Kun kaikki täällä keskittyvät nyt näihin vaaleihin niin monelta voinut mennä tämä ohi, ilmoitus on järviseudun sanomissa
Vetvoimainen Vimpeli
Kutsumme kaikkia kuntalaisia, yhdistyksiä sekä yrittäjiä keskustelemaan ja ideoimaan millaisista asioista koostuu tulevaisuuden Vimpeli
Miten kehitämme omaa asuin- ja elinympäristöä?
Mistä muodostuu elinvoimainen kunta?
Illan alustajina
Vimpelin Kunta
Vumpelin yrittäjät ry
Vimpelin Veto
Keskusteluilta järjestetään to 1.11.2012 klo 18:00 alkaen Vimpelin lukiolla.
Vetovoimainen Vimpeli
30
1088
Vastaukset
- Muistutan
Kovin vähän oli vaalivoittajilla sanottavaa kehittämisillassa.
- Juhani Huopana
Vimpelistä ei synny enää kasvukeskusta ennen kuin vasta sitten joskus maailmanpäivinä, kun se kasvaa konkreettisesti Alajärveen ihan kiinni.
Tässä tilanteessa minun mielestä kannattaisi panostaa ainoastaan täällä asuvien ihmisten jokapäiväisen elämäsin olosuhteiden ja viihtyvyyden parantamiseen. Idyllisen mukava asuintaajama Vimpelistä on ihan hyvin vielä luotavissa, ei kaikki toioi ole mennyttä - hemppa...
Vimpelistä ei synny enää kasvukeskusta ennen kuin vasta sitten joskus maailmanpäivinä, kun se kasvaa konkreettisesti Alajärveen ihan kiinni".______eiköhän se oo Alajärvi joka siinä tapauksessa kasvaa ja vimpeli jää sivukyläksi eli hienosti sanottuna "kaupunginosaksi"......
- Juhani Huopana
No joo, noinhan siinä nyt ainakin aluksi väkisinkin käy.
- kato karttaa
Itis kuuluu Vimpeliin.
- perkö
Vimpeli kuuluu Alajärveen,hyvin pian.Niin ja itäkylä Suur-Kauhavaan,ehkä jo ensi vuonna,kun hallitus saa kuntakartan valmiiksi.
- Pööpökustaa
Perkö vois pysyä siellä Lappajärvi/ kauhava palstoilla provoilemassa.
- Kokemusta on
Kyllä nyt näyttää pahalta tuo vetovoimainen Vimpeli. Siellä huseeraa kunnan töissä näköalattomia kunnan tuhoajia ja ei nämä vaalitkaan tilannetta paranna. Mielissään heillä kiehtoo köyhien kuntien yhistäminen pääasiana, eikä jakseta edes ajatella mistä se raha lisääntyy, kun kaks köyhää hyntyttää. Ei kiiltokuvilla ja kiukuttelulla asiat kummene. Näköalaa kehiin.
- rig dig
Kokemusta on - voisi valottaa enemmän ketkä ovat noita tuhoajia.
Tuolla perustelemattomalla tekstillä kaikki kunnan työntekijät ovat noita.
Sinä mukaanluettuna.
Vai vaivaako dysfasia?- Kokemusta on
No onneksi selityspuoli toimii!
- Juhani Huopana
Kunta ei ole vetovoimainen ihmisilleen, kun juuri äsken poistettiin taas täältä totuudenmukainen keskustelunavaukseni, joka ei suosinut Halloota. Ei ole Vimpelillä tulevaisuutta, jos asukkailta sensuroidaan ilmaisun vapaus.
- hehe
Hei haloo? Kuka sensuroi? Jos joku ilmoittaa asiattomasta viestistä, se todennäköisesti poistetaan edes lukematta sitä. Luuletko todella, että keskustelun valvojia kiinnostaa Vimpelin kunnallispolitiikka sen vertaa?
- Juhani Huopana
Joo! Minua ja Vimpelin Vasemmistoa vastaan avattu sikapalsta sai olla täällä yli kuukauden, vaikka oli alkupäästään törkeyksiä täynnä. Eikä sitä varmaan olisi poistettu ollenkaan, ellei pilkka olisi kääntynyt pilkkaajien omaan nilkkaan. Ei tarvi olla vielä kovin kummonen järjen jättiläinen, kun jo tajuaa mikä koalitio tämän palstan sensurointia ohjailee.
Meinasivat kangeta minun kalua käyttäen Vimpelin poliittiset voimasuhteet omalle puolelleen. Se hyvä että valokuva ei vielä nai ketään – ei ainakaan väkisin. Ei kovakaan kuva. Sai kuitenkin linkitettynä seisoa täällä yli kuukauden. Tuon sääntölistan mukaan se olisi kiellettyä.
Luulisi että edes nettipoliisi tekisi työnsä rehellisesti ja oikeudenmukaisesti. Muutenkin tästä koko Vimpelin kuntakiemurasta saisi jo esimerkiksi aikakausilehteen mehevän jutun. No kansanliike pois lukien kaikille muille hyvää haluavana harkitsen nyt kuitenkin vielä.- Monta Kysymystä
Tuolla ns. sikapalstalla oli lainattuja kirjoituksia Vimpelin Vasemmiston sivuilta jotka oli kirjoittanut Juhani Huopana sivuston ylläpitäjä, edustivatko ne kirjoitukset Vimpelin vasemmiston vai Huopanan omaa mielipidettä?
Oliko Huopana itse julkaissut nämä kuvat kovasta xxxxx vai oliko joku muu ne julkaissut?
Miksi kaikki nämä kirjoitukset on poistettu Vimpelin Vasemmiston sivuilta? - Juhani Huopana
Monta Kysymystä kirjoitti:
Tuolla ns. sikapalstalla oli lainattuja kirjoituksia Vimpelin Vasemmiston sivuilta jotka oli kirjoittanut Juhani Huopana sivuston ylläpitäjä, edustivatko ne kirjoitukset Vimpelin vasemmiston vai Huopanan omaa mielipidettä?
Oliko Huopana itse julkaissut nämä kuvat kovasta xxxxx vai oliko joku muu ne julkaissut?
Miksi kaikki nämä kirjoitukset on poistettu Vimpelin Vasemmiston sivuilta?Kuvat olin aikoinaan julkaissut minä itse omilla internet-sivuillani ihan omista sanataiteellisista syistäni, siis yksityisistä syistä. Google-haku mässäili niillä vielä jopa vuosia jälkeenpäin.
Kyseiset kirjoitukset olin kirjoittanut minä omalla nimelläni usemmassa yhteydessä julkaisten. Siis tietenkin ne olivat minun mielipiteitäni, mutta jo nyt toteutuneita mielipiteitäni. Kakka-aika tuli tänne pikemmin kuin arvasinkaan.
Vimpelin Vasemmiston sivuilta on poistettu kaikki yhteystietoja myöten, koska luovuttuani poliittisesta toiminnastani en enää ylläpidä niitä. Annan sivujen sulkemissyyn näkyä siellä vielä tiedotussyistä noin kuukauden verran, jonka jälkeen poistan ne sillä osoitteella kokonaan. Mahdollinen uusi ylläpitäjä joutuu avaamaan ihan uudet sivut, koska näitä ylläpidettiin samoilla koodeilla, joilla ylläpidän omia internetsivujani, joita en lakkauta. - Monta Kysymystä
Juhani Huopana kirjoitti:
Kuvat olin aikoinaan julkaissut minä itse omilla internet-sivuillani ihan omista sanataiteellisista syistäni, siis yksityisistä syistä. Google-haku mässäili niillä vielä jopa vuosia jälkeenpäin.
Kyseiset kirjoitukset olin kirjoittanut minä omalla nimelläni usemmassa yhteydessä julkaisten. Siis tietenkin ne olivat minun mielipiteitäni, mutta jo nyt toteutuneita mielipiteitäni. Kakka-aika tuli tänne pikemmin kuin arvasinkaan.
Vimpelin Vasemmiston sivuilta on poistettu kaikki yhteystietoja myöten, koska luovuttuani poliittisesta toiminnastani en enää ylläpidä niitä. Annan sivujen sulkemissyyn näkyä siellä vielä tiedotussyistä noin kuukauden verran, jonka jälkeen poistan ne sillä osoitteella kokonaan. Mahdollinen uusi ylläpitäjä joutuu avaamaan ihan uudet sivut, koska näitä ylläpidettiin samoilla koodeilla, joilla ylläpidän omia internetsivujani, joita en lakkauta.Kun kerran kirjoitukset olivat sinun mielipiteitäsi niin minkä takia olet poistanut ne myös omilta kotisivuiltasi?
Minkä takia et itse pyytänyt poistamaan palstaa tai viestejä jos ne olivat mielestäsi täynnä törkeyksiä ja jotka käsittelivät sinua? Ilmeisesti näin et ole tehnyt? - Juhani Huopana
Monta Kysymystä kirjoitti:
Kun kerran kirjoitukset olivat sinun mielipiteitäsi niin minkä takia olet poistanut ne myös omilta kotisivuiltasi?
Minkä takia et itse pyytänyt poistamaan palstaa tai viestejä jos ne olivat mielestäsi täynnä törkeyksiä ja jotka käsittelivät sinua? Ilmeisesti näin et ole tehnyt?Minä en pyydä poistamaan mitään, koska minun mielestä jokaisen on itse vastattava kirjoituksistaan. Enkä minä kieltänyt kertomasta niistä kuvista, mutta sitä en hyväksynyt että kansanliike kiristi niillä kristillisdemokraatteja pyörtämään puolensa uudelleen. Minun mielestä ihmisten pitääkin saada todeta omin silmin tuollainen likaisten keinojen käyttö ja näin oli vastuullisten ihmisten kohdalla tapahtunutkin.
Ne kirjoitukset olivat kotisivuillani pari kuukautta, pidempään kuin yleensä muita päivityksiä pidän. Sivuja on tapana päivittää aina silloin tällöin. On ne minulla talella omissa talennuksissani. Jos haluat ne tekstit saat ne kyllä minulta, kun vain annat sähköpostiosoitteen, johon lähetän ne. Varmman saat ne myös siltä kansanliikkeen palstanavaajalta, koska oli kerran vaivautunut kopioimaan ne.Voit tiedustella heiltä, jos haluat minulta pysytellä kivensisässäsi huonoa itsetuntoasi potemassa. - Yksi Kysymys
Minä en pyydä poistamaan mitään, koska minun mielestä jokaisen on itse vastattava kirjoituksistaan. Enkä minä kieltänyt kertomasta niistä kuvista, mutta sitä en hyväksynyt että kansanliike kiristi niillä kristillisdemokraatteja pyörtämään puolensa uudelleen. Minun mielestä ihmisten pitääkin saada todeta omin silmin tuollainen likaisten keinojen käyttö ja näin oli vastuullisten ihmisten kohdalla tapahtunutkin.
Ne kirjoitukset olivat kotisivuillani pari kuukautta, pidempään kuin yleensä muita päivityksiä pidän. Sivuja on tapana päivittää aina silloin tällöin. On ne minulla talella omissa talennuksissani. Jos haluat ne tekstit saat ne kyllä minulta, kun vain annat sähköpostiosoitteen, johon lähetän ne. Varmman saat ne myös siltä kansanliikkeen palstanavaajalta, koska oli kerran vaivautunut kopioimaan ne.Voit tiedustella heiltä, jos haluat minulta pysytellä kivensisässäsi huonoa itsetuntoasi potemassa.Kun esitetään noin raskaita syytöksiä niin pitää löytyä todisteita, löytyykö niitä?
Käsittääkseni kristillisdemokraatit olivat erittäin hyvässä neuvotteluasemassa lukkiutuneen tilanteen takia ja käyttivät sen taidokkaasti hyödyksi. Hehän saivat paljon enemmän paikkoja mitä vaalitulos olisi antanut. - Juhani Huopana
Yksi Kysymys kirjoitti:
Kun esitetään noin raskaita syytöksiä niin pitää löytyä todisteita, löytyykö niitä?
Käsittääkseni kristillisdemokraatit olivat erittäin hyvässä neuvotteluasemassa lukkiutuneen tilanteen takia ja käyttivät sen taidokkaasti hyödyksi. Hehän saivat paljon enemmän paikkoja mitä vaalitulos olisi antanut.Sinne palstalle oli ihan suoraan kommentoitu täydet todisteet, kaivakoot kansanliike sen uudelleen esiin. Minä en sitä palstaa pyytänyt poistamaan, mutta näin että niin tapahtui heti, kun valotin Tuomisalon rötöslistaa! Joka myös häipyi heti samantien täältä.
- Yksi Kysymys
Sinne palstalle oli ihan suoraan kommentoitu täydet todisteet, kaivakoot kansanliike sen uudelleen esiin. Minä en sitä palstaa pyytänyt poistamaan, mutta näin että niin tapahtui heti, kun valotin Tuomisalon rötöslistaa! Joka myös häipyi heti samantien täältä.
Valoitatko tätä "rötöslistaa" uudelleen?
- Juhani Huopana
Yksi Kysymys kirjoitti:
Valoitatko tätä "rötöslistaa" uudelleen?
Valottasin kyllä mutta se on turhaa työtä, kun se poistuisi täältä kuitenkin samantien niinkuin silloinkin ja veisi mennessään tämän hyvän palstan kokonaisuudessaan, kuten sillonkin.
Valotan sulle itsellesi kyllä mielelläni, kunhan annat sen sähköpostiosoitteen, johon valotukseni voisin lähettää.
- ei jummarrä
Voisiko joku suomentaa tuon edellisen viestin?
- tälläista näun
Täällä oli palsta jossa oli Juhanin kirjoittamia juttuja ja linkki kuvahakuun juhanista. Juttuja ei enää löydy mistään.
- pikkuveikka-Pekkinen
Haloo suomentaisi, mutta kun henkilökunta on vissiin talviunilla?
Voi poijaat...................voi poijaat..............katastrofi!
Taitaa mennä maine, tai se meni jo!
Kyllä kansanliike kuntaliitokseen Vimpelin ajaa!! - Lartti Massila
Vanon, etta on vale!
- Soppe Salotuomi
Tuo on panettelua!
- Peliä
No mikä vetää Vimpeliin/ Vimpeliä/ Vimpelistä.....
- Myönteinen julkisuus
Kunnon edusmies valtiopäivillä
- Vaalit 2015
Mistäs te saatte sen kunnollisen.......joskus tulevaisuudessa...varmaankin...toivottavasti....
- Hoiskon Hilima
Vimpeli ei ole vetovoimainen enää, Alajärvi on vetovoimainen ja vetää vimpeläisiäkin sinne. Vimpeläiset ostaa viinakauppareissuillaan muutki tavaransa jo melekeen sieltä. Ruokaa ja lääkkeitä lukuunottamatta vimpeläiset ostaa tavarasa jos ei Alajärveltä ihan kaikkia niin sitten loput keskiseltä tai netistä. Sitte ne ihmettelee että kunta köyhtyy ja Alajärvi rikastuuu. Vimpelissä ei kohta oo enää ku osuuskauppa ja apteekki, sairaita ku ovat nii sen ne tarvitsee, ja tietysti uuden terveyskeskuksen samasta syystä.
Sitte vimpeläisillä ei oo yhtää yhteishenkeä, ne vaan näyttelee ja suutuvat ku kehutaan meiän luoma-ahosten ja itäkylästenkin yhteishenkeä ja sopuisuutta. Rikas vimpeläinenkin kadehtii köyhän vimpeläisen köyhyyttä. Sairaita ku ovat eivät ymmärrä omaa parastaa, ei pelekästään pesäpallolla elämää enää nykystää eletä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783