomastaan.
      Kaiken kaikkiaan tuon reissun jälkeen on taas yhtä kokemusta rikkaampi ja totta varmasti tuo ,että itse pitää kokea kyseinen paikka, jotta tietää pitääkö vai ei =)

    • gude

      mitä tarkoittaa paikalliset alkoholi juomat? kalja,bacardi cola,ym ym drinki ilmaiseksi?

    • matkaaja

      Ainakin seuraavia juomia oli tarjolla (paikallisia versioita siis): olut, jaffa, cola, sprite,mastika, valko- ja punaviini.
      Muitakin löytyi, mutta nyt ei muistu mieleen kaikkia.

      Kalja oli suosittu juoma ja myös vodkalime (vodkan sekä limen yhdistelmä).

      • gude

        Joo kiitti.Viime joulukuus oltiin Teneriffal meil oli siel all in clusive siel pysty tilaa kaikkija drinkkejä mm.vodkaspriteä,bacardi colaa,olutta ym ym ja kaikki ilmaseksi.Mitkään konjakit ja viskit ei kuulunu hintaan mutt just tälläset perus drinkit..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe