Tällä hetkellä paras tallentava antenniverkkoon?

Kiitos -.,-.,-.,

Moi!

Kertokaa pöljälle ja muutaman vuoden uusien boksien speksejä seuraamatta olleelle, mikä boksi on nyt in, eli paras ostos?

Oma Topfieldin 5100 pvrt-hdmi pätkii ja hermo menee!

Kanavien haku/ tallentaminen nimellä olis kiva toiminto, kuten jag´s epg:ssä...
Kovalevyksi riittää ~250gt
Pitääkö nykyboksissa olla se hdtv-juttu?

15

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa mille??

      Mikä tämä juttu on, että kertokaa pöljälle? Ei ole ensimmäinen.

    • 9+7

      Voisi olla tällä hetkellä kuitenkin aika hyvä vaihtoehto tehdä tuolle Topfieldille
      virtalähderemontti ja siirtää vielä uuden hankkimista? Itse en ainakaan ole
      oikein keksinyt mitään Topparin tilalle,joten olen pitänyt niitä kunnossa.
      Minä olen tykästynyt Plasma EPG:hen,eikä sitä taida oikein saada nykyisiin
      merkkeihin/malleihin,vai saako?

      • Toppy__

        ^ Eivät toimi TAP-ohjelmat (kuten tuo Plasma-EPG) muissa kuin Topparin boxeissa. Ja HD-boxithan on täysin vesitetty tällä HD-Ready-hullutuksella, eli niihin ei saa lainkaan TAP-ohjelmia asennetuksi. Samoilla linjoilla siis minäkin, eli nykyisestä Toppysta vaan hyvää huolta, niin sillä pärjäilee pitkälle tulevaisuuteen.


    • Kiitos-.,-.,.-,.

      Korjasin vanhan tilaamalla Elkopaketin ja vaihtamalla kaikki 11 konkkaa virtalähteeseen.
      ...Toistaiseksi boksi rupes toimiin ja kaikki toiminnot "virkistyivät"
      Kiitos kommenteista, muuten toppari olis lentänyt roskiin, merkki vaihtunut ja todennäköisesti tullut pettymys..

    • puristi

      Kuvanlaadun kannalta pitää olla HD-boksi. Toki sitten pitää olla kanavapaketti tai katselee vain ylen HDTV-kanavaa.

      • älä jauha soopaa

        Taistele sinä vaan niiden korttilinkityksies kanssa, minä haluan katsoa tv-ohjelmia enkä tapella kortilinkityksien kanssa! Kuvanlaatua ei huomaa jos ei omista 50 tuumaista telkkaria ja todellakaan kaikilla ei sellasta ole.


    • reiska991

      Korttilinkitys on huono juttu, mutta toisaalta sillä HD-boksilla näkyy myös SD kanavat. Ei ole mitään järkeä nykyhinnoilla ostaa SD-boksia.

      • SD- boksi jyrää

        Korttilinkityksen takia on läpisalaus ja läpisalaus estää tallenteiden editoinnin esmes tietokoneella tai niiden katselun muussa kuin siinä laitteessa jolla ne on tallennettu. Siis kertakäyttöisiä tallenteita. Siksi en osta HD-bokseja vaan SD-boksin.


      • Melkein OK
        SD- boksi jyrää kirjoitti:

        Korttilinkityksen takia on läpisalaus ja läpisalaus estää tallenteiden editoinnin esmes tietokoneella tai niiden katselun muussa kuin siinä laitteessa jolla ne on tallennettu. Siis kertakäyttöisiä tallenteita. Siksi en osta HD-bokseja vaan SD-boksin.

        Ostin halvalla Topfield TRC-2400 HD-boksin 500 gigan kovalevyllä. Ei minulla mitään korttia siinä ole, eikä siksi siis korttilinkitystäkään kai, mutta kaikki tallenteet on salattu silti. Niitä on helppoa kopioida USB-portin kautta USB-kovalevylle ja -tikulle, mutta koko kopiointitoiminto tuntuu turhalta, kun mitä minä niillä kopioiduilla tallenteilla sitten tekisin... en mitään.

        Jos tuo katselu pc:ssä toimisi, ja muutama tai useampikin "pikkuvika" siitä korjattaisiin ja muutama aiemmissa malleissa ollut poistettu toiminto palautettaisiin, niin kyllä tuota Topfield TRC-2400:aa suosittelisin. Sen valikot toimivat hyvin nopeasti, ei tahmaa yhtään eli ainesta olisi hyväksi boksiksi. Tuntuu vaan ettei sitä ole kunnolla testattu, kun on outoja vikoja jätetty. Uusi firmis on kuulemma tulossa... en tiedä, mitä korjaa.. Onko kukaan ollut yhteydessä valmistajaan tai maahantuojaan?


    • tyytyväinneb

      humax, meillä antenni ja kaapelissa 4-6 vuotta, ei vikoja.

      ostaisin nyt kaapeliin, mutta ei saa hhmi versiota.

    • boksi poikineen

      Huuto.net:stä löytyy

    • jouko8657

      Meillä meni Topfieldin digiboxi rikki ja luultavasti kovalevy tai virtalähde. No menin Giganttiin ja ostin uuden digiboxin jonka merkki on: HUMAX HDPVR 500T. Hinta oli 279€ 500Gt kovalevy ja terävä piirto boxi kyseessä. Olin uhka rohkea kun menin vaihtamaan merkkiä, mutta onpahan nyt digiboxi joka oli saanut TM:n testissä 8,9 pojoa. Ja selvät valikot ja USB porttikin löytyy joten voi kiinnittää lisä kovalevyn. Voi kuunnella musiikkia ja katsella tikulta tai lisäkovalevyltä kuvia ja videoita. Suosittelen mitä lämpimämmin tätä kaikille jotka haluvat helppo käyttöisen digiboxin. Topfield on jäänyt jälkeen kehityksestä ja pahasti. Tässä on myös tuuletinkin jota ei ole monessakaan digiboxissa.

      • Valitsemassa

        Että Giganttiin kaikki sitten Humaxia ostamaan vai?

        Mutta on Topfieldinkin HD-mallissa se USB-portti, joten voi käyttää ulkoista kovalevyä (videot, mp3, kai kuvatkin...) eli ainakaan se ei mikään uusi ominaisuus ole. Saako Humaxissa editoitua tallennetusta ohjelmasta turhat alut, loput ja mainokset pois? Mitä siitä puuttuu ja mitä on enemmän vastaavaan Topfieldin HD-malliin verrattuna? Kummassakin siis on USB-portti, ja on se tuuletinkin, jota en kuitenkaan itse haluaisi meluamaan...


    • jouko55

      Tuuletinta ei edes kuule kai se pyörii siellä. En ole perehtynyt editointiin tuskinpa sitä voi tehdä kuitenkaan tällä laitteella. Grafiikka on tosi hyvä ja hintakaan ei ole päätä huimaava. Ostin Humaxin kun yksi käyttäjä haukkui Topfieldin käyttö ominaisuudet maan rakoon.

    • shisiiu

      Topparin valikot ei ole oikein tätä päivää kun vertaa humax:in full-hd valikoihin ja käytettävyys on huippuluokkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe