Olen ajellut 5v kiinalaisilla Skoottereilla eri km määriä ilman minkaanlaista
huolta. Sitten ajattelin ostaa oikein kunnon pelin Aprilia Scarabeon 500cc.
Vuosimalli 2005 ajettu 30th kaikki huollot tehty. No siitä ne ongelmat sitten alkoi
olin ajellut 300km kun se äkkiä ilman varoitusta pysähtyi ja jätti tielle, lataus
rele oli mennyt rikki, lähin löytyi Italiasta kesti 10vrk hyviä ajopäiviä meni ohi,
Tuli kyllä kuntoon, nyt ei starttaa kuluu vain naps naps, huolto mies kertoi että
startti moottorissa on joku rele että se on kenties mennyt rikki, menee korjaa-
molle 20.8 .
Kenellä on samanlainen laite , mihin täytyy seuraavaksi varautua !!
Ole koko kesä voinut ajella vain noin 600km !!
Aprilia
7
585
Vastaukset
- 62000
Olsit ostanu T.maxin, 62000km huolloilla
- kiinalaisetrules
Tässä se nähdään ettei kiinalaiset skootterit mitään paskoja ole !
- atlantic 1
onnittelen..ostit scarabeon....
- sepi21
Onko Sinullakin ??
Nyt edellisten vikojen jälkeen on toiminut oikein hienosti !
- Westboy.
Ja minä olen ajellut Atlantic 500:lla noin 7 vuotta ja hieman yli 40000km jarrupalat ja nesteet vaihdeltu yksi uusi akku.
Tosin en ole koskaan lähtenyt ajelemaan tyhjällä akulla, eikä sähkölaitteille ole muutenkaan annettu mitään shokkihoitoa.
Eikä liioin tulisi ikipäivänä mieleenikään verrata jotain kiinankakkaa Apriliaan.- sepi21
Mukava kuulla että Sinulla on toiminut Atlantic hyvin, niin minunkin Scarabeo sen
alku hässäkän jälkeen. On kyllä hieno pyörä ajella !!
- VAI PASKAA
Mulla Qinggi Zooneri 125 cc vm 2007 nyt tuli täyteen 30000 tuhatta, hyvin toiminut ja luotettava
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701