Moikka, oon menos ens kesänä Brightoniin tai Torguayhin (ei oo viel varattu...) kielimatkalle. Oon menos yksin ja se hiukan pelottaa niin olis kiva tuntee jo ennestään sinne menevää porukkaa :-)
Tehääks vai tämmöne lista:
nimi ja ikä/ minne menee/ millon menee/ missä majoittuu/ kenen kanssa/ järjestö
Laura 16v sillon/ Brighton tai Torguay/ kesä-heinäkuu (?)/ isäntäperhe/ yksin / EF (?)
Seuraa kielimatkalle?
9
383
Vastaukset
- jennna+
Heii, heh hyvä että löysin tän, koska oon aivan samoilla linjoilla, menossa yksin mut se vähän pelottaa, kuitenki ulkomaille. Jenna & ens kesänä 15 (loppuvuoden 97) / en oo varma viel, Lontoo, Brighton tai.. / kesä-heinä, heinäkuu luultavammin. / asuntola varmaan / yksin / EF ? not sure yet :)
- lauren-tsia
Hyvä :DD luulin jo et kukaan ei vastaa tähän, mut jees. Saattaa kuulostaa vähän tökerösti mut olis kiva tutustuu suuhun jos vaikka sit päästäis samaan paikkaan :--)
- jennna+
lauren-tsia kirjoitti:
Hyvä :DD luulin jo et kukaan ei vastaa tähän, mut jees. Saattaa kuulostaa vähän tökerösti mut olis kiva tutustuu suuhun jos vaikka sit päästäis samaan paikkaan :--)
Joo sillä mä kirjotinkin, että olis kiva tutustuu :) mut hei missäs me voitais jutella vähän paremmin (fb, mese, sposti..?) :D
- lauren-tsia
fb ! :----)
- lauren-tsia
mut tullaan tänne vaik ma uudestaan niin vaihetaan sit noi facet. vaik kuudelta ?
- jennna+
lauren-tsia kirjoitti:
mut tullaan tänne vaik ma uudestaan niin vaihetaan sit noi facet. vaik kuudelta ?
juu mä oon täällä nyt, pidän tän auki :)
- Lauren-tsia
hahaa :-DD tää ei taida oikeen onnistua :--D
Mut mun nimi on Laura Seppä, eti mut facesta ja poista sit tää kommentti, jooko ? :--) - m,h,
Moi tytöt!
Sellaista vaan, että Torquay loistava valinta :) itselläni aikaa reissusta 13 vuotta, mutta varokaa, ettei käy samoin kuin minulle ja pääse matkakärpänen puremaan ;)
Nimim. töissä saadakseni rahaa matkailuun. - EFcrew
Suosittelen ehottomasti lähteä! Käykäähän kurkkaamassa täällä: http://my.ef.com/Layouts/Alumni/AmbassadorOverviewNew.aspx ja tilatkaa esite! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023591
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472559- 972342
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401904Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu221517- 271492
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181404- 221278
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81211Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671165