Johnson 35 vm. 1999

Koneen laatu

Onko perää mitä kv. foorumeilla puhutaan että vikainen kone ja osia ei saa?

8

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

On totta. Olisi pitänyt jäädä tekemättä koko kone. Kulutusosia kylläkin saa.

• Koneen laatu

Eli tämä pitää unohtaa kai sitten.

• Hyvä kone.

Ostaisin koska tahansa. Ongelma on äärimmäisen pöljät käyttäjät.

• no joopa

Vai että hyvä kone - taidat olla sitä myymässä... Muilla malleilla käyttäjät ovat ilmeisesti paljon fiksumpia...

• HÖHÖhööJa

Mulla ei ole sitä konetta, mutta olen kuullu käyttäjien puheita,-jotka ovat aina kehuneet sitä, eivätkä halua myydä.

Ja miksi hirveä litania on jamahan omistajia, joilla ei kone toimi.
        Joten revi sinä niitä.

• Koneen laatu

Mikä niissä käyttäjissä mättää?

Onko tilastoja että joku kone jättää matkalle?

• ammattilainen58

totta, vika käyttäjässä, mutta toiset koneet vaan kestävät pidempään näillä väärinkäyttäjillä. hienokäyntinen 2 t koneeksi, mutta vikaherkkä, eikä kaikki sähköviat ole niissä käyttäjistä johtuvia.

• idiootti väärinkäyttäjä

Perusongelma tuossa mallissa: ilmeisesti ensimmäisenä vro sekoaa osittain. Voitelu heikkenee ja sen jälkeen moottori ylikuumenee . Silloin kärventyy cdi. Uusitaan cdi ja homma jatkuu kunnes vika uusiintuu. Sitten huomataan vro:n toimintavika ja poistetaan vro ja ajetaan sekoitusbensalla. Toimii jonkin aikaa, mutta joku mättää koneen perusrakenteessa, leikkaa taas kiinni. Silloin palaa käämit, tällä kertaa omistajalta. Been there done that. Keveät mullat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2024
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1815
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1611
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1474
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1172
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1063
    8. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      75
      1056
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe