glucomann-laihdutuspilleri

liikaa kiloja

Iltasanomien sivuilla ( www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288482116474.html ) oli juttu glucomann-pillereistä, jotka turpoavat vatsassa 300-kertaisiksi. IS-toimittaja oli testannut ja kiloja oli lähtenyt 3 viikon aikan kolme. Onko kellään kokemuksia? Kannattaisiko kokeilla?

8

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtorixy

      Suosittelen kyllä kaikille, joilla on tarvetta laihduttaa, mutta nälkä piinaa! Itse en ole varsinaisesti näillä laiihduttanut, mutta olen kokeillut ruokahalun hillitsemiseen. Eli nehän toimii juuri niinkuin tuolla artikkelissa sanotaan. Tavara turpoaa vatsassa, joilloin nälkä katoaa. Sitä saa vissiin suomestakin, mutta hyvin edullisesti saa ainakin täältä:

      http://www.iherb.com/Now-Foods-Glucomannan-575-mg-180-Capsules/6673

      Ja käyttämällä koodia SUV762 ensikertalaiset saa 5 dollaria alennusta. Postimaksut suomeen ovat 6 dollaria, ja voin vakuuttaa että kauppa on hyvin luotettava.

      • yrit taas

        Tilasin noita ja nyt oottelen milloin paketti saapuu. Oisko lisää kokemuksia?


    • Kokeiltu on

      Kyllä tuota kuitua sai jo 80-luvulla luotaistuitekaupoista. Käytin sitä, kun halusin laihtua hoikasta vielä hoikemmaksi. Periaatteessa kapseli otetaan runsaan veden kanssa puolisen tuntia ennen ruokailua, ja siten vatsaan ei enää mahdu ruokaa entiseen tapaan. En sitten tiedä, auttaako se kovin vatsakasta henkilöä, mutta pienessä vatsalaukussa se veden avulla geeliksi paisunut kuitujauhe vei ison tilan ja tulin täyteen pienestäkin ateriasta. Yksin kapseli ei pitänyt nälkää loitolla, vaan kyllä vähän ruokaakin piti syödä.

      Jos painoa putoaa uutisen tapaan 3kg viikossa, niin alkupainoa täytyy olla reippaasti ja osa siitä nestettä. Itse en siis jo valmiiksi normaalipainoisena laihtunut noin valtavasti, vaikka silloin 80-luvulla laihdutettiin lähinnä askeettisella nälkäkuurilla. Kapselit olivat siihen hyvänä apuna. Ei niistä muistaakseni ollut mitään haittaakaan. Silloin kerrottiin, että japanilaiset käyttivät kuitujauhetta säästäkseen ruokamenoissa.

      Voi olla että hankin niitä taas. Tosin vesi, proteiinijauhe ja alkupalasalaatti ajaa mielestäni saman asian. Vatsalaukun voi myös kutistaa niin pieneksi, ettei siihen mahdu älyttömiä määriä ruokaa. Silloin ei tarvita mitään ihme kapseleita täytteeksi.

      • Kapselimassu

        Toimittaja laihtui kolme kiloa kolmessa viikossa, joten ihan normipudotus.

        Itse olen käyttänyt kapseleita reilun kuukauden, kiloja on lähtenyt viisi. Toimivat minulla kun ei tule ylimääräistä nyt syötyä. Eikä tee makeaakaan mieli entiseen malliin.


    • 1+7

      Onko joku kokeillut tätä?
      http://laihdutusvalmisteet.net/glucodiet/
      Netissä näkyy mainoksia ja tarjouksia, mutta onko tehoa...

      • ei saanut selvää

        Montako kapselia ierbistä tilattua clugomannania sa päivässä ottaa, tietääkö kukaan?


      • tohtorixy
        ei saanut selvää kirjoitti:

        Montako kapselia ierbistä tilattua clugomannania sa päivässä ottaa, tietääkö kukaan?

        Luultavasti sitä saa ottaa niin paljon kuin haluaa, voi vaan mennä vatsa sekaisin. Eihän se ole muuta kuin kuitua. Itse käytän tota glucomannania päivittäin ihan jauheena sakeuttamaan esim kiisseliä, ja kyllä sitä tulee siinä käytettyä kymmenien kapselien verran.


    • toivoa sopii

      Lisää kokemuksia tästä pilleristä! Itse alan nyt kokeilla---

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe