Legion Leader EROTETTU

Legion Tiedotus

TIEDOTAN!! Viime aikaisten tapahtumien johdosta järjästetty hätä tila kokous on päättänyt erottaa ilmi tulleiden seikkojen takia Legion Leader jonka toiminnat on häpeälliset koko Legionille VALITETTAVASTI

Entinen Leader säilyttää kuitenkin HENK KOHT initiaatio arvonsa ja Legion jäsenyyden mutta ei voi olla Legion Master arvo toimissa enään. Uusi Leader valitaan seuraavassa kokouksessa siihen saakka Legion on LAMAANNUS tilassa (inactive).

Legion kokous toivoo nämä toimet pelastaa Legion kasvot huom!! KOLLEKTIIVISET ja säilyttää kunjoitus internet maailmassa.

25

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöhatullinenpaskaa

      Kunjoitus meni nyt kyllä lopullisesti. Liity niihin Jehoviin niin saatat saada kunnioitusta.

    • Huh heijaa taas

      Kaveri erottaa itse itsensä? Vai jonkun sivupersoonansa? Sama kaverihan se siellä kirjoittelee kuin ennenkin, tyylistä ei voi erehtyä. En kyllä tajua, miten Santtu onnistuu yllättämään rimanalituksissa yhä uudelleen ja uudelleen.

    • 666666666666666

      Mikäköhän häpeällisistä seikoista on se joka katkaisi kamelin selän ja johti itse-erotukseen? On nimittäin ihan muutama mistä valita nähty tälläkin palstalla...

      Ensireaktioita tulkitsisin niin että KUNJOITUSTA ei kuitenkaan ole herumassa :D

    • Jatkoa odotellaan :)

      No, eiköhän Santtu ilmoita pian nimellä Infernal Lord of Dorkness tms., että leegoilu jatkuu ja nyt Legion on "palauttanut maineensa" kun yksi sivupersoona "erotettiin" ;D

    • EX Legion Leader

      Joudun hyväksymään kokous komitea päätöksen VALITETTAVASTI ja luopumaan Legion Leader vallasta. Toivottavasti mesi kämmen on tyytyväinen!! Sai aikaan tämän OSITTAIN! Huom!! MYÖNNÄN kuitenkin oma vastuu asiassa KOSKA jehova pr huijaus yritys. Kaikki häpeä on YKSIN minun Legion EI ollut tempusta tietoiset!!!

      Hail kehiin!

    • Uusi Leader

      No nyt täytyy kyllä myöntää että on melko jännittävä tunnelma.
      Täältä kotikatsomosta seurattuna vaikuttaa siltä kuin sanonta kuuluu "kyttää kuin mykkä vittua" tai jopa "katajaan kapsahti"
      Meilläpäin tuollaisille yleensä on keitetty kahvit ja sitten potku persauksille onnea tuomaan, mutta te siellä varmaan hoidatte asiat omalla tavallanne johon minä tässä "vaatimattomassa" asemassani tuskin tulen juuri puuttumaan.
      Kuitenkin painottaisin värien merkitystä tässäkin kontekstissa.
      Terveisiä tutuille ja tuntemattomille.

    • Trololololollo

      Mitä helvettiä minä juuri luin?! :D

      *Kierii naurusta lattialla*

      XD

    • PKSL
    • Jutijuu

      Jaha... saatanan kujalla osa 4 alkaa selvästikin jo nyt keräämään lihaa luittensa ympärille, sitä odotellessa. Tämä tragikomedia alkaa kohta kilpailla salattujen elämien kanssa juonenkäänteiden määrässä. Mutta mikäpä siinä, naatitaan ja rillataan.

    • yhä paranee :DD
    • /6/6/6/<3

      EI OO TODELLISTA! :D Toi ns. kasvojenpelastus jehovien palstalla on todella, todella säälittävää :D

      HUH HUH.

    • überseitan

      Tässä asiallisia kysymyksia Legioonaan liittyen:

      -Mikä on Legionin kanta päihteiden viihdekäyttöön?

      -Mitkä ovat vaatimukset että voi liittyä Legioonaan?

      -Mitä legioonan sisällä tarkoittaa sana teistinen?

      -Mitkä ovat järjestön perimmäiset tavoitteet?

      -Kuinka kauan Legion on ollut olemassa ja miten järjestö sai alkunsa?

      -Onko järjestöllä esim. omia nettisivuja joista voi lukea lisää tietoja?

      Vastauksia odottaen,
      überseitan.

      • Legion Tiedotus

        VASTAAN!!!

        K: Mikä on Legionin kanta päihteiden viihdekäyttöön?

        V: VAIN maagiset käytöt huom!!! EI pakolliset

        K: Mitkä ovat vaatimukset että voi liittyä Legioonaan?

        V: Pitää tuntea Legioner HENK KOHT ei pelkkä netti tuttavuus!

        K: Mitä legioonan sisällä tarkoittaa sana teistinen?

        V: Saatanan palvonta EI humanist COS satanismi

        K: Mitkä ovat järjestön perimmäiset tavoitteet?

        V: SALAINEN

        K: Kuinka kauan Legion on ollut olemassa ja miten järjestö sai alkunsa?

        V: Alku perä YLI tuhat vuotta!! Temppeli ritari perintö huom!! EI voi tarkentaa ulko puoliselle!

        K: Onko järjestöllä esim. omia nettisivuja joista voi lukea lisää tietoja?

        V: On SISÄINEN foorumi (members only access) tiedotus vain TARPEEN mukaan. Se on MEIDÄN päästä kiinnI!!

        Hail Legion!!


    • Santtu on lanttu

      "V: Alku perä YLI tuhat vuotta!! Temppeli ritari perintö huom!! EI voi tarkentaa ulko puoliselle!"

      XD

      Buahahahaha! Oli kyllä sen sortin tuubaa taas, että vatsaan sattuu kun näitä nauraa.

      • nimrod_666

        Älä herjaa sinä tietämätön moukka!!! Tunnistan INNOSTUKSEN ja OMISTAUTUMISEN asialle kun sellaisen näen ja Legionissa palaa todellinen musta liekki!

        Hail Legion!! \,,/


      • go legion!
        nimrod_666 kirjoitti:

        Älä herjaa sinä tietämätön moukka!!! Tunnistan INNOSTUKSEN ja OMISTAUTUMISEN asialle kun sellaisen näen ja Legionissa palaa todellinen musta liekki!

        Hail Legion!! \,,/

        Samaa mieltä! Snobit ovat liian ryppyotsaisia tunnistamaan todellista tunteen paloa ja hornan liekkien loimotusta jos sitä ei tarjota sivistyssanakirja kourassa tehtailtuihin korulauseisiin käärittynä... Ja jos Glorious Leader vähän laskettelikin palturia niin so what: itse sarvipäätäkin on kutsuttu valheiden herraksi ja hyvä psykodraama voittaa aina huonon todellisuuden! Leaderille valtikka takaisin ja lisää pökköä Legioonan pannuun sanon minä!


      • nimrod_666
        go legion! kirjoitti:

        Samaa mieltä! Snobit ovat liian ryppyotsaisia tunnistamaan todellista tunteen paloa ja hornan liekkien loimotusta jos sitä ei tarjota sivistyssanakirja kourassa tehtailtuihin korulauseisiin käärittynä... Ja jos Glorious Leader vähän laskettelikin palturia niin so what: itse sarvipäätäkin on kutsuttu valheiden herraksi ja hyvä psykodraama voittaa aina huonon todellisuuden! Leaderille valtikka takaisin ja lisää pökköä Legioonan pannuun sanon minä!

        Myös minä kannatan arvon palautusta alkuperäiselle Leaderille! Hän on myöntänyt jo erheensä ja ottanut VASTUUN. Ehkä väliaikainen erotus johtotehtävästä riittää?? Legion päättäköön asiasta!


    • Voimadada

      Olisko aika alkaa näyttää muutakin kuin mainoksia televisiossa? Siis mitä sanoi shakki-Matti? Los Generalos el abiturient - kuus ällää ja kauneusvirhe uskottavuutta luomaan. Liskot liskot, enkö luoksenne tulla jo saa? Projekti ainakin etenee kuin junan hissi.

    • Itse Vanha Kehno

      Kyllä tämä on nyt mennyt sellaiseksi sirkukseksi että satanismi on lopetettu suomesta kokonaan.

      • Carlos Kukkanen

        Pelleilyähän se oli alusta asti.


    • VALITETTAVASTI!!!!!!

      Santun ansioksi on tämän kaiken pohjalta kyllä noussut se, että olen joutunut korjaamaan näkemykseni siitä, että hörhöimmät uskovaiset olisivat Jeesus-uskovaisia. Tämä näkemys on nyt muuttunut. Maamme hörhöimmästä henkisestä huuruilusta vastaa itseään satanistiksi/saatananpalvojaksi nimittävä urpo.

      LATAAMO LEVEL KOVA 5/5.

    • Jännitys tiivistyy
    • Hoh hoh

      Mitäää??? Skientologejakin lähestynyt tätä kautta? Vai feikkaako nyt joku Santun nimissä? En kyllä ihmettelis jos olisi aito yritys :D

    • BladeOfHarvest

      Taisi Santusta tulla Shinobi, no katsotaan kenen päitä kaatuu. Tämän sanan langeitan: Joillakin on voimia takana vaikka he eivät itse tiedä siitä, teillekkin pelkkiä varjoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe