AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Tarviiko emo hiukset kauheesti laittamista aamulla?

Tarviiko emo hiukset kauheesti laittamista aamulla?

13 Vastausta 317 Lukukertaa
Tarviiko emo hiukset kauheesti laittamista aamulla? ku oon aatellu ny vihdoinki sit ottaa emo hiukset, nii tarviiko niitä hirveesti laitella ja sillee aamul? ja tarviiko niihin ihan kauheesti kaikkii tököttei :D?

tämmöiset mun olis tarkotus ottaa: http://www.google.com/imgres?q=emo+hair&num=10&hl=fi&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=_UR1Vj0LOdqNwM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/spots/emo-and-scene-hairstyles/images/8934949/t
SCENET.... tajutkaa jo noi ei oo emot !!!!!!!!! -.-
no anteeks!!!!!! tarviiko scene hiukset paljo laittamist aamul? ja mitä kaikkii tököttei tarvii?
vaikka oiski kuinka emo tai scene. ei tarttee olla sellasii pehko hiuksii, joita pitää tupeeraa ja laittaa vahaa lakkaa ja kaikee muuta perus paskaa, jotka pilaa hikset.
Kokemuksen nimimerkillä sanon ei kannata itselläni oli ja nyt mun hiukset on kamalassa kunnossa, vaikka hoidinkin niitä. Lopuks jouduin leikka hikset lyhkäsiks.
no ite ainaki vaan suoristan ja käytän siihen tietty lämpösuojaa ja sit käytän et saan tuuheet hiukset niin hiuspuuterii niin sit ei tarvii ku vaan vähän tupeeraa ja hiuslakkaa vaan päälle. hiukseni ainaki voi ihan hyvin vaikka tupeeraankin ja suoristan joka päivä, koska osaan hoitaa niitä.
mut älkää jooko alkako kutsuu itteenne emoiks tai sceneiks jos leikkaatte semmoset hiukset, teette vaan ittestänne pellei.
vituttaa ku scene sekotetaan emoon
VOI HERRANJESTAS ON KUOLEMAN VAKAVAA JOS NE SEKOTTAA -.-
ON SE. OPETTELE OLEMAAN REALISTINEN. JOS OISIT ITTE VAIK HEVARI NI OISKO KIVSUU JOS SINNUU SANOTTAS GOOTIKS?!?!?!??!!?!?!? MEE ROSKII STNA.
Oot säälittävä tiesitkö....?
kanttis sun mennä ite vaan tulla nyt sun tänne rageen omg ihq oot vissii aika kovaki o.o hah nauran sulle
Haha vittuh noi teijä kommentit tääl, sain just vuoden naurut:D Emo ja scene hiukset on täysin eri asia, okei? Ei tartte olla nolo ja tehä isompaa juttuu siitä:D
Katsoin kuvahausta sek emo- että scenehiustyylit. Näyttävät minun silmääni tasan tarkkaan samalta. Mikä ero niissä siis oikein on?
Eikö Stelenakaan tiedä? Kertokaa nyt!
 /   /  / Tarviiko emo hiukset kauheesti laittamista aamulla?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta