homot vihille ja eutanasia käyttöön

%0eu

homot vihille. nautin kun uskovia ottaa pönttöön kun homot pääsee vihille ja eutanasia sallitaan. ahdasmielisten pitää saada kokea nämä

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Homoliitot ovat ihan OK. Rakkaushan on se mikä parisuhteeseen ajaa. Olen miettinyt myös sen, että en halua olla minään vihanneksena loppuelämääni, jos sellainen epäkiitollinen tilanne joskus tulisi sekä minulle että osaaottaville.

• Hei, Seksuaalivähemmistöjen vihkimiset eivät kuulu kirkolle vaan on eduskunnan asia päättää, sallitaanko heidän vihkiminen vai ei. Tätä pappia päätös vihkiä ei sätkähdyttäisi, ei häiritsisi vaan iloitsisin siitä. Ahdasmielisiä uskovia on kuitenkin vain pieni äänekäs joukko. Mutta tuskin Suomen eduskunta säätää lakeja sen vuoksi, että joku ryhmä saataisiin kokemaan kauheita tunnepuuskia. Eiköhän perustelut ole vähän syvällisempiä.

Eutanasian hyväksyminen vie meidät puolestaan herkälle alueelle. Omia mummojani saattohoitaessani, kun he haukkoivat jo kuin kalat kuivalla maalla, mietin, miten siinä tilanteessa, kun heihin ei saanut enää edes yhteyttä ja ennuste oli 2-7 vrk saattohoitoa siinä tilanteessa, olisin ollut valmis antamaan heille kuolettavan annoksen lääkettä suoneen. Mutta ymmärrän, että Suomen laki suojelee ihmistä ja kuka määrittelisi varmasti, milloin olisi oikea hetki armokuolemaan. Koirat ja muut kotieläimet lopetamme siinä vaiheessa, kun heidän elämänsä muuttuu kärsimykseksi, eikä ole elämänarvoista ihmisen näkökulmasta katsottuna. Väärinkäytösten ehkäisemiseksi ihmisten eutanasia on arka aihe.

t. Maarit-pappi

• mee vaik ongelle

Ruokit taas trollin.

Täytyy vissiin alkaa kokopäiväiseksi trolliksi tänne, niin saa aina pappien takuuvarman huomion.
        Eikö teillä ole parempaa tekemistä.

• Et halua tietää.

t. Maarit-pappi

Että sun kommenttisi etosi mua. En edes perustele miksi. Elä vaan tule pitämään Jumalanpalvelusta missään osassa mun kylillä.

• uytr

Maarit. Eutanasiassa on kyse ihmisen omasta toiveesta saada kuolinapua. Minusta on selvää kiduttamista ettei ihmistä auteta, kun hän kärsii tuskissaan. Kun toisaalta tiedetään, että sairaaloissa tapetaan ihmisiä siten, että heidät näännytetään (nesteletkut otetaan pois), niin en voi kuin ihmetellä miksi ihmisen ei itse anneta tehdä päätöstä, että halutessaan hän saisi kuolinapua.

• Lauri..

Kylläpä oli loukkaava kommentti sinulta maarit. Minä uskon niinkuin Raamattu opettaa enkä koe olevani yhtään ahdasmielinen. Eduskunta voi päättää mitä huvittaa mutta Jumalan sana ei muutu. Miten pappi voi iloita synnin siunaamisesta? Tunnistatko itsesi Wilkerssonin kirjasta??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      171
      6165
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      61
      4693
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      51
      4440
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4279
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2692
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2195
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1662
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      133
      1564
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      48
      1483
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1328
    Aihe