Kylpyhuoneremontin kalleuteen epätoivoinen ratkaisu :)

eijejee1980

Oon teettämässä kylppäriremppaa, ja olen saanut huomata, että se on tosi kallis: olen kilpailuttanut firmoja ja eilen sain ensimmäinen tarjouksen 12 500 euroa!!!! Tarjouksen tekijä oli Bauhaus, ja kyseessä on siis 1,8 neliön pikkuvessa. En tajua, mistä ne repii noin kovat hinnat. Vielä on onneksi muiltakin tarjouksia tulossa, voi sitten vertailla

Siksi otin käyttöön myös epätoivoiset keinot ja ilmoitin kylppärini Pelastakaa kylpyhuone -kilpailuun, jossa eniten ääniä saaneet kykppärikuvat voittavat Svedbergsin kylpyhuonetarvikkeita (siellä siis pitää äänestää parasta "hakemusta"). Tein myös kylpyhuonettani esittelevän kissavideon Youtubeen, jotta ihmiset äänestäisi just mun kylppäriä: http://www.youtube.com/watch?v=94MsOOYbgH4

Ja täällä voi äänestää mun kylppäriä: http://www.svedbergs.fi/pelastakaa-kylpyhuone-post/?id=590

Mitä mieltä ootte tällaisesta kampanjasta :) Musta tää on aika kiva. Kun näköjään remppahinnat on taivaissa.

11

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että silleen

      Syytä suomen valtiota, olen laskeskellut että kaikenkaikkiaan yrityksillä menee 80% veroihin/maksuihin valtiolle, 15% tekijälle ja 5% yritykselle.

    • ap

      Miten se voi olla mahdollista? Voitko tarkentaa tuota laskutoimitusta?

    • 13

      On muuten alvikin taas nousussa.

    • Ei hokaa

      Siis italian marmoristako ajattelit huussin laittaa kun tuollasia hintoja?

    • Juuri remontoinut

      Kyllä tuon kokoinen kylppärin parilla tonnilla saa kuntoon ja kalusteet toisen tonnin.

    • KissaD

      Itse tekemällä saa varmaan ilmaiseksi? Kivat kissat D

    • Frank fggfdd

      Toi hinta 12.500 on kyllä ihan älytön.

      Uuteen taloon tehtynä 8m2 neliön kylppärin kulut (lähtötilanne se että seinät paikallaan ja lattia kaivoineen valettu):

      - laattojen pohjatyöt 350 eur
      - vesieristys ja laatoitus sisältäen silikonit 1200 eur
      - pönttö 350 eur
      - kaksi suihkua hanoineem yht 400 eur
      - ala- ja yläkaapit allastaso 1700 eur
      - valaistus 700 eur (tähän pantiin xtraa)
      - amme 1000 eur
      - vesikalusteiden asennus tarvikkeinee 700 eur
      - katon koolaus ja panelointi työt 500.
      - sähkötyöt ja tarvikkeet 250 eur
      - laatat: 1000 eur
      - sekalaista tarviketta 200 eur

      Hinnat on vähän ulkonuistista ja esim sähkötöiden osalta on paha sanoa kylppärin osuutta kun samalla käynnillä tehtiin muutakin.

      Eli ehkä noin 8500-9000 euroa kaikkineen. Ja tuossa olisi ollut mahdollisuus päästä huomattavasti halvemmallakin.

      Vanhassa talossa tietysti maksaa se, että vanhat pitää purkaa ja viedä pois, mutta jos kylppärisi on tosiaan noin pieni niin kllä bauhausin tarjouksessa täytyy olla katetta reilusti yli 50%...

    • kari789

      Teen työkseni melkein pelkästään wc/kylpyhuoneremontteja.
      Juuri on työn alla WC:n saneeraus, pinta-ala on 2,1 m2.

      Työvaiheet:
      -kalusteiden irrotus
      -laattojen ja kattopaneleiden irrotus
      -seinien krapaus ja tasoitus
      -lattian oikaisu valamalla
      -vesieristys
      -laatoitus
      -katon panelointi
      -kalusteiden asennus
      -jätteet kaatopaikalle

      Asiakas tulee saamaan laskun, jossa työt ja alv ovat noin 2800 €.

      Isolla talolla on suuret tulot ja menot, pienellä ei.

      • avileal

        Hei,

        Jos toimit Helsingissä ota yhteyttä; tarvitsen juuri kylpärin remppaaja.
        0400 723488
        [email protected]


      • kari789
        avileal kirjoitti:

        Hei,

        Jos toimit Helsingissä ota yhteyttä; tarvitsen juuri kylpärin remppaaja.
        0400 723488
        [email protected]

        Kiitos mutta toimin Turussa ja ympäristössä. Tälle vuodelle mahtuu kyllä vielä 1-2 kylpäriremonttia.

        Ymmärtääkseni tällä foorumilla ei saa mainostaa, joten en voi antaa yhteystietoja.


    • SL8

      Hei
      Tutustu www.sisustalasilla.fi laajaan valikoimaan tuotteita kylpyhuoneeseen. Osaan tuotteista myös asennuspalvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe