Hei käyttäjät!
Halloweenia juhlitaan taas tähän aikaan vuodesta ja Suomi24 haluaa antaa oman panoksensa kurpitsoita ja kummituksia täynnä olevaan juhlaan.
Olemme panneet pystyyn kilpailun, jossa haemme parasta halloweeniin liittyvää ideaa, vinkkiä tai kertomusta! Miten järjestetään huikeat halloween-juhlat? Onko sinulla maukkaita reseptivinkkejä? Minkälainen on veret seisauttava naamiaisasu? Vai oletko kuullut karmivan kauhutarinan? Onko sinulla ikimuistoinen kertomus kurpitsajuhlasta?
Kilpailuun osallistuvat kaikki käyttäjät, jotka kirjoittavat viestin rekisteröityneellä nimimerkillä tähän viestiketjuun. Kilpailuun osallistuneiden kesken arvomme upean palkinnon maanantaina 5.11.2012!
Hauskaa halloweenia toivottavat,
Piia, Elina, Rasmus ja Mari
Suomi24
Osallistu Suomi24:n Halloween-kilpailuun!

2
275
Vastaukset
Itse en ole viettänyt Halloweenia vaan vietin eilen pyhäinpäivää. Tänään kuitenkin innostuin, sillä löysin aivan mahtavan Halloween-aiheisen muffissireseptin. Niistä tuli todella herkullisia, voin suositella reseptiä kaikille! :)
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/425447/Daimmuffinssi Silmät (Halloween Muffinssi)/- JKHOP
ENNOSLLAISTU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797