viimeisen päivityksen jälkeen se väittää etusivulla "uutta" kohdassa, ettei tapahtumia ja tasan tarkkaan tiedän että tapahtumia on.
Profiilini ei toimi
9
90
Vastaukset
Moikka,
Yhteisön Uutta -toiminto on tällä hetkellä epäkunnossa. Pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian :). Jos välttämättä haluatte nähdä mitä oman profiilin "uutta" kohdan alapuolella on, niin kirjautukaa ulos ja menkää profiilisivullenne kirjautumattomana. Tällöin näette mitä uutta olette tehneet.
Terveisin,
Rasmus
Suomi24Tänään teitte päivityksen, mutta edelleenkään ei profiili toimi. Ihmettelen että miksi toisilla se on kunnossa mutta ei esim minulla?
Nittaminax kirjoitti:
Tänään teitte päivityksen, mutta edelleenkään ei profiili toimi. Ihmettelen että miksi toisilla se on kunnossa mutta ei esim minulla?
Ah, nyt näyttääkin toimivan. Teillä taisi eilen olla joku muu päivitys.
Nittaminax kirjoitti:
Tänään teitte päivityksen, mutta edelleenkään ei profiili toimi. Ihmettelen että miksi toisilla se on kunnossa mutta ei esim minulla?
Heippa,
Eilen ei tehty päivityksiä, vaan vasta tänään aamulla. Mutta juu, nyt pitäisi toimia kaikilla, ilmeisesti myös sinulla (huomasin Yhteisöstä).
Terkuin,
Elina
Suomi24
Kiitti tiedosta, mutta profiilini on suljettu ulkopuolisilta ja toisekseen, tiedän mitä itse olen kirjoitellut minnekin, mutta kavereitten viestit palstoille jää näkemättä.
- toivoton\neuvoton...
minä palautin tietokoneeni tehdasasetuksiin ja samalla lähti kaikki salasanat koneenmuistista.myös suomi24 tilini salasana,se oli koneella muistissa ja paperilla minkä olen heittänyt roskikseen vahingossa.itse en enää muista salasanaa kun se näkyi vain pilkkuina valmiina koneella kun aina kirjauduin sisään.sähköpostiosoite minkä olen antanut tilin tehdessäni on vanhentunut kun en ole käyttänyt kuin suomi24 tiliäni.onko mitään konstia miten saan salasanani tietooni.se olisi minulle todella tärkeä koska tililläni on tärkeitä posteja monelta vuodelta arkistoituna,siellä on myös kaikkien tuttavieni osoitteet ja olen antanut omanosoitteeni kaikille tuttavilleni,ja myös muualle missä nykypäivänä pitää ilmoittaa sähköpostiosoitteeni.en ymmärrä sitä että suomi24 ei anna mitään mahdollisuuksia auttaa muistamaan salasanaa kuten on monilla muilla tileillä mahdollista.kuten kysymyksiä mitä pitää täyttää kun avaa uuden sähköpostin.kysellään lemmikin nimeä,opettajannimeä ja muutenkin kyllähän pitäisi olla muukin mahdollisuus saada unohtunut salasana tietoon jos tietää kaikki muut asiat tilistään.jos on jokin konsti millä saan salasanani niin valvojat,seriffit,kommentaattorit tai ihan kuka vain voisi minua auttaa niin olisin todella kiitollinen ja helpottunut.
- zeppis67
Oletko soittanut ylläpitoon? Aikanaan minua autettiin vastaavassa tapauksessa. Minusta ylläpidon ihmiset ovat sympaattisia ja auttavaisia.
- ...
zeppis67 kirjoitti:
Oletko soittanut ylläpitoon? Aikanaan minua autettiin vastaavassa tapauksessa. Minusta ylläpidon ihmiset ovat sympaattisia ja auttavaisia.
Kyllähän kaikki naiset ovat tuolla minuuttihinnalla!
Oletko varma, että soittamasi 0-alkuinen numero oli ylläpidon eikä "Kookkaa Kannut" palvelun?
ps. Se läähätys odottaessa ei ollut valintaääni, vaan valitusääni
- Häiritsevää
Toiminnassa on jotain feilua. Ns. kaverin kirjoitukset foorumeilla näkyvät profiilissani, vaikka kaveri on aikoja sitten poistettu listalta. Mutta uusi juttu tulee aina entisen kaverin kirjoittaessa jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27318344Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110540Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897069Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai706265Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853444"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972555Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332280MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä292172