Etiäisiäkö?

Jotain hämärää...

Tervehdys!

Minulle käy hyvin useasti siten, että ensiksi luulen näkeväni jonkun tutun ihmisen, ja joitakin sekunteja tai minuutteja myöhemmin näenkin hänet. Joskus joku ihminen vain tulee mieleeni, ilman että luulen jotain toista ensin häneksi, ja sitten näenkin hänet. Nykyään, kun taas luulen nähneeni jonkun, melkein jo tiedän, että kohta näen hänet. Kyse ei ole tilanteista, joissa voisin olettaa näkeväni kyseisiä henkilöitä. Muutenkin usein sattuu ihan kaikenlaisia tilanteia, joita ennen, ehkäpä vain joitakin sekunnin murto-osia ennen, ikään kuin tiedän mitä tapahtuu... Vaikeaa selittää.

Ehdottomasti oudoin tapaus sattui ollessani noin 15 vuotias (nyt olen siis 28 vuotias.). Olin kotona, kello oli jotain kuuden - seitsemän paikkeilla illalla. Muistan, että minua ramaisi hiukan ja menin pitkäkseni sängylle, päiväpeiton päälle. Yht´äkkiä mieleeni tuli voimakas ajatus/mielikuva, jota ehkä näin jälkeenpäin voisi jonkinlaiseksi "näyksikin" nimittää...

Mielikuvassa puhelimeni soi ja sieltä soitti eräs naispuolinen ystäväni, joka vastattuani aloitti puhelun sanoilla "Moi kulta, missä kohtaa sä nyt oot?". Näyssä ystäväni siis odotti linja-autoa silloisen työpaikkansa läheisellä bussipysäkillä ja uskoi jonkun oudon tyypin vaanivan/seuraavan häntä, ja soitti minulle hädissään, että tämä vaanija ikäänkuin kuulisi ja sen myötä luulisi, naisen miesystävän olevan tulossa hakemaan häntä. Olin heti perillä, mistä on kyse, ja sanoinkin tässä "näyssä" hänelle, että toista vaan kuuluvalla äänellä, et "Ai, sä oot ihan koht tässä, okei...".
myös muuta juteltiin.

Samantien, tämän nopean ajatusketjun jälkeen puhelimeni soi, ja tiesin, että nyt sieltä todella soittaa tämä kyseinen ystävättäreni, ja juuri tällä asialla. Ja niin kävi. Kävimme tismalleen, sanasta sanaan, saman keskustelu, jonka vain muutamaa sekuntia aikaisemmin olin mielessäni käynyt. Ainoa ero oli, että todellisuudessa tämä nainen oli juuri jäänyt bussista pois, ja kävelemässä kotiinsa. Koskaan emme olleet tällaista "varosuunnitelmaa" sopineet tai sellaisesta puhuneet. Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta todella outo fiilis siitä jäi, enkä ihan sattuman piikkiinkään osaa tätä, tai vastaaviakaan tapauksiani pistää. Mitä mieltä olette?

0

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
        Ikävä
        76
        1069
      2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
        Ikävä
        42
        784
      3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
        Maailman menoa
        218
        648
      4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
        Ikävä
        34
        492
      5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
        Ikävä
        23
        468
      6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
        Ikävä
        37
        443
      7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
        Ikävä
        70
        435
      8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
        Haapavesi
        44
        409
      9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
        Ikävä
        52
        409
      10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
        Ikävä
        18
        404
      Aihe