Ilmaisen topo-kartan päivitys

George W. Mapper

Tuohon http://keskustelu.suomi24.fi/node/10848886 kerrottuun karttaan on tullut päivitys.
Löytyy sivulta: http://kartat.hylly.org/

Parannukset:
v1.2 (28.08.2012)
==========================
- Tiet yhdistetty samoihin karttapaloihin muiden maastotietojen kanssa
- Puuttuvia viivoja korjattu
- Valtakunnanraja ja rajavyöhykkeen raja lisätty
- Järvien/merien/jokien väriä muutettu
- Lisätty laiturit kartalle
- Lisätty maakuntarajat täydentämään kuntarajoja
- Hietikon symboli korjattu
- Syvyyspisteet lisätty
- Maatuvat vesialueet lisätty
- Kaislikon symbolit lisätty
- Paranneltu teiden symboleita
- Maston symbolia paranneltu
- Ajopolun symbolia selkeytetty
- Polun symbolia selkeytetty
- Metsätyyppien symbolit poistettu
- Zoomitasoja rukattu
- Pieniä viilauksia tiestön symboleihin

"Suosikaa Kivenalla-kauppaa" ja ladatkaa topokarttanne sivulta:
http://kartat.hylly.org/ :))

10

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkizufhzf

      Lappeenrannan ilmailuyhdistys on ajautumassa konkurssiin.
      OH-TDI on ulosmitattu.

    • *Tiedottaja__
    • jk

      En saa asennettu karttaa garmin nuvi 200. Kartta ei näy muistikortilta. Mikä neuvoksi?

      • jk

        Niin ja olen toiminut ohjeiden mukaan siis garmin kansio on ja nimenkin olen vaihtanut. Laitoin muistikortille kuvan ja sen nuvi kyllä näytti. Olisiko laite siis liian vanha.


      • Näkyy, näkyy..
        jk kirjoitti:

        Niin ja olen toiminut ohjeiden mukaan siis garmin kansio on ja nimenkin olen vaihtanut. Laitoin muistikortille kuvan ja sen nuvi kyllä näytti. Olisiko laite siis liian vanha.

        Kyllä ainakin minun Nuvi 200-navissa näkyy. Katsopa asetuksista, näkyykö kartta asetuksissa.

        Eli työkalut > Asetukset > Kartta > Karttainfo. Kartan kohdalle pitää laittaa kruksi, jos ei jo ole, jotta näkyy. Voihan sulla olla jotain muutakin mäihää kortissa tai karttatiedostossa...

        Minun Nuvi 200 on uudempaa mallia, jossa on Micro-SD-korttipaikka, eikä sitä normaalikokoista, kuten vanhemmissa Nuvi 200:ssa. Mutta en näe kyllä syytä, miksei siinäkin näkyisi.


      • jk
        Näkyy, näkyy.. kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun Nuvi 200-navissa näkyy. Katsopa asetuksista, näkyykö kartta asetuksissa.

        Eli työkalut > Asetukset > Kartta > Karttainfo. Kartan kohdalle pitää laittaa kruksi, jos ei jo ole, jotta näkyy. Voihan sulla olla jotain muutakin mäihää kortissa tai karttatiedostossa...

        Minun Nuvi 200 on uudempaa mallia, jossa on Micro-SD-korttipaikka, eikä sitä normaalikokoista, kuten vanhemmissa Nuvi 200:ssa. Mutta en näe kyllä syytä, miksei siinäkin näkyisi.

        kiitos vastauksesta..
        Juuri noin olen yrittänyt. Voisiko viko olla sitten kortissa, tosin jos valokuva näkyy niin luulisi karttakin...
        Täytyy yrittää löytää toinen muistikortti ja
        Jos ei toimi täytynee ostaa uusi laite. Autokartankin päivitys on kalliimpi kuin uusi vastaava laite.


      • jk
        jk kirjoitti:

        kiitos vastauksesta..
        Juuri noin olen yrittänyt. Voisiko viko olla sitten kortissa, tosin jos valokuva näkyy niin luulisi karttakin...
        Täytyy yrittää löytää toinen muistikortti ja
        Jos ei toimi täytynee ostaa uusi laite. Autokartankin päivitys on kalliimpi kuin uusi vastaava laite.

        Moro!
        Ongelman ratkaisu oli se että .img piti ottaa nimestä pois. Nyt toimii!!!!!!!!!!!


      • oihan image
        jk kirjoitti:

        Moro!
        Ongelman ratkaisu oli se että .img piti ottaa nimestä pois. Nyt toimii!!!!!!!!!!!

        Juu, jos tietokoneen asetukset ovat niin, ettei tiedostopäätteet näy, niin siinä käy usein niin, että .img-pääte tulee kahteen kertaan.

        Taisin siitä toisessa ketjussa jo mainitakin.


    • gmmm54

      saako androihin tabletti siis ton hylly orgin kartaN?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe