Uusia telefirmoja tuntuu syntyvän kuin sieniä sateella. Onko kellään kokemusta tästä NV-TEK nimisestä firmasta? Tarjoavat puhelinmyyntitöitä jopa Espanjasta.
NV-TEK? Uusi telefirma?
6
1078
Vastaukset
- infoa
Ei ole uusi firma , se on ihan näitä samoja kuin k1-mediasolution, Salestin, Proventor ja Suomen Kuntaverkko, eli monta nimeä ja yksi toimisto ja omistaja. Kannattaa katsoa varsinkin yrittäjyys/Suomi24 mitä mieltä yrittäjät ovat heidän tuotteistaan.
- Telehuumaa
No kiitos, yrittäjyyspalstalta löytyikin runsaasti tietoa kyseisestä firmasta. Voi hitto, miten yrittäjiä huijataan. En todellakaan haluaisi olla töissä tällaisessa firmassa, jossa joutuu valehtelemaan ja huijaamaan yrittäjiä. ihmettelen, miksi tällaiset firmat saavat toimia, miksi ei kukaan puutu petolliseen toimintaan.
- kohteeksi joutunut
Tämän yrityksen erikoisala on käyttää harhaanjohtavia nimiä.
118finder ei ole 118
Kultaiset sivut ei ole keltaiset sivut
Etsivät henkilöitä puhelinmyyntiin yrittämään aiheettomien laskujen aikaansaamista yrittäjille kyseenalaisin keinoin.
- Hyi mitä huijareita
Mieluummin olen työttömänä kuin tienaan leipääni huijaamalla ja valehtelemalla.
- Aiheetonlasku
Kokemusta on.
Parhaillaan yritän saada yhteyttä kyseiseen firmaan, eivät vastaa sähköpostiin/puhelimeen. En tiedä mitä pitäisi tehdä? - kalle121
Tuttavani on tämän 118 firman asiakas ja hän ei ole koskaan sanonut mistään, että hän olisi saanut jotain ihmeellisiä karhukirjeitä joissa olisi pyydetty monia satoja euroja. Hän on itse asiassa saanut asiakkaita tämän kyseisen firman avulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090