Muistutus

Laupias.

Vuokranmaksupäivä pian.

Ja parvekkeella ei saa grillata.

54

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samarialainen

      Ja muuten saa grillata vaikka hiiligrillillä jos siltä tuntuu

    • Fantti^-^

      Kyllä saa grillailla, meilläki järjestyssäännöt kyllä kieltää tuon grillaamisen mutta kaasu/sähkögrillillä saa, koska LAKI ei kiellä ! Järjestyssäännöt ovat pelisääntöjä mutta eivät ole niin sitovia niin kuin lait.

      "Isännöintiliiton lakiasiantuntijan Marina Furuhjelmin mukaan taloyhtiö voi kieltää grillauksen järjestyssäännöissä, mutta laissa sitä ei ole kielletty."

      Ollaan kans grillailtu sähköisellä ja eikä ole tullut mitään. :) mutta kerrostaloissa ei paloturvallisuus syistä saa grillailla hiilellä !

      • Laupias.

        "Ollaan kans grillailtu sähköisellä ja eikä ole tullut mitään. :) mutta kerrostaloissa ei paloturvallisuus syistä saa grillailla hiilellä ! "

        Ei pelastuslaissa niin sanota, eli saa grillata.
        Kun ei siellä sanota myöskään että nuotiolla ei saa grillata, niin saa tehdä sisälle nuotionkin. Kun siellä ei puhuta vuokrarästeistä, niin vuokriakaan ei tarvitse maksaa.

        Kun kun kun..

        EI saa grillata, PISTE!


    • Laupias.

      Seuraavalle vuokralaiselle tulee pykälä että sopimus voidaan purkaa grillaustapauksessa.

      Muistakaa huomenna ne vuokrat.

    • The kiiski

      Mulla on vuokranmaksupäivä vasta 5.päivä. Ei kiirettä siis

      • Laupias.

        Eli perjantaina olisi paras kilahtaa tilille.


      • Laupias.
        Laupias. kirjoitti:

        Eli perjantaina olisi paras kilahtaa tilille.

        Tota..

        Ei näy tilillä vielä.

        Jollei ole maanantaina, niin tulee varoitus!


      • Laupias.
        Laupias. kirjoitti:

        Tota..

        Ei näy tilillä vielä.

        Jollei ole maanantaina, niin tulee varoitus!

        Jahas..
        Eikös vuokran myöhästyminen ole pätevä syy irtisanoa sopimus heti?

        Nyt on vuokramarkkinat kuumana niin heti saisi uuden tuhnun, ja voisi nostaa parilla indeksillä kerralla sitä vuokraa..


      • Laupias.
        Laupias. kirjoitti:

        Jahas..
        Eikös vuokran myöhästyminen ole pätevä syy irtisanoa sopimus heti?

        Nyt on vuokramarkkinat kuumana niin heti saisi uuden tuhnun, ja voisi nostaa parilla indeksillä kerralla sitä vuokraa..

        Nojaa, olihan ne rahat eilen tulleet.
        Ei toimenpiteitä siis. (onneks mulla ei oo ihan päivänpäälle:)


      • Laupias.

        Hei, se on huomenna.

        Kiitos.


    • Dwqafadfasd fwe2e

      Vuokran maksupäivä ei ole lähimaillakaan ja parvekkeella saa grillata

    • läsk1-1säntä

      Meillä soppariin kuuluu myös läski-isännän vierailu piukkapeppuvuokralaisen luona 2 kertaa kk. Kyllä kannatti lukion rehtori SDP iskän kouluttaa tyttö aina maisteriksi asti: osapäiväisen Siwan kassan palkka kun ei riitä neukkukuutiokaksion vuokraan lol.

      • Laupias.

        Maisteris-neiti.
        Sinulla kävi tuuri, varmaan pysyy asuntokin kunnossa.


      • läsk1-1säntä

        Onhan maisterisneidillä tuota laardia mutta itse pidänkin enemmän tuhdimmasta tytöstä eikä poikkeuksellisen runsas mahlanerityskään häiritse vaan päin vastoin. Just kävin perimässä taas vuokraa ja kylläpä pallit ovat kevyet :D


      • Ei Haukka Muna

        Mun vuokranantaja tuli pari kertaa (avaimilla samana päivänä) sillä erotuksella ettei mun perse ole kovin trimmattu. Murtohälytin laukes molemmilla kerroilla (vuokranantajasta en tiedä, onneksi) ja puhelimessa alkoivat kyselemään onko mulla jokin hätänä niin poistui ennen kuin ehti kysellä selitystä että olis voinut välittää eteen päin. Ekan visiitin päätteeksi tosin otti pari valokuvaa eteisestä missä mulla nyt sattumalta oli dildo vähän kuin koriste-esineenä. Ja olinhan mä toki ilman pikkuhousujakin lyhyessä hameessa kun eihän sitä kotonaan tarvii niin pukeutua (tai niin mä luulin). Se varmaan ajatteli tätä vitun turistikohteeksi mutta kai se oppii viimestään siinä vaiheessa kun ei ehdikään paikalta pois tarpeeksi nopeesti.
        Terveisin nimimerkki: Mitä vittua sä täältä haet, toivottavasti et ainakaan minun


      • läsk1-1säntä
        Ei Haukka Muna kirjoitti:

        Mun vuokranantaja tuli pari kertaa (avaimilla samana päivänä) sillä erotuksella ettei mun perse ole kovin trimmattu. Murtohälytin laukes molemmilla kerroilla (vuokranantajasta en tiedä, onneksi) ja puhelimessa alkoivat kyselemään onko mulla jokin hätänä niin poistui ennen kuin ehti kysellä selitystä että olis voinut välittää eteen päin. Ekan visiitin päätteeksi tosin otti pari valokuvaa eteisestä missä mulla nyt sattumalta oli dildo vähän kuin koriste-esineenä. Ja olinhan mä toki ilman pikkuhousujakin lyhyessä hameessa kun eihän sitä kotonaan tarvii niin pukeutua (tai niin mä luulin). Se varmaan ajatteli tätä vitun turistikohteeksi mutta kai se oppii viimestään siinä vaiheessa kun ei ehdikään paikalta pois tarpeeksi nopeesti.
        Terveisin nimimerkki: Mitä vittua sä täältä haet, toivottavasti et ainakaan minun

        Krapulaa pukkaa, aika käydä perimässä osavuokraa lol! Onnea SDP iskälle kunnallisvaaleihin, reilumpi suoli vai mikä se olikaan se mainostoimiston keksimä täysin tyhjä slougani näissä vaaleissa?


    • Laupias.

      Hei.
      Alkakaas kerätä niitä pulloja, pianhan se on taas kuunvaihde.

      Näin ystävällinen ennakkomuistutus.

      • Päivitystä vuodentakaiseen:
        Nyt saa kerätä 3% enemmän pulloja keskimäärin.


    • Laupias.

      Hei. Se on taas viimeinen päivä.
      Ne, kenellä tsägä osuu tähänpäivään, maksakaa, jos on 5.päivä niin silti voi tänään maksaa ettet tuhlaa viikonloppuna kaikkea.

      Työporukan etiäispäivää tässä vietetään, vajaa tunti niin korkit lentelee...

    • Pummi414123443

      Sossusta tuloo maanantaina vuokrat. :)

    • Laupias.

      Jos on maksupäivä aina viimeinen päivä, niin tänään.
      jos 5. päivä, niin mielellään jo maanantaina kannattaa laittaa.

      • Laupias.

        Kysyisin että onko jo hoidettu?


      • Armoton porvari
        Laupias. kirjoitti:

        Kysyisin että onko jo hoidettu?

        Eipä näkynyt tänäänkään vuokraa tilillä.
        Täytyy laittaa häätö vireille maanantaina.


      • Laupias.
        Armoton porvari kirjoitti:

        Eipä näkynyt tänäänkään vuokraa tilillä.
        Täytyy laittaa häätö vireille maanantaina.

        Uusi tuhnu lienee jo kahvassa kiinni, nosta parilla indeksillä niin saat "true believerin", jos ymmärrät mitä tarkoitan :)


    • Laupias.

      Arvatkaapas, mihin on 17 päivää aikaa?

    • Laupias.

      Hei.
      Jos on viimeinen päivä, niin tänään olisi hyvä hoitaa.
      Jos on 5. päivä niin nyt niitä pulloja keräämään?

    • Läsä

      Nyt pitäisi jo näkyä, pian lähtee prosessi käyntiin.Häädön jälkeen saa taas pikkusen korottaa.

    • Laupias.

      Ne kenellä on tänään, niin tänään.
      Jos on 5.päivä, niin pulloja keräämään!

    • Laupias.

      Kiitos, olihan ne sieltä tulleet.

    • massinkerääjä

      Arvatkaapas, mihin on aikaa 15päivää?

      No tietenkin 5. päivään.

      viikonlopun aikana voi saada hyvin pulloja kerättyä!

    • Laupias.

      Hitto.
      Ihan unohdin muistuttaa.(matkoilla)
      Toivottavasti maksoitte silti ajallaan?

      • Matkoille lähdössä, olisi kiva jos viimeistään huomenna tulisi.


    • Laupias.

      11pv, tai 16 pv.

      • Sossusta odotan

        Onneksi on vielä hetki aikaa.


    • Läsä

      Rane, Pera, Pirjo ja muut, on taas maksun aika, kannattaa maksaa niin ei tarvitse keksiä satuja joita ei kukaan täysijärkinen usko.

    • Laupias.

      Tänään, tai 5.päivä.

    • Jo kaikki sadut kuul

      Pulloja keräämään ja hauskoja selityksiä keksimään, ja ostakaa kalenteri niin ei aina tarvitse muistuttaa.

      • Sossusta odotan

        Sossusta soitettiin et vuokrarahat ovat tililläni 1,3 kerkeän hyvin vuokran vielä maksamaan.


    • väsynyt muistutteluu

      Huomenna pitäis näkyä, taitaa olla taas turha toive, onneksi on tilillä reilusti jo vanhempaa massia.Vituttaa silti tämä jatkuva muistutteleminen kirjallisesti sovituista asioista.

      • Sossusta odotat

        Vuokraisäntäni onkin alkanut uhkailemaan laittaa kämpänsä myyntiin
        vuokralaisten takia. EI kuulema maksuasioistaan huolta pitäviä vuokralaisia ole.


    • Varakas

      Maksakaa vuokranne ennen Vappua, koska vappuna taas harkintakykynne, ja elämänhallintanne katoaa,tai niinhän teillä on aina.

      • Monella on nyt tällä viikolla deadline, perjantai.


    • Ajankohtaa taas.

    • armoton

      Vaikka onkin vappu, niin vuokrat pitää silti hoitaa.

      • jou1

        Pera ei ole taaskaan hoitanut.


      • 2kk:n vuokrat heti!
        jou1 kirjoitti:

        Pera ei ole taaskaan hoitanut.

        Vappu vaikutti täälläkin.Vuokralaisella vuokrat maksamatta.


    • perjantaina pitäisi tulla, tarkastan kyllä.

      Tämä ketju on lähes 2 vuotta vanha, mitä on siinä ajassa tapahtunut itse kullekin?

      Joillekin on kertynyt 23 vuokrakuittia, ja joillakin ei.

      • Kovis1

        Muutamalle yhteiskunnan tukipylväälle on tullut häätö, ja joillekin maksuhäiriöitä, joillekin on sentään kertynyt niitä vuokrakuitteja, osin jopa itse maksettuja, niin on niitä sellaisiakin vuokralaisia jotka huolehtivat asioistaan.


      • Kovis1 kirjoitti:

        Muutamalle yhteiskunnan tukipylväälle on tullut häätö, ja joillekin maksuhäiriöitä, joillekin on sentään kertynyt niitä vuokrakuitteja, osin jopa itse maksettuja, niin on niitä sellaisiakin vuokralaisia jotka huolehtivat asioistaan.

        " on niitä sellaisiakin vuokralaisia jotka huolehtivat asioistaan."

        Tiedän, minunkin sijoitusasunnossa asuu sellainen.


      • laupias60 kirjoitti:

        " on niitä sellaisiakin vuokralaisia jotka huolehtivat asioistaan."

        Tiedän, minunkin sijoitusasunnossa asuu sellainen.

        Perjantaina.


    • en enää usko selityk

      Rapin ja Tertun vuokrat nyt yli 2 kk myöhässä. Haaste lähtee, ja uusille saa taas " korottaa", niin ja Rapi saa voudin peräänsä, Tertullehan se on jo entuudestaan tuttua.Elämä varmasti helpottuu.

    • Vuokr ant

      Mikä tuuri!
      Minulla on neljässä asunnossa vuokralaiset ja kaikki maksaa vuokransa ajallaan. Peukut pystyssä koko ajan, että samana jatkuisi. Tilanne on ollut tämä sen jälkeen, kun lopetin välittäjien käytön. Itse kun valitsee vuokralaiset, saa itseään syyttää, jollei onnistu. Ei siinä ihan helpolla pääse, eikä se mukavaakaan ole, mutta eipähän tarvitse vuokralaisia häätää, eikä isoja remppoja tehdä. Jottei totuus unohtuisi, on kerran poliisi puuttunut yhden vuokralaisen tekemisiin, siis nyt jo entisen vuokralaisen. Siis peukut on pystyssä :-)

    • kaikki sadut jo kuul

      Pian on taas eräpäivä, et kuitenkaan tarvitse metsästys- tai kalastusvälineitä vaan rahaa vuokran maksuun, yritähän pitää kiinni kirjallisesti sovituista asioista.

    • Luonnossa

      Pipsa ei ole taaskaan muistanut maksaa, ja hän on ns. kiireinen koska ei vastaa puhelimeen. Pitänee lähteä käymään, vaikka näin vanhempana jo ottaisi vuokrat mieluiten rahana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe