Olen 20-vuotias nainen järvenpäästä. Olen hyvin lapsirakas ihminen. Kokemusta ei niinkään paljoa ole paitsi olen tehnyt päiväkoteihin sijaisuuksia, sekä olen ollut puolivuotta harjoittelijana päiväkodissa, lisäksi olen vahtinut mieheni siskon lapsia paljon. Voin tulla kotiisi hoitamaan lapsia/lasta, oli lapsesi/lapsi minkäikäinen tahansa, onnistuu hoitaminen multa. Tai voit tuoda lapsesi/lapsen minullekkin hoitoon, asun mieheni kanssa rivitalossa, meillä on kaksi pientä koiraa jotka pääsääntöisesti on pihalla. Meidän lähellä on lapsirakas ja ihana puisto pienimmillekkin taapertelijoille. Viikonloppusinkin onnostuu hoitaminen milloin tahansa ajalla ei ole väliä. Pidän lapsistasi/lapsestasi huolta niin kuin se olisi omani.
Jos haluat lisätietoja niin otahan yhteyttä, myös vakituinen hoitaminenkin onnistuu !!!
Tällähetkellä olen tavoiteltavissa klo 15.00 --->
( : poikkeuksiakin voi toki tehdä :)
JOKAPÄIVÄ
Tammikuusta alkaen olen tavoiteltavissa 24/7 :)
[email protected]
LASTESI / LAPSESI HOITAJA ? JÄRVENPÄÄ / PORVOO :)
SannaS92
3
158
Vastaukset
- SannaS92
PS : Lähialueetkin onnistuu :)
- Äiti_88
Paras tietämäni hoitaja, kiitoksia Sanna !!
- annelli
Miksi tuossa on tuo Porvoo mainittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364394Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 391569
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2311471Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881108Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631020