Moikka, oon menos ens kesänä Brightoniin tai Torguayhin (ei oo viel varattu...) kielimatkalle. Oon menos yksin ja se hiukan pelottaa niin olis kiva tuntee jo ennestään sinne menevää porukkaa :-)
Tehääks vai tämmöne lista:
nimi ja ikä/ minne menee/ millon menee/ missä majoittuu/ kenen kanssa/ järjestö
Laura 16v sillon/ Brighton tai Torguay/ kesä-heinäkuu (?)/ isäntäperhe/ yksin / EF (?)
Seuraa kielimatkalle?
9
453
Vastaukset
- jennna+
Heii, heh hyvä että löysin tän, koska oon aivan samoilla linjoilla, menossa yksin mut se vähän pelottaa, kuitenki ulkomaille. Jenna & ens kesänä 15 (loppuvuoden 97) / en oo varma viel, Lontoo, Brighton tai.. / kesä-heinä, heinäkuu luultavammin. / asuntola varmaan / yksin / EF ? not sure yet :)
- lauren-tsia
Hyvä :DD luulin jo et kukaan ei vastaa tähän, mut jees. Saattaa kuulostaa vähän tökerösti mut olis kiva tutustuu suuhun jos vaikka sit päästäis samaan paikkaan :--)
- jennna+
lauren-tsia kirjoitti:
Hyvä :DD luulin jo et kukaan ei vastaa tähän, mut jees. Saattaa kuulostaa vähän tökerösti mut olis kiva tutustuu suuhun jos vaikka sit päästäis samaan paikkaan :--)
Joo sillä mä kirjotinkin, että olis kiva tutustuu :) mut hei missäs me voitais jutella vähän paremmin (fb, mese, sposti..?) :D
- lauren-tsia
fb ! :----)
- lauren-tsia
mut tullaan tänne vaik ma uudestaan niin vaihetaan sit noi facet. vaik kuudelta ?
- jennna+
lauren-tsia kirjoitti:
mut tullaan tänne vaik ma uudestaan niin vaihetaan sit noi facet. vaik kuudelta ?
juu mä oon täällä nyt, pidän tän auki :)
- Lauren-tsia
hahaa :-DD tää ei taida oikeen onnistua :--D
Mut mun nimi on Laura Seppä, eti mut facesta ja poista sit tää kommentti, jooko ? :--) - m,h,
Moi tytöt!
Sellaista vaan, että Torquay loistava valinta :) itselläni aikaa reissusta 13 vuotta, mutta varokaa, ettei käy samoin kuin minulle ja pääse matkakärpänen puremaan ;)
Nimim. töissä saadakseni rahaa matkailuun. - EFcrew
Suosittelen ehottomasti lähteä! Käykäähän kurkkaamassa täällä: http://my.ef.com/Layouts/Alumni/AmbassadorOverviewNew.aspx ja tilatkaa esite! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4523373SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1142597Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842132Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1621940- 1461765
- 931580
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi381471Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3491308Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li321275Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä41093