NICER DICER PLUS

onko hyvä +++

Onko joku ostanut kyseisen tuotteen? Kuulisin mieluusti kokemuksia ennenkuin isken kynteni siihen.

Näyttää niin superkätevältä ostos-tv:ssa, mutta toki tiedän, että todellisuus voi olla kovin erilainen.

Kiitos, jos joku vastaa.

73

18602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Haloooooo

      Onko ostostv:ssä milloinkaan ollut tuotetta, joka olisi oikeasti hyvä ja kätevä ???

      • aloittaja 000

        Niinpä.... Siihen juuri vastausta haen, mutta ei tunnu ainakaan tänään kuuluvan.

        En mikään huijattava typerys ole ja ymmärrän, että todellisuus ei vastaa mainoksia. Mutta jos tuote on edes kelvollinen ja auttaa pilkkomisen vaivalta, niin voisin ostaa.


      • 30pvtyytyväisyystaku
        aloittaja 000 kirjoitti:

        Niinpä.... Siihen juuri vastausta haen, mutta ei tunnu ainakaan tänään kuuluvan.

        En mikään huijattava typerys ole ja ymmärrän, että todellisuus ei vastaa mainoksia. Mutta jos tuote on edes kelvollinen ja auttaa pilkkomisen vaivalta, niin voisin ostaa.

        Eiks nettikaupassa ole osta ja kokeile tyytyväisyystakuu, eli ei riskiä jos tuote ei olekaan sitä mitä ilmoittavat.


      • Huijausta
        30pvtyytyväisyystaku kirjoitti:

        Eiks nettikaupassa ole osta ja kokeile tyytyväisyystakuu, eli ei riskiä jos tuote ei olekaan sitä mitä ilmoittavat.

        Juu, kylhän niis noin lukee, mutta todellisuus on se, että paperissa lukee pienellä et sitä ei voi palauttaa jos sitä on kokeillut


      • Kyl,dödöeäeöeöäeäee.
        Huijausta kirjoitti:

        Juu, kylhän niis noin lukee, mutta todellisuus on se, että paperissa lukee pienellä et sitä ei voi palauttaa jos sitä on kokeillut

        Itse ostin paistinpannun ostos-tv:stä kuukaudeksi ja palautin sitten takaisin ja sain rahat takaisin


      • Anelmass42
        Huijausta kirjoitti:

        Juu, kylhän niis noin lukee, mutta todellisuus on se, että paperissa lukee pienellä et sitä ei voi palauttaa jos sitä on kokeillut

        Olen saanut rahani takaisin, vaikka olen käyttänyt tuotetta. Joitakin kertoja jopa monta kuukautta, ennenkuin huomasin, että tuotehan on virheellinen enkä minä osaamaton.

        Monta tuotetta olen ostanut ja esim. ilmapatjaa käytän edelleen varavuoteena, vaikka on jo toistakymmentä vuotta vanha. Minulla on iso NicerDicer, ja se on tosi kätevä isolle porukalle varsinkin salaatin tai keittojen valmistuksessa. Tvins on luotettava yhtiö samoin Best direct. Molemmista olen ostanut tavaroita.

        Ceramicore pannua en suosittele, siinä on kovera pohja, joka ei lämpene tasaisesti. Ehkä kaasulla toimii.


    • Vesku1960
      • janne10000

    • M

      Kyllähän noita myydään nykyään isoissa marketeissakin (citymarket,hobbyhall ym.) et ei kai se hirveen huono oo..kokemusta ei kyllä oo,mut itekki vielä mietin ostoa. :)

    • Mirmeli79

      Mä ostin reilu vuosi sitten saman Genious-firman samantapaisen Salad Chef -tuotteen, jossa on isot pyöreät kulhot. Olen ollut tyytyväinen siihen, mutta tämän version säilytysastiat näyttävät fiksumman kokoisilta ainakin tämmöisen kahden aikuisen talouden ja jääkaapin näkökulmasta. Joskaan esim. raakoja porkkanoita tai perunoita ei kannata yrittää tuolla taistella viipaleiksi - mainosfilmeissäkin kuulemma niitä käytetään kevyesti kiehautettuina, jotta palastelu käy kätevämmin.

      Tuota V-viipalointiosaa tuskin tulisin käyttämään itse, ostin sen V-superslicer-vekottimen joskus vuosia sitten markkoinoilta, enkä ole sen ensimmäisen käyttökerran jälkeen kokeillut...

    • kuutioita?

      Mitenkäs tä'llä laitteella saa kuutioita, mulla tulee vain "tikkuja"

      • Kokkipappa

        Siivuista tulee kätsysti kuutijoi.


    • nicer dicer käyttäjä

      Meillä on kyseinen tuote ja minusta se on toiminut hyvin ja ollut katevä.
      Mutta me ei tilattu sitä tvinssiltä vaa ebay:stä. Koska itse en olisi raaskinut 90€ maksaa siitä vaan niinpä ebay:sta löytyi sama tuote 28€ postikuluineen. Meillä ei vaan sitä resepivihkosta ollut siinä mukana, mutta löytyy niitä netistäkin. =)
      Mun täytyy yllä suositella vaik yleensä olen kyl aika epäluuloinen noiden ostostv ja muitten rojuja vastaan.

      • hghgfhf

        Kauan kesti saapua?


    • Epäilevä Tuomas

      Miten kestäviä nuo terät ja kansimekanismi ovat, meinaa jos oikeasti käyttäisi ns.jokapäiväisessä käytössä? Saako tuohon vaihtoteriä tms,( Joskaan esim. raakoja porkkanoita tai perunoita ei kannata yrittää tuolla taistella viipaleiksi - mainosfilmeissäkin kuulemma niitä käytetään kevyesti kiehautettuina, jotta paloittelu käy kätevämmin.) sillä peruna ja porkkana ovat melkoisen kovia pilkottavaksi ja siitä syystä terät (jotka ovat laserhiottuja) varmasti tylsyvät nopeasti. Aikas erikoista tuo hinnoittelu, telkkarissa 90€, Briteissä 32€ 25€ postikuluja, sitten kun tilaat tuotteen Hongkongista saat sen toimistuskuluineen 25€. Jos on oikeasti kestäviä ja OIKEASTI hyödyllisiä, niin voisin tilata itsekkin honkkarista, kun tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta.

    • tuplis2

      Minä tilasin ton laitteen just tvins.comista, olen sitä miettinyt niin usein ja nyt tilasin. Inhoon paloittelua veitsellä ja tollai kaikki tulee paljon nopeemmin. Mulla on saman firman höyrypesuri H2O X5 ja olen niin tyytyväinen kyseiseen laitteeseen, etten ole katunut sen hommaamista.

    • Tyytyväinen

      Olen myös tilannut tälläisen laitteen. Salaatti kyllä valmistuu minuutissa ja tulee syötyä päivittäin. Myös hyörypesuri on toimiva. Ihme kyllä, vaikka ne ovat shop tv:sta, NE OIKEASTI TOIMII!

      • kicki53

        Mainio apuväline keittiössä. Sain lahjaksi kolme vuotta sitten ja se toimii vielä kuin uuusi.


      • Canador

        Minulla halkesi kannen sivut saranoiden kohdalta , kovien tuotteiden kuutioiminen ei ollut hyväksi ! Uudessa mallissa se on ehkä huomioitu, sarana näyttää tukevammalta!


    • Epäilevä Tuomas

      Miten ihmeessä Briteistä tilaaminen maksaa 25€ ja Hongkongista 0,77€? Ei oikein mahdu ymmärrykseeni, mutta väliäkö sillä. Haluisin silti edelleen tietää terien kestävyydestä, vaikuttaa todella näppärältä laitteelta ja Honkkarista tilattuna ei oo ees kallis. Löysin siis saman laitteen eBay:stä 25€ joten tuo tv:n mainostama 90€ myyvä saa pitää tunkkinsa ja laitteensa, meinaa on kate kohdallaan kun otetaan 65€ "ylimääräistä".

      http://viewitem.eim.ebay.fi/Vegetable-Fruit-Nicer-Dicer-Slicer-Cutter-Plus-Container-Chopper-Chop-Peeler/320998340055/item

      • hhaha

        Tossa aiemmassa viestissä tarkotettiin varmaan sitä HongKong kauppaa, ei Kiinan Hongkongia xD


      • hhhhaha
        hhaha kirjoitti:

        Tossa aiemmassa viestissä tarkotettiin varmaan sitä HongKong kauppaa, ei Kiinan Hongkongia xD

        ei, kun aiemmassa viestissä tarkotettiin nimenomaan kiinan hongkongia, hhaha :D Katokku viisaat osaa tilata ebaystä..


      • janne10000

    • ----

      Minäkin tilasin kyseisen vekottimen. Varmaan tällä viikolla tulee. Saa nähdä meneekö palautukseen. Vaikuttaa tosi kätevältä kyllä.
      Aikaisemmin olen tilannut tv-shopista jotain tuotteita mutta aina on pitänyt palauttaa Rahat olen kuitenkin saanut takaisin ilman ongelmia,,
      Jospa tuo olisi kerrankin hyvä. On vaan hullun kallis!

    • Jhanna

      Olen "himoinnut" kyseistä leikkuria jo pitkään. Tänään tein tilauksen ebay:sta kun halpa hinta houkutti. Salaattia meillä tulisi syötyä enemmän jos sen pilkkominen ei olisi niin ärsyttävää. Toivottavasti tämä olisi hyvä kauppa.

    • Lotta24

      Jos tilaan tuotteen esim. Kiinasta, mitä kuluja tulee netissä näkyvän hinnan lisäksi? Alv 23 % ja kenties tullimaksu, muita?

    • nimimerkki on jo

      @lotta24

      Ei mitän kun tuotteen hinta postikuluineen jää alle ~40€, eivät kanna noita tulleja ja veroja jos niiden osuudeksi jää alle 10e.


      Itse laitoin juuri ebayn kautta tilaukseen hintaan 19,13€ postikuluineen
      http://viewitem.eim.ebay.fi/query/160910294062/item

    • Muorika

      Mä tilasin itselleni synttärilahjaksi ja se on OIKEASTI todella ihana, hyvä ja käytännöllinen. Vaikka itse rakastan ruoanlaittoa ja pilkkominen ym. veitsenkäyttö kuuluu suosikkeihin, tämä on oiva apu ruoanlaitossa. Ja miten kaunista jälkeä sen kanssa saa aikaiseksi.. Suosittelen 9 .

      • Nöösi11258

        Jep! Tilasin kanssa tommosen Kiinasta hintaan 23.50€ Suomeen toimitettuna, nyt kerran kokeillut, pätevä on. Kunhan ei liian kovia juureksia isoina palasina yritä tappaa, särkyy muuten koko vempain.


      • voisentään

        Miten tuolta ulkomailta saisi tilattua,kun en osaa tila,hyvä kun saan koneen päälle.
        Mieli tekis nicer diceriä.


    • dicer

      tuliko tulli tai veromaksuja? Mistäs sais noita astioita enemmän?

    • metkavempain

      Mä tilasin Euro1Supply liikkeestä 15€ ja toimitus jotain 13€

      • Nicer

        Hyvä tuote. Tilasin sen ebayn kautta Kiinasta ja hinta tänne oli vähän yli 20 €


    • rajuko76
      • Nyppy31

        Kiitti linkistä! Tänään tuli ja tosi hyvältä vaikuttaa! Tilasin jokunen aika sitten, en muista enää edes milloin, eli kannattaa jonkinlaiseen toimitusaikaan varautua.


    • Anopilta saatuja

      Joulupukki toi kyseisen laitteen kuin myös keraamisen paistinpannun;) äsken tein salaatin johon laitoin kurkkua,tomaattia,viinirypäleitä,kananmunaa....kaikki muut meini hienosti paitsi ensiksi kurkusta tuli tikkuja ei kuutioita ,mutta kurkku ois pitänyt olla poikittain siinä ei pystyssä;)...poika 11v teki hedelmäsalaatin ja siinä kaikki meni hienosti paitsi mandariinin kanssa oli vähän ongelmia...mutta taas syy käyttäjissä...laitteen mukana kun ei tullut kunnon käyttöohjetta...ja toi keraaminen paisinpannu sitä testasin kananmunalla ilman asvaa(puuhellalla) ja toimi tosi hyvin
      vähän pelkäsin että näille käy samoin kuin kävi kyseisen joulupukin tuomalle aromipesälle...tuolla se nököttää käyttämättä

      • Elsa1957

        Onko keraaminen paistinpannu pysynyt naarmuttomana? Meidän keskikokoisessa pannussa oli valmiiksi pieni naarmu.


    • jubelium78

      Mulla on myös tää laite. Hyvin saa salaatit tehtyä. Aikaisemmin laiskana miehenä jätin useasti salaatin tekemättä ruualle.

    • Pettynyt pöhkö

      Ei ole hintansa väärtti, eikä sillä pysty tekemään niinkun video näyttää. Mitään kovaa ei saa painettua läpi, porkkana rikkoi teränkin. Kaikki on pilkottava valmiiksi jo niin pieneksi, että samassa ajassa ne leikkaa ja kuutioi muutenkin. Porkkanaa kun raastinterällä raastaa, koko keittiö on sotkussa kun se lentelee ympäriinsä. Huijausta, sanon minä !

    • Kotikokki

      Just hain postista laitteen. Tilasin Kiinasta 15€ 7€ rahti. Eka salaatti tehty ja toimi loistavasti.
      Ainoa rekkuli on, kun kulhosta toinen pääty palasina. Ensin ajattelin pistää takaisin, mutta sitten kumminkin otin käyttöön. Toisaalta toimii aika hyvin kun on helppo tyhjentää toiseen astiaan. Tilaan noita kippoja erikseen, jos tuntuu hyvältä kuukauden kuluttua vielä.

      • Pulut

        Tilasin kanssa tuolta Euro1Supplystä, pahus vain pari päivää liian myöhään. Oli eilen tullipostissa eli meni kuusi euroa alvia vielä päälle :) kun se muuttui vuoden vaihteessa.

        Tuo 15€ 7€ on juuri se 22€, josta ei vielä mene mitään veroja, eli hyvä niin. Samapa tuo, aika halvalla lähti verrattuna viralliseen TV-shop-kauppaan. Laite vaikuttaa aivan samanlaiselta. On ihan kätevä, vaikka tietysti pienet epäilyt oli. Sillä oikeasti pilkkoo kätevästi.

        Mistä muuten löytyy noita lisäkulhoja sieltä Kiinasta, niille saattaa hyvinkin tulla käyttöä. (Ja toivottavasti ei ole mitään myrkkymuoveja...)


      • nmk3

        Hei,mitä kautta tilasit?


    • kotikokki

      Jos joku tietää, mistä noita kulhoja voi tilata, linkkiä tänne kiitos..

      Sitten tarvisin vielä käyttöohjeet/ reseptivihon. Laittakaa joku nettiin.

      Hyvä vekotin on muuten.

      • heli4

        kyselisin samaa , eli suomenkielinen käyttöopas :)


    • Jusa
    • msk3

      Mistä sivustolta ton saa tilattua 15 7 e rahti? .Kiitos.

    • MantraTantra

      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer

      Plus Plus Plus
      Plus Plus Plus
      Plus Plus Plus

      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer
      Nicer Dicer

      Ricer Ficer
      Raiser Faiser
      Naiser Daiser

      Kuka helvetti voi noita ostosTV mainoksia katsoa alusta loppuun? Samaa sanaa toistetaan kuin jotain perhanan mantraa. Joku hullu vielä tarttuu puhelimeensa ja hetken kiimasta tilaa noita paskoja vehkeitä. OstosTVtä ei olisi, jos tilaukset loppuisivat. Näköjään kannattavaa toimintaa jo yli 20 vuotta kerran tyhmiä ostajia riittää aina vuosi vuoden jälkeen.

      Ihmetellä täytyy.

      • elämä on upeaa

        Sinä näköjään katsot alusta loppuun ja paneudut asiaan jatkuvasti erittäin syvällisesti koska vaivaudut jopa kirjoittamaan asiasta viestin. Kanavaa voi vaihtaa tai sitten television voi sulkea. Radiokin on hyvä vaihtoehto.

        Älä haudo kateutta,katkeruutta ja vihaa sisälläsi. Älä anna kokemasi vääryyden hallita itseäsi ja ympäristöäsi koska sekä sinun että kanssaihmisten aika menee täysin hukkaan asioissa joihin et voi kuitenkaan vaikuttaa. Paneudu asioihin joihin voit vaikuttaa. Anna anteeksi ja äläkä anna turhanpäiväisten asioiden hallita elämääsi. Vaihda kanavalle joka tuo sinulle merkityksellistä ja mielenkiintoista sisältöä elämään. Jos et löydä sitä kanavaa niin hanki joku hyvä harrastus. Täysin turha katkeruus ei ole hyvä harrastus vaikka se Suomessa onkin aika tavallista.


    • kala4

      haluisin jonkun tuotteen ostos tv:stä ne ovat niin mahtavia!!

    • MEJ1

      Sama värkki saapui meillekin ebayn kautta parissa viikossa, postikuluineen hintaa 19 €.

    • noora8

      Korkea hinta ostos tv:llä johtuu monesta seikasta. Ostos tv maksaa paljon tuotteen mainostamisesta, joka nostaa tuotteen hintaa. Ilman noita mainoksia ei kukaan olisi kuullut tuotteesta. Lisäksi tuoteilla on kokeilu aika ja takuu aika mitä ei taida olla ebayssa ollenkaan

      • noora8

        Lisäksi kopiota taitavat olla muualla myynissä olevat. Niitä on todella paljon liikkeellä. Laadusta turvallisuudesta ei takuita


    • eBayer

      Kiinalaisia en osta, ovat yleensä huonoa laatua, liki kaikki mitä sieltä tilaa. Joten ostin eBaysta alkuperäisen, Brittimyyjä. Kuluinensa 29€. Ei sekään hinnalla pilattu. Etsivä löytää! :o)

    • minut on petetty

      Olen tarkkana kun tilaat halvalla netistä. Itse tilasin ebaystä briteistä ja täyttä paskaa tuli. maksoi kuluineen reilut 20€. Aivan törkeä kopio. Näyttää oikealta, mutta se laatu on pelkkää kuraa. Terät täyttä paskaa. Juuri ja juuri leikkasi kesäkurpitsaa. Herkkusieniin ja sipuliin tukehtui. Toleranssit mitä sattuu. En saanut vinoristikkopidikettä edes paikoilleen ennen kuin tappi katkesi. Manuaali ja peketti kopioitu alkuperäisestä, samoin ulkonäkö. Vain toleranssit, muovin ja metallin laatu aivan hanurista.
      Vinkki, osta alkuperäinen tai opettele käyttämään japanilaista kokkiveistä. Itse kallistun siihen veitseen

    • Meninköhän minäkin halpaan, kun just tilasin 20 euron hintaan sen Nicer Dicerin Liverpoolista. Täytyypä tutkia tarkasti, kun tulee, PayPalin kauttahan on kai joku takuu, jos tuotetta ei tule. Olen jonkun verran ostellut netistä ja tähän asti kaikki mennyt ihan hyvin, viimeksi sain eilen 228 euron Omni Juicerin ja on tosi hyvä. UPS toi.

      • Nyt se laite tuli ja vaikuttaa aivan hyvälaatuiselta, sitä en tiedä onko se sama kuin Suomen ostostv:ssä mainostetaan, kun en ole sitä nähnyt, sama nimi ja samat osat on. Kyllä ne terät koville joutuu kovien juuresten kanssa, kokemusta on ranskanperunoiden leikkelystä vastaavilla terillä.


    • Anja_25

      On kyllä sikamaista huijausta!! Koitin pilkkoa perunoita kuutioiksi ja ensimmäisen perunan kohdalla kansi meni rikki ja peruna lensi lattialle! Tämä kapistus on aivan surkeaa laatua, yritin soitella rahojani takaisin, mutta asiakaspalvelussa ei koskaan vastattu, musiikki vain toitotti taustalla! En enää koskaan aio tilata mitään mistään toivottavasti muutkin ottavat opikseen tästä törkeästä petoksesta!

    • janne10000
    • janne10000
    • Vihannespalaset

      Tilasin ja olen kaikin puolin tyytyväinen tuotteeseen. Kun terät tulevat tutuiksi, homma sujuu todella näppärästi. On lisännyt meillä kasvisten ja hedelmien syöntiä, mikä on hyvä asia.

      Mahtuu kaapissa pieneen tilaan joten on senkin puolesta nerokas laite.

    • iloinen vanha herra

      Kannattaa ostaa Hurom juiceri. Paras mitä löytyy. Suomessa maahantuonti => goolaa...

    • Naisertaiseri

      Tilasin pari vuotta sitten Ebaysta Nicer Dicerin. Laatu oli ala arvoista. Hinta oli joku 20 euroa kuluineen. Kansi ei mennyt paikoilleen, terät jotain pehmeetä peltiä.. Täysin hyödytön ostos. Tai hetkinen, olihan siinä kuorimalaite ja raastinosa jotka toimivat ihan ok, mutta parilla kympillä olisi saanut kyseiset tuotteet Prismastakin. OstosTV:n laatu saattaa olla parempaa, en tiedä.

    • Hurahtanut Huromiin

      Hurom meillä myös. Kovassa käytössä!

    • kjsdad

      Omegan vehkeet on kanssa Huromin tehtaalta. Laatua...

    • markkinavalvonta

      marek.tukes.fi/Tuote.aspx?nettijulkaisuId=1468

      Taitaa olla kelvoton tuote

      • opetellaan lukemaan

        Osaatko lukea? Idiootti! Tuossahan lukee, että tiettynä aikana toimitetuissa laitteissa on vikaa! Joku tuotatoerä epäonnistunut, pitääkö sen takia koko laite haukkua!


    • kivijalkashoppaaja

      Ostin joskus tv-shopista poranteräsarjan. Siinä oli sellainenkin pora jolla voi jyrsiä sivulle. Toimiva oli ja porat meni paksusta raudasta läpi helposti. Mutta kerran kun ostin kammesta pyöritettävän silppurin
      niin se hajosi jo seuraavana päivänä, muovia kun oli (terää lukuunottamatta). Eivät purkaneet kauppaa. En ole enää tilannut sieltä mitään.

    • NicerdicerLeena

      Sain alkuperäisen setin lahjaksi n. 3 vuotta sitten. Aivan huipputuote lapsiperheeseen! On kyllä ollut hintansa veroinen. .....No, kun aina on osat tiskissä, niin haksahdin äskettäin tilaamaan lehden, jonka kylkiäisenä tuli Cutter slicer- eli täsmälleen saman näköinen paketti....Ihan hirvittävän huono kopio. Tosiaan metallit jotain paksua peltiä ja muovi pehmeän tuntuista. Ei menny mikään laji sillä leikkurilla. Luulenpa, että nuo eBayt ym. on täynnä samaa p####aa...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe