Paljonko Johanna Hilmasta pyydät?

Mä lupaan maksaa siitä 500 €uroa eräin edellytyksin. Mun urokseni saa tutustua siihen ja ne tulevat toimeen keskenään (testataan viikon päivät, jos juoksua ei ole juuri silloin). Hilman omistusoikeus siirtyy minulle kokonaisuudessaan Kenneliiton lomaakkeelle tehtynä (onko sillä papereita ja oletko Kenneliiton jäsen?), kun lyön sulle näppiin todistajien läsnäollessa 500 €uroa.

Tarjoan tuon saman summan myös ulosottomiehelle, joten tee päätöksesi. Lupaan pitää siitä hyvää huolta niin paljon, että se mm. leikataan välittömästi sen tultua omistukseeni. Se saa kaikki eläinlääkärin suosittelemat palvelut mun kustannuksella.

Mulla on sähkäriosoite rekattuna nikkinä (on mun oikea nimi), joten tiedät mistä mut tavoittaa, jos kiinostuksesi vaan "kauppaan" herää.

164

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni näätä

      Olettaisin, että jos ilmoitat ulosottomiehelle tarjouksesi, niin ulosottomies tulee tekemään kaupat kanssasi. Ei kai siihen laardipalleron lupaa tarvita, koska vouti tekee vain työtään, eikä laardipallerolla ole siihen mitään veto-oikeutta!

      Tosin se kauppahinta pitänee maksaa suoraan voudille, ei laardipalleron kouraan!

      • Otan eräänlaisen riskin siitä, että tarjoan Johannalle suoraa kauppaa. Se omistusoikeuden muuttaminen tässä Johannan tapauksessa (koira on omaisuutta) tarkoittaa Suomen lain mukaan sitä, että ulosmitattavaa omaisuutta on myyty sivusuun ilman, että velkojilla on ollut mahdollisuutta saada pois omiaan. Saattaisin joutua maksamaan summan kahteen kertaan pitääkseni omistusoikeuden Hilmasta (toisen Johannalle ja toisen ulosottomiehelle), eli hinnaksi tulisi loppupelissä se tonni. Lisäksi eläinlääkärikulut olisivat luokkaa 500-700 €uroa. Pitäisi siruttaa, leikata jottei tiinehdi, eikä urokseni alkaisi pökkimään, rokotukset kuntoon ja lisäksi passiin tarvittaisiin leimat mm. rabieksesta. Ne vasta-aineet rabieksesta pitää tutkituttaa puolueettomaassa maassa (meillä uroksen vasta-aineet on tutkittu Briteissä, ja makso 135 €uroa) yms. yms.......Lisäksi vielä Norjaan matkaajailta (matkataan koirani kanssa Norjassa) ja sieltä palaajilta pitää olla eläinlääkärin antamt Prazitel Plussat (loislääke). Se makso viimeksi noin 70 €uroa. Eikä tasan tarkkaan pääse tullista läpi, jos nuo jutut eivät ole kunnossa.

        Taas toisaalta, jos Johannalta vaikkapa Hilma otettaisi "vakuustakavarikkoon" ulosottokelpoisten maksamattomien velkojen takia, niin ulosottomiehellä on velvollisuus pitää ulosottoon vakuustakavarikossa otetusta omaisuudesta huolta. En osaa sanoa, jotta määrättäisiinkö jossain viranomaisten hyväksymässä koirahoitolassa päivämaksun maksamaan ulosotto, vaiko Johanna. Kuitenkin siitä, kun Johannalle ilmoitettas, että sen on maksettava tietty summa tiettyyn päivämäärään mennessä tuo mielettömän paljon kuluja jommallekummalle osapuolelle (koira hoidossa sen 14 vrk=valitus/maksuaika velalliselle, että hän voi lunastaa omaisuutensa).

        Riskin otan ja toivottavasti myös Johanna ymmärtää koiransa parasta miettimällä, jotta olisko mun luona Hilmalle hyvä koti.


      • railin fani
        RailiSuominen kirjoitti:

        Otan eräänlaisen riskin siitä, että tarjoan Johannalle suoraa kauppaa. Se omistusoikeuden muuttaminen tässä Johannan tapauksessa (koira on omaisuutta) tarkoittaa Suomen lain mukaan sitä, että ulosmitattavaa omaisuutta on myyty sivusuun ilman, että velkojilla on ollut mahdollisuutta saada pois omiaan. Saattaisin joutua maksamaan summan kahteen kertaan pitääkseni omistusoikeuden Hilmasta (toisen Johannalle ja toisen ulosottomiehelle), eli hinnaksi tulisi loppupelissä se tonni. Lisäksi eläinlääkärikulut olisivat luokkaa 500-700 €uroa. Pitäisi siruttaa, leikata jottei tiinehdi, eikä urokseni alkaisi pökkimään, rokotukset kuntoon ja lisäksi passiin tarvittaisiin leimat mm. rabieksesta. Ne vasta-aineet rabieksesta pitää tutkituttaa puolueettomaassa maassa (meillä uroksen vasta-aineet on tutkittu Briteissä, ja makso 135 €uroa) yms. yms.......Lisäksi vielä Norjaan matkaajailta (matkataan koirani kanssa Norjassa) ja sieltä palaajilta pitää olla eläinlääkärin antamt Prazitel Plussat (loislääke). Se makso viimeksi noin 70 €uroa. Eikä tasan tarkkaan pääse tullista läpi, jos nuo jutut eivät ole kunnossa.

        Taas toisaalta, jos Johannalta vaikkapa Hilma otettaisi "vakuustakavarikkoon" ulosottokelpoisten maksamattomien velkojen takia, niin ulosottomiehellä on velvollisuus pitää ulosottoon vakuustakavarikossa otetusta omaisuudesta huolta. En osaa sanoa, jotta määrättäisiinkö jossain viranomaisten hyväksymässä koirahoitolassa päivämaksun maksamaan ulosotto, vaiko Johanna. Kuitenkin siitä, kun Johannalle ilmoitettas, että sen on maksettava tietty summa tiettyyn päivämäärään mennessä tuo mielettömän paljon kuluja jommallekummalle osapuolelle (koira hoidossa sen 14 vrk=valitus/maksuaika velalliselle, että hän voi lunastaa omaisuutensa).

        Riskin otan ja toivottavasti myös Johanna ymmärtää koiransa parasta miettimällä, jotta olisko mun luona Hilmalle hyvä koti.

        Ihailtavaa kansalisvastuullisuutta ja vastuullista toimintaa eläinten oikeuksien puolesta ! Hieno Raili !


      • Lopeta Raili jo!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Otan eräänlaisen riskin siitä, että tarjoan Johannalle suoraa kauppaa. Se omistusoikeuden muuttaminen tässä Johannan tapauksessa (koira on omaisuutta) tarkoittaa Suomen lain mukaan sitä, että ulosmitattavaa omaisuutta on myyty sivusuun ilman, että velkojilla on ollut mahdollisuutta saada pois omiaan. Saattaisin joutua maksamaan summan kahteen kertaan pitääkseni omistusoikeuden Hilmasta (toisen Johannalle ja toisen ulosottomiehelle), eli hinnaksi tulisi loppupelissä se tonni. Lisäksi eläinlääkärikulut olisivat luokkaa 500-700 €uroa. Pitäisi siruttaa, leikata jottei tiinehdi, eikä urokseni alkaisi pökkimään, rokotukset kuntoon ja lisäksi passiin tarvittaisiin leimat mm. rabieksesta. Ne vasta-aineet rabieksesta pitää tutkituttaa puolueettomaassa maassa (meillä uroksen vasta-aineet on tutkittu Briteissä, ja makso 135 €uroa) yms. yms.......Lisäksi vielä Norjaan matkaajailta (matkataan koirani kanssa Norjassa) ja sieltä palaajilta pitää olla eläinlääkärin antamt Prazitel Plussat (loislääke). Se makso viimeksi noin 70 €uroa. Eikä tasan tarkkaan pääse tullista läpi, jos nuo jutut eivät ole kunnossa.

        Taas toisaalta, jos Johannalta vaikkapa Hilma otettaisi "vakuustakavarikkoon" ulosottokelpoisten maksamattomien velkojen takia, niin ulosottomiehellä on velvollisuus pitää ulosottoon vakuustakavarikossa otetusta omaisuudesta huolta. En osaa sanoa, jotta määrättäisiinkö jossain viranomaisten hyväksymässä koirahoitolassa päivämaksun maksamaan ulosotto, vaiko Johanna. Kuitenkin siitä, kun Johannalle ilmoitettas, että sen on maksettava tietty summa tiettyyn päivämäärään mennessä tuo mielettömän paljon kuluja jommallekummalle osapuolelle (koira hoidossa sen 14 vrk=valitus/maksuaika velalliselle, että hän voi lunastaa omaisuutensa).

        Riskin otan ja toivottavasti myös Johanna ymmärtää koiransa parasta miettimällä, jotta olisko mun luona Hilmalle hyvä koti.

        Raililla ei ole kaikki muumit laaksossa! Lopeta se paskan jauhaminen!


      • koirat porttolassa ?
        Lopeta Raili jo! kirjoitti:

        Raililla ei ole kaikki muumit laaksossa! Lopeta se paskan jauhaminen!

        Siellä Aleksis Kivenkadun porttolassako koirat oli tallinnan reissun ajan ? Ensin ne oli mukana juomassa viinnaa ja sitten Kalliossa.

        Ja geronimalle, miksi kirjoitat, että kävit The Töhniksen kotona, kun Tukiainen kirjoittaa, että istuitte Kallion räkälässä ?

        Ovatko nämä seksityöläiset kaikki näin kamalia valehtelemaan ??????????

        Siis oliko koirat Alkesis kivenkatu 12 :sa ?


      • koirat porttolassa ?
        koirat porttolassa ? kirjoitti:

        Siellä Aleksis Kivenkadun porttolassako koirat oli tallinnan reissun ajan ? Ensin ne oli mukana juomassa viinnaa ja sitten Kalliossa.

        Ja geronimalle, miksi kirjoitat, että kävit The Töhniksen kotona, kun Tukiainen kirjoittaa, että istuitte Kallion räkälässä ?

        Ovatko nämä seksityöläiset kaikki näin kamalia valehtelemaan ??????????

        Siis oliko koirat Alkesis kivenkatu 12 :sa ?

        Tässä teksti:

        Tosiaan tapasin ennen lähtöäni myös tanssija Geroniman sattumalta eräässä Kallion baarissa (eräs ystäväni hoitaa koiriani siellä välillä)


      • 2 tuoppia= hinta
        RailiSuominen kirjoitti:

        Otan eräänlaisen riskin siitä, että tarjoan Johannalle suoraa kauppaa. Se omistusoikeuden muuttaminen tässä Johannan tapauksessa (koira on omaisuutta) tarkoittaa Suomen lain mukaan sitä, että ulosmitattavaa omaisuutta on myyty sivusuun ilman, että velkojilla on ollut mahdollisuutta saada pois omiaan. Saattaisin joutua maksamaan summan kahteen kertaan pitääkseni omistusoikeuden Hilmasta (toisen Johannalle ja toisen ulosottomiehelle), eli hinnaksi tulisi loppupelissä se tonni. Lisäksi eläinlääkärikulut olisivat luokkaa 500-700 €uroa. Pitäisi siruttaa, leikata jottei tiinehdi, eikä urokseni alkaisi pökkimään, rokotukset kuntoon ja lisäksi passiin tarvittaisiin leimat mm. rabieksesta. Ne vasta-aineet rabieksesta pitää tutkituttaa puolueettomaassa maassa (meillä uroksen vasta-aineet on tutkittu Briteissä, ja makso 135 €uroa) yms. yms.......Lisäksi vielä Norjaan matkaajailta (matkataan koirani kanssa Norjassa) ja sieltä palaajilta pitää olla eläinlääkärin antamt Prazitel Plussat (loislääke). Se makso viimeksi noin 70 €uroa. Eikä tasan tarkkaan pääse tullista läpi, jos nuo jutut eivät ole kunnossa.

        Taas toisaalta, jos Johannalta vaikkapa Hilma otettaisi "vakuustakavarikkoon" ulosottokelpoisten maksamattomien velkojen takia, niin ulosottomiehellä on velvollisuus pitää ulosottoon vakuustakavarikossa otetusta omaisuudesta huolta. En osaa sanoa, jotta määrättäisiinkö jossain viranomaisten hyväksymässä koirahoitolassa päivämaksun maksamaan ulosotto, vaiko Johanna. Kuitenkin siitä, kun Johannalle ilmoitettas, että sen on maksettava tietty summa tiettyyn päivämäärään mennessä tuo mielettömän paljon kuluja jommallekummalle osapuolelle (koira hoidossa sen 14 vrk=valitus/maksuaika velalliselle, että hän voi lunastaa omaisuutensa).

        Riskin otan ja toivottavasti myös Johanna ymmärtää koiransa parasta miettimällä, jotta olisko mun luona Hilmalle hyvä koti.

        Silminnäkijän kertoman mukaan sitä yhtä pikkukoiraa emäntä oli myymässä parista tuopista. Asiasta kerrotaan tuossa toisessa Lahnabileitä kertovassa ketjussa.


      • Hyvä näin

      • tympeä ämmä
        railin fani kirjoitti:

        Ihailtavaa kansalisvastuullisuutta ja vastuullista toimintaa eläinten oikeuksien puolesta ! Hieno Raili !

        Joo, todellinen eläintten ystävä!!Katsoppa ton ämmän pennutuksia, käyttää D-lonkkaista koiraa jalostukseen, ei kovin "eläinystävällistä"!!

        http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=BIG-WOOD'S&R=38


      • selittäjä täti se on
        railin fani kirjoitti:

        Ihailtavaa kansalisvastuullisuutta ja vastuullista toimintaa eläinten oikeuksien puolesta ! Hieno Raili !

        TrolliRaili se keski sellaiset ehdot JÄLKEENPÄIN tuolle "koirakaupalleen", ettei tarvinnut tehdä mitään sen toutumiseksi :)

        Sellainen besserwisseri tämä täti on ja oman kilpensä kiillottaja.

        selitystoimisto sillä on aina auki...........


      • upwe

    • kakka haisee

      Hilmalla on ainakin puhtaampi perä kuin omistajalla, joka pitää alkkareita, joissa on ruskea vauhtiviiva. YÖK!

      • kohtalo4

        MISSÄ ON VILJO KOIRA ??


      • kyksky
        kohtalo4 kirjoitti:

        MISSÄ ON VILJO KOIRA ??

        Onks Viljoo näkyny?


    • Me,myself

      Myisitkö itse lapsesi,suoraan tai voudin kautta???? Älä Raili leiki tulella!!!!! Rakkaus ei ole kaupan!!!

      • Vastaa Tunkin bestis

        Hei Me,myself ! Jättäisitkö itse lapsesi hoitoon minne milloinkin tai kuljettaisit niitä ympäri maata, nukkuen milloin missäkin tai ruokkisit niitä milloin milläkin tai pukisit päälle.... !!!! vaikka lapsesi ei ole tavara, jota pukea, vaan eläin !

        Antaisitko lapsesi lillua omissa ulosteissaan ???????? Jättäisitkö lapsesi ulkoiluttamatta siksi, että sinä makaat vintti sammuneena tai krapulassa. VASTAAAAA PR*KE*E!!!!!!


      • Itehän tuon päätät, jotta kelpaako riihikuiva raha suoraan, vaiko ulosottomiehen kautta (lue; sun ulosotossa olevien velkojen lyhentämiseen). Mulle se toki tulee halvemmaksi ja ennenkaikkea luotettavammaksi asioida ulosottomiehen kanssa omaisuutesi jaossa, kuin sinun kanssasi. Sanottakoonko, että sulla on viikko aikaa päättää. Olen aina ollut sitä mieltä, että laiha sopu on parempi, kuin lihava riita. Päätä itse.


      • i know i see
        RailiSuominen kirjoitti:

        Itehän tuon päätät, jotta kelpaako riihikuiva raha suoraan, vaiko ulosottomiehen kautta (lue; sun ulosotossa olevien velkojen lyhentämiseen). Mulle se toki tulee halvemmaksi ja ennenkaikkea luotettavammaksi asioida ulosottomiehen kanssa omaisuutesi jaossa, kuin sinun kanssasi. Sanottakoonko, että sulla on viikko aikaa päättää. Olen aina ollut sitä mieltä, että laiha sopu on parempi, kuin lihava riita. Päätä itse.

        Hienoa Raili ! Jatkuva kännipää Turhis Tuhkimo ei kykene hoitaa eläimiä. Älkää myykö sille!


      • Kännikoiria ?
        i know i see kirjoitti:

        Hienoa Raili ! Jatkuva kännipää Turhis Tuhkimo ei kykene hoitaa eläimiä. Älkää myykö sille!

        Tusselin facebook sivulta tänään:

        13 henkilöä tykkää tästä.
        Mia Mari Tukiainen Mukana on Julian mopsi Bonzo joka tykkää juoda olutta jostain syystä ja minun hiiren kokoinen chihuahua Esmeralda, joka pitää nimenomaan shampanjasta, mikään muu ei kelpaa.....No näkee hyvin kenen koirat mahtavat olla kyseessä........ :) hah, ihania otuksia, Bonzo osaa antaa tassua "Give me five" ja Esmeralda käpertyy joka yö kerälle suoraan tyynlleni, aivna suloisia ? ? ?


      • toivottavasti niin
        i know i see kirjoitti:

        Hienoa Raili ! Jatkuva kännipää Turhis Tuhkimo ei kykene hoitaa eläimiä. Älkää myykö sille!

        joko koira vaihtoi omistajaa?


    • koirat on

      Mikä tää Raili on,joka jakelee täällä ohjeita ja käskyjä...sulla on viikko aikaa..wtf????? En ole Tuksufani,sinne päinkään..mutta jotain rajaa nyt tohon touhottamiseen!!! Yhteys eläinsuojeluun riittää,sieltä käsin tsekkaavat,onko puututtava.

      • lakkaa jo

        Ei ole Tuksukaan asiallinen, mutta eikös Raili nyt ota vähän liikaa valtuuksia. Eikös Tukiaisen koirajutut ole eläinsuojelun asioita.


      • Remember Viljo
        lakkaa jo kirjoitti:

        Ei ole Tuksukaan asiallinen, mutta eikös Raili nyt ota vähän liikaa valtuuksia. Eikös Tukiaisen koirajutut ole eläinsuojelun asioita.

        Kyllä se on nimenomaan eläinsuojeluasia, kun alkoholisoitunut hullunnappeja popsiva pipipää pitää useampaa pientä koiraa paskaläävässään!


      • Eikö ole luonnollista, että tehdessäni tarjouksen kerron myös tarjouksen olevan voimassa tietyn ajan. Olen jättänyt tarjouksen ja odotan siihen vastausta.

        Olen ollut ymmärtävävinäni, että eläinsuojelusta on käyty parikin kertaa tsekkaammassa koirien kohdalta Jollaksen residenssin elinolot. Ymmärsin myös, että kaikki ei ollut aivan niin, kuin pitäisi olla. Lisäksi nuo jutut Viljosta koirien ruokana kebabbia ja salaatia kakkaa ja pisukkaa joka paikassa koirien tarvelaatikkona pidetään kissojen tapaan hiekkalaatikkoa siskokset ulkoilemassa koiriensa kanssa lasten leikkikentällä huikkapullon kanssa koirien karkailu yms. yms. mitä en ala tässä enää toistamaan (lukekaa alempana kakkosivulla aloittamani viestiketju läpi).

        On päivän selvää, että jossain vaiheessa elänsuojeluviranomaisten on tehtävä päätös. Ainakin viimeistään silloin, jos Johannalle häkki syksyllä heilahtaa.

        Minähän vaan ennakoin ja ajattelen niin Johannan, kuin Hilmankin parasta. Tiedän että olen kiero ja pirullinen, muuta yhtä kieroon tapaukseen, kuin Johanna on, puree vaan ja ainostaan tupalaten yhtä kiero, mutta kuitenkin laillisesti kiero koiria rakastava henkilö.


      • nähtiin jo mikä oli
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikö ole luonnollista, että tehdessäni tarjouksen kerron myös tarjouksen olevan voimassa tietyn ajan. Olen jättänyt tarjouksen ja odotan siihen vastausta.

        Olen ollut ymmärtävävinäni, että eläinsuojelusta on käyty parikin kertaa tsekkaammassa koirien kohdalta Jollaksen residenssin elinolot. Ymmärsin myös, että kaikki ei ollut aivan niin, kuin pitäisi olla. Lisäksi nuo jutut Viljosta koirien ruokana kebabbia ja salaatia kakkaa ja pisukkaa joka paikassa koirien tarvelaatikkona pidetään kissojen tapaan hiekkalaatikkoa siskokset ulkoilemassa koiriensa kanssa lasten leikkikentällä huikkapullon kanssa koirien karkailu yms. yms. mitä en ala tässä enää toistamaan (lukekaa alempana kakkosivulla aloittamani viestiketju läpi).

        On päivän selvää, että jossain vaiheessa elänsuojeluviranomaisten on tehtävä päätös. Ainakin viimeistään silloin, jos Johannalle häkki syksyllä heilahtaa.

        Minähän vaan ennakoin ja ajattelen niin Johannan, kuin Hilmankin parasta. Tiedän että olen kiero ja pirullinen, muuta yhtä kieroon tapaukseen, kuin Johanna on, puree vaan ja ainostaan tupalaten yhtä kiero, mutta kuitenkin laillisesti kiero koiria rakastava henkilö.

        Kyllä oot TÄYS MÄTÄ AKKA noine juttuinesi...
        Et kyllä saa lasta, et paskaa aikaiseksi, mutta hei, kova olet kyllä puhumaan !!!


    • inkkari kanootissa

      Johannaan saat yhteyden hänen bloginsa kautta, et täältä.

      • JOOO HAANNAAA! LUE!

        Höpön löpön...Tunkkis lukee näitä ja seuraa "näätien kirjoituksia silmät viiruina. Etkös muka ole huomannut sen typeriä uhkauksia "tuomio tulossa jne..Ja niitä joissa se kehuu itseään kauniiksi ja haukkuu Artoa Torakaksi (viimeksi 20.7),

        Kyllä Tuhnu näitä lukee. Ja miten muka blogin kautta yhteyden,,,ettäkö 7numero antaisi Glamourgueenin numeron ? Tuskinpa. Johan Tunkkis repisi silmät....

        Eläimistä saa olla huolissaan, koska ne ovat juopolla ihmiselä, joka ei hoida edes itseään.


      • P.ska-string
        JOOO HAANNAAA! LUE! kirjoitti:

        Höpön löpön...Tunkkis lukee näitä ja seuraa "näätien kirjoituksia silmät viiruina. Etkös muka ole huomannut sen typeriä uhkauksia "tuomio tulossa jne..Ja niitä joissa se kehuu itseään kauniiksi ja haukkuu Artoa Torakaksi (viimeksi 20.7),

        Kyllä Tuhnu näitä lukee. Ja miten muka blogin kautta yhteyden,,,ettäkö 7numero antaisi Glamourgueenin numeron ? Tuskinpa. Johan Tunkkis repisi silmät....

        Eläimistä saa olla huolissaan, koska ne ovat juopolla ihmiselä, joka ei hoida edes itseään.

        Minustakin on hyvä että tarjous on julkinen. Ehkä Tunkki edes tämän kerran havahtuu ajattelemaan eläimen parasta. Tai viikon siiderirahoja.


    • jotain rajaa +++++

      Ihme huomionkipeyttä tältä Raililta tällainen veto. Yrittää osoittaa olevansa niiiiiin hyvä ihminen.

      Koirasta voi tehdä tarjouksen suoraan Johanna Tukiaiselle ilman tällaista julkista foorumia. Johannaan saa helposti yhteyden esim. Facebookin kautta ja varmasti halutessaan muitakin kanavia pitkin.

      Naurettavaa vouhotusta muutenkin yhdestä piskistä. Joillekin ihmisille eläimet menevät ihmisten edelle. Onneksi olen täyspäinen ja jos olen huolissani, olen huolissani psyykkisistä ohgelmista kärsivien päihdeongelmaisten lapsista.

      Tämä ei tarkoita, etteikö koiria tulisi kohdella hyvin. Itsellänkin on koira, mutta koiran paikka on koiran paikka. Ulkoilutan, syötän, hellin ja kasvatus on ollut ehdottoman asiallista. Kuitenkaan en jaksaisi meuhkata jonkun toisen koiran pidosta, ellei nyt jostain sadistisesta kohtelusta tai selkeästä heitteillejätöstä olisi kyse.

      Tukiaisen tapauksessa tuskin on.

      • Verkot vedessä

        Laittoivat hiljaiseksi tuolla verkostomarkkinointi foorumilla. Aikansa siellä mellasti ja uhkaili kaikenlaista. Yrittää nyt täällä ja samalla taktiikalla. Näitä hörhöjä pulpahtaa pinnalle kuin paskaa ajoittain, häviävät sitten taas pinnan alle.


      • tyhmää P
        Verkot vedessä kirjoitti:

        Laittoivat hiljaiseksi tuolla verkostomarkkinointi foorumilla. Aikansa siellä mellasti ja uhkaili kaikenlaista. Yrittää nyt täällä ja samalla taktiikalla. Näitä hörhöjä pulpahtaa pinnalle kuin paskaa ajoittain, häviävät sitten taas pinnan alle.

        höpö löpö paskaa jauhat


    • Mindy

      Railin sekopaiset ja herjaavat kirjoitukset on otettu talteen...

      Railin epailyt Johanna Tukiaisen koirien huonosta hoidosta perustuvat VAIN JA AINOASTAAN mediassa kerrottuihin seikkoihin. EI TOSIASIOIHIN!!!!

      Railin olisi nyt syyta lopettaa!!!!

      • Lihava kassialma

        Tuksu taas uhkailee! Se on yleisesti tiedossa oleva ja todistettava asia, että laardipallerot eivät sovellu koirien pitäjiksi alkoholiongelmansa ja vastuuttoman käytöksensä vuoksi! Jo kassialmakuvat siitä, kun nuo kassialmat kusettivat koiria lasten leikkikentässä, käyvät todisteeksi.


      • Fagersted G

        Myönnä Turha Tuhkimo, että koirat ovat sinulle vain leluja, joita et kykene hoitamaan. Sen on nähnyt n. miljoonaa suomalaista;- videoistasi ja lukenut täältä ja tietää eläinsuojelun käyneen jo. Ei ne mistään kateellisuudesta sinne tulleet, niin kuin väität. Äläkä pidä tuon "mainostoimisto -ystäväsi" kanssa Railia tyhmänä. Luuletko, että Raili ei oikeasti tiedä mitä tekee.

        Hän teki laillisesti ehdotuksen / ostotarjouksen mediassa. Sinä uhkailet jatkuvasti täällä niitä, jotka vähänkin kirjoittaa negatiivisesti sinusta. Onko se tervettä ?

        Asun Jollaksen lähellä. Ihmiset ulkoiluttavat koiriaan, koska se kuuluu koiran hoitamiseen / lemmikin pitämiseen. Sinua en ole nähnyt kuin pusikossa pari kertaa koirinesi. Huom. ulkoiluttaa ei ole sama kuin käyttää lähipuskassa kusella.

        Kannatan Railin ehdotusta. Siksi, että puolustan koirien=eläinten oikeuksia.


      • ex- rikollinen

        Ota talteen vaan. Väkivaltarikollisilla ei liene Hämiksessä paljon luettavaa noin muutoin.


      • LOL LOL
        Lihava kassialma kirjoitti:

        Tuksu taas uhkailee! Se on yleisesti tiedossa oleva ja todistettava asia, että laardipallerot eivät sovellu koirien pitäjiksi alkoholiongelmansa ja vastuuttoman käytöksensä vuoksi! Jo kassialmakuvat siitä, kun nuo kassialmat kusettivat koiria lasten leikkikentässä, käyvät todisteeksi.

        "Railin sekopaiset ja herjaavat kirjoitukset on otettu talteen...
        Railin epailyt Johanna Tukiaisen koirien huonosta hoidosta perustuvat VAIN JA AINOASTAAN mediassa kerrottuihin seikkoihin. EI TOSIASIOIHIN!!!!
        Railin olisi nyt syyta lopettaa!!!!"

        Joo toi oli todellakin Tukiaisen itsensä kirjoittama vastaus! :D Moi Johanna, taas sut tunnistettiin.


    • jk

      kuka on hilma

      • XLXL

        Hilma taitaa olla koira joka majailee jossain päin Jollasta?


    • tse,tse

      just sinä, suurisuinen rähjä!

    • voi typerää ihmistä

      Raili Suominen, Ensimmäisestä aloituksestasi ajattelin ihan pienen aikaa, että olit oikealla asialla.

      Olen kuitenkin nyt tullut siihen tulokseen, että kaipaat itse vain huomiota, koirien varjolla.
      On noloa täällä huudella Tuksulle tarjouksia!
      Teit itsestäsi todella naurunalaisen. JOS olisit ollut koirista huolissasi, olisit toiminut eläinsuolelun asiantuntijoiden mukaan. Olisit varmasti hälyttänyt paikalle käymään myöskin eläinlääkärin.

      Nyt näyttää olevan niin, että tuot vain omaa nimeäsi esille. NO voi mikä hyväntekijä! Olet todella nolannut itsesi, ja nimesi kyllä muistaa kaikki. :)

      • 6X6

        Julkisuudenhakuisuus on varmaan eräs motivaatio, jonka vuoksi näille palstoille kirjoitellaan. Harva kuitenkaan on niin julkisuudenkipeä, että ryhtyisi tarjoamaan rahaa koirista, vain saamansa huomion vuoksi. Valistunut arvaukseni on, että aloitusviestin kirjoittaja haluaa huomiota, ei niinkään itselleen vaan koirille ja huolenaiheena on eläinten huono kohtelu.

        Suomessa ei eläinsuojelu toimi kovinkaan loistavasti, vain äärimäiset tapaukset päätyvät tuomioistuinten käsittelyyn. Koirien luonnoton kohtelu ja lapselliset pukuleikit niillä eivät johda eläinsuojelutoimenpiteisiin.

        Suomessa koirat ovat kuitenkin agraariyhteiskunnan arvojen mukaisesti omaisuutta ja näin ollen myös ulosmitattavissa. Tarjous on siis lainmukainen ja se ehkä kannattaisi ottaa tosissaan. Ulosottoviranomaisen tehtäviin kuuluu omaisuuden realisoiminen, mikäli se on mahdollista. Kuuluisuus ja kiintymyksien osoitukset eivät vaikuta viranomaistoimiin. Mikäli ulosmittaukseen ryhdytään, se tehdään vaikka omaisuutta olisi hoidettu kuinka hyvin, realisointiin eivät vaikuta eläinsuojelulliset tekijät.

        Tarjous on sikäli mielenkiintoinen, koska näkökulma on uusi, realistinen ja täysin lakiemme mukainen toimintamalli, jos yksittäisten eläinten hyvinvoinnista haluaa huolehtia. On hyvä myös huomata, ettei ulosottoon velkojen päästäminen ole glamouria, se voi johtaa aika ikäviin seuraamuksiin.


      • perusteellinen
        6X6 kirjoitti:

        Julkisuudenhakuisuus on varmaan eräs motivaatio, jonka vuoksi näille palstoille kirjoitellaan. Harva kuitenkaan on niin julkisuudenkipeä, että ryhtyisi tarjoamaan rahaa koirista, vain saamansa huomion vuoksi. Valistunut arvaukseni on, että aloitusviestin kirjoittaja haluaa huomiota, ei niinkään itselleen vaan koirille ja huolenaiheena on eläinten huono kohtelu.

        Suomessa ei eläinsuojelu toimi kovinkaan loistavasti, vain äärimäiset tapaukset päätyvät tuomioistuinten käsittelyyn. Koirien luonnoton kohtelu ja lapselliset pukuleikit niillä eivät johda eläinsuojelutoimenpiteisiin.

        Suomessa koirat ovat kuitenkin agraariyhteiskunnan arvojen mukaisesti omaisuutta ja näin ollen myös ulosmitattavissa. Tarjous on siis lainmukainen ja se ehkä kannattaisi ottaa tosissaan. Ulosottoviranomaisen tehtäviin kuuluu omaisuuden realisoiminen, mikäli se on mahdollista. Kuuluisuus ja kiintymyksien osoitukset eivät vaikuta viranomaistoimiin. Mikäli ulosmittaukseen ryhdytään, se tehdään vaikka omaisuutta olisi hoidettu kuinka hyvin, realisointiin eivät vaikuta eläinsuojelulliset tekijät.

        Tarjous on sikäli mielenkiintoinen, koska näkökulma on uusi, realistinen ja täysin lakiemme mukainen toimintamalli, jos yksittäisten eläinten hyvinvoinnista haluaa huolehtia. On hyvä myös huomata, ettei ulosottoon velkojen päästäminen ole glamouria, se voi johtaa aika ikäviin seuraamuksiin.

        Hienosti perusteltu ! Hyvä. Railille Tsemppiä!


      • Lopeta Raili!
        6X6 kirjoitti:

        Julkisuudenhakuisuus on varmaan eräs motivaatio, jonka vuoksi näille palstoille kirjoitellaan. Harva kuitenkaan on niin julkisuudenkipeä, että ryhtyisi tarjoamaan rahaa koirista, vain saamansa huomion vuoksi. Valistunut arvaukseni on, että aloitusviestin kirjoittaja haluaa huomiota, ei niinkään itselleen vaan koirille ja huolenaiheena on eläinten huono kohtelu.

        Suomessa ei eläinsuojelu toimi kovinkaan loistavasti, vain äärimäiset tapaukset päätyvät tuomioistuinten käsittelyyn. Koirien luonnoton kohtelu ja lapselliset pukuleikit niillä eivät johda eläinsuojelutoimenpiteisiin.

        Suomessa koirat ovat kuitenkin agraariyhteiskunnan arvojen mukaisesti omaisuutta ja näin ollen myös ulosmitattavissa. Tarjous on siis lainmukainen ja se ehkä kannattaisi ottaa tosissaan. Ulosottoviranomaisen tehtäviin kuuluu omaisuuden realisoiminen, mikäli se on mahdollista. Kuuluisuus ja kiintymyksien osoitukset eivät vaikuta viranomaistoimiin. Mikäli ulosmittaukseen ryhdytään, se tehdään vaikka omaisuutta olisi hoidettu kuinka hyvin, realisointiin eivät vaikuta eläinsuojelulliset tekijät.

        Tarjous on sikäli mielenkiintoinen, koska näkökulma on uusi, realistinen ja täysin lakiemme mukainen toimintamalli, jos yksittäisten eläinten hyvinvoinnista haluaa huolehtia. On hyvä myös huomata, ettei ulosottoon velkojen päästäminen ole glamouria, se voi johtaa aika ikäviin seuraamuksiin.

        Raili vastaa itselleen...Hoh hoijaa...


      • Lihava pallero
        Lopeta Raili! kirjoitti:

        Raili vastaa itselleen...Hoh hoijaa...

        Tukevainen näköjään projisoi omat tapansa kunniallisiin kansalaisiin!


    • koiranomistaja +++

      Eläinsuojeluilmoituksen voi tehdä havaitusta eläimen rääkkäyksestä: koira ei saa ravintoa tai sitä pidetään aivan liian ahtaissa tiloissa tjs.

      Mitä ihmeen näyttöä teillä on tällaisesta toiminnasta. Se, että pukee koiransa välillä hassuihin vaatteisiin, ei totisesti täytä rääkkäyksen tunnusmerkijä. Sinänsä ilmiö on minusta kummallinen. Minullakin on pieni koira, mutta katson, että ihon tulee hengittää ja vain pahimmilla kurakeleillä pidän suojapukua ja kovilla pakkasilla lämmittävää loimea koirallani.

      Ihan pieni koira voi myös joskus tehdä tarpeensa sisään sille osoitetulla paikalla siitä mitenkään kärsimättä.

      Eli missä näyttö. Älkää ruvetko tekemään mitään eläinsuojeluilmoituksia vain sen takia, että omistajalle viina maistuu. Se ei todista vielä yhtään mitään.

      Tämä Railin julkisuushakuinen toiminta on todella vastenmielistä. Liekö asettunut ehdolle kunnallisvaaleihin vai mistä ponnin. Eiköhän huonommin kohdeltuja koiria löydy pilvin pimein lähempääkin. Mutta kas.... niillähän ei saa mitään julkisuutta.

      • koiran omistaja!

        En tiedä kenenkään julkisuuden hakuisuudesta mitään, mutta eläimet on hoidettava kunnolla!


      • maalaisjärki sanoo

        Mksi puolustat rappioalkoholistia? On täysin selvä asia, että henkilö joka juopottelee niin, että murskaa alleen pienen koiran, ei ole sovelias pitämään pieniä koiria. Tukevaisen alkoholin ja psyykelääkkeiden sekakäytöstä on olemassa julkista näyttöä. Siksi eläinsuojeluviranomaisten pitäisi välittömästi ottaa koirat huostaan.


    • haloo hölmöt

      niin peen jauhamista mistään mitään tietämättä täälläkin näkyy.

      Tavanomainen elektroniikka ja lemmikit eivät ole ulosmitattavissa. Jos on joku sijoitusmielessä hankittu kallis ravihevonen, niin sitten toinen juttu.

      • 6X6

        Tavanomainen koti-irtaimisto ei ole ulosmitattavissa, tämä on totta. Kotieläinten ulosmittaus ei ole tavanomainen toimi, näin kuitenkin jossakin tapauksissa tehdään. Mikäli eläinten arvo pyritään realisoimaan, silloin eläin jää ulosmittauksen jälkeen usein huollettavaksi entiselle omistajalle, nuolenpitovelvollisuuden, hukkaamis- ja myyntikiellon kera. Käytäntö ei ole aivan tavanomainen, mutta aivan lainmukainen.

        Ulosmitattavan omaisuuden realisoinnissa on huomioitava se, ettei velallisille ja velkojille voida aiheuttaa kohtuutonta taloudellista haittaa. Rekisteröimättömän koira ostaminen käyvästä hinnasta, ei ole haitan aiheuttamista. Huomiotava on kuitenkin se, että Suomessa viranomaisilla on laajat harkintavaltuudet, näin myös ulosottoviranomaisilla. Kysymys siis kuuluukin, kuinka monta koiraa on tavanomaista lemmikkienpitoa?


    • että näin

      mopsi Bonzo joka tykkää juoda olutta jostain syystä ja minun hiiren kokoinen chihuahua Esmeralda, joka pitää nimenomaan shampanjasta, mikään muu ei kelpaa.....No näkee hyvin kenen koirat mahtavat olla kyseessä........ :) hah, ihania otuksia, Bonzo osaa antaa tassua "Give me five" ja Esmeralda käpertyy joka yö kerälle suoraan tyynlleni, aivna suloisia ♥ ♥ ♥

      • Vettä, ei viinaa !!!

        Mikään muu ei kelpaa?! Eli muutakin on esmeraldalle yritetty juottaa, mutta shamppanja vain kelpaa...

        Pitäkää tunkiaiset huolta, että koirilla on vettä ja ruokaa !!! Ei alkoholia!!!


    • en enn ennn ennnnnnn

      Onks tää Raili S sama,ku Tuksun meedio, se luotto-ennustaja???? Kuhaa kysyn.

      • En ole. Kirjoitin muutama vuosi sitten nimimerkillä "AdaFlink" mm. Hymyn keskusteluforumilla Johannan toilailuista. Mulle hankittiin sinne aikoinaan bannit kerrottuani mm. Johannan sihteeriopistobisneksistä, enkä ole enää sen jälkeen siellä kirjoitellut, vaikka asiaa olisi ollutkin. Mode siellä toimi todella nopeasti jonkun pyynnöstä ja juttuni poistettiin alta aikayksikön (valaat ehkä muistavat ne.) Kaikki kirjoittamani oli kuitenkin totta.

        Ja tolle yhdelle sanon, että en ole hävinnyt minnekään. Muutama vuosi sitten erotettiin verkostomarkkinointiforumista ns. pyramidipelit ja Ponzit omaksi forumikseen =talousrikosforumi. Olen kyllä siellä talousrikosforumilla soittanut turpavärkkiäni nikillä AdaFlink ja Raili Suominen hyvinkin ahkerasti, eli en ole minnekään hävinnyt. Nimeni tultua rosmojen tietoon erään shittikasan (poliisin vasikka) ansioista, jouduin vaikeuksiin ja poliisi joutui puuttumaan asiohin. Mulla ei ollut enää mitään syytä siihen, ettenkö voisi esiintyä omalla nimelläni.

        Ja mitä tulee tuohon termiin "julkisuushakuinen", ei sovi muhun. Mua pyydettiin erään TV-kanavan puolesta kommentoimaan erääseen ohjelmaan ilmiötä nimeltä WinCapita muut Ponzit ja etenkin varjopyramidien loisimista pääpyramidin kupeessa. En lähtenyt. Sanoin suoraan, että mulle riittää se, että soitan turpavärkkiäni Suomi24-forumilla, joten kiitos ei julkisuudelle.

        Palataanpa kuitenkin asiaan. Tuntuu todella pahalta, että tyttöjen koirat litkivät alkoholipitoisia nesteitä. Entäpä, jos jokus käy niin, että koirat nappaavat suuhunsa tyttöjen lääkkeitä, siis niitä täällä kerrottuja hullunnappeja tms.? Tytöt kun ovat tarpeeksi simoissaan, niin mahtavatko he olla tarkkoja, että niitä lääkkeitä ei pääse putoamaan lattialle koirien ulottuville?


    • Arton serkkulikka

      Guuglettakaas toi asia,et KOIRA JA ALKOHOLI. Pienikin määrä VOI TAPPAA!!!!! Tulee alkoholimyrkytys!!!!!!!!!!!!! Ja noi vinokkaat juottavat toiselle olutta ja toiselle ,pienemmälle samppanjaa!!!! Alan taittua Railin puolelle täs geississä. Koirat pois vinokkailta, ne ei osaa hoitaa niit.

      • sairaat hullut

        Googletin / tiedän. Esmeralda ei kauan elossa tuota tahtia.


      • kakspluskaksonkaks

        Siellä sanottiin, että vähäinenkin määrä alkoholia on koiralle vaarallista,koosta riippumatta :( tulipa vaan mieleeNI,mitä muuta ne on koirilleen juottanut/syöttänyt? Miks se Viljo putosi "korkealta" ja monta,monta muuta askarruttavaa,mieltä surettavaa asiaa :( Eikö Tuksut voisi jo luopua elukoistaan, niin pääsisivät paremmin reissunpäälle ja ainahan voisivat käydä koiriaan moikkaamassa? Mieti Johanna( luet kummiskin kaikki,mitä suhun liittyy).


      • EMONÄÄTÄ C
        sairaat hullut kirjoitti:

        Googletin / tiedän. Esmeralda ei kauan elossa tuota tahtia.

        facessä selitelly, että " joi vain yhden tipan". TAJUATKO JOHANNA TUKIAINEN, ETTÄ SINÄ OLET MIELESTÄNI SAIRAS, PATOLOGISESTI VALEHTELEVA, ERITTÄIN TYHMÄ OLIO!

        OTTAKKAA NOILTA NUO ELÄIMET POIS ! MITÄÄN VÄLIÄ VAIKKA NUO KAKS SISKOSTA HEITTÄVÄT VEIVINSÄ VIINAN JA NAPPIEN VUOKSI, SE ON OMA VALINTA. ELÄIMET EI VOI VALITA OMISTAJAANSA. VALITETTAVASTI ON TUKIAISTEN KALTASIA ELÄINTEN "HOITAJIA".


    • huorahotellin luola

      "brasilialaisessa ravintolassa" joka on Kreutzwald-huorahotellin alakerrassa oleva kuselle haiseva putka.
      Näin ainakin kerrotaan eräällä matkailusivustolla.
      Tämähän on tunkiomaisen glamouria.
      Eipä silti, olen itse käynyt kurkkaamassa ko. ravintolan ja siinä ei ole paljon lapsille kertomista."

      Täällä korat , kun Tunkio matkoilla. Itse blööökissä äain "kehuu". Tänään.

      • huorahotellin luola

        ja ylläoleva teksti erään roskalehden keskustelupalstalta


    • siniwalas

      Nyt saisi Hilman varmaan laivalipun hinnalla ja parilla sidukalla?

      • Koira on koira

        Eilen tuli Koiramme-lehti,sitä selasin ja havahduin kuvaan,koiranäyttelyssä..siinä oli kaksi yorkkia,sileäkarvaisia,karvat ulottuvat melkein maahan asti. Siis ihan eri näköisiä kuin Tuksun hilma ja ex-viljo. Eikö niiden karvat olekkaan kiharaisia,takkuisia ja rasvaisia? Kattokaa itte,kelle tulee kys.lehti sivulla:84 ja sivulla:88 kuvaa ja juttua pienen pienestä chihuahuasta,söpö koira joka mahtuu pokaliinsa...ja tällaisellekko on juotettu schamppanjaa???? Prkl..tuksut!!!!!!


    • koirille uudet kodit

      Voi Esmeralda koiraparkaa, maha kurnii varmaan kovasti, mutta emännällä ei ole vaan rahaa ostaa koiranruokaa. Pussissa pitää nököttää kun emäntä yrittää saada kokoon paluurahat Suomeen.. Toivottavasti on lämmintä siellä pussukassa, Esmis !

      • Artsi taas mukana

        On hommannut kolmnnen juopon takas remminsä, Artsin.


      • Apuwwwwa
        Artsi taas mukana kirjoitti:

        On hommannut kolmnnen juopon takas remminsä, Artsin.

        ÖÖÖÖÖÖÖÖ: VOI LUOJA! Ottakaa koirat tosiaan pois noilta.


    • maksa ja haima pilal

      Koira jonka sisäelimet on pilattu alkoholilla ei ole 500 euron arvoinen.
      Epäilen että Puksun koirat viedään viranomaisten toimesta lopetettavaksi.

      • Eipä se Johanna halunnut myydä mulle Hilmaa. Tarjouksen voimassaoloaika meni umpeen ja ei se elli edes ottanut yhteyttä, mikä sinällään on Johannan puolelta typerää.

        Jos ja KUN koirat otetaan viranomaisten huostaan ja niille etsitään uusi koti, niin koirat myydään ylläpitokulujen peittämiseksi pilkkahintaan ja jos jotain jää niin ne rahat menee suoraan ulosottomiehelle. Lisäksi Johannaa saattaa uhata taas oikeudenkäynti, missä hänelle rätkäistään eläintenpitokiellon lisäksi sakkoja ja oikeuskuluja maksettavaksi.

        Todella typerä ihminen tuo Johanna.


      • Railille tiedoksi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eipä se Johanna halunnut myydä mulle Hilmaa. Tarjouksen voimassaoloaika meni umpeen ja ei se elli edes ottanut yhteyttä, mikä sinällään on Johannan puolelta typerää.

        Jos ja KUN koirat otetaan viranomaisten huostaan ja niille etsitään uusi koti, niin koirat myydään ylläpitokulujen peittämiseksi pilkkahintaan ja jos jotain jää niin ne rahat menee suoraan ulosottomiehelle. Lisäksi Johannaa saattaa uhata taas oikeudenkäynti, missä hänelle rätkäistään eläintenpitokiellon lisäksi sakkoja ja oikeuskuluja maksettavaksi.

        Todella typerä ihminen tuo Johanna.

        Hilma ei ole myynnissä ja Raili Suomisesta on tehty tutkintapyyntö poliisille kunnianloukkauksesta sekä perättömien tietojen levittämisestä.


      • Diapamia poskeen
        Railille tiedoksi kirjoitti:

        Hilma ei ole myynnissä ja Raili Suomisesta on tehty tutkintapyyntö poliisille kunnianloukkauksesta sekä perättömien tietojen levittämisestä.

        Johanna, poliissa nauravat SINUN tutkintapyynnöillesi:)


      • Railille tiedoksi kirjoitti:

        Hilma ei ole myynnissä ja Raili Suomisesta on tehty tutkintapyyntö poliisille kunnianloukkauksesta sekä perättömien tietojen levittämisestä.

        Hui kun pelottaa. Sanottaisiinko noin, että arvojärjestyksessä ahneet ensin. Mua on uhattu haastaa oikeuteen viimeiset 12 vuotta räväkän turpavärkkini takia, eikä vieläkään ole tullut edes kutsua kuultavaksi. Vautsia olisit Johanna eka, joka siihen pystyy.

        Kerrotko Johanna meille vielä, että mitä osuutta sinulla oli Viljon "tapaturmaan"? Mitä niin traagista tapahtui, että Viljon leikkaus maksoi kertomasi mukaan yli 2.000 €uroa? Olet luvannut kertoa, joten antaa nyt sitten vaan tulla oma versiosi tapahtumista? Tiedätkö, jotta onko "paljon kohuttu Viljon murtunut lantio" luutunut, ja/tai miten Viljon mahdollinen lantion uusita-/korjausleikkaus on sujunut?

        Johanna mä kehtaan sanoa sulle ihan omalla nimelläni, että olet yksi kuvottavimmista eliöistä, mitä maa päällään kantaa. En kehtaa edes verrata sinua mihinkään elollisen eliömaailman eläimeen, koska se olisi suuri ja anteeksi antamaton loukkaus eläintä tai eliömaailmaa kohtaan.


      • Rauhoitu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Hui kun pelottaa. Sanottaisiinko noin, että arvojärjestyksessä ahneet ensin. Mua on uhattu haastaa oikeuteen viimeiset 12 vuotta räväkän turpavärkkini takia, eikä vieläkään ole tullut edes kutsua kuultavaksi. Vautsia olisit Johanna eka, joka siihen pystyy.

        Kerrotko Johanna meille vielä, että mitä osuutta sinulla oli Viljon "tapaturmaan"? Mitä niin traagista tapahtui, että Viljon leikkaus maksoi kertomasi mukaan yli 2.000 €uroa? Olet luvannut kertoa, joten antaa nyt sitten vaan tulla oma versiosi tapahtumista? Tiedätkö, jotta onko "paljon kohuttu Viljon murtunut lantio" luutunut, ja/tai miten Viljon mahdollinen lantion uusita-/korjausleikkaus on sujunut?

        Johanna mä kehtaan sanoa sulle ihan omalla nimelläni, että olet yksi kuvottavimmista eliöistä, mitä maa päällään kantaa. En kehtaa edes verrata sinua mihinkään elollisen eliömaailman eläimeen, koska se olisi suuri ja anteeksi antamaton loukkaus eläintä tai eliömaailmaa kohtaan.

        Raili et sinä voi pakottaa ketään myymään sinulle koiraansa,ja jos eläisuojelu
        on käunyt katsomassa Jollaksen tilat,olisi ne ottaneet koirat pois jos olisivat
        havaineet vakavia puutteita tai laiminlyömistä korien suhteen.
        Ymmärän huolesi ja rakkautesi koiria suhteen,muttavei tuo uhoilu auta mitään.
        Johannasta on tullut monelle pakkomielle,aamusta iltaan lukea tätä ja Hymyä,minusta
        se on jo sairasta toimintaa.
        Jos vihaat häntä noin paljon ja omalla nimelläsi täällä olet osaat varmaan
        Jollakseen tapaamaan häntä ja samalla tarkistat koirien hyvin voinnin.


      • kuka niin sanoo?
        Railille tiedoksi kirjoitti:

        Hilma ei ole myynnissä ja Raili Suomisesta on tehty tutkintapyyntö poliisille kunnianloukkauksesta sekä perättömien tietojen levittämisestä.

        Mitenkä niin?


    • priorisointia

      Jospa Raili yrittäisit hankkia jotain mielekästä sisältöä elämääsi.

      Unohda Tuksu, juorolehdet - ja palstat, ja aloita vaikka joku kiva harrastus.

      Nyt esim. metsissä ihana vaellella marjoja ja sieniä poimien.
      Ja mieli tuulettuu;)

      Tässä maassa niin paljon laiminlyötyjä lapsia, vanhuksia, sairaita - onko Tuksun koirat se kaikkein tärkein asia..?

      Hyvä että joku välittää, mutta eläin on kuitenkin vain eläin.

      Itse säälin laiminlyötyjä lapsia, ja myöskin tuen heitä kuukausittain avustusjärjestön kautta. Ja ihan anonyyminä.

      • Sen verta metsiä lamppaan koirani kanssa, että ekat mustikkapiirakat olen tehnyt uudesta sadosta. Eilen sain kanttarelleja senverta, että meillä syödään tänään metsästäjän voikkosleivät. Pääsato mustikasta ja kanttareilleista antaa odottaa vielä viikon päivät, koska niiden pääsato kypsyy näillä näkymin elokuun ekalla viikolla (mustikalla korpimaat ja lämpösumma poikkeuksellinen). Sitten alkaa tohina ja pakkaset täyttyy.

        En suostu poimimaan mustikoita tai mitään muitakaan metsien antimia sellaisilta alueilta, missä joku on käynyt etukäteen raapimassa raakoja marjoja. Odotan omien salaisten korpipaikkojen satoja ja tasan saan olla niillä omassa rauhassani koirani ja hyvien eväiden kanssa.

        Mustikkaa tulee sinne korpiin aivan sikana. Samoin kanttarelleja sekametsiin (lehtipuuvaltaisiin), mikäli lämmin ja kostea sää jatkuu vielä viikon päivät. Ja voihan hitsi, kuinka hillasadosta tulee pitkästä aikaa hyvä ainakin mun tuntemissa paikoissa. Täytyy vaan toivoa, että rankkasateet ei heristä maahan kypsiä hilloja (kukkia ainakaan sateet ja halla eivät ole vieneet) ja huom! Siellä korvessa on hillan poikia ja tyttöjä, joten sato on taattu.

        Ja autahan armias, kun puolukka kypsyy, lampaankäävät ja mustat torvisienet ovat poimittavissa niin se nautinto siellä Tapion mailla samoillessa on parasta nautintoa, mitä housut päällä voi kokea.

        Eli on niitä harrastuksia etenkin sulan maan aikana.


    • 2+18

      Ei kai kukaan oikeasti usko että koirat olisi hankittu viralliselta kennelliittoon kuuluvalta kasvattajalta ja että niillä olisi asianmukaiset paperit? :-o

      Vain pentutehtailija myisi koiranpennun Tuksuille.

    • Time over

      Tarjousaika päättynyt

    • Syväsurukoirista

      tiedoksi vilma on kuollut samoihin aikoihin ku tää toinen yorkki putos pöydältä/kassista.. Kännissä toinen loisista kompastui eteisessä kassi olalla tuhannen kännissä ja pikku koira oli siis siellä' sisällä ja julian ruho murskas sen! Tuksu vannotti siskolleen ettei saa kertoo yms... julia tappoi siis sen yorkin://

      • Yöunet meni

        Taas kiva mennä nukkumaan mielikuva näiden koirien kohtalosta ja hengissä olevien kärsimyksistä!

        MITEN KUKAAN VOI NÄITÄ KOIRIA PELASTAA?

        Kuten joku jossakin aiemmin kirjoitti, JOKU KEINO PITÄÄ LÖYTYÄ, ETTEI TUKIAINEN TEETÄTÄ PENTUJA TAI OTA LISÄÄ KOIRIA!!!!


    • Tekee oikeasti pahaa, jos Hilmalle on käynyt niin kuin, tuolla alemassa viestiketjussa kerrottiin. Ei saa olla totta tollanen!!! EI, EI!

      Ihminen joka ei välitä eläimestä ei voi koskaan rakastaa ihmistäkään. Mitä hirviöitä nuo siskokset ovat?

    • Huolissaan11

      hirviöitä pahemmasta päästä. En tajuu miks ei silt oteta pois koiria.

      • Verb

        Minä toivon luontoäidin pian korjaavan nämä kaksi virhettään, Julia mennee ensin "diapeetteksineen".


    • KennyMies

      500€ on Hilmasta aika vähän. Tarjotkaa nyt vaikka 4000€.

    • timanttikoira

      Hilman hinta lähentelee varmaan miljoonaa taalaa, koska sen omistaja on maailman kuuluisin huippumalli.






      hah hah hah

    • lonkkavikainen mies

      Onko Hilma edes hengissä?

    • sollentuunaa

      Ostakaa siskoksilta koirat pois ennen kuin on liian myöhäistä !

    • huokaus hmmm

      Onko Hilma vielä hengissä?

    • 14= 1+13

      Nykyinen" Hilma" taitaa olla eri koira(ainaskin kuvissa). Kait aito ja oikea rutistunut jonnekkin vittuuniin yhden känniääliön alle.

    • piskit vaihtuu?

      Jos ostaa saman rotuisen ja saman painoisen uuden koiran, niin moni ei huomaa eroa..

    • rähinäpilleripöhnäs

      Tuksun rähinäpilleripöhnässä koirat ovat usein kuolemanvaarassa.

    • eläimet suojeluun

      600 euroa tarjottu.

    • Jollaksen koiratehd.

      Hilman myymisellä saa veromätkyjen koikonaissummaa pienemmäksi?

    • Utelias pena

      Onko Viljosta kuulunut mitään?

    • Mitä teit Hilmalle?

      Tämä alkuperäinen on Hilma:

      http://www.seiska.fi/c/87840/6496_johannakoirat560.jpg

      http://www.seiska.fi/c/87840/2544_johannakoirat5601.jpg

      Uusissa kuvissa ei näy alkuperäistä (miten kuoli, katosi), vaan on joku muu "Hilma":

      http://johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/uploads/2012/07/292.jpg

      Miksi vaikenet Hilman kohtalosta, Johanna Tukiainen?

    • Hilman parhaaksi

      Toivottavasti Hilma saa uuden kodin!

    • Koiran parhaaksi

      Joko kaupat on tehty?

    • Viljo on syöty

      Siinä on Viljo:

      http://www.riemurasia.net/kuva/viljo/108487

      Viljo syötiin paloina fonduetyyppisesti osana saattanallista rituaalia Jollaksessa viime syksynä. Luut on haudattu Jollashovin takapihalle metrin syvyyteen.

    • 649ks

      Toivottavasti kaikille ihanille koirille löytyy tasapainoinen ja hyvä koti, sillä kuten tiedämme niin alkoholisoituneet ihmiset eivät ole mitään hyviä kasvattajia ja heiltä pitäisi ottaa koirat pois.

    • .. ja Poliisi tutkii

      Hymy raportoi 13.5. poliisin hoitavan koira-asian jälkipuintia:

      ”Eläinsuojeluvalvoja kommentoi Hymylle Tukiaisen koira-asiaa:
      ”Lopun hoitaa nyt poliisi!”

      Hymy kertoi aiemmin päivällä Johanna Tukiaisen sekoilusta Kaarinan Lahnabileissä keskiviikkona ja torstaina. Esiintyminen jäi ryyppäilyn takia kokonaan, mutta kohuleidin mukana kulkeneet koirat keräsivät sääliä festariyleisöltä.

      Koirat näyttivät Hymyn silminnäkijävihjeiden perusteella poissaolevilta ja ne läähättivät. Takahuoneessa koirat vilistivät tupakantumppien ja lasinsirujen keskellä, Hymylle kerrotaan.

      Johannaa on aiemminkin kritisoitu siitä, että hän tuo koiransa keikoille mukaan meluisiin diskoihin. Paikalle soitettiin Kaarinassa eläinsuojeluvalvoja Turusta.

      Hymy sai asiasta vihjeen, joka nyt on vahvistettu.

      -- Kävin saamieni ilmoitusten perusteella helatorstaina eläinsuojeluneuvontakäynnillä Tukiaisten majoituspaikassa Kaarinassa, myöntää eläinsuojeluvalvoja Heidi Leyser-Kopra.

      -- Olin yhteydessä eläinsuojeluviranomaisena toimineeseen poliisiin sekä ennen käyntiä että sen aikana.

      Eläinsuojeluvalvoja kumoaa villit huhut siitä, että Tukiaiselta olisi tuossa tilanteessa otettu koirat huostaan.

      -- Tilanne ei enää siinä vaiheessa ollut sen kaltainen, että Tukiaisten hallussa olleita koiria olisi pitänyt lähteä siirtämään muualle hoitoon, Leyser-Kopra sanoo Hymylle.

      Eläinsuojeluvalvoja tähdentää, että eläimen omistajan velvollisuus on kaikkina aikoina huolehtia eläintensä hyvinvoinnista ja turvallisesta pitopaikasta. Hän ei halua kommentoida tapausta enemmälti.

      -- Kaarinan tapahtumien jälkipuinnin hoitaa poliisi, eläinsuojeluvalvoja kuitenkin toteaa."

      Lähde: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/elainsuojeluvalvoja-kommentoi-hymylle-tukiaisen-koira-asiaa-lopun-hoitaa-nyt-poliisi

    • mama kaatui päälle?

      Onko Hilma elossa?

    • Jail-bratzi

      Saako naisvankiloissa pitää koiria? Jos ei, niin kuka niitä hoitaa linnareissun ajan?

    • Metropoli 1.8.2013

      Metropoli 1.8.2013 noin klo 22:

      ”JUURI NYT: Poliisi haki Tuksun koiran!

      Palstakuningatar ja myös jossain kohtaa kalterikuningatar tittelin saavaa Johanna Tukiaista on kohdannut jälleen yhteenotto virkavallan kanssa. Tänään torstaina alkuillasta poliisit ja Helsingin kaupungin valvova eläinlääkäri kävivät hakemassa neidiltä pois yhden kolmesta hänen omistamastaan koirasta.

      Kaksi muuta koiraa nähtiin tiistai-yönä juoksentelemassa Tukiasten asunnon lähettyvillä. Toinen koirista päätyi jo tiistai-keskiviikko välisenä yönä Viikin löytöeläintaloon. Kolmannen koiran kohtalosta ei ole tietoa. Metropolin saamien tietojen mukaan Tukiaisten koirista on tehty lukemattomia eläinsuojeluilmoituksia huolestuneiden ihmisten toimesta.

      Tukiaisten naapurit ovat olleet jo pitkän ajan koirien kaltoin kohtelusta huolissaan ja kyseisestä asiasta on kerrottu myös Johanna tehdystä ”Koko Kansan Johanna” -paljastuskirjassa. Lisäksi netissä kerätään nimiä Adressit.com –palvelussa ”Tukiaisten sisaruksilta koirat pois” adressiin. Torstai-iltaan mennessä adressin oli allekirjoittanut yli 1400 henkilöä.”

      Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/juuri-nyt-poliisit-haki-tuksun-koirat/

    • Iltamakasiini 3.8.

      Iltamakasiini 3.8.2013:

      Johanna Tukiaisen koirille huostaanotto. ”Aion hankkia rakkaat koirani takaisin”

      Johanna Tukiainen aikoo tehdä kaikkensa saadakseen huostaanotetut koiransa takaisin.

      - Kaikki koirani ovat huostaanotettu ja viranomaisten suojissa, Johanna Tukiainen aloittaa.

      Hänen mukaansa chihuahua-koira oli jo kolmas, jonka eläinsuojeluviranomaiset kävivät hakemassa huostaan Jollaksesta.

      - En ollut sillä hetkellä kotona. Yritin hakea kahta aiemmin huostaanotettua koiraani takaisin ja sillä aikaa chihuahua-koirani oli käyty hakemassa kotoani, Johanna suree.

      Hän on tuohtunut tapauksesta.

      - Kaksi koiraa haettiin aiemmin, kun ne olivat päässeet takaovesta ulos. Tuolloin sukulaiseni oli käymässä Ruotsista ja hän oli jättänyt talomme takaoven auki, josta koirat olivat livahtaneet ulos.

      Johanna puhuu asiasta tuohtuneena ja surullisena.

      - Aion tehdä kaikkeni saadakseni ne kotiin.
      Aion todellakin hankkia rakkaat koirani takaisin.”

      Artikkeli: http://iltamakasiini.fi/Johanna-Tukiaisen-koirille-huostaanotto/

      • Kuuma Kahvikuppi

        Tuksu raportoi 4.8. iltapäivällä mm. Tampereen keikasta ja huostaanotetuista koirista:

        ”@ Tampere. Eilinen keikka meni loistavasti, pääsin esittämään myös Ruotsissa tekemäni kaksi ihanaa englanninkielistä rakkausbiisiäni!!!!

        Tähän maahan olen muuten hyvin PETTYNYT, täällä ei mikään oikeus toimi ja olen aina ajatellut, että Jenkeissä voi nostaa syytteen vaikka liian kuumasta kahvikupista, mutta ei kai nyt Suomi ole niiin tyhmä maa!!!!!!! Valitettavasti on ja olen hyvin surullinen.

        Minulta on riistetty ilman mitään pätevää syytä kaikkein rakkaimpani, jotka antavat mulle ainoan syyn elää. Se onkin nyt mielenkiintoista, kannattaako enää elää kun motivaationi koko elämään on mennyt. Tiedän olevani vielä nuori ja kaunis, mutta ei TÄLLAINEN KIUSANTEKO VOI ENÄÄ JATKUA!!!!!!!!!!”


      • Tuksu raivosi Faces´

        Tuksu raivosi Facebookissa sunnuntai-iltapäivällä 4.8.

        ”Jos koirat karkailevat pihoilla, mutta ovat muuten erittäin hyvin hoidettuja ja hemmoteltuja, ONKO SE HUOSTAANOTOLLE MIKÄÄ SYYY???????? MIKÄ VI-TUN MAA TÄMÄ ON MISSÄ OIKEIN ELETÄÄN?????? Menen vaikka vankilaan vuodeksi suljetulle, kunhan saan omat rakkaani takaisin, ymmärrättekö??????”


      • Free BONZO!

        … jatkoa, Johanna Tukiaisen Facebook-viestejä 4.8.

        ” AUTTAKAA SAAMAAN KAIKKI KOIRANI TAKAISIN VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!
        MINÄ RAKASTAN HEIT'Ä ENEMMÄN KUIN KETÄÄN MUUTA!!!!!!!!”

        ”ESIKOISKOIRANI NASSU ON MYÖS VARASTETTU!!!!!!”

        ”EI TÄÄLTÄ LÖYDÄ KETÄÄN, MUTTA KUN KOIRAT VIELÄ VIEDÄÄN NIIN SITÄ SITTEN KYLLÄ TIEDETÄÄN, MITÄ MINULLE TAPAHTUU!!!!!!!! ELÄIMET NÄYTTÄVÄT OLEVAN TÄRKEÄMPIÄ TÄSSÄ MAASSA KUIN IHMISET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

        ”Mä räjäytän seuraavaksi pommeilla koko Viikin eläinlääkärilaitoksen, jossa pitävät pieniä suloisia koiria ilman omistajiania itkemässä”

        ”VAPAUTAN KAIKKI ELÄIMSET SIELTÄ HÄKEISTÄ, NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA ETTÄ VANHEMPANI OSTIVAT FRETIN JA VUOHEN KOTIIMME, IHME UNI! JA HE SANOIVAT, ETTÄ ELÄIMIÄ HEKIN, NYT KÄYDÄÄN RÄJÄTTÄMÄSSÄ HÄKEISSA OLEVAT ELÄIMET!!!!!!!! JU-MALISTE!!!!!”

        Kuva Tukiaisen tekemästä pommi-isku-uhkauksesta:

        http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4490/2013/08/05/p1816nnqlp1201hq3hbe9d910ee4.jpg


      • koska kärikseen?????
        Free BONZO! kirjoitti:

        … jatkoa, Johanna Tukiaisen Facebook-viestejä 4.8.

        ” AUTTAKAA SAAMAAN KAIKKI KOIRANI TAKAISIN VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!
        MINÄ RAKASTAN HEIT'Ä ENEMMÄN KUIN KETÄÄN MUUTA!!!!!!!!”

        ”ESIKOISKOIRANI NASSU ON MYÖS VARASTETTU!!!!!!”

        ”EI TÄÄLTÄ LÖYDÄ KETÄÄN, MUTTA KUN KOIRAT VIELÄ VIEDÄÄN NIIN SITÄ SITTEN KYLLÄ TIEDETÄÄN, MITÄ MINULLE TAPAHTUU!!!!!!!! ELÄIMET NÄYTTÄVÄT OLEVAN TÄRKEÄMPIÄ TÄSSÄ MAASSA KUIN IHMISET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

        ”Mä räjäytän seuraavaksi pommeilla koko Viikin eläinlääkärilaitoksen, jossa pitävät pieniä suloisia koiria ilman omistajiania itkemässä”

        ”VAPAUTAN KAIKKI ELÄIMSET SIELTÄ HÄKEISTÄ, NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA ETTÄ VANHEMPANI OSTIVAT FRETIN JA VUOHEN KOTIIMME, IHME UNI! JA HE SANOIVAT, ETTÄ ELÄIMIÄ HEKIN, NYT KÄYDÄÄN RÄJÄTTÄMÄSSÄ HÄKEISSA OLEVAT ELÄIMET!!!!!!!! JU-MALISTE!!!!!”

        Kuva Tukiaisen tekemästä pommi-isku-uhkauksesta:

        http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4490/2013/08/05/p1816nnqlp1201hq3hbe9d910ee4.jpg

        Vuosi mennyt...koska odotamme tästä episodista istuntoa????


    • 0 euroa / koira

      Jossu ei pyydä koirista enää mitään, koska ne on viety häneltä pois ja hyvä niin!

    • FREE BONZO!

      Tuksun koirien huostaanotto on ollut vuoden mittainen projekti, josta kiitos kuuluu valppaille suomalaisille, jotka viestittivät koirien asioista eri viranomaisille aktiivisesti.

      Yhteistyömme tuotti siis tulosta, ja seuraavaksi on pelastettava Bonzo.
      Bonzo pois Jollashovin hel-vetistä!

    • Päikkyä pukkas 7.8.

      Päikkyä pukkas 7.8.2013:

      ”KEIKKAA PUKKAA RUNSAASTI YMPÄRI SUOMEA JA KOIRANI PELASTETTIIN KOIRAPUTKASTA UPEAN MERSUN KYYTIIN!

      - Ravintola Rautaruukki, Karkkila, pe 9.8.2013

      - Ravintola Ralli, 23.8.2013, Helsinki

      - Ravintola Arttu, Artjärvi. 24.8.2013

      Kaikki 3 koiraanikin on nyt pelastettu "koirien putkasta" hienon kaverini mersun kyytiin. Ah, tätä iloa!!!!! Huostaanotto päätös on peruttu, koska minut on todettu täysin kunnolliseksi ja hyväksi koirien huoltajaksi. Hemmottelen heitä, eläinviranomaisten mukaan ei ole mitään perusteita ottaa minulta koiria huostaan. Kyseessä on ilkeily, kiusanteko ja perättömät ilmiannot kohdistuen minuun. Näin totesivat myös viranomaiset ja he tekivät vapauttamispäätöksen.

      Minusta tehdään muutenkin ihan naurettavia ilmiantoja. En koskaan ole "heitellyt koiriani pitkin seiniä", en koskaan pystyisi sellaiseen !!!!! Älkää nyt hyvät ihmiset ostako roskakirjaa joka on täynnä valeita!”

    • Viikissä 7.8.

      Johanna Tukiainen 7.8.2013 illalla:

      ”Hilma yorkki ei tiedä mitenpäin olla. Pyörii kuin elämä ympäriinsä, Johanna on tullut juuri hakemaan rakkailtaan. Koirat todella nauttivat emäntänsä paluusta!!!!!”

      http://www.youtube.com/watch?v=-SP--KqaO1E&feature=youtu.be

    • Nassu-Hilma-Esme

      Koirat ovat nyt vapautettu ja uutta kotia vailla. Selvitä vaan, mistä voit hakea omasi.

      Tuksu kirjoitti koiristaan 13.8. Facebookissa:

      ”Eläinsuojelu viranomaisen Exxx Vxxxxxxn takia koiria ei palauteta, hän määräsi kaikki 3 koiraani lopetettavaksi jos sijoitusperheitä ei löydy.”

      ... ja jatkoi näin:

      ”Juristini puuttui nyt asiaan. Naipuolinen ja tosi tehokas.”

      Julia komppasi Amerikasta:

      ”Juristit ja akkia kehiin. !!!!!! Ihan mielisairasta toimintaa, poliisi asia, mene poliiseille nyt heti. Ei ne saa hakea koiria ilman viranomaisten lupaa. What the fuck?????????????????????? Koirat rakastavat sinua, aina jos lahdet kotoa ne itkevat peraasi ja mehan ulkoilutetaan yhdessa niita. Ja onhan meilla hitto takapiha pissausta varten. Gourmet ruokaa ja luita ja ihguja possun korvia.”

    • TAPPOUHKAUS!

      Tukiaisen koirat vapautuvat aivan lähipäivinä siirrettäviksi uusiin sijoituspaikkoihin. Ne otettiin toistamiseen huostaan 9.8. ja siitä 14 vuorokautta etiäpäin on "väliaikaisen huostaanoton" aika. Koirat lienevät nyt Viikin löytöeläintalossa.

      Tukiaiselle, joka on epävakaassa mielentilassa törttöilevä sekakäyttäjä, koiria ei enää palauteta. Tukiainen teki 20.8.2013 myöhään illalla seuraavan tappouhkauksen Helsingin eläinsuojelueläinlääkäri Elli Valtosta vastaan.

      "Nimi: Johanna Tukiainen
      20.08.13 11:38 pm

      HENKiLÖKOHTAINEN ViESTI ELLi VALTOSELLE "eläinsuojelusta"

      Tekisi mieli sanoa nyt sellaiset sanat kyseiselle Eliille, että mut varmaan pidätettäisiin niiden takia taas kerran!!!!! Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!!

      Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat."
      Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!! Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!

      Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

      Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli!

      Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!"

      Lähde; Johanna Tukiaisen yrityksen, Tmi Dolls Dancersin sivut: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

      Sama viesti tallennettuna kuvana: http://aijaa.com/FyM1rH

      • Tukiainen 21.8.

        Tukiainen 21.8. aamuyöllä uhkasi facebookitse yhä vaan tappaa Valtosen:

        ”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"

        ”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”

        ”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”


      • Vali, vali, vali
        Tukiainen 21.8. kirjoitti:

        Tukiainen 21.8. aamuyöllä uhkasi facebookitse yhä vaan tappaa Valtosen:

        ”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"

        ”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”

        ”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”

        No menis sitten sinne häkkiin, eikä alkaisi valittamaan hoviin jostain 60 päivän vankilatuomiosta.

        Pakkohan jonkun on pitää huolta koirista, koska koirien omistaja ei siihen kykene. Olisi toi ämmä tyytyväinen, että joku huolehtii koirista sillä aikaa, kun emäntä hummaa tiedottomassa tilassa pitkin ja poikin Suomen maata.

        Johannahan voisi ajatella niin, että koirat ovat nyt Johannan hehkuttamalla Miamin tyyppisellä lomalla pitkän raskaan nuoruutensa jälkeen. Nauttihan se Johannakin Miamista ollessaan nuori ja nätti, joten miksi koirat eivät saisi joskuskin jotakin extra-kohtelua? Vai käykö Johannalla kateeksi, kun koirat nauttii ja voivat hyvin nykyisessä sijoituspaikassa? Koiria passataan ja paapitaan ja Jossukka se vaan saa maata paskoissaan Albertilla.


      • Vali, vali, vali
        Tukiainen 21.8. kirjoitti:

        Tukiainen 21.8. aamuyöllä uhkasi facebookitse yhä vaan tappaa Valtosen:

        ”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"

        ”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”

        ”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”

        No menis sitten sinne häkkiin, eikä alkaisi valittamaan hoviin jostain 60 päivän vankilatuomiosta.

        Pakkohan jonkun on pitää huolta koirista, koska koirien omistaja ei siihen kykene. Olisi toi ämmä tyytyväinen, että joku huolehtii koirista sillä aikaa, kun emäntä hummaa tiedottomassa tilassa pitkin ja poikin Suomen maata.

        Johannahan voisi ajatella niin, että koirat ovat nyt Johannan hehkuttamalla Miamin tyyppisellä lomalla pitkän raskaan nuoruutensa jälkeen. Nauttihan se Johannakin Miamista ollessaan nuori ja nätti, joten miksi koirat eivät saisi joskuskin jotakin extra-kohtelua? Vai käykö Johannalla kateeksi, kun koirat nauttii ja voivat hyvin nykyisessä sijoituspaikassa? Koiria passataan ja paapitaan ja Jossukka se vaan saa maata paskoissaan Albertilla.


      • Hymy 21.8.2013
        Tukiainen 21.8. kirjoitti:

        Tukiainen 21.8. aamuyöllä uhkasi facebookitse yhä vaan tappaa Valtosen:

        ”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"

        ”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”

        ”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”

        Hymy 21.8.2013

        ”Tuksu uhkaili rankasti Helsingin eläinsuojelulääkäriä!

        Jo kolme vankeusrangaistusta ja useita muita tuomioita saaneen Johanna Tukiaisen vauhdikas elämä jatkuu.

        Eilen hän uhkaili rankoin sanakääntein Helsingin eläinsuojelulääkäriä, joka vei naiselta koirat huonon hoidon vuoksi. Tukiainen on erityisen suivaantunut koiriensa huostaanotosta kuultuaan, että koirat voivat joutua lopetusuhan alle, ellei niille löydetä sijaisperheitä.

        Tukiainen uhkasi puolestaan lopettaa eläinlääkärin.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-uhkaili-rankasti-helsingin-elainsuojelulaakaria


      • Huumeiden Orja
        Hymy 21.8.2013 kirjoitti:

        Hymy 21.8.2013

        ”Tuksu uhkaili rankasti Helsingin eläinsuojelulääkäriä!

        Jo kolme vankeusrangaistusta ja useita muita tuomioita saaneen Johanna Tukiaisen vauhdikas elämä jatkuu.

        Eilen hän uhkaili rankoin sanakääntein Helsingin eläinsuojelulääkäriä, joka vei naiselta koirat huonon hoidon vuoksi. Tukiainen on erityisen suivaantunut koiriensa huostaanotosta kuultuaan, että koirat voivat joutua lopetusuhan alle, ellei niille löydetä sijaisperheitä.

        Tukiainen uhkasi puolestaan lopettaa eläinlääkärin.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-uhkaili-rankasti-helsingin-elainsuojelulaakaria

        Tuollaisia kirjoitteleva, epävakaa ja sekakäytön orja Tuksu ei saa koiriaan takaisin.


      • Syys-lokakuu 2013
        Hymy 21.8.2013 kirjoitti:

        Hymy 21.8.2013

        ”Tuksu uhkaili rankasti Helsingin eläinsuojelulääkäriä!

        Jo kolme vankeusrangaistusta ja useita muita tuomioita saaneen Johanna Tukiaisen vauhdikas elämä jatkuu.

        Eilen hän uhkaili rankoin sanakääntein Helsingin eläinsuojelulääkäriä, joka vei naiselta koirat huonon hoidon vuoksi. Tukiainen on erityisen suivaantunut koiriensa huostaanotosta kuultuaan, että koirat voivat joutua lopetusuhan alle, ellei niille löydetä sijaisperheitä.

        Tukiainen uhkasi puolestaan lopettaa eläinlääkärin.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-uhkaili-rankasti-helsingin-elainsuojelulaakaria

        Syys-lokakuu 2013, ja Poliisi puhutti Johanna Tukiaista tämän koirienpidosta.

        Pientä paniikkia ilmassa. Samaan aikaan helsinkiläinen Salla Degerth piilotteli Tuksun Hilma-koiraa asunnossaan, ja Tuksu alkoi piileksiä kavereittensa nurkissa viranomaisia paossa. Keskustelut netitse:

        http://pastebin.com/isZCXAKg


      • Julle sisko
        Huumeiden Orja kirjoitti:

        Tuollaisia kirjoitteleva, epävakaa ja sekakäytön orja Tuksu ei saa koiriaan takaisin.

        Ähäkutti.

        Tuksu sai kuin saiskin koiransa.


    • Joulukinkuksi

      Paljonko pyydät Paris possusta?

      • 700 euroa

        Tasan 700 euroa oli hinta Etelä-Pohjanmaalla ostohetkellä.


    • Jatkamme soittamista

      Tuksu kommentoi netitse 27.11. eläinsuojeluasioita:

      ”Kun soitatte turhaan eläinsuojeluun, laitatte muhun kiintyneet eläimet pieniin häkkeihin joissa ne joutuvat lopetusuhan alle!!!!! Ettekö ymmärrä mitä teette????? Jättäkää perheemme rauhaan!”

    • Tuksu vetosi 28.11.

      Tuksu vetosi 28.11. aamuyön ensihetkinä esimerkkeihin, vaikka eläinten olosuhteet eivät ole verrannollisia keskenään:

      ”Duudsoneillakin on muuten oma possu nimeltä Britney, teetettekö kaikista eläinsuojeluilmoitukset...?!!! Entäs Tauski Peltosen chihuahuat?”

    • Eläintilanne 11-2013

      Tukiaisten narkkarisiskojen eläintilanne marraskuun 2013 lopussa:

      * Tuksun koirat ovat Esmeralda, Nassu, Madeleine ja Hilma.
      * Julian koira on Bonzo.
      * Tuksulla on uusi eläin, mikropossu Paris Hilton.

      Lemmikkieläimet ovat puolustuskyvyttömiä ja täysin riippuvaisia omistajastaan. Sekosiskojen riekkuessa kälyisissä kapakoissa iltaöisin ja viikonloppuisin viattomat, eläimet ulinoivat asunnolla ruuatta, juomatta.

      • Anniina ja Bonzo

        Julia Tukiainen siskolleen Johannalle 24.10.2013:

        ”no hankitaan sulle se possu, mutta sä et saa MISSÄÄN mainita siitä,
        ja joku muu saa kokonaan hakea sen omiin nimiinsä, niin kuin anniina teki bonzon kanssa. mut ekaan kolmeen kuukauteen et saa mainita siitä.”

        ”mä en ikinä olisi saanut bonzoa ainakaan siltä myyjältä ilman anniinaa.”


      • Free Bonzo!!!!

    • Huhut velllovat

      Kaupungilla liikkuu huhua siitä, että Nassu olisi Joel Tokoin hallussa Kalliossa ja Hilma jollain Salla Degerthillä…?

      • Joel Jarkko Aaron

      • Eläintilanne 5-2014

        * Bella, jonka omistaja on Johanna Jalo Janakkalasta, on Tuksulla
        * Nassu on Tuksulla, mutta Joel Tokoin hallussa/ hoidossa Kalliossa (Susanna Hanhineva luopui 9.4.14)
        * Hilma on myyty Salla Degerthille (elokuussa 2013)

        * Esmeraldan kohtalosta ei ole selvyyttä
        * Madeleine on ilmeisesti myös saanut uuden kodin

        * Bonzo on Jasminella Ruotsissa
        * Paris Hilton -mikropossu lienee palautunut kasvattajalle


    • huostaan ja nopeasti

      Saako Hilma uuden kodin eläinlääkärin kautta?

    • Hilma, 500 euroa

      Vanhoja Tuksu-viestejä, dialogi 27.8.2013:

      Tuksu: ”Hilma ja Nassu myynnissä, ettei heitä lopeteta!!!! Please osta jompikumpi!”

      Salla D: ”Paljon Hilma maksaa??”

      Tuksu: ”ostin sen 1500 eurolla mutta voin myydä sen 500 eurolla.”

    • Eläintilanne 1-2014

      Netissä liikkuvien tietojen ja huhujen mukaan:

      * Madeleine on ilmeisesti saanut uuden kodin
      * Nassu lienee Joel Tokoilla Kalliossa tai Susanna Gärdströmillä Pihlajistossa
      * Hilma on myyty Salla Degerthille

      * Esmeraldan kohtalosta ei ole selvyyttä
      * Bonzo on Jasminella Ruotsissa
      * Paris Hilton -mikropossu olisi palautunut kasvattajalle

    • 4iklm

      joko tuli kaupat?

    • Dog style

      Paljonko pyydät uudesta Mopsista?
      Sen voisin ostaa, jos on myynnissä?

    • myy mulle

      :)

    • Eläintilanne 5-2014

      * Bella, jonka omistaja on Johanna Jalo Janakkalasta, on Tuksulla
      * Nassu on Tuksulla, mutta Joel Tokoin hallussa/ hoidossa Kalliossa (Susanna Hanhineva luopui 9.4.14)
      * Hilma on myyty Salla Degerthille (elokuussa 2013)

      * Esmeraldan kohtalosta ei ole selvyyttä
      * Madeleine on ilmeisesti myös saanut uuden kodin

      * Bonzo on Jasminella Ruotsissa
      * Paris Hilton -mikropossu lienee palautunut kasvattajalle

      • Mopsi ja laukku

        Tuksu kertoi Facessa 25.5.14:

        ”Bella mopsini ihmettelee meikkilaukkuani jonka ostin Julian mopsille Bonzolle lahjaksi St.Barths saarilta pari vuotta sitten. http://aijaa.com/pH1PUJ


      • 5 kk vanhana

    • Kenen Nestori?

      "Kohta lähdemme city kävelylle yhdessä vaalean mopsin Bellan ja mustan mopsin Nestorin kanssa

      • Voi jessus

        Ka , ja kohta on bella paksuna......


        Sellainen se tuksun koiranhoito on.....


      • Puistojuomingit

    • Laajenee vaan

      Alkuun oli vaan Hilma, mutta tarjonta on laajentunut. Sikojakin on ollut. Jasminen operaatio oli ainut joka tuotti näkyvää tulosta. Muu on ollut vaan puhetta.

      • ja sitten loppui

        Varsinkin RailiSuomisen jatkuvat uhoomiset.......
        Täysi nolla koko akka.
        MITÄÄN ei saanut aikaiseksi, muuta kuin muutamat plussat kommentteihinsa. Oli oikein fanfaari pelastusoperaation alku joka sitten olikin pannukakku. Kaikessa touhotuksessaan.......

        Jasminen siis pelasti koirat ja possun, ei suolinen.


      • 12+4
        ja sitten loppui kirjoitti:

        Varsinkin RailiSuomisen jatkuvat uhoomiset.......
        Täysi nolla koko akka.
        MITÄÄN ei saanut aikaiseksi, muuta kuin muutamat plussat kommentteihinsa. Oli oikein fanfaari pelastusoperaation alku joka sitten olikin pannukakku. Kaikessa touhotuksessaan.......

        Jasminen siis pelasti koirat ja possun, ei suolinen.

        Railihan nuolee nykyisin Tuksun persettä. Mistä mahtaa takinkääntö johtua?


      • Ihmetys juuuuu
        12+4 kirjoitti:

        Railihan nuolee nykyisin Tuksun persettä. Mistä mahtaa takinkääntö johtua?

        Sitä ihmettelee moni muukin....


      • 12+4 kirjoitti:

        Railihan nuolee nykyisin Tuksun persettä. Mistä mahtaa takinkääntö johtua?

        Missä nuolen?


      • 12+4
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä nuolen?

        Oletko tosiaan noin tyhmä vai esitätkö?


    • ostakee pois

      Nyt ois koira myynnissä.

    • Suuri nauraja

      Koira voi olla rekisterissä vaikka omistaja ei olekaan Kennelliiton jäsen saa-tanan tyhmät luusripas-kat!!! :-):-):-)

    • 19+5

      Uppia

    • jupsjups

      kuka ostaa?

    • xfoikq

      joko myyty?

    • vesi_perä

      Raili on pitänyt itseään keskustelufoorumien kovanaamana mutta tällä kertaa Tuksu oli liian kova pala purtavaksi. Raili poistui projektista häntä koipien välissä ja alkoi sitten syytellä muita koirien kohtalosta.

    • kerta_vielä

      Voisitko Raili kokeilla vielä kerran saada ostettua koirat. Kannattaisi olla yhteydessä mieluummin suoraan Veijoon kuin Tuksuun tällä kertaa.

      • Mitä mä niillä koirilla tekisin? Ite en niitä voisi pitää. Kauppaisinko koira-/pentutehtailun tuotoksia hienoina yksilöinä? Ei koskaan eikä ikinä. Kuten ollaan huomattu, niin Johannan koirien hamstraamisesta ei tule loppua kuin vasta sitten, kun sille annetaan eläintenpitokielto.


    • Anonyymi

      Hilma elää vieläkin about 11 vuotiaana onnellista elämää uudella omistajalla :)

    • Anonyymi

      Raili on vähän yksinäinen siellä Hyvinkäällä.

    • Anonyymi

      Puhutko Tuksun tyttärestä? Eikö nuo toimet ole vähän outoja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe