Mulla alkoi yhtäkkiä ilmestyä kaikille tutuille ja turvallisille (Google, Yle, Urheilehti...) outoja linkkejä mm. hampurilaisaterioista, treffipalveluista, IPhone mainoksia tms... esimerkiksi Yle nsivuilla oli näin yhdessä etusivun jutussa kirjoitettiin näin"...Samalla syntyy kuva 1960" niin tuo sana kuva oli hyperlinkki, josta aukesi sellainen pieni hyppäävä mainos. minkähänlainen virus tai mato mulla on? Onkohan kuinka vaarallinen?
Outoja linkkejä
7
497
Vastaukset
- DUUNARI
VARASTETTU SAAB 900 2 D SEDAN VUOSIMALLI -87 LAHDESTA ,VÄRI PUNAINEN JA REKISTERI HXB-821. JOS NÄET AUTON JOSSAIN ILMOITA LÄHIMMÄLLE POLIISILLE. AUTO TÄRKEÄ TYÖN VUOKSI.VARAS VOI MYÖS PALAUTTAA AUTON SINNE MISTÄ SEN VEI!!!
- mjm2
Joko oot saanu apua tähän ongelmaan?
Mulla ihan sama juttu. Osaako kukaan kertoo mistä noi ihme linkit tulee? - höppö123_
Täällä olisi samankaltainen ongelma.. Ei kukaan ilmeisesti osaa auttaa asiassa?
- Pop Up
Iipodia pukkaa ja jotain pankki kortti hakemusta vai mitä.
- huoooh.
Sama juttu täällä molemmissa koneissa..
- Annukka.
Eikö nyt kukaan osaa autta.?
- Sama pöpö(?)
Minulla oudot linkit ilmestyivät vasta parisen päivää sitten. Kysyin samasta ongelmasta tuolla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11185649#comment-59388438
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1064444Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka533264- 393076
- 342088
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5091761- 631684
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode511509- 411420
- 681334
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171306