Pahimmat tutvot Suomessa?

kun apinaa koijataan

Tampereen Hervannassa hapannaamat, jotka nauttivat kun ihmiset reputtavat. Kirjaimellisesti.

Miten teillä, mukavat asiakasta palvelevat ja ymmärtävät tutvot kotikaupunkissaan?

10

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohannäin

      Sun ajamisessahan ei ollut mitään vikaa ?

    • Hei,hei

      Täällä päin tarkastaja nauroi kaveriensa kanssa ajon päädyttyä..

      Joillakin virkaintoisen tarkastajan kusipäisyys on noussut päähän. Vielä on pitkä matka siihen, että jokainen inssin ajaja = asiakas, ei inssin ajaja = esine.

      • pettynyt7

        Anna sopiii hyvin kuvakseesi Turusta,virkamiestä leikkii,kusi noussu päähän.Teiniä muistuttava akka,tosi ärsyttävä ämmä kokeessani.Oikein tahallaan kiusasi minua ja hakemalla haki syytä hylkäämiseen.Ei osaa lainkaan asiakaspalvelua.


      • kakara
        pettynyt7 kirjoitti:

        Anna sopiii hyvin kuvakseesi Turusta,virkamiestä leikkii,kusi noussu päähän.Teiniä muistuttava akka,tosi ärsyttävä ämmä kokeessani.Oikein tahallaan kiusasi minua ja hakemalla haki syytä hylkäämiseen.Ei osaa lainkaan asiakaspalvelua.

        Kakaran näköinen lehmä.


    • 87k

      Jani Hurme, Turku ehdottomasti pahin kusipää jonka kukaan tietää

      • Vroooum!

        En tunne henkilökohtaisesti yhtään mainitsemaanne ihmistä, mutta on todella raukkamaista huudella nimimerkillä puskista ja haukkua julkisesti nimeltä mainiten. Täyttää kaikki herjauksen tunnusmerkit ja tarvittaessa kirjoittajan saa selville, jos joku haluaa viedä asian poliisille. Kirjoituksista jää aina jälki jonnekin!

        Mitä tulee tutvojen (eivät he ole mitään inssejä olleet vuosikausiin) tekemiin ratkaisuihin, niistä on taitettu sanan säilää aina. Hylkäyksen jälkeen syytä haetaan usein jostain muualta kuin itsestä. Tutvoissa on erilaisia persoonia, niin kuin näköjään ajokokelaissakin! Jos katsotte oikeusmurhan tapahtuneen, tehkää oikaisupyyntö. Maksaa jonkin verran, mutta tunnutte olevan niin varma aiheettomasta hylkäyksestä, niin puolueeton taho ratkaiskoon asian.

        En ole itse tutvo, mutta sympatiat kääntyvät kyllä heidän puolelleen, jos kirjoitusten taso pysyy haukkujilla navan alapuolella. Ehkä joku saa kicksejä elämäänsä kirjoittaessan näille palstoille lapsellisia kommentteja. Toivottavasti olette liikenteessä fiksumpia! Siellä ollaan kasvotusten, eikä hihitellä ruudun äärellä. Ihan teidän kaltaistenne takia itsekin sorrun nimimerkiksi.


      • oppilas kokeesta
        Vroooum! kirjoitti:

        En tunne henkilökohtaisesti yhtään mainitsemaanne ihmistä, mutta on todella raukkamaista huudella nimimerkillä puskista ja haukkua julkisesti nimeltä mainiten. Täyttää kaikki herjauksen tunnusmerkit ja tarvittaessa kirjoittajan saa selville, jos joku haluaa viedä asian poliisille. Kirjoituksista jää aina jälki jonnekin!

        Mitä tulee tutvojen (eivät he ole mitään inssejä olleet vuosikausiin) tekemiin ratkaisuihin, niistä on taitettu sanan säilää aina. Hylkäyksen jälkeen syytä haetaan usein jostain muualta kuin itsestä. Tutvoissa on erilaisia persoonia, niin kuin näköjään ajokokelaissakin! Jos katsotte oikeusmurhan tapahtuneen, tehkää oikaisupyyntö. Maksaa jonkin verran, mutta tunnutte olevan niin varma aiheettomasta hylkäyksestä, niin puolueeton taho ratkaiskoon asian.

        En ole itse tutvo, mutta sympatiat kääntyvät kyllä heidän puolelleen, jos kirjoitusten taso pysyy haukkujilla navan alapuolella. Ehkä joku saa kicksejä elämäänsä kirjoittaessan näille palstoille lapsellisia kommentteja. Toivottavasti olette liikenteessä fiksumpia! Siellä ollaan kasvotusten, eikä hihitellä ruudun äärellä. Ihan teidän kaltaistenne takia itsekin sorrun nimimerkiksi.

        Täys kyrpä,elukka kyseinen henkilö.


      • Kyrpä
        oppilas kokeesta kirjoitti:

        Täys kyrpä,elukka kyseinen henkilö.

        Mätäpaise,ihan perseestä valopää.


      • punakuono2
        Kyrpä kirjoitti:

        Mätäpaise,ihan perseestä valopää.

        Petteri punakuono,ime munaa.


    • Onko parta

      Ei ne tutvot ole pahoja, v.i.t.t.u.m.a.i.s.i.a kylläkin ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe