Vierailijat "kaappasivat" minut

Jättiläiset

Näin alkuun haluan sanoa, että tiedän kyllä, tätä on erittäin vaikea uskoa, mutta pyydän, olkaa avarakatseisia.

Vuonna 2008 Heinäkuussa olin lenkillä tässä lähellä olevalla metsäpolulla n. kahdentoista aikaan yöllä. Näin yllättäen jonkinlaisen erittäin kirkkaan valon lipuvan yläpuolellani, kun katsoin ylöspäin niin sokaistuin hetkellisesti tästä kirkkaasta valosta, tunsin jonkinlaisen paineen ohimossani joka teki oloni äärimmäisen väsyneeksi. Nukahdin suorilta jaloilta, veikkaan että nukuin n. muutaman tunnin, mutta en ole varma.

Kun heräsin niin huomasin olevani metallisessa huoneessa, ja makaavani jonkinlaisessa tankissa, sellaisessa n. 4 metriä pitkässä läpinäkyvässä kapselissa jonka pinnalla väreili jonkinlainen sininen "energiaverkko"
Ensimmäinen reaktioni oli että säikähdin mielettömästi ja löin nyrkilläni niin kovaa kuin lähti siihen kupuun joka oli päälläni.

Heti tämän jälkeen ovesta astui sisään jokin ihmisen näköinen olento, joka oli arviolta n. 3 metriä pitkä ja hänen ihonsa oli kullan keltainen.
Rupesin hakkaamaan sitä kupua kovempaa ja tämä olento näytti säpsähtävän.
Hän alkoi näpyttelemään kämmenselkäänsä(jossa oli ilmeisesti jonkinlainen laite?) Sen jälkeen tuohon kapseliin jossa makasin alkoi suihkuta jotain ainetta.

En taaskaan muista yhtään mitä sen jälkeen tapahtui, heräsin johonkin tömähdykseen ja makasin jossain kuopassa keskellä metsää, enkä pystynyt liikkumaan juurikaan, päätä sain käänneltyä vaivalloisesti. Kädessäni oli molempien kyynertaipeiden kohdalla pienet mustelmat. Suussani maistui metallinen maku, ja korvissa humisi.

Tuskallisen pitkän ajan päästä paikalle tuli joku mies joka soitti ilmeisesti ambulanssin, kun en kyennyt puhumaan tai liikkumaan. Vuorokauden päästä sairaalassa fysiikkani alkoi taas pelittää ja kuulin taas selkeästi, ja kykenin puhumaan. Kovasti he kyselivät minulta mitä ihmettä on tapahtunut. Hädissäni valehtelin että olin ryypännyt muutaman viikon putkeen, vaikka en ole ikinä elämässäni ollut humalassa. Joten he kirjoittivat diagnosiksi delirium trements(alkoholipsykoosi)
Jouduin viettämään sairaalassa kolme vuorokautta, ja minut ohjattiin a-klinikalle, jossa sitten jouduin valehtelemaan lisää, sillä enhän minä nyt voinut kertoa että ufot kaappasivat minut.

Kun pääsin sairaalasta huomasin että on Syyskyy, eli olin ollut kaikenkaikkiaan 3 kuukautta jossain, vaikka koko reissu tuntui kestäneen sitä sairaalassa oloa lukuunottamatta alle vuorokaudelta.

Oli vähän sellainen;mitä hittoa oikein tapahtui? fiilis.

Mukavaa oli myös valehdella kaikille, joutua vaikeuksiin kun laskut maksamatta, ja saada potkut töistä(jouduin tietenkin pitäytymään siinä keksityssä ryyppyputkitarinassa)

Olisi meinaan niin helvetin mukavaa tietää, mitä tuona aikana tapahtui? Suoritettiinko minulle jotain testejä? Asennettiinko minuun jotain?

Nyt ainakin tiedän että heitä on, ja he kaappaavat ihmisiä, mutta miksi?

294

13435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liekö ollut
      • Jättiläiset

        Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Anunnaki.

        Kullankeltainen iho, ja n. 3 metrinen olento....
        Sumerit jo aikoinaan mainitsivat nämä olennot, mutta jos he kerran ovat olleet täällä maan päällä jo tuhansia vuosia sitten, niin mitä tutkittavaa heillä enää on koskien ihmisrotua?


      • Jättiläiset kirjoitti:

        Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Anunnaki.

        Kullankeltainen iho, ja n. 3 metrinen olento....
        Sumerit jo aikoinaan mainitsivat nämä olennot, mutta jos he kerran ovat olleet täällä maan päällä jo tuhansia vuosia sitten, niin mitä tutkittavaa heillä enää on koskien ihmisrotua?

        He he. Tulihan se sieltä. Juks juks, tunnustus ;-)


      • Jättiläiset
        kekek-kekek kirjoitti:

        He he. Tulihan se sieltä. Juks juks, tunnustus ;-)

        En tiedä mistä tunnustuksesta puhut, enkä muutenkaan tiedä miksi satuit paikalle esittämään vastaväitteitä taas minuutin jälkeeni?

        Kenelle mahdat työskennellä, ja paljon he maksavat sinulle?


      • Jättiläiset kirjoitti:

        En tiedä mistä tunnustuksesta puhut, enkä muutenkaan tiedä miksi satuit paikalle esittämään vastaväitteitä taas minuutin jälkeeni?

        Kenelle mahdat työskennellä, ja paljon he maksavat sinulle?

        Ihminen siepataan, ja tämän jälkeen herää kiinnostus mielikuvitusolento-anunnakkeihin... Onpas taas erittäin uskottavaa.

        >>Kenelle mahdat työskennellä, ja paljon he maksavat sinulle?

        Ööh. en ole Mies Mustissa, ihan totta, en ole.


      • Jättiläiset
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ihminen siepataan, ja tämän jälkeen herää kiinnostus mielikuvitusolento-anunnakkeihin... Onpas taas erittäin uskottavaa.

        >>Kenelle mahdat työskennellä, ja paljon he maksavat sinulle?

        Ööh. en ole Mies Mustissa, ihan totta, en ole.

        Olet tai et, oikeastaan aivan sama. Siitä lähtien kun aloin puhumaan kokemuksistani avoimesti, niin valkoinen pakettiauto on seuraillut minua iltaisin.

        En tiedä onko tällä yhteyttä siihen mitä olen puhunut, epäilen että on. Kyseinen auto ajaa monesti iltaisin hiljaa perässäni, n. sadan metrin päässä, ja kun kuski huomaa että alan vilkuilla epäluuloisesti, niin hän joko kääntyy, tai ajaa ohitseni ja katoaa. Hetken päästä samainen auto näkyy odottavan minua jonkun tien reunaan parkkeerattuna. Olen yrittänyt huijata tätä autoa lähtemällä hölkkäämään toiseen suuntaan, tai jotain poikkeuksellista reittiä, mutta aina törmään tähän autoon viimeistään kun saavun kotiin.

        Olen ottanut uuden rekisterinumeron ylös ainakin viisi kertaa, joten väärillä kilvillä ajetaan. Tätä on nyt jatkunut jo reilut kaksi vuotta. Tämän takia vältän nykyään myöhään iltaisin ulos menemistä kun ihmisiä, tai liikennettä ei juurikaan ole.
        Samainen mies on huudellut nykyiselle naisystävälleni autosta muutamaan otteeseen hävyttömiä uhkauksia jotka jätän tässä mainitsematta.
        Mielenterveydessäni ei ole ikinä ollut mitään vikaa, vaikka toki olen tälläisten tapahtumien jälkeen sitäkin asiaa pohtinut.

        Koska todistajia tälle tapaukselle on enemmän kuin yksi, niin on aivan turha vedota skitsofreniaan. Minua vainotaan, mutta miksi?

        Harva ymmärtää kuinka helvetin ahdistavaa sellainen kyylätyksi tuleminen on pitkän päälle. Koska en tiedä onko kyseessä yksittäinen häiriintynyt ihminen, vai ns. gang stalking-operaatio, niin en tiedä lukeeko kyseinen pakettiautomies näitä ketjuja. Jos kyseessä on järjestäytynyt vakoileminen, niin hän lukee näitä ketjuja varmuudella.

        Jos hän lukee, niin haluan sanoa hänelle että, seuraavan kerran kun näet minut, niin tule vain ihmeessä juttelemaan ihan kasvotusten niin puhutaan tämäkin asia selväksi.

        Eiköhän tämä ollut tällä selvä, joten itse aiheeseen...

        Anunnakejen olemassaolosta on lukuisia historiallisia todisteita, toki on helpompi leimata ne kaikki konkreettiset todisteet kuvan manipuloinniksi, keskiaikaisiksi väärennöksiksi jne. Kuka voi tietää varmuudella että heitä ei ole?
        Kun puhuin yhtäläisyyksistä anunnakeihin, niin silloin kun aloin tutkimaan asiaa huomasin, että anunnakit ovat kuvattu n. 3-4m pitkiksi olennoiksi, ja heidän ihoaan on myös luonnehdittu kullansävyiseksi. Nämä kaksi tuntomerkkiä sopisivat erittäin hyvin siihen mitä olen nähnyt.

        Se ei kuitenkaan ole pointti olivatko he anunnakeja vai eivät, itse uskon että olivat, mutta yhtä hyvin kyseessä saattaa olla jokin ihmisille täysin tuntematon rotu.


      • Ufojen aliarvostusta
        Jättiläiset kirjoitti:

        Olet tai et, oikeastaan aivan sama. Siitä lähtien kun aloin puhumaan kokemuksistani avoimesti, niin valkoinen pakettiauto on seuraillut minua iltaisin.

        En tiedä onko tällä yhteyttä siihen mitä olen puhunut, epäilen että on. Kyseinen auto ajaa monesti iltaisin hiljaa perässäni, n. sadan metrin päässä, ja kun kuski huomaa että alan vilkuilla epäluuloisesti, niin hän joko kääntyy, tai ajaa ohitseni ja katoaa. Hetken päästä samainen auto näkyy odottavan minua jonkun tien reunaan parkkeerattuna. Olen yrittänyt huijata tätä autoa lähtemällä hölkkäämään toiseen suuntaan, tai jotain poikkeuksellista reittiä, mutta aina törmään tähän autoon viimeistään kun saavun kotiin.

        Olen ottanut uuden rekisterinumeron ylös ainakin viisi kertaa, joten väärillä kilvillä ajetaan. Tätä on nyt jatkunut jo reilut kaksi vuotta. Tämän takia vältän nykyään myöhään iltaisin ulos menemistä kun ihmisiä, tai liikennettä ei juurikaan ole.
        Samainen mies on huudellut nykyiselle naisystävälleni autosta muutamaan otteeseen hävyttömiä uhkauksia jotka jätän tässä mainitsematta.
        Mielenterveydessäni ei ole ikinä ollut mitään vikaa, vaikka toki olen tälläisten tapahtumien jälkeen sitäkin asiaa pohtinut.

        Koska todistajia tälle tapaukselle on enemmän kuin yksi, niin on aivan turha vedota skitsofreniaan. Minua vainotaan, mutta miksi?

        Harva ymmärtää kuinka helvetin ahdistavaa sellainen kyylätyksi tuleminen on pitkän päälle. Koska en tiedä onko kyseessä yksittäinen häiriintynyt ihminen, vai ns. gang stalking-operaatio, niin en tiedä lukeeko kyseinen pakettiautomies näitä ketjuja. Jos kyseessä on järjestäytynyt vakoileminen, niin hän lukee näitä ketjuja varmuudella.

        Jos hän lukee, niin haluan sanoa hänelle että, seuraavan kerran kun näet minut, niin tule vain ihmeessä juttelemaan ihan kasvotusten niin puhutaan tämäkin asia selväksi.

        Eiköhän tämä ollut tällä selvä, joten itse aiheeseen...

        Anunnakejen olemassaolosta on lukuisia historiallisia todisteita, toki on helpompi leimata ne kaikki konkreettiset todisteet kuvan manipuloinniksi, keskiaikaisiksi väärennöksiksi jne. Kuka voi tietää varmuudella että heitä ei ole?
        Kun puhuin yhtäläisyyksistä anunnakeihin, niin silloin kun aloin tutkimaan asiaa huomasin, että anunnakit ovat kuvattu n. 3-4m pitkiksi olennoiksi, ja heidän ihoaan on myös luonnehdittu kullansävyiseksi. Nämä kaksi tuntomerkkiä sopisivat erittäin hyvin siihen mitä olen nähnyt.

        Se ei kuitenkaan ole pointti olivatko he anunnakeja vai eivät, itse uskon että olivat, mutta yhtä hyvin kyseessä saattaa olla jokin ihmisille täysin tuntematon rotu.

        Mietittekö ikinä minkälaista kuvaa te annatte näistä super älykkäistä muukalaisista jotka voivat matkutaa avaruuden halki?

        Epäsosiaalisia pervo stalkkereita jotka nappaa yhden ihmisen aina salaa jostain ja tekevät ties mitä älyvapaata.

        Miksei he voisi saman tien näyttäytyä kaikille julkisesti jos he tänne löytäisivät?

        Sitäpaitsi itse en edes usko muihin planeettoihin joilla on elämää, ihan yhtä todennäköistä voi olla että joka planeetta paitsi maa on kuollut.


      • ufosetä
        Ufojen aliarvostusta kirjoitti:

        Mietittekö ikinä minkälaista kuvaa te annatte näistä super älykkäistä muukalaisista jotka voivat matkutaa avaruuden halki?

        Epäsosiaalisia pervo stalkkereita jotka nappaa yhden ihmisen aina salaa jostain ja tekevät ties mitä älyvapaata.

        Miksei he voisi saman tien näyttäytyä kaikille julkisesti jos he tänne löytäisivät?

        Sitäpaitsi itse en edes usko muihin planeettoihin joilla on elämää, ihan yhtä todennäköistä voi olla että joka planeetta paitsi maa on kuollut.

        http://gifsforum.com/images/meme/junk/grand/Giorgio-Tsoukalos-alien-guy-junk-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-758.jpg


      • aurinkokunnat
        Ufojen aliarvostusta kirjoitti:

        Mietittekö ikinä minkälaista kuvaa te annatte näistä super älykkäistä muukalaisista jotka voivat matkutaa avaruuden halki?

        Epäsosiaalisia pervo stalkkereita jotka nappaa yhden ihmisen aina salaa jostain ja tekevät ties mitä älyvapaata.

        Miksei he voisi saman tien näyttäytyä kaikille julkisesti jos he tänne löytäisivät?

        Sitäpaitsi itse en edes usko muihin planeettoihin joilla on elämää, ihan yhtä todennäköistä voi olla että joka planeetta paitsi maa on kuollut.

        Eihän se uskon asia olekaan, koska aurinkokuntia voi olla miljoonia maailmankaikkeudessa, emmehän me sitä voi tietää ja satavarmasti emme ole ainoa planeetta jolla on elämää, siitä kertoo ihmisten ufo-kokemukset, niitä ovat tehneet useat tiedemiehetkin ja lentokapteenit ja muita sellaisia ihmisiä, joihin sinunkin pitäis pystyä luottamaan. Ei ne ole huuhaata, kun kohdallesi sattuu, sitten sinä uskot ainakin.


      • Mene ja tiedä
        Jättiläiset kirjoitti:

        Olet tai et, oikeastaan aivan sama. Siitä lähtien kun aloin puhumaan kokemuksistani avoimesti, niin valkoinen pakettiauto on seuraillut minua iltaisin.

        En tiedä onko tällä yhteyttä siihen mitä olen puhunut, epäilen että on. Kyseinen auto ajaa monesti iltaisin hiljaa perässäni, n. sadan metrin päässä, ja kun kuski huomaa että alan vilkuilla epäluuloisesti, niin hän joko kääntyy, tai ajaa ohitseni ja katoaa. Hetken päästä samainen auto näkyy odottavan minua jonkun tien reunaan parkkeerattuna. Olen yrittänyt huijata tätä autoa lähtemällä hölkkäämään toiseen suuntaan, tai jotain poikkeuksellista reittiä, mutta aina törmään tähän autoon viimeistään kun saavun kotiin.

        Olen ottanut uuden rekisterinumeron ylös ainakin viisi kertaa, joten väärillä kilvillä ajetaan. Tätä on nyt jatkunut jo reilut kaksi vuotta. Tämän takia vältän nykyään myöhään iltaisin ulos menemistä kun ihmisiä, tai liikennettä ei juurikaan ole.
        Samainen mies on huudellut nykyiselle naisystävälleni autosta muutamaan otteeseen hävyttömiä uhkauksia jotka jätän tässä mainitsematta.
        Mielenterveydessäni ei ole ikinä ollut mitään vikaa, vaikka toki olen tälläisten tapahtumien jälkeen sitäkin asiaa pohtinut.

        Koska todistajia tälle tapaukselle on enemmän kuin yksi, niin on aivan turha vedota skitsofreniaan. Minua vainotaan, mutta miksi?

        Harva ymmärtää kuinka helvetin ahdistavaa sellainen kyylätyksi tuleminen on pitkän päälle. Koska en tiedä onko kyseessä yksittäinen häiriintynyt ihminen, vai ns. gang stalking-operaatio, niin en tiedä lukeeko kyseinen pakettiautomies näitä ketjuja. Jos kyseessä on järjestäytynyt vakoileminen, niin hän lukee näitä ketjuja varmuudella.

        Jos hän lukee, niin haluan sanoa hänelle että, seuraavan kerran kun näet minut, niin tule vain ihmeessä juttelemaan ihan kasvotusten niin puhutaan tämäkin asia selväksi.

        Eiköhän tämä ollut tällä selvä, joten itse aiheeseen...

        Anunnakejen olemassaolosta on lukuisia historiallisia todisteita, toki on helpompi leimata ne kaikki konkreettiset todisteet kuvan manipuloinniksi, keskiaikaisiksi väärennöksiksi jne. Kuka voi tietää varmuudella että heitä ei ole?
        Kun puhuin yhtäläisyyksistä anunnakeihin, niin silloin kun aloin tutkimaan asiaa huomasin, että anunnakit ovat kuvattu n. 3-4m pitkiksi olennoiksi, ja heidän ihoaan on myös luonnehdittu kullansävyiseksi. Nämä kaksi tuntomerkkiä sopisivat erittäin hyvin siihen mitä olen nähnyt.

        Se ei kuitenkaan ole pointti olivatko he anunnakeja vai eivät, itse uskon että olivat, mutta yhtä hyvin kyseessä saattaa olla jokin ihmisille täysin tuntematon rotu.

        Kun kerroit siitä pakettiautosta, oletko varma että he eivät ole sulle antaneet jossain vaiheessa sellaista ainetta että koit tuon kaiken mitä kerroit. Jotku huumeethan saa kullema aikaiseksi kaikkia harhoja ja sitten jos on ihmistä pidetty jossain ihan tavalliset rikolliset täällä missä oletkin. Olet voinut nähdä kaiken isona jne. Ihmetyttää tuo käkättäjä, mitä sillä on mielessä kun ei osaa kuin räkyttää.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        He he. Tulihan se sieltä. Juks juks, tunnustus ;-)

        Jummijammi, keksit X-filekset liian myöhään. Susta olis voinut tulla miljonääri


      • kekkuloidi
        Jättiläiset kirjoitti:

        Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Anunnaki.

        Kullankeltainen iho, ja n. 3 metrinen olento....
        Sumerit jo aikoinaan mainitsivat nämä olennot, mutta jos he kerran ovat olleet täällä maan päällä jo tuhansia vuosia sitten, niin mitä tutkittavaa heillä enää on koskien ihmisrotua?

        Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Arhinmäki.


      • aurinkokunnat kirjoitti:

        Eihän se uskon asia olekaan, koska aurinkokuntia voi olla miljoonia maailmankaikkeudessa, emmehän me sitä voi tietää ja satavarmasti emme ole ainoa planeetta jolla on elämää, siitä kertoo ihmisten ufo-kokemukset, niitä ovat tehneet useat tiedemiehetkin ja lentokapteenit ja muita sellaisia ihmisiä, joihin sinunkin pitäis pystyä luottamaan. Ei ne ole huuhaata, kun kohdallesi sattuu, sitten sinä uskot ainakin.

        siiis aurinkokuntia on linnunradalla noin 200 miljardia. galagseja toiset 200 miljardia vähintään. varmasti voidaan sanoa että enemmmän kuin Saharassa on kiviä. maa on ainoa jolla on elämää :) right? mehän kuitenkin ollaan kaiken keskipiste ja jumala halusi vain meille kauniit maisemat, right?
        universumi on 13,7 miljardia valovuotta vanha. Ekat tähdet syntyivät 400 miljoonaa vuotta alkuräjähdyksestä mutta ne olivat kevyistä alkuaineista koostuvia. planeettoja ei siiis vielä ollut, kuin vasta niiden tähtien kuoltua jotka räjähtäessään loivat uutta materiaa. tästä on noin 6miljardia vuotta. voidaan ajatella että aikaa kehittyä superälykkääksi olennoiksi on ollut noin 4miljardia vuotta (aurinko on myös niin vanha) että elämä on saanut tarpeeksi aikaa epäonnistua kunnes yksi mutaatio alkaakin toimimaan. me olemme olleet täällä noin 200 000 vuotta. ja vasta 1900 luvulla sähkönlöytämisen jälkeen olemme hypänneet ihan uuteen vauhtiin kehityksessä. Alieneilla on todennäköisesti ollut miljoonia vuosia aikaa joten en ihmettelisi jos ne täällä jo tutkisivatkin meitä. itse olen ollut skeptinen ainakin ancient aliens sarjaan. mutta jos ne ovat täällä ja miksi he eivät näyttäydy niin.. no emmehän mekään sekaannuta luontoon kun sitä kuvaamme?;)


      • Da?!

      • Lady.Cat.Woman
        kekek-kekek kirjoitti:

        He he. Tulihan se sieltä. Juks juks, tunnustus ;-)

        MInä uskon, koska itsellä on asiasta fakta kokemus kahden muun läsnäolijan ollessa myös paikalla, mutta tuo oli jo vuonna 1989 syyskuussa. Ufo on nähty ja todella läheltä.


      • JOOOOO!

        VASTAUS JÄTTILÄISET NIMIMERKILLE JA MUILLE!

        Oletko sinä ihan tosissasi mitään ufoja tai avaruus olioita ei ole, tai ehkä jossain avaruudessa saattaa jotain bakteereita elää!
        -Missä METSÄSSÄ sinä olit?
        -Miksi kukaan muu ei nähnyt sitä UFOa?
        -Oletko alle 3-vuotias?
        -Oletko kenties sairas / hullu?
        -Oletko keksinyt koko tarinan itse?
        -Miksi UFO ei näkynyt esim. lentokoneiden-, lentokenttien- ja puolustus- ilmavoimientutkissa?

        Kun olet vastannut kysymyksiini, käy Hesperian päivystyksessä!


      • pieniä
        wriged kirjoitti:

        siiis aurinkokuntia on linnunradalla noin 200 miljardia. galagseja toiset 200 miljardia vähintään. varmasti voidaan sanoa että enemmmän kuin Saharassa on kiviä. maa on ainoa jolla on elämää :) right? mehän kuitenkin ollaan kaiken keskipiste ja jumala halusi vain meille kauniit maisemat, right?
        universumi on 13,7 miljardia valovuotta vanha. Ekat tähdet syntyivät 400 miljoonaa vuotta alkuräjähdyksestä mutta ne olivat kevyistä alkuaineista koostuvia. planeettoja ei siiis vielä ollut, kuin vasta niiden tähtien kuoltua jotka räjähtäessään loivat uutta materiaa. tästä on noin 6miljardia vuotta. voidaan ajatella että aikaa kehittyä superälykkääksi olennoiksi on ollut noin 4miljardia vuotta (aurinko on myös niin vanha) että elämä on saanut tarpeeksi aikaa epäonnistua kunnes yksi mutaatio alkaakin toimimaan. me olemme olleet täällä noin 200 000 vuotta. ja vasta 1900 luvulla sähkönlöytämisen jälkeen olemme hypänneet ihan uuteen vauhtiin kehityksessä. Alieneilla on todennäköisesti ollut miljoonia vuosia aikaa joten en ihmettelisi jos ne täällä jo tutkisivatkin meitä. itse olen ollut skeptinen ainakin ancient aliens sarjaan. mutta jos ne ovat täällä ja miksi he eivät näyttäydy niin.. no emmehän mekään sekaannuta luontoon kun sitä kuvaamme?;)

        Sinä et sitä voi sanoa, etteikö elämää ole muuallakin aurinkokunnissa, tiedätkö mitä se edes tarkoittaa se aurinkokunta. Se on sitä, että maailmankaikkeus on loputon ja siellä on näitä samanlaisia maita kuita , aurinkoja, planeettoja pilvin pimein, emme ole ainutlaatuisia maailmankaikkeudessa. Olemme vain pikkuinen osa sitä kaikkea suurta, samaa energiaa niinkuin kaikki.


      • kesällä kerran
        Lady.Cat.Woman kirjoitti:

        MInä uskon, koska itsellä on asiasta fakta kokemus kahden muun läsnäolijan ollessa myös paikalla, mutta tuo oli jo vuonna 1989 syyskuussa. Ufo on nähty ja todella läheltä.

        Minä uskon myös, että muualla on elämää, eikä ole välttämättä tästä aurinkokunnasta edes. Heillä voi olla sellaiset aivot käytössään, joilla tehdään kauaskantoista teknologiaa energiaa hyväksi käyttäen kaikin tavoin, keveitähän ne ufot täytyy olla kun tulevat jostain kaukaa ja niissä täytyy olla mahdollisimman aineettomat osat ja energiankulutus, että tuo lento on mahdollista. Olen nähnyt ufon ja se oli komea alus, erittäin kevyen näköinen ja se liiti kuin leija ja ääni oli korkea kevyt ulina, ehkä ilmavirrasta johtuen, mene ja tiedä. Näin sen hyvin läheltä, väri oli punainen ja siinä oli lasia muistuttava kupu yläpuolella ja alapuolella reikiä jotka olivat pyöreitä, jotain tekemistä ilmassa kulun kanssa aivan varmasti, ei mitään koristeita varten, mutta komea se oli -50 luvulla ei sellaista maailmassa ollut missään, täällä oli vain noita koppelokärryjä. Olen vieläkin ihmeissäni, että se sattui kohdalleni, veljeni kanssa.


      • ursasta
        JOOOOO! kirjoitti:

        VASTAUS JÄTTILÄISET NIMIMERKILLE JA MUILLE!

        Oletko sinä ihan tosissasi mitään ufoja tai avaruus olioita ei ole, tai ehkä jossain avaruudessa saattaa jotain bakteereita elää!
        -Missä METSÄSSÄ sinä olit?
        -Miksi kukaan muu ei nähnyt sitä UFOa?
        -Oletko alle 3-vuotias?
        -Oletko kenties sairas / hullu?
        -Oletko keksinyt koko tarinan itse?
        -Miksi UFO ei näkynyt esim. lentokoneiden-, lentokenttien- ja puolustus- ilmavoimientutkissa?

        Kun olet vastannut kysymyksiini, käy Hesperian päivystyksessä!

        Älä ole ylimielinen, kyllä niitä ufoja on nähneet muutkin ja korkea-arvoiset henkilöt jos uskot heihin paremmin, lue ursan sivuilta niin olet viisaampi, onko jotain jäänyt lukematta kun intät tietoa vastaan.


      • Jättiläiset kirjoitti:

        Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Anunnaki.

        Kullankeltainen iho, ja n. 3 metrinen olento....
        Sumerit jo aikoinaan mainitsivat nämä olennot, mutta jos he kerran ovat olleet täällä maan päällä jo tuhansia vuosia sitten, niin mitä tutkittavaa heillä enää on koskien ihmisrotua?

        Oletteko nyt ihan varmoja, että kuvaamanne "rotu" on samaa lajia kuin me (Homo sapiens)? Ei kyllä yhtään siltä kuulosta.


      • Lady.Cat.Woman
        kesällä kerran kirjoitti:

        Minä uskon myös, että muualla on elämää, eikä ole välttämättä tästä aurinkokunnasta edes. Heillä voi olla sellaiset aivot käytössään, joilla tehdään kauaskantoista teknologiaa energiaa hyväksi käyttäen kaikin tavoin, keveitähän ne ufot täytyy olla kun tulevat jostain kaukaa ja niissä täytyy olla mahdollisimman aineettomat osat ja energiankulutus, että tuo lento on mahdollista. Olen nähnyt ufon ja se oli komea alus, erittäin kevyen näköinen ja se liiti kuin leija ja ääni oli korkea kevyt ulina, ehkä ilmavirrasta johtuen, mene ja tiedä. Näin sen hyvin läheltä, väri oli punainen ja siinä oli lasia muistuttava kupu yläpuolella ja alapuolella reikiä jotka olivat pyöreitä, jotain tekemistä ilmassa kulun kanssa aivan varmasti, ei mitään koristeita varten, mutta komea se oli -50 luvulla ei sellaista maailmassa ollut missään, täällä oli vain noita koppelokärryjä. Olen vieläkin ihmeissäni, että se sattui kohdalleni, veljeni kanssa.

        "kesällä kerran" henkilölle.

        Tuo minkä me näimme seisoi metsän yläpuolella muuten suurella peltoaukealla, jonka sivussa itse olimme auton kanssa menossa ja ihmeteltiin, että mikä ihmeen kumma iso kirkas valo siellä oli "paikoillaan". Vaan yhtäkkiä tuo valo lähti tulemaan meitä kohti ja siinä vaiheessa vielä itsekin uskoin, että se on tavallisen lentokoneen etuvalo, mikä näkyy, mutta se ei mennyt jakeluun, kuinka se oli niin alhaalla. Tämä alus lipui kohti meitä ja lensi auton yläpuolelta todella matalalta. Pysäytin auton tien sivuun ja katselimme sitä. Tästä kuului sellainen matala pehmeä huriseva ääni ja se oli todellakin pyöreän muotinen alhaalta katsottuna ja pohjassa pyöri kehäss,ä tai sitten ne valot aluksen "pohjassa" reunoissa vain villkkuivat, mutta ne olivat erinvärisiä ja hyvin kirkkaita.

        Tuskin kukaan maanviljelijä oli tuommoista vempelettä väsännyt ja sillä huristeli siellä peltojensa yläpuolella. Tämä tapaus oli, kun olimme menossa vanhalta Lahdentieltä kohti Pornaista (Pornaisten tietä) se oli syyskuun loppua vuonna 1989. Onneksi minulla oli 2 todistajaa mukana, ketkä näkivät tuon saman. Jos tuollaista alkaa kertoa jollekin skeptikolle tai kelle vaan ja olisin vielä ollut yksin, niin eihän sitä kukaan usko, kun eivät ole vastaavaa itse koskaan kokeneet.

        Olisi silloin pitänyt tehdä ilmoitus siitä havainnosta jonnekin, mutta en siihen aikaan tiennyt, että minne.


      • Nyt oikeesti...
        Da?! kirjoitti:

        No,no, no! The right answer is always: Kanada!

        Ok, luettelen nyt mun asiat:

        1: Miten Kanada liittyy alieneihin? Ymmärrettäisiin paremmin suomea.

        2: Kuka uskoo? Jokin ei täsmää...


      • suuria
        pieniä kirjoitti:

        Sinä et sitä voi sanoa, etteikö elämää ole muuallakin aurinkokunnissa, tiedätkö mitä se edes tarkoittaa se aurinkokunta. Se on sitä, että maailmankaikkeus on loputon ja siellä on näitä samanlaisia maita kuita , aurinkoja, planeettoja pilvin pimein, emme ole ainutlaatuisia maailmankaikkeudessa. Olemme vain pikkuinen osa sitä kaikkea suurta, samaa energiaa niinkuin kaikki.

        ...maailmankaikkeus on loputon...

        Opettele fysiikkaa/astrologiaa, kumpaan nyt kuuluukin. Maailmankaikkeus ei ole loputon.


      • hmm.

        Tuo näyttää kuvassa reptiliaanille paremminkin.


      • alienleader
        Da?! kirjoitti:

        No,no, no! The right answer is always: Kanada!

        Meitä on täällä tavallisten ihmisten joukossa muutamia tuhansia nykyään eri puolilla maapalloa. Suoritamme ihmiskunnan "kuntoutusta" omalla tavallamme,
        emmekä suinkaan ole vihamielisiä teitä kohtaan.


      • ersgsegt
        alienleader kirjoitti:

        Meitä on täällä tavallisten ihmisten joukossa muutamia tuhansia nykyään eri puolilla maapalloa. Suoritamme ihmiskunnan "kuntoutusta" omalla tavallamme,
        emmekä suinkaan ole vihamielisiä teitä kohtaan.

        voi lol :D


      • fturfujhdr
        suuria kirjoitti:

        ...maailmankaikkeus on loputon...

        Opettele fysiikkaa/astrologiaa, kumpaan nyt kuuluukin. Maailmankaikkeus ei ole loputon.

        Mihin maailmankaikkeus sitten loppuu? Mitä sen takana on? Onko maailmankaikkeudella seinät? Mitä on seinien takana? Tyhjyyttä?


      • alienleader
        alienleader kirjoitti:

        Meitä on täällä tavallisten ihmisten joukossa muutamia tuhansia nykyään eri puolilla maapalloa. Suoritamme ihmiskunnan "kuntoutusta" omalla tavallamme,
        emmekä suinkaan ole vihamielisiä teitä kohtaan.

        Me muutamat tuhannet voimme tarvittaessa kutsua paikalle vaikka miljoonia kaltaisiamme ja linnunradan sisällä vallitseekin jatkuva liikenne. Pyrimme liikkumaan enimmäkseen öisin ettemme aiheuttaisi keskuudessanne turhaa hämminkiä, mutta silti sellaista silloin tällöin tapahtuu. Teidän kaunis planeettanne on kuin paratiisi tai niinkuin sinisenä hohtava avaruuden jalokivi. Pitäkää sen luonnosta hyvää huolta, että ihmisrotu säilyisi kauan elinvoimaisena.


      • Moosan manne
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Oletteko nyt ihan varmoja, että kuvaamanne "rotu" on samaa lajia kuin me (Homo sapiens)? Ei kyllä yhtään siltä kuulosta.

        Hai kyllä perjantai-illan laitasievissä minun on kyllä ihan pakko uskoa.``Hmm`´`.Uffoihin``´´


    • Juttu on erittäin epäuskottava, koska sairaalassa sulle oltaisiin tehty verikokeita, ja niissä olisi heti huomattu, että oletko ryypännyt vai et.

      Todennäköisesti olitkin ryypännyt sen 3 kk.

      Mutta pitäydy nyt vain tässä keksityssä ufojutussa.

      • Jättiläiset

        "Juttu on erittäin epäuskottava, koska sairaalassa sulle oltaisiin tehty verikokeita, ja niissä olisi heti huomattu, että oletko ryypännyt vai et."

        Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa? Delirium Trements tulee yleensä vasta muutama vuorokausi ryyppäämisen jälkeen, mitä olen asiasta internetistä lukenut. Joten mitä siitä verestä sitten pitäisi nähdä? En muista että minulta olisi otettu verikoetta, mutta en ole kyllä aivan varma asiasta.

        Katsos kun olin ilmeisesti jonkinlaisissa "lääkepöllyissä" siitä lähtien kun tämä keltaihoinen jättiläinen suihkutti sitä ainetta. Eli vähän alle kolmen kk:n ajan.
        Mitä lie muistiin vaikuttavaa kemikaalia olikin sitten käyttänyt.

        "Ja sitäpaitsi sinusta olisi tehty katoamisilmoitus, ja poliisi olisi etsinyt. "

        Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.

        Puhun totta, mutta en kuitenkaan jaksa alkaa vääntämään asiasta, joten voit olla uskomattakin.


      • Ne pohjatyöt...
        Jättiläiset kirjoitti:

        "Juttu on erittäin epäuskottava, koska sairaalassa sulle oltaisiin tehty verikokeita, ja niissä olisi heti huomattu, että oletko ryypännyt vai et."

        Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa? Delirium Trements tulee yleensä vasta muutama vuorokausi ryyppäämisen jälkeen, mitä olen asiasta internetistä lukenut. Joten mitä siitä verestä sitten pitäisi nähdä? En muista että minulta olisi otettu verikoetta, mutta en ole kyllä aivan varma asiasta.

        Katsos kun olin ilmeisesti jonkinlaisissa "lääkepöllyissä" siitä lähtien kun tämä keltaihoinen jättiläinen suihkutti sitä ainetta. Eli vähän alle kolmen kk:n ajan.
        Mitä lie muistiin vaikuttavaa kemikaalia olikin sitten käyttänyt.

        "Ja sitäpaitsi sinusta olisi tehty katoamisilmoitus, ja poliisi olisi etsinyt. "

        Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.

        Puhun totta, mutta en kuitenkaan jaksa alkaa vääntämään asiasta, joten voit olla uskomattakin.

        "Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa? Delirium Trements tulee yleensä vasta muutama vuorokausi ryyppäämisen jälkeen, mitä olen asiasta internetistä lukenut. Joten mitä siitä verestä sitten pitäisi nähdä?"

        Muutama vuorokausi ryyppäämisen jälkeen verenkuvassa näkyy alkoholin aineenvaihduntatuotteita. Itse alkoholia ei siis edes tarvitse etsiä.


      • Jättiläiset kirjoitti:

        "Juttu on erittäin epäuskottava, koska sairaalassa sulle oltaisiin tehty verikokeita, ja niissä olisi heti huomattu, että oletko ryypännyt vai et."

        Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa? Delirium Trements tulee yleensä vasta muutama vuorokausi ryyppäämisen jälkeen, mitä olen asiasta internetistä lukenut. Joten mitä siitä verestä sitten pitäisi nähdä? En muista että minulta olisi otettu verikoetta, mutta en ole kyllä aivan varma asiasta.

        Katsos kun olin ilmeisesti jonkinlaisissa "lääkepöllyissä" siitä lähtien kun tämä keltaihoinen jättiläinen suihkutti sitä ainetta. Eli vähän alle kolmen kk:n ajan.
        Mitä lie muistiin vaikuttavaa kemikaalia olikin sitten käyttänyt.

        "Ja sitäpaitsi sinusta olisi tehty katoamisilmoitus, ja poliisi olisi etsinyt. "

        Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.

        Puhun totta, mutta en kuitenkaan jaksa alkaa vääntämään asiasta, joten voit olla uskomattakin.

        >>Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa?

        Ainakin maksa-arvoista näkee hyvinkin pitkään ryyppäämisen jäljet. Ja aivan varmasti verikokeita oltaisiin otettu, jos joku ukko löytyy metsästä suurinpiirtein taju kankaalla.


      • Oiloloi
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa?

        Ainakin maksa-arvoista näkee hyvinkin pitkään ryyppäämisen jäljet. Ja aivan varmasti verikokeita oltaisiin otettu, jos joku ukko löytyy metsästä suurinpiirtein taju kankaalla.

        Ryyppääminen jättää jälkiä maksaan, mutta maksassa voi olla samanlaisia oireita silloinkin kun syynä ei ole ryyppäminen.


      • Oiloloi kirjoitti:

        Ryyppääminen jättää jälkiä maksaan, mutta maksassa voi olla samanlaisia oireita silloinkin kun syynä ei ole ryyppäminen.

        Kyllä se runsaampi ryyppääminen näkyy jo vähän muuallakin.


      • Jättiläiset kirjoitti:

        "Juttu on erittäin epäuskottava, koska sairaalassa sulle oltaisiin tehty verikokeita, ja niissä olisi heti huomattu, että oletko ryypännyt vai et."

        Miten sen verikokeesta voi varmaksi sanoa? Delirium Trements tulee yleensä vasta muutama vuorokausi ryyppäämisen jälkeen, mitä olen asiasta internetistä lukenut. Joten mitä siitä verestä sitten pitäisi nähdä? En muista että minulta olisi otettu verikoetta, mutta en ole kyllä aivan varma asiasta.

        Katsos kun olin ilmeisesti jonkinlaisissa "lääkepöllyissä" siitä lähtien kun tämä keltaihoinen jättiläinen suihkutti sitä ainetta. Eli vähän alle kolmen kk:n ajan.
        Mitä lie muistiin vaikuttavaa kemikaalia olikin sitten käyttänyt.

        "Ja sitäpaitsi sinusta olisi tehty katoamisilmoitus, ja poliisi olisi etsinyt. "

        Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.

        Puhun totta, mutta en kuitenkaan jaksa alkaa vääntämään asiasta, joten voit olla uskomattakin.

        ehkä se aine jota alienit ruiskuttivat olikin alkoholia! ha haa! mutta joo, tuntuu kyllä oudolta etteivät sukulaiset säihkätäneet katoamistasi.


      • errttt
        wriged kirjoitti:

        ehkä se aine jota alienit ruiskuttivat olikin alkoholia! ha haa! mutta joo, tuntuu kyllä oudolta etteivät sukulaiset säihkätäneet katoamistasi.

        JOS SULLA ON 3 KK VUOKRAT RÄSTISSÄ, PUHELINLASKUT, vesilaskut, sähkölaskut ja muut laskut, niin olisit saanut heti HÄÄDÖN!! 3kk kateissa ei onnistu, puhelin olisi irtisanottu. jääkaappi haissu, kukat kuolleet, jne. epäilen koko juttuais.


    • Ja sitäpaitsi sinusta olisi tehty katoamisilmoitus, ja poliisi olisi etsinyt.

      • JussiKK

        Implikoi että ei olisi tehty?


      • häh?????

        Suomessa on paljonihmisi joista kukaan ei välitä, tämä saattaa tulla lapselle shokkina, mutta valitettaan totta se on. Jos joku katoaa, saattaa kulua vuosiakin, ennen kuin joku havahtuu ihmettelemään missäs täti se ja se on, kun ei ole lähettänyt pakollista joulukorttiakaan. Joka vuosi löydetään asunnoista muumioituneita vainajia. Joten, tuo katoamien on hyvin mahdollisesti tapahtunutta. Sinä et todellakaan tiedä kaikkea, pelle. Menetkös taas hakemaan netistä linkkejä?


      • Aloittaja kirjoittaa tuolla ylempänä:
        >>Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.


      • häh????? kirjoitti:

        Suomessa on paljonihmisi joista kukaan ei välitä, tämä saattaa tulla lapselle shokkina, mutta valitettaan totta se on. Jos joku katoaa, saattaa kulua vuosiakin, ennen kuin joku havahtuu ihmettelemään missäs täti se ja se on, kun ei ole lähettänyt pakollista joulukorttiakaan. Joka vuosi löydetään asunnoista muumioituneita vainajia. Joten, tuo katoamien on hyvin mahdollisesti tapahtunutta. Sinä et todellakaan tiedä kaikkea, pelle. Menetkös taas hakemaan netistä linkkejä?

        Moniko niistä muumiovainajista on työssäkäyviä nuoria tai keski-ikäisiä miehiä?

        Suomessa katoaa kyllä joka vuosi 2000 ihmistä (jossain vasta näin tuommosen luvun), aika paljon, mutta pysyvästi hävöksiin jää aivan minimaalinen osa.


      • häh-hä
        kekek-kekek kirjoitti:

        Moniko niistä muumiovainajista on työssäkäyviä nuoria tai keski-ikäisiä miehiä?

        Suomessa katoaa kyllä joka vuosi 2000 ihmistä (jossain vasta näin tuommosen luvun), aika paljon, mutta pysyvästi hävöksiin jää aivan minimaalinen osa.

        Etb tiedä niin mitään, pentu. Jos tietäisit. Et kysyis. Ja kyllä vaan. Nuoriakin kuolee. Myös sinä.


      • TOELLA KYLLÄSTYNYT
        kekek-kekek kirjoitti:

        Aloittaja kirjoittaa tuolla ylempänä:
        >>Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.

        Haista sinä * pentu. Kun et ole mitään edes elänytkään. Kultalusikka suussa syntynyt munaton mullikka!

        LopetA käkätys, kakara!


      • häh-hä kirjoitti:

        Etb tiedä niin mitään, pentu. Jos tietäisit. Et kysyis. Ja kyllä vaan. Nuoriakin kuolee. Myös sinä.

        Kysymys olikin retorinen.


      • Skeptikko
        TOELLA KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

        Haista sinä * pentu. Kun et ole mitään edes elänytkään. Kultalusikka suussa syntynyt munaton mullikka!

        LopetA käkätys, kakara!

        Katsopa peiliin. kekek-kekek keskusteli täysin asiallisesti ja sinun täytyy sortua haistatteluun.


      • Seuraaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Aloittaja kirjoittaa tuolla ylempänä:
        >>Työnantaja oli yrittänyt soittaa muutaman kerran ja ajatellut ett olkoon, ei kai halunnut tutkia asiaa sen enempää.

        Tästä tulee läpi oletuksesi asian laidasta. Kirjoittaja ei missään vaiheessa kiellä etteikö olisi katoamisilmoitusta tai muuta tehty, hän kertoo vain, että työnantaja oli soittanut, mutta ei ollut tutkinut asiaa sen enempää.

        Todellinen asianlaita on vielä avoin. Emme tiedä oliko kyseisestä henkilöstä tehty katoamisilmoitus vai ei, ja sen ei ole sinäänsä väliä, koska tapaus voi (huom voi) olla silti aito. Vastaavanlaisia kertomusksia on paljonkin, ihan todistettaviakin jossa henkilöt ovat todellakin olleet kadoksissa viikkoja.


      • Seuraaja kirjoitti:

        Tästä tulee läpi oletuksesi asian laidasta. Kirjoittaja ei missään vaiheessa kiellä etteikö olisi katoamisilmoitusta tai muuta tehty, hän kertoo vain, että työnantaja oli soittanut, mutta ei ollut tutkinut asiaa sen enempää.

        Todellinen asianlaita on vielä avoin. Emme tiedä oliko kyseisestä henkilöstä tehty katoamisilmoitus vai ei, ja sen ei ole sinäänsä väliä, koska tapaus voi (huom voi) olla silti aito. Vastaavanlaisia kertomusksia on paljonkin, ihan todistettaviakin jossa henkilöt ovat todellakin olleet kadoksissa viikkoja.

        No voihan kertomuksia olla, ja oikeasti henkilöitä on kadoksissa viikkojakin, mutta kysymys onkin siitä voivatko ne todistaa kertomuksensa todeksi.


      • aivan...
        häh????? kirjoitti:

        Suomessa on paljonihmisi joista kukaan ei välitä, tämä saattaa tulla lapselle shokkina, mutta valitettaan totta se on. Jos joku katoaa, saattaa kulua vuosiakin, ennen kuin joku havahtuu ihmettelemään missäs täti se ja se on, kun ei ole lähettänyt pakollista joulukorttiakaan. Joka vuosi löydetään asunnoista muumioituneita vainajia. Joten, tuo katoamien on hyvin mahdollisesti tapahtunutta. Sinä et todellakaan tiedä kaikkea, pelle. Menetkös taas hakemaan netistä linkkejä?

        Ufo-uskovaiset ovat tyypillisesti sellaisia ihmisiä. Kukaan ei huomaa mitään, vaikka katoavat kuukausiksi.


      • 32werdf
        Skeptikko kirjoitti:

        Katsopa peiliin. kekek-kekek keskusteli täysin asiallisesti ja sinun täytyy sortua haistatteluun.

        Tuohan oli ihan tyypillinen ufohörhön kommentti. Argumentit loppuvat alkuunsa ja alkaa räkytys.


    • tryrsgfd

      Koko aloitus on niin keksittyä että. Taisi oikeasti olla se juoppohulluus kohtaus. Tai sitten vaan trolli aloitus.

    • >>Jouduin viettämään sairaalassa kolme vuorokautta, ja minut ohjattiin a-klinikalle...

      Tämä on ehkä ainoa asia mikä jutussa pitää paikkansa, mahdollisen ryyppäämisen lisäksi. A-klinikalle meno on nimittäin täysin vapaaehtoista.

    • Jonne_98

      UFO-Homoo vituttaa ku annunakit pani anaaliii!

    • Skeptikko

      Jos tämä tarina menee jollekin läpi niin ansaitseekin tulla puijatuksi!

    • DarkNH

      Voisitko käyttää vaikka googlen kuvahakua jos sieltä löytyisi lähimpänä saman näköinen annuaki/humanoidin kuva ja linkata tänne.

      Siitä kun kertoilit että sua stalkataan kun avauduit kokemuksestasi... järjestävät myös muutakin pientä jäynää heittämällä kapuloita rattaisiin. NE on juuri NIITÄ :)

      Työn antajasi varmaan nauroi kun kerroit poissa-olon todellisen syyn. Minä olisin pomona ainakin antanut huumoripisteistä yhden palkallisen lomapäivän :D Toisaalta vaikeahan se on palkata henkilö joka saattaa kadota ihan milloin vain sattuu määrättömäksi ajaksi. Vaikka kesken kahvitaukoa. Suosittelisin maksamaan vuokraa eteen päin noin 3kk ja hoitamaan muutkin laskut ajallaan ennen kuin taas...

      Implantin löytyminen olisi lottovoitto mutta ymmärrettävistä syistä et halua julkisuuteen.

      Kiitän rohkeudestasi kertoa asiasta vaikka kuulostaa hurjalta.

      (Miten ensimmäinen kommentoija keksi HETI että annuakit?)



      http://3.bp.blogspot.com/-PnshanLF_1g/TbwnO7lVNJI/AAAAAAAAAMU/MYJGKWTXE8Y/s1600/I_Want_To_Believe.jpg

      • Seuraaja

        "Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Anunnaki."


      • Wanha Pieru
        Seuraaja kirjoitti:

        "Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja, tämän tapauksen jälkeen, ja päädyin samaan lopputulokseen, eli vaikuttaa todellakin siltä että kyseessä oli Anunnaki."

        Miten tutkit asiaa, josta ei ole muuta näyttöä kuin nettitarinoita? Tiede yrittää löytää näyttöä maan ulkoisesta elämästä ja UFO paltoilla puhutaan maan ulkoisten kehittyneiden lajien ominaisuuksista ja sielunelämästä kuin leivästä.

        Joku mättää.


      • CETI- projektissa
        Wanha Pieru kirjoitti:

        Miten tutkit asiaa, josta ei ole muuta näyttöä kuin nettitarinoita? Tiede yrittää löytää näyttöä maan ulkoisesta elämästä ja UFO paltoilla puhutaan maan ulkoisten kehittyneiden lajien ominaisuuksista ja sielunelämästä kuin leivästä.

        Joku mättää.

        Mättää mättää varmaan niinkuin "Vanha Pierukin" sanoo. Mutta- ei se poista sitä asiaa etteikö maailmankaikkeudessa olisi lähes ääretön määrä asuttuja planeettoja ja niillä älyllistä elämää. Erittäin todennäköisesti on. Mutta- siinä tulee se mutta- että etäisyydet ovat tähtitieteellisiä ja ainoastaan avaruudessa ajelehtivat avaruusalukset voivat sattumalta läytää tiensä maahan. Tällaisia avaruusaluksilla sukupolvesta toiseen eläviä sivilisaatioita voi olla hyvinkin olemassa. Ne etsivät ehkä soveliasta planeettaa, jolle siirtyä asumaan, kun oma planeetta on tuhoutnunut, kuten meidänkin on lähdettävä maapallolta ennemmin tai myöhemmin etsimään sopivaa planeettaa, jonka asuttaisimme. Olen erittäin skeptinen tällaisissa UFO-asioissa, ja korostan, että on ÄÄRIMMÄISEN epätodennäköistä, että mikään toinen sivilisaatio eksyy meidän maapallollemme, koska elämää täällä on ollut hyvin vähän aikaa, ja avaruudessa yleensä miljoonakin vuotta on lyhyt aika! Ihminen vaan on sellaine, että se haluaa uskoa ettei ole yksin maailmankaikkeudessa ja yrittää etsiä yhteyksiä avaruuden muihin sivilisaatioihin. Olen minäkin mukana CETI- projektissa kuten kymmnet tuhannet muutkin tietokoneen omistajat, mutta vielä ei ole ainakaan minun koneeni siepannut signaalia muulta asutulta planeetalta. Tiedä sitten, vaikka ihan kohta tulisi ruudulle ilmoitus " unindentified signal detected on your computer, Please wait" !!! Tai jotain tämän tapaista..... Todisteita toisten sivilisaatioiden olemassaolosta odotellen...


      • ioscpi
        CETI- projektissa kirjoitti:

        Mättää mättää varmaan niinkuin "Vanha Pierukin" sanoo. Mutta- ei se poista sitä asiaa etteikö maailmankaikkeudessa olisi lähes ääretön määrä asuttuja planeettoja ja niillä älyllistä elämää. Erittäin todennäköisesti on. Mutta- siinä tulee se mutta- että etäisyydet ovat tähtitieteellisiä ja ainoastaan avaruudessa ajelehtivat avaruusalukset voivat sattumalta läytää tiensä maahan. Tällaisia avaruusaluksilla sukupolvesta toiseen eläviä sivilisaatioita voi olla hyvinkin olemassa. Ne etsivät ehkä soveliasta planeettaa, jolle siirtyä asumaan, kun oma planeetta on tuhoutnunut, kuten meidänkin on lähdettävä maapallolta ennemmin tai myöhemmin etsimään sopivaa planeettaa, jonka asuttaisimme. Olen erittäin skeptinen tällaisissa UFO-asioissa, ja korostan, että on ÄÄRIMMÄISEN epätodennäköistä, että mikään toinen sivilisaatio eksyy meidän maapallollemme, koska elämää täällä on ollut hyvin vähän aikaa, ja avaruudessa yleensä miljoonakin vuotta on lyhyt aika! Ihminen vaan on sellaine, että se haluaa uskoa ettei ole yksin maailmankaikkeudessa ja yrittää etsiä yhteyksiä avaruuden muihin sivilisaatioihin. Olen minäkin mukana CETI- projektissa kuten kymmnet tuhannet muutkin tietokoneen omistajat, mutta vielä ei ole ainakaan minun koneeni siepannut signaalia muulta asutulta planeetalta. Tiedä sitten, vaikka ihan kohta tulisi ruudulle ilmoitus " unindentified signal detected on your computer, Please wait" !!! Tai jotain tämän tapaista..... Todisteita toisten sivilisaatioiden olemassaolosta odotellen...

        CETI -Project on ihan turhaa ja ajan tuhlausta.

        Vieraan sivilisaation edustajia on käyny täällä iät ja ajat,kui jotkut voi olla niin sokeita ettei näe että historia on täynnä muukalaisia ja ufoja.


      • Truth is in here
        CETI- projektissa kirjoitti:

        Mättää mättää varmaan niinkuin "Vanha Pierukin" sanoo. Mutta- ei se poista sitä asiaa etteikö maailmankaikkeudessa olisi lähes ääretön määrä asuttuja planeettoja ja niillä älyllistä elämää. Erittäin todennäköisesti on. Mutta- siinä tulee se mutta- että etäisyydet ovat tähtitieteellisiä ja ainoastaan avaruudessa ajelehtivat avaruusalukset voivat sattumalta läytää tiensä maahan. Tällaisia avaruusaluksilla sukupolvesta toiseen eläviä sivilisaatioita voi olla hyvinkin olemassa. Ne etsivät ehkä soveliasta planeettaa, jolle siirtyä asumaan, kun oma planeetta on tuhoutnunut, kuten meidänkin on lähdettävä maapallolta ennemmin tai myöhemmin etsimään sopivaa planeettaa, jonka asuttaisimme. Olen erittäin skeptinen tällaisissa UFO-asioissa, ja korostan, että on ÄÄRIMMÄISEN epätodennäköistä, että mikään toinen sivilisaatio eksyy meidän maapallollemme, koska elämää täällä on ollut hyvin vähän aikaa, ja avaruudessa yleensä miljoonakin vuotta on lyhyt aika! Ihminen vaan on sellaine, että se haluaa uskoa ettei ole yksin maailmankaikkeudessa ja yrittää etsiä yhteyksiä avaruuden muihin sivilisaatioihin. Olen minäkin mukana CETI- projektissa kuten kymmnet tuhannet muutkin tietokoneen omistajat, mutta vielä ei ole ainakaan minun koneeni siepannut signaalia muulta asutulta planeetalta. Tiedä sitten, vaikka ihan kohta tulisi ruudulle ilmoitus " unindentified signal detected on your computer, Please wait" !!! Tai jotain tämän tapaista..... Todisteita toisten sivilisaatioiden olemassaolosta odotellen...

        Käytä sinäkin se tietokoneen aika hyödyllisempään, ja liity vaikka Rosetta@Home- projektiin, jos siitä olisi apua lääketieteen käyttöön.


    • mnmnnm

      Miks ette tapais toisianne face to face? Siis niiku semmoset ketkä haluu uskoo, sit yhessä keksii puuhastelua.

    • PöllöPöllömpiPöllöin

      Tarkista lääkityksesi!

    • nyt 10vuotta selvänä

      Olet ollut todella kännissä

    • ateisti43v

      joko sait verikokeen tulokset.. mut kaappas norsulauma, ja jotain tuloksia ne otti mutta en tiedä mitä. sitten aloin tutkimaan netistä että sellaisia norsuja on olemassa. harmaita ja isoja, ja kärsäkin löytyy!!! ja niitä ammutaa afrikassa jne.. kärsitkö kenties jostain sairaudesta mikä vaikuttaa mieleen.. olikohan se nyt kitsofrenia tai jotain. koska sellaiset ihmiset uskoo kaikkeen mistä ne näkee unta, tai kuulee ääniä.. tiedän tämän kokemuksesta. ei omalla kohdalla vaan toisen ihmisen tiedän. ja hän uskoo kaikkeen mitä sille sanotaa unessa. tai hänelle puhuu jokin ääni korvaa. (jumala) ja tuota jumalaakaan ei ole olemassa

      • asiasta varma

        jumala on olemassa.. tuut huomaamaan vielä.. ja muuten mä uskon ihan täysin toho kaappaus juttuun!! ja älkää tulko muut valittamaan, että uskon .. ole mikää hullu


      • 23rfgh
        asiasta varma kirjoitti:

        jumala on olemassa.. tuut huomaamaan vielä.. ja muuten mä uskon ihan täysin toho kaappaus juttuun!! ja älkää tulko muut valittamaan, että uskon .. ole mikää hullu

        Uskoahan saa ihan mihin sattuu huvittamaan. Asian todistaminen muille onkin eri asia. Siihen sinäkään et pysty ikinä.


    • ateisti43v

      en nyt tarkoita että sinulla olisi kyseinen häiriö/sairaus. mutta tutki ensin itseäsi.. jos vaikka löytyy esim. vilkas mielikuvitus

      • ruth2000

        hei ateisti.sinuako pitäisi henk.koht tulla kättelemään kaikkien joiden olemassaolon kyseenalaistat?


    • 11+11

      Onko tästä 3 kk:n poissaoloajasta lehtijuttuja, siis että henkilö kadonnut jota etsitään jne...? Yleensä on! Joten laitapa linkki tänne niin tarkistamme asian.

    • Provo taas

      Provo provoo porvoo

    • MRamazingthing

      Tämä aihe on erittäin kiehtova,koska en tiedä miten ottaa kantaa tähän. Ekana ajatuksena tuli mieleen,että joku tekee todella hyvää pilaa täällä, mutta sitten taas ajattelin toisin.

      Minulle herää muutama kysymys. Kun olit lenkillä niin missä metsäpolulla olit?
      Aika ja paikka olisi mukava mainita.

    • Katso Googlesta imjärven ufomies niin löydät kohtalotoverin sieltä.Hän sai nähtyään ufon parantajan lahjat ja hänellä ei esimerkiksi moottorisha enää suostunut käymään käsissä.Jokin sähköinen kenttä häneen asenneettin.

    • Ihmisen ilmestyminen

      Hmm...jos ajatellaan asiaa siltä kantilta niin ihminen ei lopulta ole edes lähtöisin tältä planeetalta vaan ilmestynyt yhtäkkiä tälle planeetalle!!. Mikään laji ei ole koskaan hypännyt sellaista harppausta evoluutiossa.....ihminen on täysin poikkeava aivotoiminnaltaan kuin muut planeetan asukkaat.Mistä ihmeestä ihminen nykytiedon mukaan ilmestyi tälle planeetalle noin 100 000 vuotta sitten?? Ihminen muistuttaa dna-profililtaan muita vastaavia esim simpanssi mutta se voi myös olla muinaisten kehityskokeiden tulosta ja siintä syy yhteys voi johtua. Lopulta ihminen kuitenkin ilmeistyi liian äkkiä että se sopisi lajien evoluutioon. Lopultakin meidän kotimme voi olla lähtöisin aivan jostakin muualta kuin täältä ja olemme vain pelkkä "hybridi" joka on unohdettu tänne pieneen maailmaamme kasvamaan ja kehittymää tai toisaalta ne jotka meidät kehittivät ovat jo kadonneet ja meitä ei edes ole kukaan koskaan edes tulemassa tapaamaan tietäen että me olemme olemassa!! Etsijöitä voi olla toki muitakin kuin meidän kehittäjämme mutta jos ajatellaan tätä teoriaa ja ne kehittäjämme jotka joskus kykenivät löytämään planeettamme niin luultavasti on muitakin sivilisaatioita jotka kykenevät matkustamaan aikaa vastaan!!

      • ui mari

        evoluutiossa..:)Jumala on luonut ihmiselle sielun,jota esim.mainitsemillasi simpansseilla ei ole.ja Hän loi KAIKEN,SIIS KAIKEN,KOKO ison universumin ja paratiisinkin.sinulta valitettav.kestää hetki tajuta tämä.Voit myös nähdä miten kauniita asioita Hän loi meille,esim.eläimet,luonto jne.Jos kiinnostaa niin viimeisimmässä ilmoituksessa,Koraanissa tai Islamissa,on avattu tätä salaista maailmaa avaruudestakin,jonka ihminen haluaisi tuntea.mm.miksi Jumala loi tähtiä ja miten se liittyy satanaan,ja miten zin eli mm.avaruusolio pystyy muuntautumaan ihmisen näköiseksi.


      • hiivakolo
        ui mari kirjoitti:

        evoluutiossa..:)Jumala on luonut ihmiselle sielun,jota esim.mainitsemillasi simpansseilla ei ole.ja Hän loi KAIKEN,SIIS KAIKEN,KOKO ison universumin ja paratiisinkin.sinulta valitettav.kestää hetki tajuta tämä.Voit myös nähdä miten kauniita asioita Hän loi meille,esim.eläimet,luonto jne.Jos kiinnostaa niin viimeisimmässä ilmoituksessa,Koraanissa tai Islamissa,on avattu tätä salaista maailmaa avaruudestakin,jonka ihminen haluaisi tuntea.mm.miksi Jumala loi tähtiä ja miten se liittyy satanaan,ja miten zin eli mm.avaruusolio pystyy muuntautumaan ihmisen näköiseksi.

        tämä tästä täydestä pupusta vielä puuttuikin, että uskontokin piti vielä tähän vetää mukaan...


    • hulluille puuroa

      Ehkä näiden humanoidien tavoite on saada aikaan sellaista älyllistä keskustelua, josta nytkin on kyse? Näin Suomi24 saa sopivaa joukkoa sivuilleen esittelemään itseään ja ihmeitään, myydä kaavojaan deittaillen ja syntyy bisnestä?
      Ehkä koko juttu onkin älyllisten ihmisten tekemä kompa vähemmän älyllisille humanoideille? Ehkä eurokriisi on samaa kompaa? Hulluille puuroa. Mitä hullumpi tarina sitä varmimmin se uskotaan..

      Humanoidit ovat siis älykkäittä ihmisiä, ei toki huippuälykkäitä enää, kuten pörssiä meklarit tai oikeammin heidän pomonsa ja lopputuoksena on alin rotu, jossa tämä sivusto palvelee heidän tarpeitaan ja luo uutta taloutta?

      Kuka juoksuttaa näitä humanoideja ja miksi, on sitten tällä sivustolla ihan turha kysymys. Mitä mielenkiintoista siinä olisi? Pelata shakkia sellaisten kanssa jotka eivät osaa sen sääntöjäkään? Eivät ole oppineet vuosituhansiin. Ehkä pikemminkin koko ajan taantuneet?

      • sepi2

        oot ällin päällä.työmiestä kusetetaan viimmesen päälle.eu.n "niin sanotut herrat"elää palkan saajan kustannuksella.uskon,että nää on niitä humanoideja jotka täällä maan päällä haluaa asua paratiisa työmiehen kustanuksella?


    • EMME OLE YKSIN

      Muualla avaruudessa on elämää, ja he ovat vierailleet myös meidän planeetallamme. Mitä ihmeellistä siinä on? Olemmehan mekin alieneita kun avaruudessa asumme. Jonain päivänä voimme olla "ufoja" jollakin toisella planeetalla, kunhan vain tekniikkamme kehittyy tarpeeksi.

      "Ufot" eivät ole uskon asia, vaan fakta. Sitä ei ole vielä vaan paljastettu kaikelle kansalle, jottei syntyisi paniikkia. Internet on auttanut ihmisiä löytämään totuuden, nykyään jo monet tajuavat että muuallakin on elämää. Olisi järkyttävää maailmankaikkeuden tuhlausta jos täällä ei olisi muuta kuin me. Ajatelkaa nyt, ainoat ihmiset maailmankaikkeudessa, jotka ovat melkein onnistuneet tuhoamaan kotiplaneettansa! Ja me olemme muka älykkäitä, pah. Susi ei pasko pesäänsä, mutta ihminen paskoo.

      Jos haluatte todisteita telluksen ulkopuolisesta elämästä, tutustukaa sellaiseen pikku juttuun kuin Disclosure Project. Disclosure Project käyttää todistusaineistonaan yli 400:lta armeijan, tiedustelupalvelujen ja hallituksen työntekijältä saamiaan lausuntoja.

      • jatkoa------

        Aloittajan kirjoituksesta sen verran, että veikkaan että on keksitty juttu. Voin olla kyllä väärässäkin.

        Mutta kuten sanottua, maapallon ulkopuolisesta elämästä on olemassa todisteita ja paljon. Ottakaa asioista selvää, for your own good.


      • K}
        jatkoa------ kirjoitti:

        Aloittajan kirjoituksesta sen verran, että veikkaan että on keksitty juttu. Voin olla kyllä väärässäkin.

        Mutta kuten sanottua, maapallon ulkopuolisesta elämästä on olemassa todisteita ja paljon. Ottakaa asioista selvää, for your own good.

        Vaikka todennäköisyys ois jollekin 0,000000000000000000000000000000001, niin ei se tee asiasta mahdotonta. Helppo se on veikata sitä todennäköisempää


      • sepi2
        jatkoa------ kirjoitti:

        Aloittajan kirjoituksesta sen verran, että veikkaan että on keksitty juttu. Voin olla kyllä väärässäkin.

        Mutta kuten sanottua, maapallon ulkopuolisesta elämästä on olemassa todisteita ja paljon. Ottakaa asioista selvää, for your own good.

        täähn pittäisi olla selvä järkiseltä faktaa.


    • adfadfadf

      No kyllä mä ainakin haluan uskoa tuohon, tuollanen on just siistiä:D

    • tottuus esiin

      Eikö sinusta tehty katoamislmoitusta 3kk poissaolon jälkeen? Etkö ottanut yhtetyttä suomen ufotutkijoihin `Jos tarinasi on tosi eikä provo-voisit hyötyä hypnoosista?

    • KULLANKELTAINEN SLENDERMAN. Okei ei nyt sentään.

      Itse en tiedä että uskonko ufoihin, mutta tuo kuulosti jostain sci-fi-kirjasta lainatulta tekstiltä. HUOM en siis väitä että olisit lainannut sen mut lukisin jos tuosta olisi kirja:D En voi uskoa tuohon jotenka en voi ottaa sitä tosissani, mut jos niin oikeasti on käynyt niin.. HUI.

    • ...

      mikä mahdottomuus olla kadoksissa 3kk ilman että kukaan käy tekemässä katoamisilmoitusta?
      Oletus: jos mies on vaikka 30v. vanhemmat voi olla kuollut ei sisaruksia. käy yksityisellä töissä (joka ei kerkiä tai kiinnostu tekemään ilmoitusta). Asuu vanhempien vanhassa talossa (velaton, pankki ei kaipaa). ei lemmikejä, naapurit on lähes tuntemattomia, työkaverit on vaan työkavereita. kuka silloin tekisi edes kuukauden päästä katoamisilmoituksen? kaukainen täti jonka näkee kerran vuodessa jos sitäkään, joku sukulainen jonka pyöreillä vuosilla käydään kahvilla? tarkotan vaan ettei lehtiin päädy niitä katoamisilmoituksia jos kukaan ei niitä tee...

      Erakoituneita ihmisiä on oikeasti suomessakin...

    • Jättiläiset3

      kaikki hehän ovat homoja, eikukn riimu jalkaan ja avantoon

    • entinen haagalainen

      eihän tää mikään ennekuulumaton juttu ole. näitä on pajon. itselleni ja pojalleni ilmestyi kirkas valo joka lenti äänettömästi 10m päässä meistä. sitä kesti n. puoli minuuttia ja tämä alus veteli aivan äkkiarvaamattoman nopeita ja käsittämättömän suunnikkaita kuvioita. en säikähtänyt, katsoin vaan suu auki ihastuksissani. myöhemmin kuulin että naapurini oli saanut tämän videoitua. tämä tapahtui v 1992 etelä-haagassa, helsingissä.

    • Jussi XI

      Paljon kysymyksiä. Miten pysyä hengissä 3 kk ilman ruokaa ja joumaa ? Vastaus on : ei mitenkään !

    • novoivittujoo26

      no voi vittujoo mitä diibadaabaa täällä taas lasketaan luettavaksi, kuka tollasia juttuja uskoo, ufohihhulit ja rapapersepösilöt korkeintaan........

    • ...

      eiköhän ne osaa antaa suosen sisästä ruokaa jos ovat tutkineet meitä tuhansia vuosia... vai vätätkö että koomassa oleva kuolee nälkään?

    • Uffomiesh

      Miksi ette vain usko, vaan yritätte selittää kaiken ihmismielen rajoittuneilla kyvyillä. Ufot vei ukon ja thats it. Nuo rodutkin on keksinyt ihminen tuskassaan: emme me tiedä onko niillä nimeä ja rotuja lainkaan.

    • Outo värisilmä

      Jäi vähän mietityttämään??? Makasit "sinisessä" valossa ja "kullankeltainen" olio seisoi sen "kapselin" vieressä, miten se on mahdollista? Eikös sinine ja keltainen ole vihreää?????

    • yksi juttu

      yksi tarkentava huomio kuinka on vaikeeta uskoa ufoihin, jos uskoo johonkin jumalaa tai "korkeampaan voimaan". Eli miten voit pitää mahdottomana ajatusta siitä että on ufoja jos uskoo jumala? Jos minä olisin jumala tottakai olisin tehnyt useita maan kaltaisia planeettoja. Ei mitään tieteellistä koettakaan tehdä vaan yhtä kertaa ja todeta että asia on näin... tai kun kehitetään lääkeainetta tehdään siitä useita versioita ja katsotaan mikä toimii parhaiten.

      • Huokaus45

        Kun puhutaan Jumalasta, ei hänen tekojaan ja ajatuksiaan pidä verrata siihen, miten sinä toimisit jos olisit Jumala. Ihmiselle ei ole luotu tarpeeksi älliä ja ymmärryskykyä käsittää kaikkea, joten ihmettele rauhassa mutta älä kuvittele tietäväsi asioita, joita Jumala ei ole itse ilmoittanut.


    • Ja kaikki

      tämä tapahtui kaupungissa nimeltä Porvoo eikö, jos ei Porvoo niin Kerava aivan varmasti.

    • jk

      niinkö

    • joooo-o

      Kuka käy keskellä yötä lenkillä ja metsässä =O ??? Et sitten parempaa aikaa lenkkeilylle löytänyt?

      • kyllä vain

        kaikki ei elä samalla tavalla kuin sinä klo 06:00 herätys ja kello 21:00 nukkumaan


    • 23#

      "Jättiläiset", sun kantsuis ottaa yhteyttä Rauni-Leena Luukanen-Kildeen, asuu Norjassa, mutta jotain kautta kai saisit hänen yhteystietonsa.

      Tarinasi kuullostaa sikäli uskottavalta, että tiedän maailmassa tapahtuvan outoja asioita, eikä 3-metrinen ufoukko itsessään minua hämmästyttäisi, joskaan en ole koskaan itse tavannut, enkä halua tavata.

      Koska maailma on täynnä salaisuuksia, ne myös halutaan pitää salaisuuksina. En ihmettele perässäsi ajanutta valkoista pakettiautoa, niin kummalta kuin se voikin tuntua, tällaista tapahtuu. Kun joku uskaltautuu puhumaan, puhuja leimataan hulluksi, mutta kukaan ei kysy pakettiauton perään. Vaikka näit sen, niin virkavalta ei välttämättä halua tietää siitä mitään. Joku tunaroi, kun yleensäkin huomasit sen. Tai ehkä tarkoitus oli pelotella. Älä pelkää.

      Tämmöinen on maailma.
      En tiedä, onko tämä nimenomainen aloitus totta vai ei, mutta tällaista tapahtuu.

      Jos kertomasi on totta, ole rohkealla mielellä, maailma on toisenlainen kuin yleisesti uskomme. Mutta vain harvoilla on rohkeutta sanoa tämä ääneen. Sinä olet rehellinen ja rohkea.

    • cgnfgnfgn

      Ehkä ne etsivät minua. Olioilla on kyky "luodata" ajatuksia.
      Katselen taivaalle ja mielessäni kutsun heitä.

      En ole hullu, enkä vakavissani harrasta tällaisia.
      Hei, onhan rukoileminenkin melko sairasta, jos sitä ilmiötä lähtisi analysoimaan?

      Tavallisesti kestää 1- 2 päivää, kunnes saa lukea mediasta oudoista valoilmiöistä asuinseudullani.

    • Angelgirl

      Mä ainakin uskon sua,voimia!! Mä olen varma että olin pienenä n.3 vuotiaana humanoidien kanssa tekemisisä..yritin kertoa vanhemmilleni asiasta ja he kuittasivat asian unena. 4 vuotta sitten koin yliluonnollisen kokemuksen kun yksi arkkienkeleistä ilmestyi sänkyni viereen yöllä klo 02.00.

    • Skarppaa vähän

      VInkki tulevaisuuden kirjoitelmia varten: AINA kun lähdetään imitoimaan todellisia tapahtumia, pitää kertoa tarkka paikka. Jos kirjoituksesi olisi totta, et sanoisi ylimalkaan "tässä lähellä", vaan kuvailisit paikan erittäin tarkkaan.

      • Jättiläiset

        vitun ääliö, avaus ei ole totta. Luuletko että kännissä olisi edes tuota tapahtunut. Osta naru itsellesi ,ääliö nimimerkkiken apskakas


    • Jättiläiset

      Ei enää kannattaisi juoda liikaa, varkoaa muut - ufomiehet oli poliiseja valokas kone poliisiauto ja kuukausien jutu oli putka ja sairastupa

      t. avaaja

      • ...

        Vautsi vau. Osasit laittaa alottajan nimimerkin itelles. Jätkähän on paatunut trolli ja rikollisnero.


    • Jättiläiset

      hähäh, moni vajaamielinen vastaaja otti avauksen todesta1

      Nyt vittuilemaan näille vajaamieliselle absolutisteille!

      saatanan vajakit vammaiset sossun elätit broonmuun ja brobnnu pois

      • ...

        Vautsi vau. Osasit laittaa alottajan nimimerkin itelles. Jätkähän on paatunut trolli ja rikollisnero.


    • Jooo-o edelleenkin

      Kyllä vain kommentoijalle

      Mistäs sinä tiedät miten minä elän. En herää kello kuusi aamulla enkä edes mene nukkumaan yhdeksältä illalla.

      Fakta on että jos liikkuu tuohon aikaan yöstä ja tapahtuu (vaikka en tähän uskokaan) , mutta muutakin ihan mahdollisia asioita niin on turha itkeä kun nokka vuotaa verta ;)

      Toki tapahtua voi päivälläkin asioita, mutta todennäköisemmin ei yöllä kannata hirveästi yksin liikuskella ja tämän pitäisi jo sanoa järkikin........tosin jos sellaista ei löydy niin .... niin no =D

      • Jättiläiset

        haista paska kommentoijille, ja sinulle hymiöpaskalle. Dorka jos uskoit avauksen todeksi vitun vajakki


      • ...
        Jättiläiset kirjoitti:

        haista paska kommentoijille, ja sinulle hymiöpaskalle. Dorka jos uskoit avauksen todeksi vitun vajakki

        Vautsi vau. Osasit laittaa alottajan nimimerkin itelles. Jätkähän on paatunut trolli ja rikollisnero.


    • deadhead_chemistry
      • deadhead_chemistry

        mielisairaan juoppoavaajan vaimosta kuva. .... haukkuu jo kaikkia pikkuPreivikki


      • Oikea aloittaja
        deadhead_chemistry kirjoitti:

        mielisairaan juoppoavaajan vaimosta kuva. .... haukkuu jo kaikkia pikkuPreivikki

        En ole haukkunut ketään. Joku on vain varastanut nimimerkkini ja trollaa sillä nyt.


    • r

      vitun hyvä aihe, hyvin keksitty niin saapahan apinat spekuloida=)

      • r

        ja avaajan kaltaiselle =) pikkuliisalle menkoissaan


      • Jättiläiset
        r kirjoitti:

        ja avaajan kaltaiselle =) pikkuliisalle menkoissaan

        turpa kii stadilaishomo1


      • ...
        Jättiläiset kirjoitti:

        turpa kii stadilaishomo1

        Vautsi vau. Osasit laittaa alottajan nimimerkin itelles. Jätkähän on paatunut trolli ja rikollisnero.


    • häh-hä

      Älä juo niin paljon, avauksesi on kuin PulttiBois:n juopposketsistä. Viimeisistä viesteistäsi päätellen, sinulta puuttuu jotain muutakin kuin työpaikka..


      Etb tiedä niin mitään, pentu. Jos tietäisit. Et kysyis. Ja kyllä vaan.

    • Jooo-o vieläkin...

      Luetun ymmärtäminen vois olla paikallaan ;D aloittajalle=Jättiläiset

      Mutta fiksuutesi ja viisautesi (jota ei ole) ainakin tulee esille loppu kommenteista, kiitos siittä.

      Taidat olla itse sossupummi vailla elämää ja motivaatiota edes hankkia sellaista.

      KUKAAN ei edes uskonut tarinaasi...so sad SO SO SAD...poor you...säälin sinua.

      • ---

        Ja minä sinua.


    • 17+17

      Sillä ole mitään väliä vaikka olis 5 vuotta koneella istuskellu. Oma rooli mailmassa on mikä on ja kannattaa tehhä mikä tuntuu hyvältä koska se ei ole naurettavaa muuten kun oman egon mielestä.

    • hohhoijaa

      hohhoijaa..onhan aikoihin eletty..saisko niiden kanssa tehdä diilin että...kuinka saatais nää persut katoamaan...vois hiukka vaikka maksaa..toisivat sit vasta takaisin kun rupeis järki hiukka kulkee päässä..

    • pimpompimpom

      varmaan vain jotta saisivat asentaa sulle jonkun vimpaimen hanuriis....otitko lääkkeesi jo???

    • lääkkee naamaa

      Et sä voi ohjata mitä siellä päässä liikkuu sen enempää kun oot hallinnassa sydämmen sykkeestä. Ainut mahdollisuus on vaan akttella ja keskittyä sitte siihen ku mielenkiintonen asia ilmestyy eteen

    • Satusetä/täti?

      Tuohon sepostukseen kun lisäät, ettei sulla ole lähiomaisia ja oikeasti sinua ei metsästä hakenut ambulanssi, niin voisi jo uskoa, ettei lehdistöä kiinnostanut metsästä löytynyt henkitoreissaan makaava ihminen!
      Toiseksi, kyllä ne sairaalassa tietää mille haisee Deliriumiin asti itsensä ryypännyt äijä ja tietää verenkuvan. EI olisi tuommoinen valhe mennyt läpi.
      Turha väittää, etteikö verikokeita olisi otettu, kuten myöhemmässä viestissä spekuloit. Totta vi.ussa henkilön verenkuva tsekataan, jos heebo löytyy näreestä puolikuolleena, eikä saa sanaa suustaan.
      Oletkin jo viestissäsi todistanut viehtymyksesi valehteluun, että jatka samaa rataa!
      Mikä saa muka raivoraittiin henkilön pilaamaan maineensa valehtelemalla ryyppyputkesta, vaikka loogisemmin olisi vain sanoa että taju lähti lenkkipolulla, etenkin kun et kirjoittamasi mukaan tiennyt olleesi niin kauan kadoksissa ennekuin sairaalasta pääsit!

    • Alkoholisti00

      Vai että raivoraitis on nyt meneillään.

    • Ylläpito tekee kyllä taas pohjanoteerauksen kun nostaa tällaisen trollijutun etusivulle.

      TROLLIEN RUOKKIMISTA, TE PÖLLÖT SIELLÄ YLLÄPIDOSSA!!!!

      • Tölli

        Trollien ruokkiminen yleisellä paikalla ehdottomasti kielletty!!


    • NiceUfo

      Itse uskon että on olemassa muunkinlaista elämää täällä maailmankaikkeudessa kuin tämä ihmiselo. Onhan näiitä maan kaltaisia planeettoja löytynyt tämän tästä. Ja maapallollakin on ihmisellä eläimiä seuranaan vaikka kuinka paljon.

      En tosin ole ufoja nähnyt, mutta kummisetäni kertoi tavanneensa myös ufon ollessaan metsässä kesällä. En tiedä kertoiko tosissaan vai ei, mutta ei pahemmin kyllä nauranutkaan kertoessaan ja pyysi olemaan kertomatta kenellekkään. No nyt kummisetäni on ollut kuolleena jo kahdeksan vuota.

      Sitä en ymmärrä miksi nämä ufosieppaukset kuvataan aina tällaisiksi samanlaisiksi. Miksei ufot voisi olla ystävällisiäkin? Miksi heidät kuvataan aina uhkaavina ja vihamielisinä? Mitä jos totuus onkin toista? Ihminen on kovin halukas sotimaan, kun tuntematontakin kohtaan pitää jo olla sotasuunnitelmia.... Itse en halua kuin rauhaa kaikkialle:)

      • Raion23

        se miksi sieppaaja humanoidit aina kuvataan pahiksina johtuu siitä että positiiviset eivät kaappaa ihmisiä vasten tahtoaan. positiivisia humanoideja on määrällisesti ennemmän kuin negatiivisia mutta pysyvät mielummin piilossa auttaen meitä kun siihen tarjoutuu mahdollisuus. suora ilmestyminen ihmisten eteen julkisesti aiheuttaisi liian suuren kaaoksen, varsinkin kun maailman johto eliitti on jo vuosikymmeniä ollut yhteistyössä negatiivisten kanssa ja elokuvateollisuuden avulla on ihmisten mieliin luotu kuva valloittaja roduista. positiiviset tulevat näyttäytymään meille vasta kun ihmiskunta on tarpeeksi kypsä. tätä kommenttipalstaa lukiessa voi kyllä huomata että siihen on vielä pitkä matka. aloittajalle vielä pari tärkeää sanaa, ÄLÄ PELKÄÄ, pelko on aseista tehokkain ja sitä meitä ihmisiä vastaan eniten käytetäänkin.


    • Kuun pimeältä puolen

      katso että onko jokin muu sinussa muuttunut. pystytko suoriutumaan älykkyystesteistä tai jostai muusta helpommin. Tai huomaatko jotan ihmeelistä halua keksiä jotain tai tehdä jotain uutta. tai humaatko että joki jo tukittu on vahnaikasta ja sinulla on siihen jotain uutta lisättävää.. huoamtko että sinulla olisi jokin tehtävä ihmiskuntaa varten. muukalaiset eivät vahigoittaneet sinua joten he joko tutkivat meita tai valitsivat sinut tekmään jotain tehtävää joka on tarkoitettu koko ihmiskunnan kohtaloksi. mutta sinun kauttasi ei niin että he vosivat ise näyttäytyä ilman väestön paniikkia.

    • Mätäkuu...

      Mätäkuu...

      Ja lehdillä klassinen uutispula. Oikeat toimittajat vielä kesälomilla ja kesäharjoittelijat päästetty temmeltämään.

    • problem officer?

      Olis kiva kun vois laittaa vastaukseksi kuvan. Saisit coolfacen senkin peikottaja!

      • problem officer?

        Joo mitä nämä miinukset ovat? Haistakaa paskiaiset vittu! Ei teitä ole siepattu eikä ikinä tullakkaan! Siinähän ruokitte trollia!


    • sarpedon

      Pitää varmaankin ihan paikkansa. Itekkin olen välillä epäillyt muutaman oudon asian takia, että onkohan minutkin joskus siepattu.

    • cccp rules

      Tehtiinkö "sexual experiments", savolaisittain saitko kovvoo hommoo. Metallinen maku suussa voi johtua CCCP agenttien spekusta pinaattiaterian jälkeen.

    • Vai jättiläiset
      Henkimaailman olentoja taivaan avaruuksissa. Näin myös avaruuden henkivallat ja voimat tulevat seurakunnan välityksellä tuntemaan Jumalan viisauden kaikessa moninaisuudessaan.Ef:3:10

    • Huh,huh mitä sekoja!

      Joko aloittaja on ottanut liikaa lääkkeitä tai liian vähän,mut en usko lainkaan tollasta puppua. Hae hyvä ihminen hoitoo ittelles jostain "pää" lääkäriltä! Pleace!

    • Hpönpöpön pöppö

      kenen maahiasen murot sä oot syöny?? :D

    • Ufouskovainen

      Niin emme ole ,maailmakaikeudessa yksin.On meitä kehittyneempiä sivislisaatioita,jotka ovat jo vuosituhansia tehneet kaikenlaisia vierailuja lentävillä
      esineillä maapallolle.Se vain on niin ettemme ymmärrä tai usko,että on olemassa
      muutakin elämää,kuin maapallolla.Ymmärtäisimme paremmin,mikäli tämä kehittyneempi sivilisaatio ottaisi meihin yhteyttä ja laittaisi viestejä meille.Sitten he myöskin kertoisivat,kertoisivat,keitä he ovat ja mistä linnunradan osasta he tulevat.
      Juhan Af Grann teki 90-luvulla ohjelmia näistä UFO-ilmiöistä ja sieppauksista.Selvää on,että muukalaiset ovat kiinnostuneita meistä ja haluavat tehdä kaikenlaisia kokeita,koska olemme erilaisa kuin he ja heidän kotipalneettansa olosuhteet jollain
      aurinkokunnalla ovat toisenlaiset.Meidän pitää ymmärtää,että heillä lienee hyvin pitkälle kehittynyttä teknologiaa ja myöskin he lienevät kovastikin meitä älykkäämipiä.Mutta obhan maailmankaikkeudella ikää n 16 miljardia vuotta ja
      meidän aurinkokunnalla vain 4 miljardia vuotta ikää.Voimme siis vain arvailla,miten vanhempia aurikokuntia on avaruudessa ja miten pitkälle on kehitys niillä teknisesti ja henkisesti edennyt.Pitäisi uskoa,kun taivaalla näkee outoja
      esineitä ja muutakin yliluonnolista tapahtuu.Elämää on siis avaruudessa ja miten
      kehittynyttä siis.

    • Kuulostaa vähän siltä, että olitkin psykoosissa. Ja lisäksi taidat olla maailman ensimmäinen ihminen, joka valehtelee olleensa psykoosissa pelastaakseen maineensa :)

      • Powderinalle

        Mistä helvetistä sinä voit tietää hänen olevan ENSIMMÄINEN ihminen, joka valehtelee olleensa psykoosissa pelastaakseen maineensa??!! Aika moni nimenomaan yrittää uskotella esim. mielentilatutkimusissa olleensa psyykosissa. Ja muitakin esimerkkejä keksisin vaikka kuinka paljon, mutta ei kai sinulle kannata mitään selittää...


      • Powderinalle kirjoitti:

        Mistä helvetistä sinä voit tietää hänen olevan ENSIMMÄINEN ihminen, joka valehtelee olleensa psykoosissa pelastaakseen maineensa??!! Aika moni nimenomaan yrittää uskotella esim. mielentilatutkimusissa olleensa psyykosissa. Ja muitakin esimerkkejä keksisin vaikka kuinka paljon, mutta ei kai sinulle kannata mitään selittää...

        Osaatko lukea? "Taidat olla" lukee tossa, suht selkeesti, idari.


      • Powderinalle kirjoitti:

        Mistä helvetistä sinä voit tietää hänen olevan ENSIMMÄINEN ihminen, joka valehtelee olleensa psykoosissa pelastaakseen maineensa??!! Aika moni nimenomaan yrittää uskotella esim. mielentilatutkimusissa olleensa psyykosissa. Ja muitakin esimerkkejä keksisin vaikka kuinka paljon, mutta ei kai sinulle kannata mitään selittää...

        Ja joo, ei kande selittää mulle, koska ei vois vähempää kiinnostaa :D


    • ebinjuttu

      Daaamm. Provo, tai joko känniseikkailut, on päässyt etusivulle :D:D

    • hehheheheh Hei ammu ittes hahhahahahahhahahha

    • ateisti43v

      hitot mitään jumalaa ole olemessa. eikä tule olemaan.. uskokaat nyt. että mitään yliluonnollista ei ole olemassa.. tää on kaikille sellasille jotka uskoo sontaa/yliluonolliseen!!

    • kääpiö

      Ei jättiläiset ainakaan mitään satua ole! Hyyppärit ja naureskelijat mun mielestä on niitä idiootteja jotka ei ymmärrä ympärillään kuin korkeintaan sen mitä on koulussa opetettu.

      http://www.netikka.net/mpeltonen/giants.htm ja lisää löytyy googlaamalla

    • =)

      Totuushan on että kukaan ei tiedä onko noita olemassa vai eikö, jättäkäämme asia tähän.

      • voipi olla

        mutta en oikein usko, että ihmisten kaltainen, vielä apinan kengissä elävä otus hirveästi kiinnostaa....


      • Miksei kiinnostaisi?
        voipi olla kirjoitti:

        mutta en oikein usko, että ihmisten kaltainen, vielä apinan kengissä elävä otus hirveästi kiinnostaa....

        Kiinnostaahan meitäkin apinat ja muurahaisiakin ym. tutkitaan...


    • Uffomies

      3 kuukautta kateissa. Eikö kukaan tehnyt katoamisilmoitusta? Tiedotusvälineissäkään eivät viranomaiset ilmoitelleet katoamisestasi, kuten tavallisesti tehdään???? Ehkä söit metsässä väärän sienen ja näit hallusinaatioita. Oireet ovat hyvin yleisiä sienestäjien keskuudessa.

    • Cretino

      Voi Luoja teitä hulluja !

    • kysymys

      mikä oli pulverin nimi ja onko se helposti saatavissa

    • Asiaa Ja Järkeä

      Tarinassasi mättää liian moni asia, eikä siksi voi oikein todeksi uskoa. Ensimmäiseksi mitä hemmettiä teet kahdeltatoista yöllä lenkillä??? Toiseksi, kuten jo joku sen sanoikin, verikokeilla alkoholin juonti olisi ollut testattavissa. Ja kolmannneksi olet aikas vainoharhainen tuon pakettiauton suhteen, rauhotu nyt hyä mies! Kyllä tuo juttu nyt haiskahtaa ja pahasti feikille.

    • Onpa

      Jaaha... Johan on keskustelua käyty.
      Se on vaan niin että kaikki myö ihmiset ollaan yhtätavalla avaruusolentoja, kuin muualla planeetoilla asuvat...
      Pientä kokemusta on myös kidnappaus yrityksestä, joka jäi yritykseksi... he he... onneksi :D

    • täh

      no en tiedä uskoako vaiko ei, mutta kritiikkinä esitän että miksi sen tänne tulisit kertomaan. ja luulen että ne kaappaavat ihmisiä tutkiakseen meitä. joku hulluhan väitti että ihminen on apinan ja avaruusolion risteytys

    • jenkeistä

      uskoisi jotain tällaista, mutta että vielä suomalaisen suusta!!!!!
      Nää trollilässytykset parantaa kuin sika juoksuaan.
      Hyvä vatipäät, jatkakaa ihmeessä!!!!

    • XOX

      Paskaa on joka lähtöön!

    • paranormaaliblogi

      Facebookissa löytyy suljettuja ryhmiä aiheeseen liittyen (henkiset yms.) voisit tiedustella / kertoa kokemuksesi sopivammilla saiteilla kuten: http://paranormaaliblogi.net/

    • xoxx

      Tai se kolme metrinen väki olikin läjä kelta ihosia lääkäreitä :D
      Olen tullut johtopäätökseeni: OLIT YLI 3PROMILLEN HUMALASSA!
      oireet: Tajunta alkaa kadota - henkilö sammuu.

    • Porin mimmi

      Olit lenkillä, kompastuit puun oksaan ja löit TOSI kovaa pääs johonki kivee ja sit hallusinoit ton koko ufo sessios... TAI sul on ufofetissi ja tyttö-/poikaystäväs pukeutunu ufoks ja tehny sul kaikkee tosi pervoo ja härsii pannu sua muovises ufo asus jne jne... Tai sit oot vaa yksikertasesti sekopää :)

    • Järkevä

      Mitä ihmettä täällä oikee puhutaan?? Kaikki nyt tietää, että todennäkösesti avaruusolentoja tai jumalaa ei ole olemassa. Mutta jos joku uskoo niin antaa uskoa ja jos joku ei usko niin antaa olla uskomatta. Ei tarvitse nyt sentään haukkua toisia. Itse en kyllä usko tuohon hölynpölyyn, mutta toivotan tälle ihmiselle jolle tämä on olevinaan käynyt niin onnea elämään mielenterveys ongelmasi kanssa!

    • mikreeni

      Jotkut huumet aiheuttavat siis sitä että näkee ufoja..ehkä sait sitä jostakin juomasta (barista vaikka)

    • heheehoh

      Foliohattu päähään niin ufot ei löydä sinua seuraavalla kerralla!

      Ei tsiisus, kaikenlaisia hulluja sitä onkin.

    • hauskaahan_tämä

      Aloittaja manitsee yhdessä viestissään että valkoisesta pakettiautosta on huudelty nykyiselle naisystävälle törkeyksiä.
      Miksi naisystävä ei ole tehnyt miehestään katoamisilmoitusta kolmen kuukauden aikana? Ja hoitajana voin sanoa että verikokeista näkee aika paljon..

    • Dille222

      Kuka v*ttu jaksaa edes keksiä näin tyhmää tarinaa?

      • -------

        Näköjään sinä.


    • Fsvthsttdhdthe

      Tää on provo. Tai huume sekoilu. Jumalaa ei oo se on yliluonnollinen. Ns "avaruusolentoja" on. Me ollaan vaan yks planeetta muisen joukussa jossa on elämää, on kehittyneenpiä kuin "ihmisiä" kuin me javon myös vähemmän kehittyneenpiä. Ne paljon kehittyneenmät voisi tulla koska vaan vierailemaan tänne jos haluaisivat. He vaan ajattelee että siitä ei seuraa mitään hyvää. Sotaa ja muuta. He tarkkailevat meitä tälläkin hetkellä ei vaan halua tulla pilaamaan meidän rauhaa.

    • maalainen

      Tutkimusten mukaan Helsingin ja Turun jätevsistä löytyi metamfetamiinia 30 kertaa enemmän kuin muista Euroopan saman mittakaavan kylistä. Selittäiskö se ufohavainnot siellä suunnalla? Eihän siellä uskalla enää kalastaakaan tai käydä torilla joutumatta ufohavaintojen kanssa harhailemaan.

    • huuuuhuu

      tutustu "elämänkukan salaisuuteen"

    • Ei Vierailijoita Ole

      Minullekkin kävi v 2009 syksyllä samantapainen tapaus, kuin aloittajalla.

      Olin illalla pimeällä metsässä suunnistamassa ja aloin tuntemaan otsassani painetta ja aloin nähdä kirkkaan valon.
      Valo kirkastui ainavain kirkkaammaksi ja lopulta se aivan sokaisi minut niin, että lopulta olin sokaistunut, enkä nähnyt mitään muuta, kuin tuon kirkkaan valon.
      Sitten aivan, kuin kaaduin ja tunsin allani jotain pehmeää en tiedä kauankotätä kesti, mutta vaimoni ääni kuului vierestäni ja se sanoi näi.
      Erkki! Mitä sinä siinä turpeikossa makaat otsalamppu silmilläsi

    • marsilaistenuhri

      Minullekin kävi vastaava lenkkipolulla illalla lenkillä ollessani, valo sokaisi minut ja yhtäkkiä tunsin painetta peräsilmässäni, siinä he olivat, marsin pienet vihreät miehet kopeiloimassa peräsuoltani taskulampun kanssa, kuukausin testauksien jälkeen he viimein rohkenivat häpäistä minut ja alkoivat vuorottelen testaamaan erilaisia asentoja ja käyttivät minua yhtä ahkerasti kuin fleshlightia konsanaan, monien hyväksikäytettyjen kuukausien jälkeen he palauttivat minut takaisin kotiplaneetalleni, liekö syynä ollut venynyt anus liiallisen hyväksikäytön ja kopeloinnin jälkeen.
      Minuun jäi ikuiset traumat ja peräsuoltani kivistää joka kerta kun kävelen kaupungilla ja kevyen liikenteen valot muuttuvat vihreiksi ja näen vihreän miehen kopeloimassa kakkareikääni/häpäisemässä sitä neonvihreällä meisselillään, myöskin tunnen itseni rumaksi kun en saanut rakennettua suhdetta marsilaisiin rakastajiini.

    • megaforcemies

      Trolli tai sitten jätkä on ollu vähän muissa maailmoissa... Muuta selitystä tälle eiole.
      "energiaverkko" Joo, kyl niitä ainakin Halo 3 pelissä on. Ne on myös sinisiä.

    • R2H2N1

      Horju hoitoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Oikea asiantuntija

      Tapaus on täysin selkeä. Kyseiset avaruusolennot olivat intergalaktisen televisioyhtiön työntekijöitä. He sieppaavat toisinaan eri planeetoilta älyllisiä nisäkkäitä, joiden peräsuoliin he asentavat galaktisten lähetyksien välittämiseen tarkoitettuja tukiasemia eli toisin sanoen jättimäisiä lautasantenneja. Nämä lautasantennit menevät yllättävän pieneen tilaan mutta aktivoituessaan ne työntyvät kookkaan metallivarren kanssa ulos peräaukosta ja ulkona lautanen laajenee suunnilleen omakotitalon kokoiseksi välittimeksi galaktisille lähetyksille.

      Tästä ei sinänsä ole mitään erityistä haittaa. Aktivoitunut lautasantenni tosin voi pysyä ulkona parikin tuntia, kunnes vetäytyy pieneen kapseliinsa peräsuoleen. Lautasantennin aktivoitumisen tunnistaa helposti. Se tuntuu vähän samalta kuin suunnaton ulosteryöppy olisi tulossa, eikä pidättely ole mahdollista.

      Suosittelen ensimmäiseksi peräsuolen tähystystä asian varmistamiseksi. Mikäli peräsuolesta löytyy metallimainen kapseli, kannattaa palata samalle paikalle missä sieppaus tapahtui. Jos käy tuuri, saat otettua yhteyden asentajiin (kyseiset avaruusolennot) ja pyytää heitä poistamaan lähetin peräsuolestasi vetoamalla siihen, että se aiheuttaa merkittäviä ongelmia arkielämässäsi.

    • Tarkista anus ja vähennä elokuvien katselua;)

    • Hämärä Kontulasta

      Älä poju huolehdi, mulla itsellä kävi vielä huonommin. olin kolme vuotta sitten juoksulenkillä poikani hamsterin kanssa pururadalla. Olimme juosseet pari tuntia kun päässäni rupesi vinkumaan. Luulin ensin että nyt on syttynyt sota romaaneita vastaan. Sanoin hamstreilleni että nyt Hannu-poika hakee ilmakiväärin himasta ja lähtee rintamalle. Pahoitteleiln myös että hamsteri jää tod.näk. sotaleskeksi, on sen verran romaanit kovia ampumaan. Katsoin taivaalle kontillani anoen Paratiisiin pääsyä.Pääni yläpuolella oli yli 50m halkaisijaltaan punertavan mustahko UFO. Luulin että olin menettänyt mielenterveyteni joten soitin välittömästi Niuvvanniemen suljetulle ja kysyin vapaata huonetta loppuelämäkseni. Olen omasta mielestä terve, lähimmäisten mielestäni en.. He toivottivat minut välittömästi tervetulleeksi. Menin steissille, hyppäsin Niuvuksen dösään ja rupesin innolla odottamaan uudn elämäni alkua.Olimme Porvoon kohdalla jossa huomasin että se sama UFO lentää bussin vieressä. Yksi UFO-mies tuli ulos ja lensi ikkunan läpi viereeni istumaan ja sanoi minulle " Tjänare".Sanoin tjenäre ja laskin samalla alleni. He olivat löytäneet minut lopultakin yli pitkän 17 vuoden etsinnän jälkeen. Kerroin meneväni Niuvuksen suljetulle. Ufo-mies sanoi lähtevänsä mukaani. Täällä me nyt sitten ollaan oltu 3 vuotta ja kaikki on hyvin. Aamulla syömme yhdessä ensiksi " hyllynpuuroa ", sitten nautimme UFO-kahveet sekä 7-virtuaalipiirin vohvelit. klo 11 lähdemme ennen lounasta raketilla piipahtamaan joko Marsissa tai Jupiterissa, itse pitäisin eniten Plutosta. Tunnin kuluttua palaamme ja menemme kirjastoon lukemaan 7-päivää lehteä suomalaisista avaruuslentäjistä, olinhan itsekin jo 50-luvulla käynyt useilla eri Planeetoilla mm. Mustan aukon portilla kävin sulava jätski kädessä kyselemässä pääsyvaatimuksia Mustan aukon juhannusjuhlaan.. Minulla olisi pitänyt olla kiero mieli jotta olisin voinut päästä Jussia hippaloimaan. Olisin nimittäin kiertonut kaikille ettö olen henkinen Maukka-Perusjätkä vaikka en osaa edes pitää kädssä kenkäharjaa. Mutta Niuvus o nyt kova sana. Odotan mielelläni tulevaisuutts kunnes Mustan aukon ovet aukeavat minulle. Nähdään Kuussa, maassa on hyvät edellytkset lähteä mustikkaan mutta Marsissa minulle tarjoillaan aina maksalaatikkoa, joka vielä maistuu " skeidalle "Nyt UFO-miehet rupesivat tykkään maasta ja sanoi että n. viikko sitten he päättivät muuttaa luokseni.. Kiva juttu, tosi makeeta vai haittaaks se? Terveisin HÄMÄRÄ Kontulasta.

    • jjoensuuuuu

      hahahaaa

      miksi ne jotain junttia suomalaista kaappaisi

      kiertävät Suomen varmaan kaukaa

    • ufo1

      Mäkin tulin eilen marsin tolta puolen..olin siellä 2v koekaniinina:=)

    • Anun nakit ja muusi

      Niin niin.. 150 vastausta hölynpölyä tai jotain vitsiä, miksi vaivautua? Itelle tapahtui noin, melkein samalla lailla ja muutakin. Sitä ennen olin skeptikko nro 1.

      Voisikohan näistä keskustella ilman muka hauskoja anus-vitsejä?

    • Minä myös

      Hei mulle kävi samoin : Valintatalossa ja huomasin sen jälkeen että mulla oli jumalauta kaksi keissiä halvinta kaljaa mukana kun mut heitettiin pihalle valtsusta maksettuani bisset tottakai ja silleen.

    • itsekkin nähnyt

      Ei pahalla, ...
      ...mutta eikös tässä nyt tehdä hallaa kaiklle mahdollisille ja kaikelle mahdollisille tahoille?
      Niin moni on jo höpöttänyt nuo täysin mitään sanomattomat tiedot...
      keski jotain parempaa, kun laskujen maksamattomuus... ne huomatana vasta puolen vuoden päästä.

    • Loogisesti ajatellen

      Meidän galaxissamme on miljardeja tähtiä, ja vähintään yhtä paljon planeettoja. Ja tässä universumissa on miljardeja galaxeja kuten Linnunrata. On paljon todennäköisempää, että jossain muuallakin kuin tällä kivellä on älyllistä elämää, kuin että ei olisi. Ja eikö olekkin aika ylimielinen tapa ajatella, että ihmiset olisivat ainoat älylliset olennot koko maailmankaikkeudessa?
      Sitä en välttämättä usko, että tänne tulisi ulkoavaruuden olentoja. Olemme Linnunradan reunalla syrjässä, ja en usko, että on olemassa teknologiaa jolla voisi matkata valovuosia kestäviä matkoja.
      Avaruudessa on muutakin älyllistä elämää, varmasti, mutta tänne ne tuskin tulevat. Ja tuskin näyttävät ihmisiltä ja tuskin heiluttavat valosapelia....

    • herää jo, jos näitä juttuja edes koittaa ottaa tosissaan, missä näyttö
      kylähullun tarinaa, tosi puupää juttuja

    • Vai niin... =)

      Kiva, että joku jaksaa keksiä näitä juttuja tänne =)

      Jännä, että NASA, Venäjän-, Kiinan-, tai minkään muunkaan maan avaruusjärjestöt eivät ole kyseisiä olioita bonganneet....

      En kiistä, etteikö maan ulkopuolista elämää olisi olemassa, mutta täälläpäin ne ei ainakaan liiku... Jos liikkuisi, niin kyllä ne olisi jotenkin ittestään ilmoittaneet muutenkin, kuin vain kaappaamalla joitain tavallisia "random" ihmisiä...

      Mut jos tää tarina on totta, niin pyytäkää niitä olioita käymään minunkin luona =) Lupaan keittää kahvit ja tarjota kunnon pullat =D ...Vastapalvelukseksi toivoisin heiltä, että ne vois käydä likvitoimassa muutaman ihmisen, jotka ovat v***uilleet mulle =D

      • juuuupasenjuuu

        Muuten vaan parit NASAN astronautit kertoneet nähneensä ties mitä. Ole hiljaa, urpo.


    • Oikea aloittaja

      Haluaisin vielä mainita että henkilö joka on esiintynyt nimimerkilläni, ja haukkunut tässä ketjussa muita sen jälkeen kun tämä keskustelu laitettiin etusivulle EN OLE MINÄ!

    • SÄHKÖTUPAKKAA

      SÄHKÖTUPAKAT JA NIKOTIININESTEET HTTP://WWW.SÄHKÖTUPAKKA.FI OLETTEKO KOITTANEET? MITEN ON TOIMINUT??

    • Kerrotko, missä lehdessä oli katoamisilmoituksesi? Tekikö kukaan sukulainen ilmoitusta poliisille katoamistestasi? Eli lähetään ny ihan perusfaktoista ensin liikkeelle.

      • Oikea aloittaja

        Ei ollut katoamisilmoitusta. Tapaan/tapasin tuolloin sukulaisiani hyvin harvoin.
        Oikeastaan elämäni pyöri lähinnä työnteon ja kotona olemisen ympärillä.
        Koska asuin tuolloin yksin, niin kukaan ei myöskään ehtinyt kaipailla niin kovin paljoa.

        Ihmettelen vain, että miten ihmisten on niin vaikea uskoa juuri sitä, että kukaan ei ehtinyt kaipailemaan niin hirveästi. Toki laskut olivat rästissä, sähköposti oli täynnä viestejä, useista numeroista oltiin yritetty soittaa useita kertoja, maksukehoituksia oli tullut jne. Eli korkoineen ja siitä seuranneiden tapahtumien vuoksi, reissu tuli minulle aika kalliiksi.

        Aika surrealistinen olohan siinä oli kaiken kaikkiaan, ja niinkuin sanoinkin, itse luulin aluksi että olen ollut n. reilun vuorokauden kaapattuna, mutta paljastuikin lähes kolmeksi kuukaudeksi.

        Uskoisin että tämä on viimeinen viesti jonka kirjoitan tälle palstalle, sillä en oikeasti jaksa tätä, nyt kun huomasin että joku haukkuu täällä ihmisiä minun nimimerkilläni... ja näköjään moni on luullut häntä minuksi.


      • Full Of Crap
        Oikea aloittaja kirjoitti:

        Ei ollut katoamisilmoitusta. Tapaan/tapasin tuolloin sukulaisiani hyvin harvoin.
        Oikeastaan elämäni pyöri lähinnä työnteon ja kotona olemisen ympärillä.
        Koska asuin tuolloin yksin, niin kukaan ei myöskään ehtinyt kaipailla niin kovin paljoa.

        Ihmettelen vain, että miten ihmisten on niin vaikea uskoa juuri sitä, että kukaan ei ehtinyt kaipailemaan niin hirveästi. Toki laskut olivat rästissä, sähköposti oli täynnä viestejä, useista numeroista oltiin yritetty soittaa useita kertoja, maksukehoituksia oli tullut jne. Eli korkoineen ja siitä seuranneiden tapahtumien vuoksi, reissu tuli minulle aika kalliiksi.

        Aika surrealistinen olohan siinä oli kaiken kaikkiaan, ja niinkuin sanoinkin, itse luulin aluksi että olen ollut n. reilun vuorokauden kaapattuna, mutta paljastuikin lähes kolmeksi kuukaudeksi.

        Uskoisin että tämä on viimeinen viesti jonka kirjoitan tälle palstalle, sillä en oikeasti jaksa tätä, nyt kun huomasin että joku haukkuu täällä ihmisiä minun nimimerkilläni... ja näköjään moni on luullut häntä minuksi.

        Entä lehtijutut? Uutiskynnys on nykyään niin matala, että jos ambulanssi joutuu metsästä noutamaan liikunta/puhekyvyttömän henkilön, niin lehdistö on kiinnostunut asiasta välittömästi. Ei edes pientä uutisointia paikallislehdissä vai??
        Jos sinua on yritetty useista numeroista useita kertoja tavoitella, niin silloinhan sinua joku on kaivannut? Kavereita sinulla ei ilmeisesti ole, tai tosi huonoja sellaisia, ellei kukaan huolestunut.
        Väitätkö, ettei edes työnantaja huolestunut?
        Olet kai sitten äärimmäisen huono työntekijä, jolla on paljon epämääräisiä poissaoloja, sillä muussa tapauksessa työnantaja takuulla alkaa selvittää asiaa. On nimittäin kokemusta!


    • Bro

      Cool story, bro.

    • Tosi tapaus

      Hyvä hybriidi! Minä uskon sinua sillä koin samalla lenkkipolulla lähes vastaavan noin 30 vuotta sitten. Tämä ihminen on tosisssaan ja kokenut uskomattomia asioita.
      Onko sinulla jokin tilinumero minne voisimme laittaa rahaa että saisit asiantuntevaa hoitoa sillä itse jouduin elämään kokemukseni kanssa yksin.
      Onneksi voitin lotossa silloisen 500.000mk jonka turvin kaverit hoitivat minua.
      Tuntui että vahva pöhnä eleli päivittäin päässäni.
      Tuo kapselikokemus oli myöskin todella raju.
      Onneksi se oli vain vanha öljytynnyri jossa heräsin eräänä aamuna auringonpaisteeseen, mutta sellaiset liki puolivuotta katosi elämästäni ties miten?
      Muistatko mitään siitä galaksien välisistä lennoista?
      Minulla on joitakin muistikuvia ja ne ovat mielettömän kauniita.
      Sitä kyllä ihmettelen että kolmemetrisiä kaiffareita oli sulla, kun minä näin vain sellaisia puolimetrisiä?
      Niitä johti joku peukalon kokoinen? Pikku ukko sanoisin!
      Tai saattoi olla vaikka homo?
      Miten olet toipunut niistä kokemuksista?
      Minulla on Lapinlahdella hyviä valkotakkisia ystäviä jotka eivät koskaan
      ole väitelleet vastaan vaan ovat ymmärtäneet kaiken sanasta sanaan.
      Lopuksi antaisin hyvän neuvon: laittakaa musta jätesäkki päällenne kun menette lenkille tuolle polulle!
      Ei varmaan humanoidi älyä poimia kyytiin!

    • Elsa-Pekka

      Eikös amerikkalainen kirjailija Whitley Strieber väitä tulleensa kaapatuksi?

    • Mic Mac

      Aloittajan tarina on kuin suoraan elokuvasta Valoa Taivaalta vuodelta 1993 jossa
      kerrotaan miten 6 metsuria näkee valonkajastusta keskellä Oregonin metsää
      ja suunnistavat kohti metsäaukiota jonka yllä leijuu iso pyöreä esine josta lähtee
      valosäde joka imaisee yhden metsureista, joka joutuu täten siepatuksi.

      Videon tekstissä kerrotaan että elokuva perustuu tositapahtumaan vuodelta 1975
      siitä vaan kipinkapin Videovuokraamoon tai Divariin etsimään tätä leffaa.

    • ihmeellistä

      En ymmärrä, miten ihmiset epäilee tarinaa sen perusteella, että kukaan ei ole tehnyt katoamis-ilmoitusta. Minä olen erittäin sosiaalinen ja minulla on paljon ystäviä ja läheisiä. Silti,koska olen sinkku, asun yksin. Jos katoaisin kolmeksi kuukaudeksi. Ei kukaan varmasti tekisi mitään katoamisilmoitusta.

      Työnantajat ei sellaista tee ja läheiset ja ystävät kyllä osaavat kunnioittaa ihmisen yjksityisyyttä ja olettavat, että minua ei juuri nyt huvita olla yhteyksissä juuri heidän kanssaan. Ehkä he saattavat ihmetellä, mutta ei nyt sentään mitään ilmoitusta tee. En yksinkertaisesti ymmärrä minkälaisia äidinhelmoissa roikkuvia tai läheisriippuvaisia ihmisiä tänne kirjoittelee.

      Minulle se on itsestäänselvyys ettei kukaan tekis mitään ihmeen katoamisilmoitusta, jos en olisi heihin yhteydessä. Kuten sanoin minulla on paljon ystäviä ja vietän aikaa missä seurassa milloinkin. Eli siis kaikkea muuta kuin "erakko". Grow up mummy's boys.

      • ihmeellistä

        Itse tarinaan en ota kantaa, pitääkö se paikkaansa vai ei, mutta jos pitää niin aika hurja tarina.

        Noihin maksa-arvoihin haluan vielä puuttua. Nykyään käytän alkoholia hyvin harvoin, mutta nuorempana yhteen aikaan aika paljon. Siitä huolimatta maksa-arvot ovat aina olleet alle viitearvojen, eikä nouse mistään. Tiedän, ettei se varmaan ole normaalia, mutta tuskin olen ainut sellainen ihminen maailmassa. Työterveyslääkärikin sanoi arvoista aikoinaan vitsinä, että voit vaikka ottaa ryypyn rauhassa noilla arvoilla tai jotain vastaavaa, vaikka olin juonut edelliset 3 vuotta hyvin paljon. No se oli sitä hurjaa nuoruutta, ei siitä sen enempää.

        Jos tarinasi pitää paikkansa ja haluat jutella asiasta jonkun kanssa, mulle voit laittaa viestiä. Mä voin jutella avoimesti ja ennakkoluulottomasti mistä vaan.

        ”emme tiedä prosentin miljoonasosaa mistään”

        -Thomas Alva Edison

        Beautiful Mind


      • Full Of Crap

        Paskapuhetta! Joko et ole niin sosiaalinen kuin annat ymmärtää, tai sitten sinulla ei ole kavereita, vaan liuta jotain "Tere moro" hyvänpäivän tuttuja, jotka eivät koskaan käy luonasi kylässä, eivätkä edes tunne toisiaan.
        Ja aivan varmasti työnantaja, tai työkaverit ovat todella kiinnostuneita äkkiseltään ja pitkäksi aikaa kadonneesta työntekijästä. Ihmiset ovat uteliaita, vaikkei huolestuneita olisikaan.
        Sana liikkuu, ja jossain vaiheessa otetaan yhteyttä lähiomaisiin, kun muualta ei tietoa heru, ja siinä vaiheessa viimeistään otetaan yhteys poliisiin. Nyt puhutaan kuitenkin kolmesta kuukaudesta, ei päivästä. Jos aloittaja olisi työtön erakko, niin voisi ymmärtää ettei katoamisilmoitusta ole tehty.


    • ulkopuol. elämä ob

      Mahdollisuuksia on monia, saattoi olla ns. "valveuni" jota ensikertalaisena ja vähän yksinkertaisena luulit todeksi (ei mikään ihme, voivat olla todenmukaisia/pelottavia, joskus niihin pystyy hieman vaikuttamaankin!) tai sitten olet todella seonnut. Syy miksi on vaikea uskoa sinua on se että jos tuollaista tapahtuisi itselle olisin niin hirveässä paniikissa vielä jälkeenkin ja varmaan sairastuisin johonkin mielisairauteen enkä olisi kertomassa mitään. Käytätkö jotain lääkkeita/mitä sukulaiset kertoivat ajasta. Onko sinulla mielensairauksia?

    • Spudettori

      Ihan mielenkiinnosta kysyn aloittajalta: Oletko ollut tekemisissä selvännäkemisen, spiritismin tai muun vastaavan rajatiedon harjoittamisen kanssa?

    • UFOMIES ITE

      Tosi uskottavaa.... Mullaki pari ufomiestä kyläs, toisen kans dokaan ja toinen on jo sammunut... XD

    • kktt

      en usko että jotkut kolme metriset keltaset prinssinakit nappas sut

    • hanna_marika

      Minä ainakin uskon siihen että tämä voisi olla mahdollista :). Lähikontaktiin en sentään ole muukalaisen kanssa päässyt, mutta luulen pari kertaa bonganneeni heidät taivaalta :). Olen pienestä saakka uskonut, että emme ole todellakaan täällä yksin ja minulla on asiasta niin vahva intuitio että en edes voisi olla uskomatta siihen! Ja onhan energioista, avaruusolennoista, hengistä yms. puhuttu ja kerrottu jo vuosituhansia sitten ( näistä asioista ei vaan koulun historian/maailmankatsomuksen/biologiantunneilla kerrota..:p ) Itse olen ollut tekemisissä henkimaailman olennon kanssa ja kokenut joskus "yliluonnollisia" asioita. Kyllä oma maailman katsomukseni onkin ( onneksi ) muuttunut paljon mm. noiden tapahtumien ansiosta.
      Aikaisemmissa ketjuissa usea on lällätellen kommentoinut että miksi he eivät näyttäydy koko maailmalle tai isolle porukalle jne.. täytyy kyllä sanoa viestiketjunkin perusteella että suurin osa ihmisistä ei tähän kohtaamiseen varmasti valmiita olisikaan.. Ja eihän tästä muuten ole pitkä aika kun Ison-Britannian hallitus myönsi ufojen olemassaolon ja julkaisi ainakin osan salassapidetyistä asiakirjoista, sekä videopätkää missä taivaalla näkyy tunnistamattomia lentäviä esineitä :).
      Paljon tsemppiä ketjun aloittajalle, ja jos totta puhut, niin pidä lippu korkealla ja vaikka varmasti suurin osa ihmisistä haluaa sulkea silmänsä koko asialta, niin sinä itse onneksi tiedät sen, kuinka asia on :).
      -Hanna

    • Jepu jee

      Oikeasti olitkin ne kolme kuukautta suoli24:ssä kesätöissä tekemässä aloituksia.

    • Et ole ainoa...

      Ei tätä asiaa kannata täällä ruotia..ota yhteyttä ihmisiin, jotka näistä asioista osaavat antaa asiallista tietoa. Netistä löytyy yhteystietoja, löydät kyllä..et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka tuollaista kokee...
      Apua, selvennystä asiaan ja vertaistukea löytyy kyllä..

    • 9+13

      Ihan hyvä yritys, mutta olen lukenut vastaavankaltaisia tarinoita S24:ltä aikaisemmin erilaisista aiheista, ehkä saman kirjoittajan tai sitten eri - mutta nämä yleensä paljastuvat viimeistään tarinan epäloogisuuksien tai viesteissä sekoamisten kautta. Vinkkinä trolleille, että kannattaisi lopettaa niin kauan kun on vielä ns. voitolla... Tässäkin jutussa on liian monta mätää yksityiskohtaa.

      Ehkä jollakin on tarve kokeilla miten pitkään pystyy stooria venyttämään ja lukijoita vedättämään, tai tarkoituksena on saada jollekin aiheelle huomiota, mutta kaiken kaikkiaan pidän näitä ketjuja ajanhukkana ja jonninjoutavien tarinoiden sepittämistä ihmisten aliarviointina. On toki kunkin oma päätös kuinka paljon aikaa haluaa hukata täällä.

    • Peter Franzén

      Minkäslaita viina toi absintti on?

    • maalaismummeli

      Ettet vaan karaokeillassa olis kuullu rallatusta, jossa Jussi putos kyntövakoon perseelleen...se oli uhvo...ym.
      Kerran Helsingin Kaapelitehtaalla notkuessani pääovella, ovesta tuli nuori mies, SUKKASILLAAN, SATOI, ja kysyi minulta paljonko kello oli. Vastasin, että yhdeksän. Kaveri sanoi " aha". Veteli siinä sitten röökin ja kysyi " onks se aamu vai ilta". Sanoin, että aamuhan tää. Hetken kuluttua sama uhvo kysyi, että mikä päivä. Vastasin. Kului taas hetki ja ihan pihalla oleva uhvo kysyi, että monesko päivä. Vastasin ja hihitin. Nuori uhvo sanoi hyvinkin totisena " ai jaa, no tais mennä partyt vähä överiks". Oli ihan pakko lähteä pois hihittämään ja uhvo jäi sinne ihan pihalle sateeseen sukkasillaan ihmettelemään minne aika katosi.

    • Absintista

      Absintti on juuri sellaista viinaa, joka saa aikaan keskustelun aloittajan kuvaileman tapahtumaketjun.

    • Lääkitys.

      Reilaan,niin ufosieppaukset vähenevät huomattavasti. Terveisin faktatieto.

    • ECHOIST

      kuka näitä aiheita aina keksii :D??

    • ufotutkija

      oliko jäätävät amfetamiini laskut?

    • "Fakta"

      Aloitus = Oli totta tai ei,mutta tämä kyllä on totta: JOS tuollaisia sivilisaatioita tai miksi niitä halutaankaan kutsua,jotka ovat ihmiskunnan kehityksestä niin huimasti edellä olisi olemassa ym. Niin ihmiskunta ei ole kypsä tuollaiseen faktaan vielä pitkään aikaan! Miksi? Täällä sekoais siihen tahtiin porukka että mm. talous romahtas eri syistä niin hyvin,että se lama,mitä nyt on,olis vielä kissan päiviä siihen verrattuna.Tätä on monesti sanottu ennenkin,ja taatusti kyllä pitäisi myös paikkansa.

    • ÄLLITÄLLI

      Joopa joo. Sairauskohtaus/ryyppyputki. Älä viitti. Valehtelit alkoholista, ohjattiin aa:han ja pääsit valehtelemaan lisää. Joo-o, oliskohan aika mennä lekuriin, että sun lääkitys saataisiin kohdalleen. Paskanjauhantaa

    • hahaa

      antenni persiissä ?

    • Saatanan sairas

      ensimmäisen viestin kirjoittaja haistakoon paskan ja pankoon pipon päähän ja menköön hoitoon!

    • Kenny Tarly

      "Aloin tutkimaan näitä avaruusolentorotuja..."
      TIRSK! Todisteita ei yhdestäkään ja kohta on hörhöillä jo lintukirjan sijaan kourassa ufomieskirja: "hmmm... pituus 250-300cm, vartalo hoikka ja vihertävä. Kutsuääni pitkä ja kimeä bullllsssshiiit... joo, tää sen täytyy olla."

      Vaikka tarina olisikin tosi, missään tapauksessahan kysessä ei voi olla ihan normaali sairaskohtaus lenkkipolulla, vaikka oireetkin sopii.

      Tosin itselläkin on kyllä lähes vastaava kokemus. Kesken baari-illan menetin tajuntani. Heräsin kotoa, päätä jomotti ja suussa oli paha maku. Päälläni hääräsi joku hahmo, tajusin, että se oli naispuolinen avaruusolio. Se käytti jotain telepaattista iskua ja menetin uudelleen tajuntani. Herättyäni tiesin tapahtuman todeksi, koska peitto oli märkä. Lisäksi tämä vierailija oli vaihtanut setelit kolikoiksi. En ole uskaltanut kertoa vaimolleni, valehtelin saaneeni yöllisen siemensyöksyn.

    • H2O

      Näin siinä kävi kuten ounastelit, tää sakki rupes kilpaa heittää kuraa niskaan ku ei niillä kai muuta oo.
      Mä sain aikoinaan aivoitukset joku sano et "jos tahdon sut haetaan" mietin pitkään ja totesin et en haluukkaan (olin sillo nuori) pidin sitä houreena... mutta oon nähny tähtien kääntyvän.

    • ffefrgffhjijdsfruiou

      LISSUU!!!!!!!


      Miten tämä sitäpaitsi liittyy juhlissa kuokkimiseen?

    • Oli kertomasi totta tai ei, mutta on mielenkiintoinen. Miksi näissä viestiketjuissa on lähes välittömästi aloitustekstin jälkeen vittuiluviestejä ja muuta sontaa? Ihminen luulee olevansa täydellinen tietämyksessään... voi voi. Maailmankaikkeus on laaja... ymmärrättekö kuinka laaja se on. Se on niin laaja, että minä en ainakaan sitä ymmärrä. Ja ihmiskuntako on ainoa oleva elollinen tässä 'olohuoneessa' ?!? Olisi JUMALAN taholta aikamoista tilanhaaskausta... sanoisin.
      Oli juttu totta tai ei, niin vittuiluviestit ja muu sonta kertoo vain ihmisen älykkyysosamäärästä asian edessä.
      Tilataanko minullekin ambulanssi ja tarkistetaanko lääkitys? Taitaisi olla viisainta, jos teiltä kysytään.

    • Harhojako?

      Ehkä ne on harhoja. Näin vähän aikaa sitten ohjelman tv:stä, jossa eräällä miehellä oli paljon hallusinaatioita.

    • mielenkiintoinen aih

      Ihan hyvä, että keksit valehdella ja muutenkin hyvä pitää omana tietona asiat. Kun vaan ei liikaa ala miettiä asioita jne. Ettei pää sekoa. Ikävää tuo työpaikan menettäminen vaan. Ellei ollut huono työpaikka.

    • don't panic

      Jos heräät aloittajan tapaan, tuntemattoman olion sieppaamana, kapselista ei kannata alkaa hakkaamaan sitä koska siitä saa vaan suihkun tyrmäysainetta päällensä.

      Mitä itse tekisit jos nukutusainetta saanut tutkimuksia ja seurantalaitteen asentamista varten kiinni otettu eläin alkaa riehua häkissä?

      Ei myöskään kannata valehdella mitään peitetarinoita ei varsinkaan ryyppyputkesta saati muista huumausaineista. Parempi sanoa ettei muista mitä tapahtui.

      Todennäköisemmin joudut kuitenkin tekemisiin poliisin kuin ufojen kanssa. Silloinkin kannattaa muistaa nämä samat asiat.

    • KOkenu75
    • En usko tarinaasi

      Mutta uskon että ufoja tai alienia on. Miksei olisi, aurinkokuntia on tuhansia.. sekä pitää myös muistaa, ollaanhan mekin täällä!!! Yhtä ihmeellinen asia se meidän oleminen on!

    • Atte Ateisti

      Työpaikkaa hakiessasi tuo 3 kk aukko CV:ssä näyttää tosi pahalta...

      Niin että parasta olisi, että työhönottohaastattelussa kerrot ihan koko totuuden, kuten sen olet meillekin kertonut.

      :D

      • Gal.väl. tiskaaja

        Joo.

        Mäkin olin 3 kk kesätöissä avaruusaluksella tiskaajana.

        Aattelin hakea tällä työkokemuksella NASA:lle töihin!


    • Ufoja on varmasti olemassa, koska ympärillämme on yliluonnollinen maailma. Olen uskovainen ja lukenut muutamia kirjoja. Ufoja on laskeutunut varmuudella ja niistä tulee olentoja, jotka pystyvät menevään seinien läpi. Ovat myös siepanneet ihmisiä.
      Mutta - ei tiettävästi koskaan uudestisyntyneitä Jumalan lapsia, koska meillä on Jeesuksen veren suoja. Sillä nämä olennot ovat demoneita eli henkivaltoja. Niitä on joka puolella ympärillämme.

      • No tulihan se

        Sinä taidat uskoa sitten ihan mitä vaan hurujuttuja. Miten olisi Kalevala?
        Eikös muukalaistarinat sodi hartaiden kristittyjen uskoa ja raamattua vastaan?
        Tietystihän hihhuleille sopii tarinat, joissa ei-hihhulit kärsivät demoneista ym. skeidasta. Tämän tyylisellä lapsellisella aivopesuhutullahan heikkomielisiä on aina käännytetty uskoon.


      • pohtija.

        Olisi hyvä tietää aina puhuttaessa asiasta, milloin joku puhuu henkisen TAI fyysisen maailman ilmiöistä.


    • järki hoi älä jätä

      Kuule onkos nyt vähän mielikuvitus mennyt liian pitkälle? Vai olisitko sittenkin ryypännyt sitä viinaa sen verran että meni järki?

    • Kaveri Hei!

      Onko tänään perjantai?
      Jos on, niin olen ollut koko viikon
      avaruusasema Alfan sisällä, jossa
      2-3 metriset örkit yrittivät tehdä
      minulle ohimoleikkausta ruiskuttamalla
      sinne jotain tajunnansumentavaa ainetta
      joka haisi pahalle :(
      Tuumin, että nyt tämä homma saa riittää
      ja karkasin tuosta aluksesta, löysin itseni
      tänään nukkumassa sängyssäni vaatteet päällä
      ja käsi turtana sekä poski kuolassa.
      Miten selität tämän? Olinko Alfassa?

      • Kaveri Hei!

        Jeesaa paril egel, et saa lidlist bissen!


    • kirkasvalo

      Tiiät sie mitä siulle on tapahtunut silloin kun oot ravintolassa ja yhtäkkiä vastakkaisella seinällä näkyy erittäin kirkkaat valot ?

      - No siehän oot silloin selälläs !!!!

    • UFO26

      Miten Jeesus ja ufot liittyvät toisiinsa :).

    • Linux-rypistykset

      Luulen että linuks-urvelot yrittivät aivopestä sinut käyttämään heidän rypistyksiään, mutta todennäköisesti se epäonnistui ja yrittävät joskus uudelleen.

    • tjaaaa..

      Ehkä sä siellä metsässä vaan kaaduit tai jotain ja sitten näit unta ja heräsit sitten ja joku luuli et olit loukkaantunut ja jouduit siis sairaalaan ja sit olit koomassa pari kuukautta. Sit heräsit ja muistit unesi.

      Tai sit sut todella siepattiin. Itse uskon kans jollain lailla avaruusolentoihin mutta yritän löytää loogisia selityksiä

    • hhhhhhhuh

      Miksi ap ei voinut kertoa "ufo"-kokemuksestaan? Onko delirium parempi vaihtoehto? Yleensä juoppohulluuskohtaukseen liittyy harhoja, jossa näkyy mm. ns. pikkuukkoja. Voisikohan tämä n 3 m ja iholtaa kullan värinen olla mainittu pikkuukko?
      Juoppuhulluuskohtauksessa eletyt harhat vaikuttavat tosilta, joten ap ei koskaan tiedosta omia harhojaan.
      Ufoihin toki uskon, mutta eivät ne jotain onnetonta juoppoa maan asukasta keskellä yötä nappaa. Ne tarkkailevat maata ja ovat kiinnostuneet siitä mitä täällä tapahtuu. Sitä en osaa sanoa ovatko ne vihamielisiä, mutta maan asukkaana en haluaisi niihin yhteyttä.

      • ahdasmielinen suomi

        Ai miksi ei voinut kertoa. Ap saisi äkkiä väärän diagnoosin (esim skitsofrenia) jos alkaa selostamaan maassa makaamisen aikana koettuja juttuja.


    • original ihmettelijä

      Voi hitto, että tuo full of grap kyllä voi katsoa asioita äärimmäisen subjektiivisesti. Ei kaikki ole eläneet koko elämäänsä perähikiällä ikkunat mettään päin. Voi "hellanlettas" kun äidin tai tyttöystävän pikku murmelin päätä nyt pakottaa se, jos joillain ihmisillä on normaalia laajemmat sosiaaliset verkostot ja elämä on vähän erilainen kuin itsellä. Eiköhän ihminen ihan itse saa päättää, kuinka monien ihmisten kanssa viettää aikaa ja kuinka laajalla säteellä. Vai pitäisikö kaikkien olla mielestäsi niinkuin sinä.

      "tai sitten sinulla ei ole kavereita, vaan liuta jotain "Tere moro" hyvänpäivän tuttuja, jotka eivät koskaan käy luonasi kylässä, eivätkä edes tunne toisiaan."

      Tuo lause vaan todisti rajallisen elämänpiirisi. Tai rajallinen varmaan vähän väärä sana, en tarkoita arvostella. Jokainen eläköön elämäänsä niinkuin tykkää. Pääasia, että on onnellinen. Sitä paitsi osa ihmisistä on sosiaalisempia ja osa vähemmän sosiaalisempia. Tiedän kyllä, että minulla on laajemmat sosiaaliset verkostot kuin perus matti meikäläisellä. Mutta se vaan johtuu siitä, että olen asunut monessa paikassa, ollut monessa työpaikassa ja matkustellut paljon jo työnkin puolesta. Yleensäkin ollut paljon tekemisissä monien erilaiset taustat omaavien ihmisten kanssa.

      Kaikki kaverini käy kyllä luonani silloin tällöin, mutta ei, suurin osa ei todellakaan tunne toisiaan. Tiedän myös, että monet eivät edes haluaisi tuntea toisiaan. Ei kaikki ihmiset sovi keskenään, sen tietää kokeilemattakin. Minulla on kavereita ja ystäviä ympäri Suomea ja maailmaa. Miten se olisi edes mahdollista, että he kaikki tuntisivat toisensa, en ymmärrä.

      Live and let live. God sake.

      • original ihmettelijä

        Ja tuo työnantajan puuttuminen asiaan kuulostaa kyllä poikkeukselliselta toiminnalta työnantajalta. Hyvä työnantaja saattaisi niin tehdä, mutta lähinnä minua ihmetyttää miten.

        Miten työnantaja voi esimerkiksi saada tietoja henkilön lähisukulaisista. Ei ainakaan kovin helposti. Oma työnantajani ei tuollaista alkaisi koskaan tekemään ja veikkaanpa, että näin on suurimman osan kanssa. Eihän työnantajan velvollisuus ole hulehtia työntekijöistään työpaikan ulkopuolella. Ja luvattomista poissaoloista tulee automaattisesti potkut. Sehän on selvä. Ainoastaan sairauden ollessa kyseessä näin ei käy.


      • No johan

        Et tainnut ymmärtää pointtia kun noin harhapoluille ajauduit! Pointti oli hyvin yksinkertaisesti se, että sosiaalista ihmistä jolla on paljon kavereita takuulla etsitään jos on 3kk kadoksissa.


    • En usko ufoihin !

      Amerikkalaiset ja Venäläiset kävivät Kuussa ja olivat siellä muutaman päivän ja leuhkivat sillä saavutuksella . Minäpä makailin Aurigossa kaksi viikkoa se yhteen menoon ja monena vuotena on näin tapahtunut ,enkä meteliä siitä nostanut . Tämä on totta ,uskokaa tai älkää !

    • HUrmelilli

      jättiläisen tehtävä varmaan on tuoda ufot esille

    • wrwuu

      Maailmankaikkeudessa on tähtiä enemmän kuin maapallon kaikilla rannoilla hiekanjyviä.
      Luulis niitä siviilisaatioitakin sitte muutama joukkoon mahtuvan ja jos ei muita ole,niin todennäköisempää olis varmaan sitte ettei meitäkään olis.

    • xxx....

      Tyyppi antaa tunnisteita millä jäljittää joku. Heinäkuu 2008, "sieppaajan" etu- ja sukunimikirjaimia (J, A). Se on muuten eri kirjain nykyään toinen niistä.
      Valkoinen pakettiauto ole mikään uhka, sieltä kukaan huutele.
      Haetun henkilön sukupuoli on nainen.
      Ne on siis oikeassa jotka epäilee tarinan paikkansapitävyyttä. Sen voin 100% varmuudella sanoa ettei ole tuolle kirjoittajalle itselleen tapahtunut.

    • sellaista.

      Sieppaaja ei tainnut mikään "hyvis" olla, 3 kk:tta on pitkä aika. Näin teoriassa. Lisäksi se juttu aiheutti paljon kysymyksiä ja harmia sinulle. Melko salamyhkäistä toimintaa.

    • Joopa joo

      Mikä ihmisiä oikein vaivaa???Se että oma elämä ja kokemukset rajoittuvat lähi-Siwaan ja salkkareiden seuraamiseen ei tarkoita etteikö joillakin ihmisillä voisi oudompiakin kokemuksia olla.En tiedä aloittajan kokemusten todenperäisyydestä,mutta kyllähän ufojen ja vieraiden sivilisaatioiden vierailuista maassa on jo niin paljon todistusaineistoa että eipä niitä voi kiistää paitsi rajoittuneet juntit jotka leimaavat kaiken oman kokemuspiirin ulkopuolella tapahtuvan mielisairaudeksi tai paskanjauhannaksi.Itse ei ole kokemusta ufoista ja toivottavasti tilanne pysyykin sellaisena,mutta sen verran on omaa ja läheisten kokemuksia asioista joita vielä pidetään yliluonnollisina,etten halua aloittajan tarinaa epäilläkään.Tälläiset asiat uskoo vasta kun kokee itse jotain mitä ei unen,hulluuden,kännin,aineiden,sairauskohtauksen tai muun mitä täällä jauhetaan,piikkiin enää voi laittaa.Eipä se keneltäkään muulta ole pois jos joku sanoo tälläista kokeneensa.Vai?Suomessa ollaan vaan niin yksioikoisia ja juntteja että kaikki mitä ei pysty näkemäänon olematonta!

      • juu-

        Totta, että avoin mieli on parempi kuin rajoittunut ajattelutapa, vaikka olisi skeptikkoa.


      • jk

    • jk
    • Michael Jackson

      "Näin alkuun haluan sanoa, että tiedän kyllä, tätä on erittäin vaikea uskoa, mutta pyydän, olkaa avarakatseisia."


      Eli pyydät uskomaan diibadaabaa...

      Noh, uskon jos sinä uskot että olen Michael Jackson joka lavasti kuolemansa kun kyllästyi hillumaan lavalla kansalle.

    • voi nyt sen kerran

      Niin minkä värisiä sieniä taas söit kirjoittaja?

    • hahaha :DD

      hahaha jos joku ufoihin uskoo nykypäivänä nii ei hyvin rullaa :D:D:D HAHAHAAHA HEHEHEHE :'DDDDDD

    • Kylmät kädet

      I WANT to believe.

    • trololollooo<3

      Hahhah, olipa kyllä tosi hauska juttu. Melkein uskoin :--------D Trollaa vähän paremmin, hei ;)

    • Uskon kun näin omin simmuin sen suhailevan järven päällä..
      Odotin et ne oliot tulis vierailulle.. mut ohi ajoivat.
      Se lentävä lautanen teki kyllä sellasta siksakkia.. et tullakko vai eikö..
      ne tuli sitten varmaan siihen johtopäätökseen et mä olen liian helppo tapaus..
      koska en olisi hanttiin laittanut jos olisivat kaapanneet.
      Harmi vaan et paikalla ei ollut ketään muuta..koska kukaan ei usko mua =)

    • näitä on nähty

      Uskon CIA han ja FSB hen ja Mossadiin ja SIS iin suurinpiirten tässä järjestyksessä.

    • ma jarjesta

      sa tila ykso pitsa oke ma jarjesta, MITA SA EI HALUA VALKOIPULI
      satana, ma sule ipulit nayta.

    • Ihme kyllä

      Missä maassa tuo tapahtui,Suomessa ei ole ketään ilmoitettu kadonneeksi ja taas löytyneeksi kolmen kuukauden jälkeen??

    • 8+18

      Voisikos ap nyt päästää kaikki piinasta ja myöntää sepittäneensä tarinan? :)

      Tulee ihan mieleen vanha juttu Suomi24:ssä jossa kirjoittaja oli mukamas Kanadassa jossain pikkukaupungissa jossa UFOt olivat laskeutuneet maahan ja paikka viranomaisten eristämä. Juttu venyi ja venyi epäilijöistä huolimatta, mutta lopulta kupla puhkesi kun ketjun aloittaja sekosi aikavyöhykkeissä eikä muistanut, että Kanadan ja Suomen välillä on aika monen tunnin aikaero... Priceless!

    • Kerrotko?

      Kerrotko vaikka ensimmäiseksi tuon Sinulle potkut antaneen työnantajan,niin voisi tarkistaa edes sen paikkansapitävyyden?

    • saman kokenut

      Minulla on jokseenkin samanlainen kokemus.

      Vuonna 2010 Heinäkuussa olin lenkillä tässä lähellä olevalla lenkkipolulla n. yhdentoista aikaan yöllä. Näin yllättäen erittäin kirkkaan valon liikkuvan yläpuolellani, katsoin ylöspäin niin sokaistuin hetkeksi tästä valosta, tunsin paineen tunnetta ohimoissani joka teki oloni erittäin väsyneeksi. Väsymys oli niin voimakasta että minun oli aivan pakko mennä makuulle maahan. Tässä vaiheessa alkoi pelottamaan.

      Kun heräsin niin huomasin olevani metallisessa huoneessa, ja makaavani jonkinlaisessa tankissa, sellaisessa n. 4 metriä pitkässä läpinäkyvässä kapselissa jonka pinnalla väreili jonkinlainen sininen "energiaverkko"
      Ensimmäinen reaktioni oli että säikähdin mielettömästi ja löin nyrkilläni niin kovaa kuin lähti siihen kupuun joka oli päälläni.

      Heti tämän jälkeen ovesta astui sisään jokin ihmisen näköinen olento, joka oli arviolta n. 3 metriä pitkä ja hänen ihonsa oli kullan keltainen.
      Rupesin hakkaamaan sitä kupua kovempaa ja tämä olento näytti säpsähtävän.
      Hän alkoi näpyttelemään kämmenselkäänsä(jossa oli ilmeisesti jonkinlainen laite?) Sen jälkeen tuohon kapseliin jossa makasin alkoi suihkuta jotain ainetta.

      En taaskaan muista yhtään mitä sen jälkeen tapahtui, heräsin johonkin tömähdykseen ja makasin jossain kuopassa keskellä metsää, enkä pystynyt liikkumaan juurikaan, päätä sain käänneltyä vaivalloisesti. Kädessäni oli molempien kyynertaipeiden kohdalla pienet mustelmat. Suussani maistui metallinen maku, ja korvissa humisi.

      Tuskallisen pitkän ajan päästä paikalle tuli joku mies joka soitti ilmeisesti ambulanssin, kun en kyennyt puhumaan tai liikkumaan. Vuorokauden päästä sairaalassa fysiikkani alkoi taas pelittää ja kuulin taas selkeästi, ja kykenin puhumaan. Kovasti he kyselivät minulta mitä ihmettä on tapahtunut. Hädissäni valehtelin että olin ryypännyt muutaman viikon putkeen, vaikka en ole ikinä elämässäni ollut humalassa. Joten he kirjoittivat diagnosiksi delirium trements(alkoholipsykoosi)
      Jouduin viettämään sairaalassa kolme vuorokautta, ja minut ohjattiin a-klinikalle, jossa sitten jouduin valehtelemaan lisää, sillä enhän minä nyt voinut kertoa että ufot kaappasivat minut.

      Kun pääsin sairaalasta huomasin että on Syyskyy, eli olin ollut kaikenkaikkiaan 3 kuukautta jossain, vaikka koko reissu tuntui kestäneen sitä sairaalassa oloa lukuunottamatta alle vuorokaudelta.

      Oli vähän sellainen;mitä hittoa oikein tapahtui? fiilis.

      Mukavaa oli myös valehdella kaikille, joutua vaikeuksiin kun laskut maksamatta, ja saada potkut töistä(jouduin tietenkin pitäytymään siinä keksityssä ryyppyputkitarinassa)

      Olisi meinaan niin helvetin mukavaa tietää, mitä tuona aikana tapahtui? Suoritettiinko minulle jotain testejä? Asennettiinko minuun jotain?

      Nyt ainakin tiedän että heitä on, ja he kaappaavat ihmisiä, mutta miksi?

    • anu.nakki
    • ööhtotanoin

      Ufoja ei ole olemassa...

    • Mytomaanimies

      Jo toi menee metsään sun jutuissas että missään sairaalassa ei kirjoiteta mitään alkoholipsykoosia ihmiselle diagnoosiksi joka ei ole koskaan ollut humalassa.
      Oletkos koskaan kuullut sellaisista kuin laboratoriotutkimukset?
      Jo yksinkertaisilla tutkimuksilla saa selville ihmisen elintapoja eli että onko taipumus juopotteluun.
      Sitten tuo pakettiautojuttu. Jos olet ottanut rekkareita ylös niin ne on helppo selvittää autorekisterikeskuksesta. Tässä nyt näin aluksi.
      Voisitko vastata näihin mun epäilyksiini että miksi ei muka ole labroja otettu ja jos otettiin niin mitä niistä selvisi, sekä mikset ottanut rekisterikilpien omistajia selville?

      • Mytomaanimies

    • Elsa-Pekka

      Minkä kunnan alueella tämä katoaminen on tapahtunut?

      • Elsa-Pekka

        Tuli mieleen toinen asia. Jos tällaisen avaruusolennon päästää päiviltä, niin joutuuko siitä rikosoikeudelliseen vastuuseen? Sellaista ei voi luennehtia ihmiseksi, eikä varmaan rauhoitetuksi eläimeksikään.


    • Believe123
    • Hapatusta

      Nämä asiat eivät ole ensinnäkään mitään uskonasioita vaan tosiasioita.

      Kertomuksesi kuitenkin falskaa pahasti.
      Kerropa meille ensinnäkin nimesi (ainakin etunimi), asuinpaikkakuntasi, kuka sinut löysi. Kerro myös yhteyshenkilöitä ja hoitopaikkasi.
      Tuo valehtelutarina alkoholin kanssa on 100% julkisuuden kipeyttä.
      Kukaan tuon kokenut ei salailisi ja kertoisi nimettömänä netissä.

      Eiköhän näitä sepittelijöitä ole tosikertomusten ohella kymmeniä kertoja enemmän ja kuulut tuohon Topeliuksen kerhoon.

      Älä hyvä ihminen tule kertomaan satuja tänne. Tositapahtumia on ihan tarpeeksi meillä nähtävänä, ken haluaa.

    • Sairas vääns

      Juu, taitaa olla samaa kuin minullekin sattui Paimiossa. Nyt on päästy parantolasta eikä näy mitään henkimaailman juttuja taas vähään aikaan varmaan....on hyvä lääkitys sinullakin varmaan.

    • Eppu

      Delirium kuulostaa oikealta diagnoosilta.

    • Kylmät kädet

      Joko olemme yksin, taikka sellaisen entiteetin vallan alla, joka ei kyllä tasan tarkkaan tee pienintäkään virhettä ilman tarkoitusta.

    • banaanikakku1

      Mitä vittua?

    • Haluan auttaa

      Suostuppas nyt vastaamaan meille lisäkysymyksiin! Me haluamme uskoa sinua! Ole ystävällinen, koska muuten asia jää vaivaamaan meitä kaikkia.

    • 232323

      Niinpä! Anna lisäselvityksiä äläkä pakoile!

    • banaanikakka2

      Vastaa perkele kun kaikki haluaa tietää!!! Kerro lisää!!!

      • Oikea aloittaja

        En myönnä sitä...

        Olkoon...

        Myönnän sen...

        Olisi kieltämättä pitänyt miettiä yksityiskohtaisemmin tuo tarina, mutta hutasin sen tässä yksi ilta väsyneenä. Sepitin vain jotain, ja sen jälkeen tarkkailin kuinka porukka reagoi.

        En todellakaan uskonut että kovinkaan moni(tai kukaan) uskoo tähän tarinaan.

        En voinut mitenkään kuvitella että tämä juttu paisuu näin suureksi...
        Kieltämättä nauratti hieman kun huomasin että keskustelu oli siirretty S24:n etusivulle.

        Päästin teidät(jotka ette olleet ihan varmoja) nyt epätietoisuuden tuskistanne.

        Paskapuhettahan tämä juttu oli aivan alusta loppuun, niinkuin moni sen jo tiesikin.


      • jööpä jöö
        Oikea aloittaja kirjoitti:

        En myönnä sitä...

        Olkoon...

        Myönnän sen...

        Olisi kieltämättä pitänyt miettiä yksityiskohtaisemmin tuo tarina, mutta hutasin sen tässä yksi ilta väsyneenä. Sepitin vain jotain, ja sen jälkeen tarkkailin kuinka porukka reagoi.

        En todellakaan uskonut että kovinkaan moni(tai kukaan) uskoo tähän tarinaan.

        En voinut mitenkään kuvitella että tämä juttu paisuu näin suureksi...
        Kieltämättä nauratti hieman kun huomasin että keskustelu oli siirretty S24:n etusivulle.

        Päästin teidät(jotka ette olleet ihan varmoja) nyt epätietoisuuden tuskistanne.

        Paskapuhettahan tämä juttu oli aivan alusta loppuun, niinkuin moni sen jo tiesikin.

        Vitut sä mikään oikee aloittaja oo :D


    • Oikeampi aloittaja

      OIkeasti tummat hahmot kaappasi minut lenkkipolulta. Kolme tummaa oliota tarttui minuun takaapäin, raahasi puskaan, ja menetin tajuntani. Seuraava muistikuvani on kun heräsin lasolipullojen ympäröimänä pulimummon tönimiseen. Oli syksy. Suussa maistui mombasa ja persettä aristi.

    • sahdfgkasj
    • Ellos

      Oikea aloittaja paljasta nyt oikeasti homman totuus! Emme jaksa katsoa noita feikki nimimerkillä kirjoittavia. Anna nyt kaikille lisäselvityksiä!

      • Oikea aloittaja

        Ei voi mitään kun nämä eivät uskoneet eilistä viestiäni.

        "Vitut sä mikään oikee aloittaja oo :D "

        Eli näyttäisi olevan ihan sama vaikka myönsinkin.


    • esgfgsddfgdf

      Jokainen jolla on pari toimivaa aivosolua ymmärtää että aloitus on feikki!!

    • ohdog

      Metsässä lenkillä... vaiko sienestämässä? ei suinkaan nälkä yllättänyt? suippumadonlakkeja ei kannata popsia...

      • uus dokumentti

    • valheepaljastustesti
    • ateisti43v

      joko niitä jumalia, ja jeesuksia ja saatanoita. ja ufoja on näkynyt

      • ppkone

        hyvvöö kannattaaa odottaa mutta ei tietenkään pahhoo


    • ret4y<eyh5<

      hieno tarina, huomaa että 3 ekaa viestiä samalta kirjoittajalta

    • weareallufos

      Se on matrixia, ne pesee meitä ja me pestään niitä. Se siitä ei muuta sitten, kysy lisää jos huvittaa. Katso myös Matrix Revolutions niin ymmärrät lisää. Kerrothan kaiken muunkin mitä sulle tapahtuu? Kaksi Anttia!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe