Ilmaisen topo-kartan päivitys

George W. Mapper

Tuohon http://keskustelu.suomi24.fi/node/10848886 kerrottuun karttaan on tullut päivitys.
Löytyy sivulta: http://kartat.hylly.org/

Parannukset:
v1.2 (28.08.2012)
==========================
- Tiet yhdistetty samoihin karttapaloihin muiden maastotietojen kanssa
- Puuttuvia viivoja korjattu
- Valtakunnanraja ja rajavyöhykkeen raja lisätty
- Järvien/merien/jokien väriä muutettu
- Lisätty laiturit kartalle
- Lisätty maakuntarajat täydentämään kuntarajoja
- Hietikon symboli korjattu
- Syvyyspisteet lisätty
- Maatuvat vesialueet lisätty
- Kaislikon symbolit lisätty
- Paranneltu teiden symboleita
- Maston symbolia paranneltu
- Ajopolun symbolia selkeytetty
- Polun symbolia selkeytetty
- Metsätyyppien symbolit poistettu
- Zoomitasoja rukattu
- Pieniä viilauksia tiestön symboleihin

"Suosikaa Kivenalla-kauppaa" ja ladatkaa topokarttanne sivulta:
http://kartat.hylly.org/ :))

10

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkizufhzf

      Lappeenrannan ilmailuyhdistys on ajautumassa konkurssiin.
      OH-TDI on ulosmitattu.

    • *Tiedottaja__
    • jk

      En saa asennettu karttaa garmin nuvi 200. Kartta ei näy muistikortilta. Mikä neuvoksi?

      • jk

        Niin ja olen toiminut ohjeiden mukaan siis garmin kansio on ja nimenkin olen vaihtanut. Laitoin muistikortille kuvan ja sen nuvi kyllä näytti. Olisiko laite siis liian vanha.


      • Näkyy, näkyy..
        jk kirjoitti:

        Niin ja olen toiminut ohjeiden mukaan siis garmin kansio on ja nimenkin olen vaihtanut. Laitoin muistikortille kuvan ja sen nuvi kyllä näytti. Olisiko laite siis liian vanha.

        Kyllä ainakin minun Nuvi 200-navissa näkyy. Katsopa asetuksista, näkyykö kartta asetuksissa.

        Eli työkalut > Asetukset > Kartta > Karttainfo. Kartan kohdalle pitää laittaa kruksi, jos ei jo ole, jotta näkyy. Voihan sulla olla jotain muutakin mäihää kortissa tai karttatiedostossa...

        Minun Nuvi 200 on uudempaa mallia, jossa on Micro-SD-korttipaikka, eikä sitä normaalikokoista, kuten vanhemmissa Nuvi 200:ssa. Mutta en näe kyllä syytä, miksei siinäkin näkyisi.


      • jk
        Näkyy, näkyy.. kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun Nuvi 200-navissa näkyy. Katsopa asetuksista, näkyykö kartta asetuksissa.

        Eli työkalut > Asetukset > Kartta > Karttainfo. Kartan kohdalle pitää laittaa kruksi, jos ei jo ole, jotta näkyy. Voihan sulla olla jotain muutakin mäihää kortissa tai karttatiedostossa...

        Minun Nuvi 200 on uudempaa mallia, jossa on Micro-SD-korttipaikka, eikä sitä normaalikokoista, kuten vanhemmissa Nuvi 200:ssa. Mutta en näe kyllä syytä, miksei siinäkin näkyisi.

        kiitos vastauksesta..
        Juuri noin olen yrittänyt. Voisiko viko olla sitten kortissa, tosin jos valokuva näkyy niin luulisi karttakin...
        Täytyy yrittää löytää toinen muistikortti ja
        Jos ei toimi täytynee ostaa uusi laite. Autokartankin päivitys on kalliimpi kuin uusi vastaava laite.


      • jk
        jk kirjoitti:

        kiitos vastauksesta..
        Juuri noin olen yrittänyt. Voisiko viko olla sitten kortissa, tosin jos valokuva näkyy niin luulisi karttakin...
        Täytyy yrittää löytää toinen muistikortti ja
        Jos ei toimi täytynee ostaa uusi laite. Autokartankin päivitys on kalliimpi kuin uusi vastaava laite.

        Moro!
        Ongelman ratkaisu oli se että .img piti ottaa nimestä pois. Nyt toimii!!!!!!!!!!!


      • oihan image
        jk kirjoitti:

        Moro!
        Ongelman ratkaisu oli se että .img piti ottaa nimestä pois. Nyt toimii!!!!!!!!!!!

        Juu, jos tietokoneen asetukset ovat niin, ettei tiedostopäätteet näy, niin siinä käy usein niin, että .img-pääte tulee kahteen kertaan.

        Taisin siitä toisessa ketjussa jo mainitakin.


    • gmmm54

      saako androihin tabletti siis ton hylly orgin kartaN?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe